Jussi Halme JYPiin

  • 9 541
  • 31

ZayWest

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Käännettävät rotsit, Ensisijainen kontakti
Pienenä vinkkinä, oma tekstisi on aika lähellä tuota B-vaihtoehtoa. Jos lähestyisit asioita kriittisesti, niinkuin itse yrität väittää, pitäisi kyetä täyttämään tuo A-vaihtoehto.

Tietenkin haluan venytellä pippeliäni ja purkaa vallitsevaa pahaa oloani, mutta sen taaksekin voi halutessaan nähdä. Halmeen kohdalla ei ollut vaikea tajuta mikä nakersi eilen. Tänään on päivä uusi ja Halmeella mahdollisuus pelata hyvä ottelu.

Sen sijaan yksi väsyneimpiä tapoja on tuon sylkykuppi-oksennuksen heittely jokaiseen mahdolliseen väliin. Tuosta ei puutu kuin es-jonnen soveltaminen lauseeseen ja kaikki olisi täydellistä. Turhaan kuittailuun olen minäkin sortunut, mutta ei jokainen tunnepitoisempi kommentti ole sylkykupin etsimistä. Varsinkin jos aihetta oikeasti on. Omalta osaltani olen tänään viimeksi kertonut mitä Halmeelta odotan ja sen takana seison edelleen. Odotukset eivät ole kohtuuttomat.
 

ZayWest

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Käännettävät rotsit, Ensisijainen kontakti
Ja niinhän Halme pelasi sen näkymättömän ottelun tänään, eli mies onnistui. Nämä ovat niitä hetkiä milloin mies on roolinsa täyttänyt. Jatkossa vain samanlaisia otteita eikä mitään pataa vastaan tapahtunutta koomailua. Vaatimaton perustaso on vain sellainen mikä täytyy kokeneen ja ilman vahvuuksia pelaavan pelurin säilyttää illasta toiseen.
 

-pasi-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Ja niinhän Halme pelasi sen näkymättömän ottelun tänään, eli mies onnistui. Nämä ovat niitä hetkiä milloin mies on roolinsa täyttänyt. Jatkossa vain samanlaisia otteita eikä mitään pataa vastaan tapahtunutta koomailua. Vaatimaton perustaso on vain sellainen mikä täytyy kokeneen ja ilman vahvuuksia pelaavan pelurin säilyttää illasta toiseen.

Kuopiosta kun nyt rantauduttu niin meinasin juuri tulla kirjoittaan että oli kyllä yksi parhaimpia pakkeja tänään kentällä. Kokoajan kyllä täyttänyt oman roolinsa johon mies tänne on hankittu, toki ylivoima-aikaakin sai ja siinä ei onnistunut, mutta ei voida syytää jos pelaa roolia jossa ei vahvuudet ja ainahan sitä kannattaa kokeilla, pelannut ylivoimaakin kuitenkin aikaisemmin uralla.
 

ZayWest

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Käännettävät rotsit, Ensisijainen kontakti
Kunhan Halme tosiaan itseäni toistaenkin säilyttää tasonsa sillä peruvaatimattomalla tolalla mitä se hänelle on. Tällöin on mainio lisä liigapakistoon. Vaatimaton perustaso ei anna sijaa virheille ja niitä Kalpaa vastaan ei tavattu. Samaa suorittamista siis jatkossakin.
 

Marcus Juslin

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
ylivoima-aikaakin sai ja siinä ei onnistunut
Eikös puolustajista ylivoimaa pelanneet Salcido, Näkyvä ja Salonen? Saattoi jonkun jämäsekunnin pelata, mutta mielestäni KalPaa vastaan varsinaista ylivoimavastuuta ei juuri annettu. Itse en yhdy näihin kehuihin, mutta ehkä sitä tulee katsottua pieniä asioita turhan tarkkaan.
 

-pasi-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Eikös puolustajista ylivoimaa pelanneet Salcido, Näkyvä ja Salonen? Saattoi jonkun jämäsekunnin pelata, mutta mielestäni KalPaa vastaan varsinaista ylivoimavastuuta ei juuri annettu. Itse en yhdy näihin kehuihin, mutta ehkä sitä tulee katsottua pieniä asioita turhan tarkkaan.

Sori jos oli sekavasti kirjoitettu, tarkoitin aikaisempia matseja, ei kalpaa vastaan toki pelannut.

EDIT: ei tuo Salonenkaan yhtään varmempi eilen ollut kuin Halmekaan, että en nyt lähtisi noitakäräjille miestä viemään jos ei ylivoimalla tai tasakentällisin aina häikäise. Mielestäni ei myöskään vie tällä hetkellä omilta peliaikaa pois.
 

Marcus Juslin

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös