Juhannusveikkaus: Vaasan Sportin sijoitus Liigan runkosarjassa kaudella 2015–2016?

  • 2 137
  • 11

Vaasan Sportin sijoitus Liigan runkosarjassa 2015–2016?

  • Sijat 1-3 (Olen Sportin kannattaja)

    Ääniä: 0 0,0%
  • Sijat 4-6 (Olen Sportin kannattaja)

    Ääniä: 0 0,0%
  • Sijat 4-6 (En ole Sportin kannattaja)

    Ääniä: 0 0,0%
  • Sijat 7-9 (Olen Sportin kannattaja)

    Ääniä: 0 0,0%

  • Äänestäjiä
    104
  • Poll closed .
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
Liiga-kauden alkuun on aikaa vielä kolmisen kuukautta, mutta sarjan keskusteluosiossa käydään jo kovaa kädenvääntöä kiekkokauden asetelmista. Tiukin debatti näyttää tällä hetkellä koskevan Vaasan Sportin runkosarjasijoitusta - sekä näkemyseroja asian suhteen. Selvitettäköön siis tässä ketjussa tilanne ennen juhannusta (vastausaikaa 18.6. asti):

Miten uskot Vaasan Sportin sijoittuvan Liigan runkosarjassa kaudella 2015-16?

Hyvää juhannusta!
 

attendo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hyvinkään Ahmat
Nyt kun saivat Mika Järvisen maaliin ja takana on jo ns. Ollin oppivuosi eli nyt koko organisaatio tietää mitä tarkoittaa pelata liigassa, niin on täydet mahdollisuudet parantaa viime kauden sijoitusta. Vaasalaisella ylpeydellä pelaava joukkue on hankala ja sitkeä vastus, mutta 60 pelin jälkeen tulee silti jäämään pudotuspelien ulkopuolelle. Realismia sijat 12-14.
 

Oskupoika

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pepe Jürgens
Tässä on seura mille toivon pelkkää hyvää! En ole seurannut rosterin kokoamista, mutta toivon ja äänestän sijoja 7-9
 
"Parantaa" viime kaudesta ja välttää jumbosijan. Toisaalta sijoitus ei kuitenkaan viime kaudesta muutu, sillä joukkuemäärä on KooKoon myötä noussut.
 

MENTALSPORT

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport
Itse vastasin sijat 10-12 (sport kannattaja) mutta jos noista pitää valita niin sija 12 on kuullostaa tällähetkellä todennäköisimmältä. Mielenkiintosta nähdä miten tulos hajautuu äänestäjien kesken (sportin kannattajat vs muiden joukkueiden kannatajat). Toivottavasti tulee mahd monta vastausta kun aihe tosiaan ollut palavan kuuma jo viikkoja :D
 

magnum37

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tulevaisuuden Sport
1-3 ja Samuli Kivimäki tekee 25 maalia.

Onko tämä nyt savolaista kieroutta, vai hulluutta?-)

Itse en vissiin ole vielä juhannustunnelmissa. Vastasin kuten Mentalsport, 10-12 on toiveissa ja mielestäni myös realismia. Kaikki muu menee suonenvedon puolelle.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös