Julia Roberts

  • 2 686
  • 19

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Kun täällä usein on kaikenlaista keskustelua naisista, ja tänään taas oli Ilta-Sanomissa Rita Tainolan juttu Julia Robertsista, jota Tainola kehui "maailman kauneimmaksi näyttelijäksi", niin ajattelin kysyä Jatkoajan lukijoiden asiantuntevaa mielipidettä siitä, mikä Julia Robertsista tekee "maailman kauneimman näyttelijän"?

Itse nimittäin olen sitä mieltä ettei Roberts suinkaan ole maailman kaunein näyttelijä, ja jos itse viitsisin nimetä maailman 50 kauneinta naisnäyttelijää, niin ei tulisi mieleenkään laittaa Robertsia siihen joukkoon, ei edes sadan kauneimman listalle. Eri asia on sitten se, jos Tainola tarkoitti miesnäyttelijöitä, joiden joukossa Roberts kyllä sijoittuisi aika korkealle...

Mielestäni Julia Roberts on ruma kuin perse. Hörökorvat, valtavan leveä suu joka hymyillessä on noin kaksi tuumaa molempien korvien takana, huulet omituiset, karvaiset kainalot...

Onhan se tietysti niin, että kauneus on katsojan silmässä mutta minä näen päivittäin paljon kauniimpia naisia kuin Roberts on.

Mitäs mieltä muut ovat?
 

Yläpesä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Sinä kyseenalaistit onko J.Roberts nainen. Sitä en ole tullut ajatelleeksikaan. Näyttelijä hän kuitenkaan ei ole, joten Tainolan väite on valhe.
Roberts muistetaan valkokankaalta elokuvasta Pretty Woman, (esittikö nimiroolia Gere?), jossa hänellä oli rooli kilometrin mittaisina jalkoina. Lisäksi hän on esittänyt siivekästä lentelevää mikämikää Helinä-keijua elokuvassa Koukku. Siinä hän lenteli.

Onko Julia kironnut kankaalla koskaan? Onko hän näyttänyt paljasta pintaa? Onko pimpukka koskaan vilahtanut tunnistettavasti Julian filmissä? Ei, ei hän ole oikea vakavasti otettava näyttelijä.

Näyttelijänä siis olematon, naisenakin mitätön jänteiden ja luiden kokoelma.

Rita mee kotiin. Tai haastattele edes Salma Hayekia (kissa).
 

aHab

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Montreal Canadiens
Maailman kaunein näyttelijä? No tiedä siitä, mutta kyllä tuo Julia meikäläisen mielestä on todella hyvännäköinen nainen. Ja osaapa mokoma oikeasti näytelläkin.

Olisipa maailma vaan niin pirun tylsä paikka jos kaikki olisivat yhdestä muotista tehtyjä. "Liian iso suu", "liian suuret korvat" hohhoijaa...
 

M@rko77

Jäsen
Suosikkijoukkue
LFC, FC Lahti ja Pelicans
Oi Julia!

Vihdoinkin kunnon aihe! J.Roberts ON hyvännäköinen (erityisesti sääret). :P Ihmettelen, miksi hänen ihmissuhteensa eivät kestä? Minulle hän kelpaisi koska tahansa! Any time, any place, kuten sanonta kuuluu..

Onhan se tietysti niin, että kauneus on katsojan silmässä mutta minä näen päivittäin paljon kauniimpia naisia kuin Roberts on

Missä päin Suomea? Veikkaan, ettei sieltä löydy Robertsin kaltaista naista ikimaailmassa.

Onko Julia kironnut kankaalla koskaan? Onko hän näyttänyt paljasta pintaa? Onko pimpukka koskaan vilahtanut tunnistettavasti Julian filmissä? Ei, ei hän ole oikea vakavasti otettava näyttelijä.

Oletko nähnyt tuon Erin Bronkovichin? Siinä on ainakin kiroilua. Mikäli paljasta pintaa haluat nähdä, niin katso sellaisia elokuvia, missä ei mitään muuta olekaan. Ei kaikkien naisnäyttelijöiden tarvitse olla mitään "Sharon Stoneja".
 

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
No täällä Rauman seudulla ainakin näkee...

Taitaa jäädä kolmeen ne näkemäni filmit, joissa Roberts on mukana. Pretty Woman, Vihollinen vuoteessani ja Kapteeni Koukku taitavat olla ne elokuvat. Erin Brockovich meillä on mutta sitä en ole ehtinyt katsomaan.

Kyllähän Roberts näytellä osaa. Huvittaa vaan tuo lehtien hokema "maailman kauneimmasta näyttelijästä".
 

Clark Kent

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät,Leafs,Everton, MuSa,P-Kärpät, Sea City Storm
Onhan noita kauniita näyttelijättäriä. Ja onhan Juliakin kaunistunut taikka tullut naismaisemmaksi kuin ennen. Ainakin Oscar-gaalassa oli näyttävän näköinen.
 

Abu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins, Jokerit
Eihän Julia Roberts ruma ole, mutta en minäkään häntä 50 kauneimman listalle laittaisi. Varmasti Roberts osaa ainakin näytellä, eihän tuolla pärställä pääse näyttelemään ellei ihan oikeasti osaa.

Ja kyllä muuten Lieksassakin näkee joka päivä ainakin yhden Julia Robertsia kauniimman naisen.
 

JustinCase

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, FC Liverpool
Kaunis nainen, mutta se mikä mieleen jää on ne upeat sääret.
Ei J kuitenkaan ole mikään liian hehkuttamisen arvoinen.
Iso suu sillä on, jokainen voi itse miettiä, miten sitä voi käyttää hyväksi :)
Ok, huono läppä...
 

Nikke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues
Onhan täällä muita jolla on sama mielipide kuin minulla...olen nimittäin kaveripiirissäni saanut paljon kuittia siitä etten pidä J.R:ää mitenkään erityisen hyvännäköisenä.
Ja täytyy vielä todeta että nämä ko naisen elokuvat (Pretty Woman,Pelikaanimuistio jne)eivät kyllä ole yksikään sytyttäneet...
 

Eisenhower

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, sympatiat myös Ilvekselle
Pojat, pojat...

Eipäs suhtauduta naiseuteen ja kauneuteen niin yksioikoisesti. Pinnallista kauneuttakin on monenlaista.

Julia Roberts
* Herkän kaunis. Hauras, suloinen, ihana. Saa miehiset suojeluvietit esiin.

Jennifer Lopez
* Klassisen kauniit kasvot. Ihanan lihaisa. Saa miehiset vietit esiin.

Janina Frostell
* Upea, liki täydellinen. Tuntuu jostakin syystä saavuttamattomammalta kuin kaksi jo mainittua kaunotarta.


Naisia, jotka eivät sytytä:

Salma Hayek
* Kai se johtuu kasvoista.

Meryl Streep
* Luiseva äitipuoli-tyyppi. Toki näyttelijänä upea.

David Beckhamin vaimo (se maustetyttö)
* Edustakoon tässä kaikkia anorektisia kuvotuksia. He tarvitsevat apua.


Ike
 

Aviator

Jäsen
Suosikkijoukkue
Idän ihme SaiPa
Joo kyllä Julia on NAINEN myös minun makuun. Ehkä ikää (syntynyt 1967 = kohta 34), on hieman liikaa, mutta sehän on vaan merkki kokemuksesta. Eli kehittynyt näyttelijänä mielestäni koko ajan, aina Pretty Womanista lähtien.

Ja se suu... heh... kuten <b>JustinCase</b>kin mainitsi... voisi tehdä aika... :D
 

jussi_j

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Viestin lähetti Ylapesa


Näyttelijänä siis olematon, naisenakin mitätön jänteiden ja luiden kokoelma.

Huh huh...Julian esitys elokuvassa Erin Bronkovich on todella vakuuttavaa työtä. Hän sopii rooliin kuin nenä päähän ja kaiken lisäksi muistuttaa sitä oikeaa Erin Bronkovicha.

Mitä ulkonäköön tulee niin ei hän minunkaan mielestä mikään klassinen kuvankaunis, mutta onpahan sexy typy.

Ja lopuksi vielä vanhan vinkki kokemukseen perustuen "ronkelit jää ilman"
 

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
Vai niin?

Onkos kukaan teistä pojista noteerannut neitiä nimeltä ELIZABETH SHUE ? Neito on kovin nuori, mutta veikkaisin hänen olevan tulevia SUURIA Hollywood-tähtiä.....:confused:
 

mikkoz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho
Juvia Vopets

no mun mielestä se on yhtä hyvä näytteleen kun veljensäkkin. ja ulkoisesti muistuttaa häntä.
 

Yläpesä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Viestin lähetti jussi_j


>Ja lopuksi vielä vanhan vinkki kokemukseen perustuen "ronkelit >jää ilman"

Paskan marjat! Paljon nähneen (ja tehneen) kokemuksella ronkelit plokkaavat parhaat, höveleille jätetään nämä oksattomat kakkosneloset.
 

ruoto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Real Madrid,Skellefteå AIK
Julia ei tod kuulu omaan top sataan, edes lähelle... Siis ei näyttelijänä eikä top 100 babyna.....
 

Yläpesä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Re: Pojat, pojat...

Viestin lähetti Eisenhower
Naisia, jotka eivät sytytä:

Salma Hayek
* Kai se johtuu kasvoista.


Älä, mikäs sun naamassas on?

;)
 

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
Voihan nenä...

Viestin lähetti Patarouva
"Neito on kovin nuori..." Oikea asenne, Predator. Kyseinen neito on nimittäin vuosimallia -63.

Patarouva teki hyvän huomion... olenhan kertonut itse olevani vuosimallia 1956, joten...;)
 

Eisenhower

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, sympatiat myös Ilvekselle
Re: Re: Pojat, pojat...

Viestin lähetti Ylapesa

Älä, mikäs sun naamassas on?

Minä kuulun siihen osastoon, joilla näkö paranee, kun laittaa silmälasit nenälle. Nimittäin ulkonäkö.

Ike
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös