Jukurien valmennus 2012–2013

  • 7 546
  • 28

Toveri -82

Jäsen
Suosikkijoukkue
TUTO, HPK, ManU & #42 Lada Laatikainen
Eikös se Ika Lehkonen mene sinne?

Ika on itse sanonut Turun Sanomien haastattelussa että mitään sopimusta ei ole tehnyt TUTOn kanssa ja antoi ymmärtää että ei ole tulossakaan takaisin. Eli siis spekulaatioita vaan.
 

-Jonne-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JoKP
Kun nyt Pikkaraisesta on ruvettu tekemään jotain jumalasta seuraavaa valmentajaa, niin voisinkin kysyä, että miksi mies ei kelpaa liigaan tai liiga Pikelle? Itsehän on todennut, että kaipasi vielä kokemusta lisää. Tuosta on nyt 2 vuotta aikaa. Voittanut mestiksessä kaiken mitä voi. Mitä se pelkää? Luuserin mainetta pikkuseuran peräsimessä liigassa kun ei saakaan ns.valmista rosteria vaan joutuisi pärjäämään taktisella osaamisella paremmin tai kehittämään raakileita? Taitaa tuntea heikkoutensa. Joensuukin lienee vaihtoehtona Piken seuraksi ensi kaudella, mutta oma mielipiteeni on ei kiitos. En ymmärrä kyllä Pikkaraistakaan kaikilta osin. Miksi mies ei halua uralla eteenpäin? Kaikesta päätellen nytkin on torpannut itse Saipan ja käsittääkseni jo aikaisemmin joidenkin liigaseurojen kyselyt.
 

juurihoito

Jäsen
Suosikkijoukkue
NATO
Kyllähän se Dufvakin aika monta vuotta sanoi ei kiitos liigaseuroille. Mikkelissä on niin mukavata, ettei valmentajat halua täältä pois (ellei tule potkuja).
Onhan tuo Piken kuvio aika mielenkiintoinen kieltämättä. Olisiko se juurikin niin, kuin täällä on arvuuteltu ettei ole luvattu parempaa rosteria ja tarpeeksi isoa palkaa.
Toivottovasti Jukurit maksaa Pikelle seuraavasta kahdesta vuodesta, kun ei tuolla vapailla markkinoilla hirveästi ole vaihtoehtoja.
 

Murmeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Vancouver Canucks
Kaikesta päätellen nytkin on torpannut itse Saipan ja käsittääkseni jo aikaisemmin joidenkin liigaseurojen kyselyt.
"Kaikesta" ei kannata vetää tässä tapauksessa liian pitkiä johtopäätöksiä. Asioissa voi olla monia puolia, joita ei edes haluta julkisuuteen kokonaan. Sen verran kuitenkin voin sanoa, että ei mennyt ihan noin kuin yllä lainaamassani osiossa päätellään.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös