Juhani Tamminen – Aurinkokuningas

  • 1 573 284
  • 7 287
Tila
Viestiketju on suljettu.
Suosikkijoukkue
HIFK
Onko nyt todellakin käynyt niin, että kaikki mediat ovat nukkuneet onnensa ohitse ja Tami ei jaa princiippejään koskien olympialätkää, missään?
Noh, noh. Tamilla on jo vahvempi brändi rakennettuna.
Kesällähän tuo ilmoitti, että alkaa pitämään Tami Corneria Facebookissa ja heti Pitsiturnauksesta alkaa.

En sitten tiedä tuliko sieltä lopulta yhtään jaksoa. Taisi joku jakso tulla, kun kaikkien yllätykseksi päätyi muistelemaan sitä kuinka hän kaatoi Neuvostoliiton ja siihen taisi ne cornerit jäädäkin.
No toki eihän tuollaisen saavutuksen jälkeen mikään enää miltään tunnukaan.
 

Mäkelä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Durrels Palace
aisi joku jakso tulla, kun kaikkien yllätykseksi päätyi muistelemaan sitä kuinka hän kaatoi Neuvostoliiton ja siihen taisi ne cornerit jäädäkin.
No toki eihän tuollaisen saavutuksen jälkeen mikään enää miltään tunnukaan.

Tammisen elämän suurin tragedia lienee se, että siitä Izvestijan pelistä ei ole videotallennetta olemassa, siksi täytyy käydä puhaltelemassa omaa trumpettiaan joka välissä.
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Seiska: Tuomas Enbuskelle raivostunut Juhani Tamminen harkitsee oikeustoimia

Suurinta vahinkoa Tamin brändille aiheuttaa nyt Tami itse. Enbuske on päässyt pahasti Tamin ihon alle, ja siksi tulee näitä aivopieruja jopa oikeustoimista. Siis oikeustoimista, hei kamoon!

Jos Tami malttaisi olla hiljaa, niin tyhmältä näyttäisi vain Enbuske, joka jatkaa huuteluaan. Nyt Tami alentuu ihan samalle tasolle tai vajoaa jopa alemmas.

Nyt Tami vähän ryhtiä! Kiekkoleijona #79:n pitäisi jättää yhden julkisuudenkipeän toimittajan huutelut omaan arvoonsa.
 

MacRef

Jäsen
Suosikkijoukkue
KuPS - elä laakase, naatittaan
Paskat se mitään oikeuteen mene. Kunhan uhoaa, että saa taas vähän julkisuutta, kun joku media täkyyn tarttuu. Tällä kertaa Seiska. Tami taitaa olla Seiskalle uusi mattinykänen.

Oikeuteen menollahan Tami taisi aikanaan Tuto-pestinsäkin jälkeen ihotaudit, mutta eipä siitäkään tainnut mitään lopulta tulla.
 

Pipolätkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Dallas
Paskat se mitään oikeuteen mene. Kunhan uhoaa, että saa taas vähän julkisuutta, kun joku media täkyyn tarttuu. Tällä kertaa Seiska. Tami taitaa olla Seiskalle uusi mattinykänen.
Sama tuli mieleen itselle. Eikös tuo ole uhonnut oikeustoimilla aina kun joku sanoo jotain merileijonasta. Viimeksi maikkaria ja nyt Enbuskea. Lisäksi aina vain ollaan samaan pöytään miehiä kutsumassa, mutta "veljet ei uskalla".
 

teppana

Jäsen
Sama tuli mieleen itselle. Eikös tuo ole uhonnut oikeustoimilla aina kun joku sanoo jotain merileijonasta. Viimeksi maikkaria ja nyt Enbuskea. Lisäksi aina vain ollaan samaan pöytään miehiä kutsumassa, mutta "veljet ei uskalla".

Maikkarin väki taisi samaan pöytään Juuselan kanssa jopa tulla mutta Tamille ei kelvannut. Tiedä sitten kuinka paljon sitä persettä pitää nuolla että DonTami olisi tyytyväinen.
 

veskula

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Die Nationalmannschaft
Tami on toki maineensa ansainnut sekä lätkämeriittien osalta, että sitten ulkojääkiekkoilullisilla toimillaan. Hiukan itsestäni kuitenkin tuntuu siltä, että nykymeininki julkisuuden tylytyksessä menee hiukan överiksi - puolin ja toisin. Tamista saattaa ymmärrettävästi tuntua että keittiössä on hiukan liikaakin lämpöä. Voisi toki olla pienimmän riesan tie olla reagoimatta jokaiseen rasaukseen, tämäkin puolin ja toisin. Pätee kyllä ihan siellä kotikeittiössä meidän tavistenkin osalta. Mutta jos painaa elämässä levy kutosella, saattaa maito joskus kiehua yli. Tiettyyn rajaan asti julkisuuden nurjat puolet pitää ottaa vastaan. Rajasta sitten pitää käydä omat keskustelunsa.
 
Viimeksi muokattu:

Susimies

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa,Toronto Maple Leafs,Westghost,Ghostbusters
Tammisen "ongelma"/ominaisuus ihmisenä ja persoonana on se, että kaikki mitä hän itse edustaa, on mieltä etc. on absoluuttisesti oikein ja ainoa oikea näkökulma. Tämä pätee niin jääkiekkoon, yritysmaailmaan tai sit vaikka ihan niihin legendaarisiin Narvi-kiukaisiin.

Mies itse on kyllä hyvin kärkkäästi arvostelemassa (osa kritiikistä on toki oikeutettua) "Liigan veljiä" tai "Veli Faselia" mutta auta armias jos joku erehtyy kritisoimaan Tammista itseään; Se ei käy.
Minkäänlaiseen asialliseen vuoropuheluun erimieltä olevien kanssa Tamminen ei kykene kun on mielestään aina oikeassa; Perustelut Tamilla ovat luokkaa Timo Soini: "Koska se nyt vaan on niin".
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Se nyt on varmaa, että jos joskus kiukaan ostan niin se ei ole Narvi-kiuas, mistä voidaan kiittää pelkästään Tami Tammisen idiotismia. Jaguaarikin jää kauppaan. Tami eikö ole kommentoinut miten alisti veljiä ja siskoja Kymppitonnissa?
 

Jesus Shaves

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dorados de Sinaloa
Paras Tamin heitto oli se kun Tapio Suominen esitteli hänet Alpo Suhosena. Tami totesi kylmän viileästi: "Terve, Arvi Lind."

Tami ei varmaan tarvitse lentokonettakaan matkustamiseen kun sen verran on tuota leijumiskykyä siunaantunut miekkoselle. Kova pantterihan se on mutta kukaan muu ei sitten oikein olekaan yhtään mitään hänen mielestään.
 

scholl

Jäsen
Se nyt on varmaa, että jos joskus kiukaan ostan niin se ei ole Narvi-kiuas, mistä voidaan kiittää pelkästään Tami Tammisen idiotismia. Jaguaarikin jää kauppaan. Tami eikö ole kommentoinut miten alisti veljiä ja siskoja Kymppitonnissa?

Mä ostan varmasti Narvin kiukaan. En ollut koskaan kuullutkaan Narvista ennen kuin tutustuin Veli Tammisen Facebook-sivuun. Nyt olen vakuuttunut pehmeistä löylyistä. Chapeau. Jos joskus rakennutan saunan tai remppautan sellaisen, niin miksi ostaisin Helon tai Harvian kiukaan ja sitten pohtisin istuessani siellä saunassa, että piru jos siellä Narvissa on pehmeämmät löylyt. Tai sanotaanko niin, että haluan ainakin Narvin veli toimitusjohtajan järjestävän minulle koesaunomisen, jotta voin poissulkea sen mahdollisuuden, että se on joku maailman suurin saunaelämys. Jos se osoittautuukin normikiukaaksi, voin ostaa sitten minkä vain. Sitä paitsi Narvin kiukaassa on se hyvä puoli, että niistä ei mitä ilmeisimmin tarvitse maksaa mitään. Hehkutan kiuasta tarpeeksi, niin saan sellaisen ilmaiseksi eli siis teknisesti ostamiseni ei sisältäisi mitään rahan siirtoja.

Veli Tammiselle voin tarjota nyt kyllä yhden vinkin. Laita kuvia niihin päivityksiin. Se luo uskottavuutta ja tehoa. Olen käynyt Narvin sivuilla, joten olen nähnyt omin silmin, että siellä on hyvännäköisiä kiukaita, mutta kaikki eivät ole, joten tehostaisit viestintääsi, jos joka päivityksessäsi olisi kuva kiukaasta.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Veli Don Tamille ei ole vielä valjennut edes, miten virtuaalisessa maailmassa leikataan ja liimataan. Sillä on muuten taatusti lehtileikekansioita, joita se selailee kun vaimon silmä välttää.

Onko Veli Don Tami jo facebookannut Kymppitonni-menestyksestään?
 

scholl

Jäsen
Veikkaan että jos joku kaivelisi virallisia tilastoja, niin sieltä ei löytyisi tuota Kupittaan hattutemppua vuodelta 1966.

Tamminen kertoi 1. joulukuuta Facebookissa seuraavaa:
Kovassa vesi / räntäsatessa Jaguarin keula kohti Turkua, dinner ( ala MME Tamminen) , hetki FIFAN sotkuja Ylen kanavalta (" Ulkolinja/ TV1),!! Loistava dokumentti ko. organisaation " pimeästä puolesta" ( sisältä) , häkellytti tällaisen kokeneenkin " pelimiehen" !! Tunnen henkilökohtaisesti MR. Blatterin Sveitsin ajoilta ( 6 years) hyvin, onhan Sepp Blatterin kotikaupunki ( se- alkuperäinen- ) nimeltään Visp, jossa pienessä kylässä ( 6000 asukasta), minä aloitin Sveitsin urani ( Player Coach) kesällä 1984,!! Silloin (kaudella 1984-85) VISP pelasi Sveitsin B-liigassa ja minun urotekoni ko. joukkueessa ulottui otteluun Wetzikonia vastaan ( score 9-7) ja omat tehot ko. ottelussa (7 goals+ 2 assists) , nillä hiljeni vaikean kauden kritiikki hetkeksi alppikylässä !! Se record ( 9 points in one game) ; taitaa olla ( 7 maalia+ 2 syöttöä) yhdessä liigapelissä seuran ( EHC Visp) ennätys tänäkin päivänä?? - Siitä- vaikeasta kaudesta- jäi paljon plussan puolelle!!
Mistään ei kuitenkaan löytynyt mitään tietoa siitä, että hän olisi pelannut tuolla mitään. Ehkä olen huono käyttämään Internetiä.
Nykyään Vispin valmentaja on muuten Matti Alatalo.
 

scholl

Jäsen

Wikipediassa oli linkki tällaiseen mestaan, jossa ei lukenut mitään. Tosin sieltä puuttui myös Japanin keikka:
Juhani Tamminen (b.1950) hockey statistics and profile at hockeydb.com
Eli vika oli lähteissäni, ei ilmeisesti Tammisessa. Luulisi, että Tami pitäisi huolen, että Wikipedia sivulla olisi kuranttia informaatiota.

Mistä tuo Eliteprospects muuten saa tietonsa? Seuroilta, sarjojen virallisista tilastoista vai saako pelaajat itse faksailla sinne "kupittaan hattutemppujaan"?
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Wikipediassa oli linkki tällaiseen mestaan, jossa ei lukenut mitään. Tosin sieltä puuttui myös Japanin keikka:
Juhani Tamminen (b.1950) hockey statistics and profile at hockeydb.com
Eli vika oli lähteissäni, ei ilmeisesti Tammisessa. Luulisi, että Tami pitäisi huolen, että Wikipedia sivulla olisi kuranttia informaatiota.

Mistä tuo Eliteprospects muuten saa tietonsa? Seuroilta, sarjojen virallisista tilastoista vai saako pelaajat itse faksailla sinne "kupittaan hattutemppujaan"?

Tutkiva journalisti vois vähän tutkia Tamin saavutuksia ja puheita, siitä tulis hauskaa seurattavaa, oikeuteen oltaisiin menossa, Jaguarin keula kääntyilisi kohti tutkivan journalistin johtoporrasta, lajeja saisi valita, brändi olisi vituillaan, ja muuta mukavaa.

PIIEES: Eliteprospectista saa parhaat tilastot, näin olen ajatellut. Hockey-Reference on muuten hyvä mutta se on sitä Pohjois-Amerikkaa. Quanthockey on hyvä kans.
 

Vesku

Jäsen
Tämän päivän epistolassaan (FB-päivitys klo 11.00) Juhani Tamminen muistelee "Kärppä-nousua 12.4.1998".

Voisiko joku oululainen avata tätä päivämäärää, kun en ymmärrä? Kärpät nousi kyllä SM-liigaan 11.4.2000, mutta...

Kaivan toki lakimieheni numeroa esille jo siltä varalta, että Tami-setä pahoittaa nettiviestistäni mielensä. Minähän tässä ärhentelen juu...
 

scholl

Jäsen
Kaivan toki lakimieheni numeroa esille jo siltä varalta, että Tami-setä pahoittaa nettiviestistäni mielensä. Minähän tässä ärhentelen juu...

Ovatko muutkin sitä mieltä, että Tami on ottanut nyt Heikki Lampelan roolin yhteiskunnassamme? Jostain kumman syystä kummallekin viihdyttäjälle on tullut mieleen uhata mahdollisilla oikeustoimilla.

Tamin energiatila tosin huolestuttaa. Tulee nyt aamutarinoita tyyliin kerran viikossa, kun ennen tuli joka aamu. Sanoisin kyllä sen, että suosion kannalta säännöllinen julkaiseminen on tärkeätä. Vähän siis Juhani nyt Beroccaa naamaan, niin jaksat kirjoitella useammin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös