Juhamatti Aaltonen Helsingin Jokereihin!

  • 269 061
  • 973

McMulligan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
On tää hauska ketju. Aaltosta verrataan Kousaan, Pesoseen ja Nylanderiin.

Onko mulla kuitenkin edes pienenpieni oikeus itse päättää ketkä mulle on suosikkipelaajia ja ketkä sylkykuppeja? Käsittääkseni en verrannut Aaltosta pelillisiltä kyvyiltään edellämainittuihin vaan on samalla ei-ikinä-enää-Jokereissa-listallani, kuin edellämainitut. Vaikka itse asiassa sinänsä Nylanderiin vertaaminen on muiltakin osin ihan osuvaa. Pisteet on jotakuinkin samalla tasolla Jokeri-ajalta ja kumpaakin kiinnostaa vain oma viihtyminen hyökkäysalueella ja joukkueen etu on täysin toissijainen asia tai sitä ei edes mietitä.

Jengi itkee täällä jostain kevään mies "palstatotuuksista" - voivoi, siitä nyt ei taida kovin moni täällä olla jauhanut pitkään aikaan. Paitsi juuri te, jotka väitätte että täällä siitä jauhetaan.

Joko et ole tätä ketjua kauden aikana lukenut tai et ole teksiä ymmärtänyt. Pitkin ketjua löytyy kritisointien jälkeen kommentteja "kyllä te keväällä sitten ootte tyytyväisiä, kun se ratkaisee playoffeissa game 7:n jatkoaikamaalilla" ja "sitä ei vaan runkosarja kiinnosta ja syttyy sit kevään tosipeleihin".

Mua ei vituta pääsääntöisesti se, että pelaaja tekee yrittäessään virheitä. Varsinkaan, jos kyseessä on taitava pelaaja joka yrittää luovia ratkaisuita ja niissä ajoittain onnistuukin. Sekään ei ole niin vakavaa, jos ei vaan osaa, mutta kuitenkin yrittää vrt. Moseksen ja Toddin puolustuspeli. Niitä taitoja saa kyllä kehitettyä kokemuksen karttuessa. Mut se saa mun veren kiehumaan, ettei edes yritä ja sen takia tulee virheitä. Ja mitä siihen viimeiseen peliin tulee, niin siinä nähtiin nimenomaan viimeisessä vaihdossa Aaltoselta peliä, jolloin ei vaan kiinnostanut yrittää. Ja itse pelihän hävittiin enemmän Ossin surkeisiin henkilökohtaisiin virheisiin, kun Aaltosen tekemiseen. Aaltosta sen pelin häviämisestä ei edes omasta mielestä voi syyttää, mutta viimeisessä vaihdossa tuli joka tapauksessa niin tyypillinen ei vaan kiinnosta-hetki Aaltoselle, josta mainitsin.

Selänteeseen ja Ovechkiniin vertaaminen on taas aivan järjetön ajatus edes puhetasolla. Toinen on 90-luvun ja kaikkien aikojen yksi parhaista maalintekijöistä NHL:ssä ja toinen on aika pitkälti 2000-luvun paras maalintekijä NHL:ssä. Ei Liigassa vaan NHL:ssä. Ja kummassakin tulee se asia, mistä oon moneen kertaan maininnut. Jos teet pisteitä todella kovaan tahtiin, niin kritiikki puolustuspelihalukkuudesta saa olla aika paljon hiljaisempaa. Ovechkinista ja Selänteestä ei voi kummastakaan puhua Aaltosen kanssa edes samana päivänä, hyvä jos edes saman viikon aikana, niin eri tason pelaajista on kyse. Aaltonen ei noilla keskinkertaisilla pisteillä vaan ansaitse mitään sentyyppisiä vapauksia muussa pelissä, kuin mitä hän itse ottaa omaehtoisesti. Voitontahdoltaan Selänne on myös aivan eri planeetalta Aaltoseen verrattuna. Aaltoselta en mistään eleistä ole edes mitään kummempaa voitontahtoa ikinä nähnyt vaan "pellllailllaaan tässä nyhten vaan kahtos"-asennetta. Häviön ja epäonnistumisten en ole myöskään nähnyt Aaltosta vituttavan rotan lailla tai sit on vaan todella lahjakas peittämään tunteensa. Taidoiltaan Aaltonen kyllä menisi aivan NHL:n tervävimpään kärkeen, mutta kun se nuppi ei vaan pelaa samalla taajuudella, niin täällä vaelletaan Liigan ja KHL:n peleissä. Alkukaudesta kaikki oli hyvin ja olin tyytyväinen Aaltosen esityksiin, kun vielä Aaltonen-Kapanen-Hagman ketju toimi. Sillon Aaltonen naputti piste per peli tahtia ja sanoin moneen kertaan, että tolla pistetahdilla mä en valita muista sen peliesityksistä pelien sisällä, kun tekee sen työn hyvin mihin on palkattu. Niitten noin 15-20 pelin jälkeen sitä työtä ei enää ole tehnyt hyvin ja sillon rupee keppi napsumaan myös muilta osa-alueilta, jossa ottaa niitä vapauksiaan. Tee kunnolla pisteitä ja pidä kritiikki hiljaisena tai vaihtoehtoisesti tee vähemmän pisteitä ja lisää yritystä myös muilla pelin osa-alueilla. Se vaan on niin yksinkertaista.

Eikä tässä ole kukaan haluamassa kaikista mitään tomimäkiä. Sanoin jo aikaisemminkin, että verratkaa vaikka Omarkin tai Moseksen asenteeseen. Taiteilijat on hienoja pelaajia, mutta kyllä vaan niihinkin pätee tietyt vastuut joukkueurheilussa. Sekin on ihan järjetön väite, että mehän tiedettiin mitä saatiin, kun Aaltonen palkattiin, niin mistä oikein valitetaan. Kyllä mä Aaltosen asenteen ja joukkuepelin tiesin osittain ennestään. Mutta se ei tarkoita sitä, että sitä pitäisi hyväksyä tai ei olisi lupaa vaatia parempaa asennetta.
 

JofaPlayer

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Aina samat itkut samalta kaverilta.

Juhamatti Aaltonen, eniten pisteitä Jokeripelaajista TsSKA-sarjassa ja muutenkin pirteää peliä. Jos johonkin pitää pettynyt olla niin vaan aikamoisella selittelyllä syyksi voidaan saada JMA.
 

Mike

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, KäPa, NUFC
Ja mitä siihen viimeiseen peliin tulee, niin siinä nähtiin nimenomaan viimeisessä vaihdossa Aaltoselta peliä, jolloin ei vaan kiinnostanut yrittää. .

Ensin yritti pitää viivan, ja sitten luisteli vielä toivottomassa tilanteessa täysiä alas ja yritti heittäytymällä estää maalin. Oot sä kyllä ihan uskomaton puusilmä. Älä vaan helvetissä rupea ikinä minkään valtakunnan valmentajaksi
 

McMulligan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Ensin yritti pitää viivan, ja sitten luisteli vielä toivottomassa tilanteessa täysiä alas ja yritti heittäytymällä estää maalin. Oot sä kyllä ihan uskomaton puusilmä.

Onko joku suuri valmentajavelho opettanut sulle, että viivaa pidetään virvelöimällä ja huitomalla kiekkoa takaapäin ilmasta? Mun ymmärtääkseni kannattaisi yrittää vaikkaa ottaa pari potkua, että pääsis kropallakin kiekon alapuolelle tai edes lähelle, jos ei virvelöinti onnistu. Vai mitä mieltä itse olet virvelöinnin lopputuloksesta, oliko mielestäsi noin niinkuin esimerkillisesti sohittu ilmasta?
 

McMulligan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Aina samat itkut samalta kaverilta.

Juhamatti Aaltonen, eniten pisteitä Jokeripelaajista TsSKA-sarjassa ja muutenkin pirteää peliä. Jos johonkin pitää pettynyt olla niin vaan aikamoisella selittelyllä syyksi voidaan saada JMA.

Sulla on ihan täysi oikeus olla hyvin tyytyväinen Aaltosen kauteen. Jos toi on kuitenkin se taso mikä tyydyttää ykkösketjun laiturilta kovalla palkalla, niin ei kannata pidättää hengitystä jatkossakaan, että pelit jatkuisivat pitkälle kevääseen. "Ihan kiva" ei vaan tässä sarjassa riitä alkua pidemmälle.
 

Sako

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Aaltosen taitotasolla ja luistelulla varustettu kaveri vetää pikkuseurassa vain yhdestä syystä: Suoritus heittelee mahdottomasti liikaa. Esim Moses on myös tunnepelaaja, mutta mielestäni miehistyi tälle kaudelle ja tason vaihtelu pieneni. Moista ei kai voi odottaa vanhalta Aaltoselta.
 

Valle

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit. SJK.
Voin kuvitella kuinka McMulligan on katsonut pelejä ja tihrustanut paperille joka ikisen Aaltosen tekemän pienenkin virheen. Kun ottaa jonkun silmätikukseen niin ei näe muuta kun ne virheet. Ja edelleen täyttä paskapuhetta väittää että kakkossyöttö olisi jotenkin vähäarvoisempi kun maali kun herra McMulligan niitä vähätteli. Ja tuosta viimeisestä tilanteestakin saadaan Aaltosen virhe. Epäonninen pomppu se oli, mutta kun ottanut Aaltosen epäonnistumiset elämäntehtäväkseen on vaikea nähdä asioita oikein. Pudotuspeleissä Aaltosen piikkiin meni se yksi maali Minsk sarjassa, mutta vastapainoksi oli hyökkäyspäässä joukkuueen parhaimmistoa. Runkosarjassa oli sellaisia pelejä missä Aaltosta ei peli napannut, mutta playoffeissa oli jo ihan eri meininki.
 
Viimeksi muokattu:

ketjuruletti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Jos en väärin muista niin aika isossa osassa Hagmanin maaleja oli Aaltonen osatekijänä. ilmeisesti alkukaudesta kun ykkönen Hagman-Kapanen-Aaltonen toimi niin vain Kapanen ja Hagman onnistuivat. Ei jumalauta sentään kattokaa nyt niitä pelejä.
Kannattaa selata läpi tämän ketjun jutut kauden alusta Hagmanin loukkaantumiseen saakka. Huomaat ettet muista väärin. Melkoista suitsutusta, vaikka kyllä siellä tosin hehkutetaan niitä maagisia kakkossyöttöjäkin Hagmanin toiseen maaliin, ts. "turhiin maaleihin" pelin ehkä jo ollessa ratkennut.
 

Valle

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit. SJK.
Kannattaa selata läpi tämän ketjun jutut kauden alusta Hagmanin loukkaantumiseen saakka. Huomaat ettet muista väärin. Melkoista suitsutusta, vaikka kyllä siellä tosin hehkutetaan niitä maagisia kakkossyöttöjäkin Hagmanin toiseen maaliin, ts. "turhiin maaleihin" pelin ehkä jo ollessa ratkennut.

Joo kyllä kaikki pelit tuli katsottua niin jäi jotain mieleen. Tosin joku tai jotkut näkevät asiat täällä eri tavalla.
 

Hande75

Jäsen
Suosikkijoukkue
LiverpoolFC, Jokerit, suomalaiset NHL:ssä ja Lauri
Juhamatin syksy oli tuloksellisesti paljon parempi kuin muu vuodenaika. Mielestäni huonoon tuloksentekoon vaikutti Niklaksen tehottomuus loukkaantumisen jälkeen sekä LoKoMon maagiset otteet. Jokainen maali tai syöttö on minusta tärkeä. Ja kuten totesin syksyllä, että jokaisen pitää antaa kaikkensa, eikä vähiten Juhamatin. Aina se ei valitettavasti siltä näyttänyt, vaan hän turhautui, kun ei tullut tarpeeksi tehoja. Oma päätelmä, joka voi olla väärässäkin.
 

JofaPlayer

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Oikeasti, ei tätä jaksa kohta enää kukaan lukea kun yhden mielestä kaikki on Juhiksen vika. Kyllä mies otti aikamoisen spurtin alaspäin tuossa TsSKA-sarjan lopullisesti niiitanneessa maalissa, jossa viivassa Gunderson ei jotenkin saanut haltuun kiekkoa. Mutta ei, Juhiksen piikkiin yksin? Kovin usein ei Juhiksen näy heittäytyvän estääkseen maalia mutta nyt sekin jopa nähtiin.

Jos Juhiksen peli, varsinkin kevätkauden, ei riitä jollekin, niin auta armias minkälaista paskamyrskyä Hagman ja osittain Kapanen ansaitsivat osakseen, mutta suht vähällä ovat päässeet, etenkin Hakki joka oli aivan pihalla ja tehoton loppujen lopuksi 3/4 kaudesta.
 

McMulligan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Oikeasti, ei tätä jaksa kohta enää kukaan lukea kun yhden mielestä kaikki on Juhiksen vika. Kyllä mies otti aikamoisen spurtin alaspäin tuossa TsSKA-sarjan lopullisesti niiitanneessa maalissa, jossa viivassa Gunderson ei jotenkin saanut haltuun kiekkoa. Mutta ei, Juhiksen piikkiin yksin? Kovin usein ei Juhiksen näy heittäytyvän estääkseen maalia mutta nyt sekin jopa nähtiin.

Jos Juhiksen peli, varsinkin kevätkauden, ei riitä jollekin, niin auta armias minkälaista paskamyrskyä Hagman ja osittain Kapanen ansaitsivat osakseen, mutta suht vähällä ovat päässeet, etenkin Hakki joka oli aivan pihalla ja tehoton loppujen lopuksi 3/4 kaudesta.

Tämä on hyvä viesti siitä, kun luettua ei edes yritetä ymmärtää ja otetaan tekstistä esiin vain omaa agendaa palvelevat asiat. Luitko seuraavan kohdan:
Ja itse pelihän hävittiin enemmän Ossin surkeisiin henkilökohtaisiin virheisiin, kun Aaltosen tekemiseen. Aaltosta sen pelin häviämisestä ei edes omasta mielestä voi syyttää, mutta viimeisessä vaihdossa tuli joka tapauksessa niin tyypillinen ei vaan kiinnosta-hetki Aaltoselle, josta mainitsin.

Runkosarjassa oli sellaisia pelejä missä Aaltosta ei peli napannut, mutta playoffeissa oli jo ihan eri meininki.

Valle on täysin oikeassa. Playoffeissa oli Aaltosella eri meininki. Mutta toistaiseksi en ole elämäni aikana nähnyt playoff-sarjaa, jota voitetaan hyvällä meiningillä ja tyylipisteillä maalien sijasta. Ja juurikin ne tärkeimmät jäi puuttumaan, mitä pitää voida vaatia joukkueen ykkös- ja kakkosketjuilta, myös Lokomolta.

Niin, JMA:n hyöty joukkueelle mitataan tehopisteissä, ei siinä miten tunnollisesti menee pelitaktiikan mukaisesti niska limassa kulmasta kulmaan painimaan. Siihen rooliin on toiset kaverit. Niin kauan kuin pisteissä mennään piste/peli tahtia, ni mä oon erittäin tyytyväinen ja JMA on palkkansa ansainnut.

Siinäpä oma lainaus syyskuulta. Samaa mieltä ollut koko kauden Aaltosesta, kuin tälläkin hetkellä. Noin esimerkkinä ketjun 10 sivun kieppeiltä löytyy myös puhetta Aaltosen saamattomuudesta muidenkin kirjoittajien kertomana ja vastaavasti näitä kevään mies game 7-höpöhöpöjuttuja. Katsotaanpa taas faktojen kautta asioita:
Runkosarjan ensimmäiset 15 peliä 4+12=16.
Runkosarjan loput 33 peliä 6+12=18
Playoffs 10 peliä 4+2=6
Hyvä alkukausi ja sen jälkeen ihan hyvää 3 ketjulaisen suorittamista. Vai onko vaatimustasot tosiaan täälläkin tippuneet niin paljon, että ykkösketjun laiturilta joka on hankittu tänne tulosta tekemään, on ylläolevan kaltaiset tilastot tyydyttäviä? Huomionarvoisena seikkana vielä se, että pelaajan kauden paras hetki oli alkukausi ja sen jälkeen esitykset hiipuivat loppukauden ajaksi. Ei hyvä. Mun mielestä Aaltosen taso ei vaan riitä KHL:ssä ykkösketjuun ja ylläolevat tilastot sitä mielipidettä tukee oikein perustellusti. Eikä ne tilastot ole koskaan juuri tuon paremmat olleet muillakaan KHL-kausilla. Omalta junnulta ton vielä voisi kotiseuturakkauden piikkiin laittaa, mutta ei junantuoman. Liigassakaan ei olla koskaan puhuttu Aaltosesta minään kovin ylivertaisena pistenikkarina, vaan kohtuuhyvillä pisteillä pelaava ailahteleva taiteilija. Jos ei muisti tee aivan tepposia, niin taisi Teräväinen ja Pulkkinenkin saada täällä paljon rankempaa arvostelua osakseen, vaikka tehopisteet olivat paremmalla tasolla (vaikka pelattiinkin Liigaa sillon, mutta kärkihyökkääjiä yhtä kaikki) ja kyseessä vielä omat kasvatit, jotka otti ensiaskeleitaan miesten sarjoissa ennen siirtymistä rapakon taakse. Mutta Aaltosta ei näköjään sovi täällä kritisoida, vaikka sen miten faktojenkin kautta perustelee.

Ja kun Aaltosta ei saa Aaltosen ketjussa kritisoida ilman, että käy muunkin joukkueen läpi niin sanotaan nyt, ettei Hagmaninkaan pitäisi todellakaan olla ykkösketjun mies Jokereissa. Kolmosketjuun sopisi hyvin, kun on pelillisesti muutakin annettavaa kuin maalit. Ja Kapanen on hyvä 2.-3.-sentteri, mutta ei ykkönen.

Täällä on oikein hyvä valittaa, kun joku kritisoi omaa suosikkipelaajaansa, minkä jalkakikkoja on koko kauden katsonut touhutippa lahkeessa. Mutta olisi ihan hienoa saada niihin jotakin muitakin (vaikka ihan faktoihinkin perustuvia) perusteluja kuin "toi taas vaan jaksaa valittaa" itkuvirsiä. Esimerkiksi perusteluja, miten pistesarake on hyväksyttävä ykkösketjun laiturille, jolle myös maksetaan sen mukaista palkkaa. Tai kertoa kuinka mä oon tässä tilastoja muokannut ja väärentänyt. Tai perusteluja mitä muuta hyötyä Aaltosesta on joukkueelle kuin tehopisteet, joita ei nyt ykkösketjun laiturin statuksella pelaavalle kaverille kovin kummoisesti kertynyt. Syyksi ei nyt vaan käy ne kaikki ulkoiset tekijät kuten ketjukavereitten epäonnistumiset ja absurdeimmillaan jopa, että Lokomo-ketju olisi syypää Aaltosen huonoihin tehoihin. Pelaaja ansaitsee peliesityksillään ketjukaverit ympärilleen, eikä Aaltosen esityksillä oikein olisi voinut vaatia ketjukavereiksi sitä kermaa kakun päältä. Taitaa joidenkin muisti täälläkin temppuilla, mutta oli siellä Lokomon hajoitustakin ja Omarkilla hetkensä, kun ei päässyt edes ylivoimaa pelaamaan. Ne kaverit vaan pelasi itsensä takaisin toimivaan ketjuun ja sai peliaikansa täysin ansaitusti esitysten perusteella. Ikävä fakta Jokereissa on se, että huonosti suorittavia kärkipään kavereita on kokoonpanossa käytännössä mahdoton lähteä paikkaamaan materiaalin kapeuden takia ja siksi niitten kärkijätkien pitäis myös kantaa se pelillinen vastuu ja jättää surffailut touko-kesäkuulle ja Atlantin rannoille.
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | is
@McMulligan et sinäkään ihan tositarkoituksella näitä viestejä lue. Kts. mun Selänne-vertaus, jonka luit väärin vaikka erikseen kehoitin olemaan vertaamatta maksimipotentiaaleja.

Mitä Aaltoseen tulee, ei tästä paatoksesta varmaan päästä ikinä. Turhauttava ketju.
 

Titaani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit
Mitä Aaltoseen tulee, ei tästä paatoksesta varmaan päästä ikinä. Turhauttava ketju.

Tulin myös tähän tulokseen joku aika sitten, yksi ja sama nimimerkki päivästä toiseen kertoo täällä samaa tarinaa. Minun Jokereihini Aaltonen mahtuu myös ensi kaudella, yksi viihdyttävimmistä pelaajista Jokereissa pitkään aikaan.

(Poistin äskeisen samantyylisen viestini, kun menin jotain sekoilemaan lainauksieni kanssa. Jos nyt vaikka meni oikein. Laitetaan puhelimen piikkiin.)
 

Jannacci

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Nyt mä heitän McMulliganille pienen kyssärin. Onks Juhis kovakin maaliruisku kun teki olympialaisissa yhtä monta maalia kuin Ovechkin?
 
Viimeksi muokattu:

Gemondo

Jäsen
Nyt mä heitän McMulliganille pienen kyssärin. Onks Juhis kovakin maaliruisku kun teki olympialaisissa yhtä monta maalia kuin Ovechkin?

Voin vastata vaikka ei minulta kysyttykään.

Ei ainakaan viime kaudella ollut. Aaltonen teki runkosarjassa 48 ottelussa viisi maalia tasakentällisin. Ylivoimalla toiset viisi. Aaltosen laukomat kiekot menivät maaliin runkosarjassa 8,1 prosentin tehokkuudella. Ei ainakaan minun mielestäni kovan maaliruiskun tilastoja. Onko sinusta?

Pudotuspeleissä Aaltosella oli kyllä hieman paremmat tilastot; 10 peliä joissa yhteensä 4 maalia (Jokerien 3. paras maalintekijä), näistä kolme tasakentällisin ja yksi ylivoimalla. Laukaisu% 14,8 (Jokerien hyökkääjistä 4. paras). En kuitenkaan varsinaiseksi maaliruiskuksi kutsuisi näilläkään tilastoilla vaikka selvästi paransikin runkosarjasta.
 

Jannacci

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Pointti oli se, että kun Juhista ja Ovechkinia ei erään kirjoittajan mukaan voi verrata juuri lainkaan, niin miehet pelasivat kuitenkin samaan aikaan samassa turnauksessa tehden saman määrän maaleja. Pelasivat jopa samassa ottelussa. Mikäli Juhis pelasi omalla tasolla, niin silloin Ovechkin floppasi todella pahasti. Mikäli taas Ovechkin pelasi omalla tasollaan, niin silloinhan Juhis oli suorastaan loistava maaliruisku. Ja pitäisihän nyt 2000-luvun yhden parhaista maalintekijöistä tehdä Olympialaisissa enemmän kuin maali viiteen peliin. Että kyllä olympialaisten osalta voi ihan hyvin verrata.
 

Gemondo

Jäsen
Aaaa. Olisit heti sanonut. Tottakai Aaltosta voi nyt hyvällä syyllä kutsua 2000-luvun parhaaksi maalintekijäksi koko maailmassa kun löysit tuollaisen pätevän vertailukohdan.
 

McMulligan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Nyt mä heitän McMulliganille pienen kyssärin. Onks Juhis kovakin maaliruisku kun teki olympialaisissa yhtä monta maalia kuin Ovechkin?

Kyllä mä ymmärrän ettei kaikki tykkää mun kirjoituksista ja mielipiteistä Aaltosen suhteen, mutta oon aivan satavarma, että itsekin ymmärrät ton kysymyksesi olleen aika väsynyt provo. Vastataan kuitenkin. Olympialaisissa tosiaan samanlainen tulos ja siellä Aaltonen pelasi muutenkin hyvää peliä.

Jos oon Aaltosta pelaajana paljon kritisoinut, niin koskaan en ole kieltänyt taitoja mitä kaverilla on takataskussaan. Luistelun ja taidon puolesta (hyvän päivän JMA)pelaisi varmasti NHL:ää kärkiketjuissa hyvillä tehoilla. Sen Aaltosen mä ottaisin omaanki joukkueeseen 10 kertaa 10:stä. Mutta kun pää ei pelaa samalla taajuudella varsinkaan koko kauden kestävässä sarjassa niin siinä on varsin yksinkertainen selitys miksi Aaltonen surffaa Liiga/KHL-akselilla ja Ovechkin takoo kovia tehoja NHL:ssä.

Eiköhän tää kuitenkin rupea mun osalta muutenkin pikkuhiljaa riittämään tästä aiheesta, mutta vastasin nyt kun kommenttia kysyttiin.
 

blue line

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Mulle on vähän epäselvää, että onko Aaltosella sopimusta Jokereihin ensi kaudeksi vai ei. Onko kellään tästä tarkempaa tietoa? Mun puolesta voisi lähteä vaikka Sveitsiin pellaamaan ja pallauttelemaan ensi kaudeksi.
 

faro

Jäsen
Mulle on vähän epäselvää, että onko Aaltosella sopimusta Jokereihin ensi kaudeksi vai ei. Onko kellään tästä tarkempaa tietoa? Mun puolesta voisi lähteä vaikka Sveitsiin pellaamaan ja pallauttelemaan ensi kaudeksi.
Miehellä on oma optio Jokereiden kanssa ensi kaudesta eli hän saa itse valita jatkaako täällä vai ei.
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | is

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Tulihan se jatko uutinen, hyvä homma. Vähän outoahan se olisi ollutkin mainostaa kausareita pelaajalla joka ei olisi jatkanut Jokereissa. Nyt sitten toivotaan että Kurri ja Vuorinen on löytänyt menetettyjen taitureiden tilalle korvaajia sillä tällä hetkellä JMA on aivan liian yksinäisenä kärkeänä tuossa osastolla. Konna olisi aika hyvä tutkapari Juhikselle, taitaa vain olla liian kallis pelaaja Jokereille.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös