Justin Hodgman, Pelicans

  • 194 224
  • 553

Raúl

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Ai että mä rakastan tätä kaveria. Täytyy nyt tunnustaa julkisesti. Hämmentää, taituroi, tekee mitä vaan. Vastustajat kiehuu ja palsta herää aina, kun Hodgmanille käy jotain. Käy varmasti itsekin kuumana, mutta samalla saa vastustajan käämit palamaan.

Ja sitten on vielä huikean kova pelaaja, kunhan saa hieman lisää pelejä taas alle. Millä tämä kaveri saataisiin pidettyä täällä loppu-uran ajan?
 
Suosikkijoukkue
Pelicans
Ai että mä rakastan tätä kaveria. Täytyy nyt tunnustaa julkisesti. Hämmentää, taituroi, tekee mitä vaan. Vastustajat kiehuu ja palsta herää aina, kun Hodgmanille käy jotain. Käy varmasti itsekin kuumana, mutta samalla saa vastustajan käämit palamaan.

Ja sitten on vielä huikean kova pelaaja, kunhan saa hieman lisää pelejä taas alle. Millä tämä kaveri saataisiin pidettyä täällä loppu-uran ajan?

ja sitten ottelun loppuun 30 minuuttia käytöskymppejä...
 

Ankkakaani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Hodgmania ei voi hehkuttaa liikaa. Taas sai vastustajan ja sen fanit aivan sekaisin ja osa kuulemma vihaa häntä jo niin paljon kuin Bloodia ja Antti Tyrväistä. Aivan mahtava pelimies. Myönnetään, että jos kättelyepisodi meni vähän yli, mutta rapatessahan tunnetusti roiskuu.
 

Drewiske

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Ei ole kyllä päässyt loukkaantumisen jälkeen samaan lentoon, missä oli ennen haaveria. Surffailee pelin ulkopuolella ja sitten kun saa kiekon kynää pari kaveria vipuun ja menettää. Hyökkäyspään myllyt tyrehtyy lyhyeen kun kaveri neppailee siihen asti kunnes menettää limpun. Vähän saisi sitä kiekkoa lainata enemmän tai sitten ampua useammin.
 

Juteeni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Avalanche ja Tappara
No en ymmärrä, mistä noin kovat minuutit iskettiin ja vain Hodgmanille, mutta tää on tätä. Osa sitä persoonaa. Playoffeissa näihin ei ole varaa, mutta tällä hetkellä tuo vain meininkiä.

Revon rankkarin jälkeen ajoi Repoa päin ja sitten spedeili vielä jotain kättelyssä. Eli eka sai kympin ja jatkoi touhujaan josta sitten 20 min päälle.
 

Vinyl

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aravirran kovuus
No en ymmärrä, mistä noin kovat minuutit iskettiin ja vain Hodgmanille, mutta tää on tätä. Osa sitä persoonaa. Playoffeissa näihin ei ole varaa, mutta tällä hetkellä tuo vain meininkiä.

Hieno mies, huikea pelaaja.

Pakko kompata. Toivotaan vain että pleijareissa kanavoi tuon tehoihin eikä ainakaan ota mitään turhia mussutuskymppejä. Taklaa sitten vaikka itsensä ulos.
 

LKKK

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
No niin... Moni täällä tykkää tai vihaa...ihannoi...puolustelee...moittii...tai katsoo kokonaisuutta puolueettomasti.

Kertokaa nyt arvon Turkoosi-fanit, mikä oli tänään Herran anti tai hyöty joukkueelle ja sen menestykselle. Pelillisesti tai ei-pelillisesti. Vaikka ranskalaisilla, plussat ja miinukset. Antaa enemmän perspektiiviä näille "Ai että mä tykkään"-kommenteille. Ja jos joku kokee et mitä v***uu mun tarvii sulle perustella, niin jättäkää vastaamatta.
 

Henriq

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lahden Pelicans
Hodgman tarvii vaan pelejä alle .. pitäisi saada vaan vähemmän kymppejä jotta saisi itsensä taas kuntoon ennen poffeja.

Kyllä tälle kaverille aika paljon anteeksi antaa.
 

Calé

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
No niin... Moni täällä tykkää tai vihaa...ihannoi...puolustelee...moittii...tai katsoo kokonaisuutta puolueettomasti.

Kertokaa nyt arvon Turkoosi-fanit, mikä oli tänään Herran anti tai hyöty joukkueelle ja sen menestykselle. Pelillisesti tai ei-pelillisesti. Vaikka ranskalaisilla, plussat ja miinukset. Antaa enemmän perspektiiviä näille "Ai että mä tykkään"-kommenteille. Ja jos joku kokee et mitä v***uu mun tarvii sulle perustella, niin jättäkää vastaamatta.
Ei kyllä ole tästä päivästä - mielestäni liian pieni otanta, mutta yleisesti.

+ Tekee pisteitä
+ Tuo juonikkuutta
+ Vie kiekon alueelle vaivatta
+ Hämmentää
+ Ratkoo usein lisäpinnoja jatkoilla/rankkareilla
+ Viihdyttävä
+ Dominoi ajoittain kiekollisesti
+ Tekee yksin ketjustaan vaarallisen

- Hämmentää
- Turhat jäähyt
- Kuumenee herkästi
- Puolustaa heikosti/välttävästi
- Surffailee välillä pelin ulkopuolella
- Filmaa
- Huonot päivät silloin kun ei kiinnosta

Laitetaan vielä. Ai että mä tykkään!
 

LKKK

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Ei kyllä ole tästä päivästä - mielestäni liian pieni otanta, mutta yleisesti.

+ Tekee pisteitä
+ Tuo juonikkuutta
+ Vie kiekon alueelle vaivatta
+ Hämmentää
+ Ratkoo usein lisäpinnoja jatkoilla/rankkareilla
+ Viihdyttävä
+ Dominoi ajoittain kiekollisesti
+ Tekee yksin ketjustaan vaarallisen

- Hämmentää
- Turhat jäähyt
- Kuumenee herkästi
- Puolustaa heikosti/välttävästi
- Surffailee välillä pelin ulkopuolella
- Filmaa
- Huonot päivät silloin kun ei kiinnosta

Laitetaan vielä. Ai että mä tykkään!

Enenmmän plussaa kuin miinusta. ;-) Saa ja pitääkin tykätä.

Arvostan vaivannäköä! Joo menee moni viiva ohi topicin "tämä ilta", mutta arvostan silti. Pointti oli enemmänkin että Herra #16 aiheuttaa tunteita puolesta ja vastaan. Niin tänäänkin. Pelillinen anti ei ollut huono, mutta ei kaukana siitä. Aiemmin tänään kirjoitin toiseen ketjuun, että toivon ketjumuutosten toimivan. Niinpä.

Voi olla että olen yksin mielipiteeni kanssa, mutta eihän Juntti ja Vili dominoinut samaan malliin kentällä kuin aiemmin. Roolitus ei toimi. Siihen tarvitaan yksi paskaduunin tekijä!
 

Drewiske

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Voi olla että olen yksin mielipiteeni kanssa, mutta eihän Juntti ja Vili dominoinut samaan malliin kentällä kuin aiemmin. Roolitus ei toimi. Siihen tarvitaan yksi paskaduunin tekijä!

Hodgman ei kyllä joo sovi kahden sellaisen pelaajan kanssa, jotka tykkäävät pitää kiekkoa. Varsinkin Juntti alkoi ihmeellisesti arastelemaan kiekon pitoa, kun Hodgie oli sitä jatkuvasti vaatimassa itselleen.

Erkinjuntti - J.Tyrväinen - Sopanen
Kangasniemi - Siikonen - Koivisto
A.Tyrväinen - Hodgman - Heino
Poulsen - Björninen - Rekonen

Kyllä tohon olisi perkeleen hyvin yksi Repo mahtunut Heinon tilalle.
 

Kaani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Jets, Green Bay, ENCE, Tazen ARTA-viha
Kyllä tohon olisi perkeleen hyvin yksi Repo mahtunut Heinon tilalle.

Ei mahtuisi. Pysyköön reppana tampereella, tämän päivän peli hyvänä esimerkkinä. Vanhat joukkuekaveritkin pitävät ihan nollana.
 

sokeritauti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Ei.

En käsitä miten Hodgmanille annettiin kaksikymppinen tuossa kättelyssä, vaikka tapparalaisethan siinä alkoivat kimpoilemaan.

Tästä sääntökohdasta voisi ymmärtää toisin (1 peli):

"Pelirangaistus (pöytäkirjamerkintä 20 min.) lasketaan yhdeksi käyttäytymisrangaistukseksi edellyttäen, että sarjan järjestäjä ei määrää tapauksesta lisärangaistusta tai että sitä ei ole tuomittu ottelun päätyttyä josta seuraa automaattinen yhden ottelun peli- tai toimintakielto."

Tai tästä:

"Saman pelaajan / toimihenkilön samassa joukkueessa kauden aikana sarjaotteluissa saaman kahden käyttäytymisrangaistuksen seurauksena on yhden ottelun peli- / toimintakielto.
Neljäs käyttäytymisrangaistus aiheuttaa kahden ottelun peli-/toimintakiellon, kuudes neljän ottelun peli-/toimintakiellon ja niin edelleen kahden ottelun välein kertautuvana."

Hodgman sai tietääkseni tästä kolmannen ja neljännen käyttäytymisrangaistuksen joka tarkoittaisi kahta matsia. No en tiedä liigan linjauksista tähän kun on jääkiekkoliiton sivuilta. Paremmin tietävä voi tarkentaa näitä sääntökohtia.
 

Borre

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Hodgman sai tietääkseni tästä kolmannen ja neljännen käyttäytymisrangaistuksen joka tarkoittaisi kahta matsia. No en tiedä liigan linjauksista tähän kun on jääkiekkoliiton sivuilta. Paremmin tietävä voi tarkentaa näitä sääntökohtia.

Hodgmanilla oli jo 3 kymppiä ennen eilistä peliä ja hän kärsi niistä tulleen pelikiellon 10.2. Sport-pelissä. Eilisestä tuli yksi merkintä lisää. Jos ehtii kerätä vielä kaksi kymppiä tai pelirangaistusta ennen runkosarjan päätöstä, pelikieltoa tulee 2 peliä.
 

IcyPredator

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, 49ers
Kyllähän tuossa ehtii pari kymppiä vielä ottamaan. Hodgien kattila voi helpostikin kiehahtaa tepsiä (x2) ja ifkta vastaan. Tätäkin silmällä pitäen laittaisin toiseen laitaan A. Tyrväisen hoitamaan trashtalkin, kovuuden ja maalineduspelin, toiseen laitaan Erkinjuntti, joka on hyvä tuki hyökkäyksessä ja samalla paikkaa laitureista parhaiten puolustusvastuuta, joka Hodgielta jää täyttämättä tällä hetkellä.
 

heki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Kyllähän ton Hodgmanin täytyisi hiukan pystyä itseään kontrolloimaan paremmin. Kokonaan ei tarvi "hölmöydet" jäädä pois, mutta ei noita turhia 10 voi koko ajan ottaa. Muistan vaan sen, että kun kultaa ratkottiin jatkoerässä, niin hodari oli jäähyaitiossa, ja lusimassa 10 minuuttista.

Valtavan upea pelaaja, ehkä ykkössuosikki ikinä pelsuissa. Mutta pari napsua edes pitäisi Nupen ja Petun saada kontrollia miehelle lisää.

EDIT: Ja filmit on kieltämättä aika neitimäisiä tällä herralla.
 

Doug93

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Idänpään Toive, Romford Raiders
On se kova pelimies ja toisaalta pelaa selkeästi sydämellään ja sielullaan. Tätä piirrettä arvostan itse korkealle.
Sitten tulee kuitenkin se toinen puoli ja kun tehdään asioita, jotka ovat haitaksi omalle joukkueelle ( kuten tyhmät jäähyt ), niin se on typerää.
Puhumattakaan filmaamisesta.
Kova pelimies parhaimmillaan kuitenkin ja vielä monta hyvää pelikautta edessä ( 28 v. ).
 

Jari66

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Ukraina
En allekirjoita että Hodari olisi erityisesti orientoitunut Jurkaksi. Esimerkiksi eilinen Revon taklaus oli kova ja tuli odottamatta selkäpuolelta. Osui sitten osittain päähän tai ei, väitän että aika moni muukin olisi hetken puhallellut. Voi käydä kokeilemassa. Tuossa parisen kuukautta sitten Hodarin käsi hakattiin paskaksi (kuuden viikon saikku). Mies luisteli pukkariin (ei makoillut jäässä) ja kävi seuraavassa erässä vielä pelaamista yrittämässä.

Hodarin pelityyli vain on sellainen että osumaa tulee kun ei muuten saada pysäytettyä.

Näyttävimpiä pelaajia mitä minä olen liigassa nähnyt. Pitäisiköhän tässä vanhoilla päivillään vielä kömytä fanikauppaan paitaa ostamaan. Toivottavasti joillain metodeilla mies saadaan edes kaudeksi Lahteen jäämään.

Tämä toki vain minun mielipiteeni.
 

firsov

Jäsen
En allekirjoita että Hodari olisi erityisesti orientoitunut Jurkaksi. Esimerkiksi eilinen Revon taklaus oli kova ja tuli odottamatta selkäpuolelta. Osui sitten osittain päähän tai ei, väitän että aika moni muukin olisi hetken puhallellut. Voi käydä kokeilemassa. Tuossa parisen kuukautta sitten Hodarin käsi hakattiin paskaksi (kuuden viikon saikku). Mies luisteli pukkariin (ei makoillut jäässä) ja kävi seuraavassa erässä vielä pelaamista yrittämässä.

Hodarin pelityyli vain on sellainen että osumaa tulee kun ei muuten saada pysäytettyä.

Näyttävimpiä pelaajia mitä minä olen liigassa nähnyt. Pitäisiköhän tässä vanhoilla päivillään vielä kömytä fanikauppaan paitaa ostamaan. Toivottavasti joillain metodeilla mies saadaan edes kaudeksi Lahteen jäämään.

Tämä toki vain minun mielipiteeni.

Just näin.

Tarinoista ihmiset muistetaan. Tasasen Teijo voi voittaa mestaruuden mutta mitä sitten. Mä nautin tästä omituisuudesta paljon enemmän.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös