Juhannus 2023 – LIVE

  • 854
  • 13

Bunder

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Coyotes, Thrashers
Eikö liveketjua vielä ole?

Juuri tulin töistä ja laitoin Kabanossin salami&cheddar makkarat tirisemään pannulle. Kohta korkaan Heinekenin. Jos myöhemmin illasta kävisi haistelemassa yleistä fiilistä kaupungilla jos jaksaa lähteä kastumaan.
 

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus
Juhannus menee ihan kotioloissa. Grillailu tuli hoidettua jo eilen, tänään on satanut koko päivän vettä. Sade jatkunee myös koko huomisen päivän.

Onneksi on kaljaa.
 

RexHex

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL
Itse olen mökillä. Vettä sataa ja saunassa käyty. Oli kyllä vähän vaisu saunareissu kun ei päässyt kurkistelemaan saunan ikkunasta juhannuskokkoja.

Kohta varmaan grilli tulille ja vähän iltapalaa naamariin.
 

Nelfor

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Ei ole satanut pisaraakaan Jyväskylässä tänään, oikein mukava juhannuskeli. Aurinkoa riittänyt ja lämpötila oikein sopiva. Kohta grilliruokaa terassilla ja saunaa paljun kera sen jälkeen.
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Kotosalla ollaan ja vesiselvänä. Kävin päivemmällä nauttimassa puu-Käpylän varjoisista bulevardeista sekä ilmapiiristä lähes parin tunnin ajan, jonka jälkeen palasin kotia ja päätin pyhittää illan leffoille, joista ensimmäisenä tuli nähtyä Lone Star -draama vuodelta 1996 ja jossa pääosaa esitti harvinaisesti Chris Cooper. Hyvä leffa ja suosittelenkin sitä lämpimästi. Toinen leffa, jota juuri aloin katsomaan, on ranskalainen Gardiens de Phare -leffa vuodelta 1929, jota minulle suositeltiin jokunen kuukausi sitten tällä palstalla.
 

Steril

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kivikovat liiganousijat
Mahtavat puitteet täällä Etelä-Savossa hulppean järvimaiseman äärellä. Savusaunassa käyty ja ruoat nautittu. Lasissa harmaata, Blancia ja jekkua. Mikäs tässä keskikesän juhlaa viettäessä.

Hyvää juhannusta jokaiselle!
 

UnenNukkuja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aika moni, kunhan on turkulainen
Onneksi vedin ne isommat kekkeröinnit eilen. Tänään voi keskittyä vaan ”pariin” bisseen, makoisaan saunaan ja tämän palstan raportointiin Venäjän tilanteesta.
 

D.Santon

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, Liiga.
Vettä ripsii ja ukkonen jyrisee. Tyypillinen juhannussää siis.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös