Junttimaisinta mitä tiedät

  • 2 609 470
  • 13 531

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Ei tainnut mies saada hääyönä, naisesta ei voi tietää. Vittu mikä äijänjuntti, ehkä se sai poikaystävän putkan kopissa.
 

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Vielä juntimpaa on kärvistellä kovissa pakkasissa lyhyissä kalsareissa ja kylmettyä tai hankkia pahimmassa tapauksessa vaikkapa virtsatietulehdus - kaikki vain sen takia, että voi olla kova jätkä vaikka kukaan ulkopuolinen ei päällyshousujen alle näe kalsareiden pituutta.
En ota kantaa itse pukeutumisasiaan, mutta jos mulla on polvet ilman kalsarien tarjoamaa lisäsuojaa pakkasella, miten se lisää riskiä saada virtsatien tulehdus? Tietoni ihmisen anatomiasta saattavat olla toki puutteelliset.
 

hemmo_1973

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Televisiossa pyörii sarja Paimelan autoparoni, joka kaikessa falskiudessaan on junttimaista. Yritys kopioida jenkkisarjaa ei toimi, normaaliasioiden ylitulkinta ja dramatisointi jäykillä henkilöhahmoilla -> junttimaista ja myötähäpeää aiheuttavaa. Edellinen olettaen että kyseessä ei ole parodia.
 

Diablo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Urheilullisesti avoimet sarjat
+20 keleillä vapaa-ajalla esim. uhreilutapahtumassa ihmiset, jotka ovat pitkät housut jalassa.
 

Diablo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Urheilullisesti avoimet sarjat
20 siinä ja siinä tarkeneeko lähteä ilman pitkiä housuja mihinkään?! No, lisätään vaikka viisi astetta tuohon sitten, jolloin helleraja on ylitetty. Silloinkin näkee sitkeitä sissejä mustat pitkät housut jalassa. Liekkö eivät uskalla näyttäytyä shortseissa, kun näkyy liikaa paljasta pintaa tai jotain, vaikea sanoa :D Eilenkin pesäpallopelissä, olikohan about 21 astetta ja suora auringonpaiste, niin soijaahan siinä pukkasi ja kunnolla, vaikka oli sandaalit ja shortsit (itse olen vielä sieltä päästä, että ensimmäisten joukossa on varmasti vilu, kun on sitten ne oikeasti viileät kelit). Tuollakin oli tosiaan monta sankaria pitkät päällä.

Mutta jos on urheilutapahtumassa ilman housuja niin sei ei ole junttimaista.
Juuri näin, ennemmin melkein sitten vaikka noin ;) Ainakin naisille sallittaakoon siis...
 

heavy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
+20 keleillä vapaa-ajalla esim. uhreilutapahtumassa ihmiset, jotka ovat pitkät housut jalassa.
Wimbledonin katsomoissa paljon noita juntteja!!!
 

Tadu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Pitkät housutkin voivat hengittää ihan hyvin. Riippuu täysin materiaalista ja leikkauksesta. Jos sinne urheilutapahtumaan tulee suoraan vaikka toimistolta, niin aika luontevaa se on pitkissä housuissa saapua paikalle. Eikä se 20 tosiaan mikään lämmin ilma ole.
 

Diablo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Urheilullisesti avoimet sarjat
Wimbledonin katsomoissa paljon noita juntteja!!!
Sori. Olisi pitänyt varmasti mainita, että pukukoodilliset tapahtumat sitten erikseen. Wimbledon on Wimbledon ja koodit/tyylit noihin tapahtumiin on ok, tiistai-iltainen pesäpallopeli Seinäjoella on sitten asia erikseen..
 

heavy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK

Diablo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Urheilullisesti avoimet sarjat
On junttimaista pelkästään mennä pesäpallopeliin.
Sekin on varmasti totta ;)

Pointti oli nämä karpaasit, jotka vetävät pitkissä housuissa, varmaan vaikka olisi se 30 astettakin eli lisättiin nyt jo 10 astetta siihen alkuperäiseen 20. Voimme varmaan sanoa näitä sankareita näiden talvi-karpaasien vastakohdiksi. Eli kaverit, jotka eivät laita pitkiä kalsareita, vaikka olisi yli -20. Niin sitten on vastaavasti nämä karpaasit, jotka eivät jostain syystä voi luopua niistä pitkistä housuista.
 

cottonmouth

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo & Philadelphia Flyers

Liitteet

  • IMG_1599.JPG
    IMG_1599.JPG
    468,7 KB · kertaa luettu: 972
Viimeksi muokattu:

Vesuri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vyborg Jesters
Kyllä allekirjoittanut olisi helposti päässyt eilen tähän ketjuun; pesäpallopelissä Imatralla (hei haloo!), jalassa maastoshortsit, päällä Kivesveto Go-Go-t-paita ja HH-purjehdustakki neonkeltaisella hupulla. Jalkaan olivat unohtuneet mökiltä vielä feikki-crocsit. Lisäksi join Karhun suoraan tölkistä kaljakarsinassa. Soinikin nähtiin eli olisiko 8/10 nyt vähintään?
Ministerismiehenä Soini tietää kuinka pukeudutaan arvokkaasti kun mennään edustamaan. Hyvin istuvat housut ja paita, rentoutta tuo kotiin jätetty kravatti ja takki käsivarrella. Siitä voi ottaa mallia jos haluaa pukeutua hyvin ja tilanteeseen sopivasti.

Itse pukeudun suomalaisjunttina lumien lähdettyä pitkiin housuihin vain prätkällä ajellessa enkä aina silloinkaan.
 

Diablo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Urheilullisesti avoimet sarjat
Kyllä allekirjoittanut olisi helposti päässyt eilen tähän ketjuun; pesäpallopelissä Imatralla (hei haloo!), jalassa maastoshortsit, päällä Kivesveto Go-Go-t-paita ja HH-purjehdustakki neonkeltaisella hupulla. Jalkaan olivat unohtuneet mökiltä vielä feikki-crocsit. Lisäksi join Karhun suoraan tölkistä kaljakarsinassa. Soinikin nähtiin eli olisiko 8/10 nyt vähintään?
Tämä oli hyvä! *peukku ylös*
 

Jymäkkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, NY Rangers, Ketterä, Saksa (futis), IPV
Jos vaikka pesispeli alkaa kuudelta, eikä tosiaan mikään hiostava helle ole, niin minä ainakin vedän farkut jalkaan. Kahdeksalta voi olla jo kovinkin viileä ja sataa vaikka vettä, oli ilma lähtiessä kuinka hyvä tahansa. Junttimaista on palella turhaan.
 

Warrington

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Minä käytän mustia farkkuja ja tummia paitoja vaikka olisi 30-astetta hellettä, ja hikoilen saatanasti jo 25-asteessa. Jos olisin vielä läski ja tykkäisin kaljasta niin taitaisi olla jo junttikerroin kohdillaan. Minusta auringon palvominen ja asioiden tekeminen sään vuoksi on hölmöä (en tykkää sanasta juntti), vielä hölmömpää on palvoa aurinkoa makaamalla jossain rannalla nesteitä vartaloon hinkaten. IMO paras sää on +20 ja pilvistä.

No kukin taplaa tyylillään, taidan olla lievä vamppyyri ja siten selkeää vähemmistöä tämän auringon ja helteen aliarvioimisen kanssa. Mahtoi olla muuten jääkauden jälkeisessä Suomessa biitsit täynnä auringonpalvojia, siellä on varmaan oltu +10 asteessa ihan täpinöissään rannoilla. No ehkä tuohon aikaan on ollut tärkeämpääkin tekemistä, kuten hommata ravintoa ja vongata naisia. Paitsi tuohon aikaan ei ole tainnut tarvita hirveästi vongata, entisaikojen tinderissä on riittänyt kun mies painaa sydäntä (kopauttaa nuijalla ja raahaa majaan). Jos ei ole ollut oma sukulainen niin on voitu jopa käyttää sitä superlikeä.
 
Viimeksi muokattu:

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Jos vaikka pesispeli alkaa kuudelta, eikä tosiaan mikään hiostava helle ole, niin minä ainakin vedän farkut jalkaan. Kahdeksalta voi olla jo kovinkin viileä ja sataa vaikka vettä, oli ilma lähtiessä kuinka hyvä tahansa. Junttimaista on palella turhaan.

Junttimaista on jos on ihan liian kuuma. Esimerkiksi pitkissä kalsareissa toimistossa oleminen. Tykkään helteistä, kun on pukeutunut sitä varten eli mahdollisimman vähän mikä on yhteiskunnallisesti hyväksyttyä. Täällä kisakaupungissa oli eilen ihan hillitön kaatosade ja sehän vain puhdistaa ilmaa kuin vaimon kanssa riitely. Ei sade suoraan tarkoita viileyttä.

Siihen en edes lähde miksi joku menisi pesispeliin, kävin kerran. En mene uudelleen.

Ja se märkien vaatteiden kuivattelu, kun pääsee kotiin tai jonnekin kämpille. Helpompaa on olla ilman vaatteita tai siis vähissä.
 

NDT665

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Jos vaikka pesispeli alkaa kuudelta, eikä tosiaan mikään hiostava helle ole, niin minä ainakin vedän farkut jalkaan. Kahdeksalta voi olla jo kovinkin viileä ja sataa vaikka vettä, oli ilma lähtiessä kuinka hyvä tahansa. Junttimaista on palella turhaan.
En oikein taida olla ihan keskivertoinen suomalainen peruspallopää.
Teen lumityöt yleensä shortisit jalassa. En vain Turussa, vaan myös vanhempien luona ja talvimökkeillessä Lapissa. Voisin olla päivät ja yöt mulkkusillani, mutta yltiömoralistinen vaimoihminen on sen ilkeästi kieltänyt. Pakkanen on kaunis keksintö.
Pillukarvaketjussa oli hyvä huomio: salli pimpankantajallesi samat karvat kuin itsellesi.
Jo mainitsemani vaimo oli hankinut koiralle karvatrimmerin, jota sitten piti testailla. Testikappale olin minä, jolta puolensentin terällä vietiin selkä-, rinta-, olkapää-, pers-, käsivarsi- sekä jalkakarvat.

Siivotessani pesuhuonetta keräsin kaksi tennispallollista mustanharmaita karvoja.
Spreijasin ne liimalla pyöreiksi ja ajattelin pistää niihin glittereitä ja koukut.
Päätin antaa ne myöhemmin Julmuttarelle joulukoristeiksi.

Onko naisilla huumorintajua?
 

godspeed

Jäsen
Suosikkijoukkue
Heikki Silvennoinen, Ali Leiniö
Ei, mutta kyllähän ne panemisesta enemmän puhuu kuin miehet, jos ne keskenään jonnekin päästää.

Panemisesta puhuminen sillain asiaa suurennellen ja julkisesti on muuten junttilistan kärkipäässä. Jotkut tosin kertovat ihan pokkanakin kuinka oli "niin tiukkaa niin tiukkaa". Ei minua kiinnosta vieruskaverin pillujutut, varsinkaan kun niitä juttujaan samassa seurassa laukovia en yleensä edes tunne, ja vielä vähemmän kiinnostaa kertoa itse mitään, mutta näille molopäille se on suunnilleen tärkeintä elämässä. Yrittääköhän ne kehua itseään minulle siksi, että pitää näyttää mikä hän on miehiään. Jokin tällainen miehinen tutustumisriitti tms. Naisten tavoista en tiedä kun vielä vähemmän niiden kuulee puhuvan munajuttuja.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös