Justin Hodgman, Pelicans

  • 194 561
  • 553

Vinyl

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aravirran kovuus
Pelicansin ja Kärppien välillä pelattiin kaikinpuolin huikea pudotuspelisarja Hodgmanin viime visiitillä. Näimme laadukasta kiekkoa, paljon maaleja ja myös monenlaista draamaa. Mielestäni tuota sarjaa on mukava muistella, vaikka Kärpät sen hävisikin. Hodgmanin paluu nyt vain veresti muistoja. Harmi, ettei edes tällä laadukkaalla keskustelupalstalla voi tätä muisteloa tehdä joutumatta keskelle lapsellista provoilua.

Mikset sitten vain muistele tapahtunutta ilman lapsellista provoilua? Ei se ole kauhean vaikeaa, teet vain juuri päinvaistoin kun suurin osa tähän ketjuun kirjoittavista oululaisista tekee.
 

McTorso

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Mikset sitten vain muistele tapahtunutta ilman lapsellista provoilua? Ei se ole kauhean vaikeaa, teet vain juuri päinvaistoin kun suurin osa tähän ketjuun kirjoittavista oululaisista tekee.
Olen pyrkinyt muistelemaan tapausta ilman lapsellista provoilua. Toki mielipiteeni on kovin erilainen kuin monella lahtelaisella. Ei kai mielipide-ero kuitenkaan provoilua ole? Mielestäni tämä ketju on muutenkin oiva paikka Hodgmanin asioiden puintiin. Ei tästä Kärppien puolella voi tarinoida, niinkuin joku tuolla aiemmin ehdotti. No, jokatapauksessa erittäin mielenkiintoinen pelaajaa saatiin Liigaan. Kiitänpä siis jo toistamiseen Pelicansia tästä hankinnasta.
 

Tounaii

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Se tällä palstalla on kyllä ihmeellistä, että muiden seurojen kannattajia kohdellaan kuin muukalaisia, mun mielestä on kiva kun myös muista seuroista ihmiset kommentoi näitä Pelicansin juttuja.

Lajin kuuluis yhdistää, eikä saada ihmisiä vaan käyttäytymään lapsellisesti ja huutelemaan toisille.
Jatkuvastihan mäki kattelen pelei HIFK, Ilves, Tappara, Blues (entinen), Jokerit ja Sport -kannattajien kans.
Vittuilen niille ja otan yhtälailla takas, mut silti hyvä ilmapiiri säilyy.
Parhaat keskustelut syntyy nimenomaan muiden seurojen fanien kanssa, sillä niillä on aina se oma näkökulmansa, mistä on kiva sitte lähtee rakentamaan keskustelua.

En usko, että hodari filmas ja en myöskään usko, että häntä taklattiin tarkotuksella juuri tuolla tavalla.
Saattoihan siinä toinenkin hieman refleksinä käsiään nostaa.
En kuitenkaan usko, että liigassa kukaan haluis toiselta vetää tajua kankaalle, noin tyhmällä ajattelumallilla tuskin edes liigajäillä pitkään surffailee.
Mun mielestä tollanen ajattelutapa et onnettomuus jäällä on aina jonkun tarkotuksella tekemä asia, on kauheen primitiivinen tapa käsitellä noita asioita.

Tää nyt oli taas puolin ja toisin täysin tyhmä sivun mittanen kitinä.

POF -sarjoista puheenollen, hävittiin tai ei, niin aina on mielestäni hyvä sarja.
Etenkin viime kaudella HIFK sarja, hunajata.
Oli huikee nähä et miten Pelicans haasto lopulta jättiläisen ja sai sen jopa horjumaan.
 

BileTooth

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Se tällä palstalla on kyllä ihmeellistä, että muiden seurojen kannattajia kohdellaan kuin muukalaisia, mun mielestä on kiva kun myös muista seuroista ihmiset kommentoi näitä Pelicansin juttuja.

Lajin kuuluis yhdistää, eikä saada ihmisiä vaan käyttäytymään lapsellisesti ja huutelemaan toisille.
Kyllähän se huutelukin kuuluu osittain urheiluun, mutta muuten olen täysin samaa mieltä. En ole koskaan ymmärtänyt sitä "menkää omalle hiekkalaatikolle" -meininkiä. Tarkoituksellinen provoilu ja vittuilu on toki kiellettyä palstan säännöissä, mutta muuten mielestäni pitäisi saada keskustella missä tahansa osiossa aivan vapaasti.

Hodgmanistakin on käyty kirjoittamassa myös asiallisia juttuja, mikä on täysin tervetullutta pienestä kuittailusta huolimatta. Olisi mukava nähdä enemmänkin muiden joukkueiden kannattajien ajatuksia myös Pelicans-osiossa.
 

M@rko77

Jäsen
Suosikkijoukkue
LFC, FC Lahti ja Pelicans
Näemmä osalla Näädistä kirvelee edelleen kakkosessa kun annettiin isän kädestä hopea keväänä. Eihän siinä, saahan se tuntua, mutta voisivat itkeä omalla hiekkalaatikollaan.

Uskon että Justinista saadan kova vahvistus, ottaa aikansa että pääsee sisään, mutta keväällä iso palanen tätä jengiä. Well come back Hodgman!

Tämän päivän Etlarista vaan on luettavissa, että keväällä mies on jo muualla ns. artistisopimuksen takia. Linkki ESS:n uutiseen.
 

Hockey-65

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Olen aivan varma, kun Hodgie pääse irti, syttyy liekkeihin saman tien. En epäile hetkeäkään että hänelle tuottaisi vaikeuksia hypätä tuon "junan" kyytiin ja vain nauttia. :)
 

Ribals

Jäsen
Täällä väännetään vieläkin keväästä 2012? Huhhuh, koittakaa nyt lopettaa, menneet menneitä ja eteenpäin!

Hienoa nähdä Hodgman taas liigakaukaloissa, tykkäsin kovasti hänen pelistään kun viimeksi Liigassa pelasi.
 

play_on

Jäsen
Suosikkijoukkue
dirty dozen
Olen aivan varma, kun Hodgie pääse irti, syttyy liekkeihin saman tien. En epäile hetkeäkään että hänelle tuottaisi vaikeuksia hypätä tuon "junan" kyytiin ja vain nauttia. :)

Sama. En näe syytä miksei ammattimies ja tälle tasolle erinomainen pelaaja olisi heti iskussa. Varsinkin jos pelikaanien lento jatkuu vielä tuon muutaman viikon, niin eiköhän Hodgie saman tien ota homman haltuun.
 

Boogy

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Sama. En näe syytä miksei ammattimies ja tälle tasolle erinomainen pelaaja olisi heti iskussa. Varsinkin jos pelikaanien lento jatkuu vielä tuon muutaman viikon, niin eiköhän Hodgie saman tien ota homman haltuun.
Itsellä täysin sama fiilis. Varmasti haluaa taas saada uransa nousukiitoon ja tekee kaikkensa sen eteen. Näin hyvältä ei ole näyttänyt turkoosilasein sitten hopeakauden.
 

play_on

Jäsen
Suosikkijoukkue
dirty dozen
Tästä optimismista päästäänkin siihen mihin hopea kaudella jäätiin - jäätävään yhteistyöhön Vilin kanssa.

Kumpikin on kasvanut korkoa noista hetkistä sen viisi vuotta (molemmat edelleen alle 30v!) ja nyt olisi saumaa rakentaa se todellinen tuhokaksikko tähän sarjaan. Minä en vain näe muuta vaihtoehtoa kuin istuttaa nuo kaksi yhteen ja se onkin sitten melkein se ja sama, kuka on se kolmas pyörä tässä onnenruletissa.

Itse tarjoaisin tuota kolmannen pyörän osaa hanakimmin Rekoselle, mutta toki siellä on vaihtoehtoja edelleen: Alanne, Pöyhönen, Poulsen ja kyllä myös Vartiaisen lasken tähän mukaan. Roolituksestahan se on kiinni. Nuo vaihtoehdot siis, laskematta oleellisesti muiden hyökkäävien ketjujen tasoa.
 

Iin Taikuri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lahen Pelicans
Itse kokeilisin näitä kun Hodari liittyy joukkueeseen:

1. Repo - Hodgman - Sopanen
2. Kangasniemi - Siikonen - Koivisto
3. Erkinjuntti - Tyrväinen - Rekonen/Alanne
4. Poulsen - Heino - Björninen

Alanne, Elimäki, Vartiainen...
 

Bulvaani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Sanoisin (tämänpäiväisen pelin perusteella) että tuossa joukkueessa on juuri Hodgmanin kokoinen reikä...
 

Sandman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lahden Pelicans
Eikä varsinkaan tehdä jatkosoppareita rampojen puolustajien kanssa.
Voin vain kuvitella sitä itkun määrää, jos Leimun kanssa ei olisi tehty jatkosopimusta ja mies olisi päästetty muualle. Olikohan miehellä edes vammoja jatkosopimuksen rustaamisen aikaan, itse ei pysty muistamaan?

Hodgien kokoinen aukko tosiaankin on tällä hetkellä rosterissa ja en malta odottaa miehen näkemistä jälleen turkoosinutussa.
 

BileTooth

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Voin vain kuvitella sitä itkun määrää, jos Leimun kanssa ei olisi tehty jatkosopimusta ja mies olisi päästetty muualle. Olikohan miehellä edes vammoja jatkosopimuksen rustaamisen aikaan, itse ei pysty muistamaan?

Hodgien kokoinen aukko tosiaankin on tällä hetkellä rosterissa ja en malta odottaa miehen näkemistä jälleen turkoosinutussa.
Oli sillä. Joo kyllä jatkosopimusta itsekin toivottiin, mutta kyllähän valmennuksella ja organisaatiolla pitäisi olla vähän akuutimpaa tietoa pelaajan kunnosta, kuin esim. kannattajilla, jos jatkoa kerran aletaan sorvaamaan.

Sama pätee Hodgmaniin ja puheiden perusteella hänen kuntonsa onkin selvitetty perinpohjaisesti, kuten kuuluukin. Ainakin toivon ja luotan, että näin on.
 

Arsi Haakana

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lahen Pelicans
Leimulla oli jo valmiiksi soppari täksi kaudeksi, sitä jatkettiin ensi kaudeksi.

Hodgie on fyysisesti ihan kohtuullisessa kunnossa, joskaan ei vielä riittävässä. Kuukauden päästä kun pelaa ensimmäisen pelinsä, tilanne voi olla parempi. Suurempi kynnys on se, että saisi sen stepin ja uuden alun uralleen. Vähän freshiä fiilinkiä korvien väliin.
 

laituri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hockey Reipas, Charlestown Chiefs
Sama pätee Hodgmaniin ja puheiden perusteella hänen kuntonsa onkin selvitetty perinpohjaisesti, kuten kuuluukin. Ainakin toivon ja luotan, että näin on.

On siis hyvin selvitetty ja sen vuoksi herralla on henkiökohtainen kunto-ohjelma, jota pitäisi noudattaa ennen saapumista Lahteen.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös