Juha-Pekka Haatajan adoptioklubi kokoontuu täällä

  • 105 214
  • 372

Samart

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kaikennäköisiä juttuja täällä löydetään JPH:n puolustukseksi. Joo, kaveri tekee hyvin duunia, mutta niin tekee Turo Järvinenkin. Sehän siitä puuttuisikin, että mies ei tekisi duuniakaan sen lisäksi, että hän ei saa kiekkoa mistään sisään. Täysillä yrittämisen pitäisi olla perusjuttu jokaiselle liiga- tai ammattilaiskiekkoilijalle.

Paljonko Haataja tienaa? Hän on matkalla alle 10 maalin kauteen, mutta onneksi miehen sopimus päättyy keväällä.

Enpä nyt puhuis puolustamisesta, ennemminkin yritin hakemalla hakea jotain positiivista. Jos luet mun jutun toiseen kertaan, niin ehkä siitä käy ilmi, miten JP hukkaa maalipaikkoja illasta toisen. Vieläpä ketjussa, mikä ei oo mikään jarruketju.
 

Red Machine

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Hadesta puhuttaessa tällä hetkellä kannattaa realistisesti miettiä onko pullat paremmin herran kanssa vai ilman+joku uusi arpa? Itse en Hadea vaihtaisi koska takuuvarmaa suorittajaa ei ole keksittykään. Lisäksi Hade on tasokas kun mietitään rosterin leveyttä. Turha tässä miettiä mitään liksoja mun mielestä tällä hetkellä. Haukutaan ne sitten kun/jos HIFK tippuu kun tämä ylipalkattu janari hukkaa ne tuhannen taalan paikat, hmm?

*kaappi-Hadaatikko*
 

-3112-

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, ManU, HSV
Unohtui eilen kehua tätä miestä, kun siihen oli aihetta. Hyvä peli eilen Haatajalta ja mikä tärkeintä sai maalin aikaiseksi. Kehityskeskustelu on kantanut hedelmää ja näin pitää ollakin.

Jatkossa lupa odottaa samanlaista tasaista suorittamista, kun tärkeimpiä pelaajia on lasaretissa. Itsevarmuus pelaamiseen palaa pikkuhiljaa ja itse toivoisin, että tulisi vaikka kolmen maalin ilta niin rupeaisi hymykin palaamaan pelaajan naamalle.
 

Samart

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ehdin jo taas kirota, että Hadeko se taas pääsee kokeilemaan maalintekoa, mutta pirun hieno veto, Ahlqvist ei ehtiny kissaa sanoa. Lisää näitä J-P!! Teit sen tietysti vittuillakses. :-)
 

scholl

Jäsen
Ehdin jo taas kirota, että Hadeko se taas pääsee kokeilemaan maalintekoa, mutta pirun hieno veto, Ahlqvist ei ehtiny kissaa sanoa. Lisää näitä J-P!! Teit sen tietysti vittuillakses. :-)

Aivan, nyt on aihetta kehua aivan samalla tavalla kuin aiemmin on ollut aihetta moittia. Ehkä nyt on harjoiteltu treeneissä sitä, että osutaan maalipuiden väliin. Oiskohan tänä iltana palkinnon aika ja ARH+Söde kokeilemaan vaikka heti ykkösylivoimaan.
 

Buddha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhjäntoimittajan sijaisnäyttelijä Nybondas.
Ehkä nyt on harjoiteltu treeneissä sitä, että osutaan maalipuiden väliin.

Ihan turhaa hifistelyä ja kuten Karalahtikin on joskus sanonut; mielummin kunnon onnistunut pommi plekseihin, kun joku paska maali.

Nojuu, kehutaan nyt, kun on aihetta. (lisää tähänkohtaa mielessäsi söpöt aploodit.)
 

scholl

Jäsen
Ihan turhaa hifistelyä ja kuten Karalahtikin on joskus sanonut; mielummin kunnon onnistunut pommi plekseihin, kun joku paska maali.

Joo se on se IS lämärikisa, jossa suomalaisten piti pestä ruotsalaiset niin sitä ei kannata Haatajan pelata. Lämärit ovat sellaisia pommeja ohi maalin, että pleksit menevät joka kerta säröille. Mielummin vanhat konstit tietokoneen sijaan käyttöön eli vaneri ja autotallin ovi.
 

BOL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Annetaan nyt kehuja Hadelle tiistain pelistä, vaikkakin vähän myöhässä. Mutta kehunsa on ansainnut: hieno maali, vahvaa pelaamista ja hienoja syöttöjä. Me likes! Jos Jerry osuisi tolppien väliin, Haataja olisi saanut tiistaina pari syöttöpistettä lisää hienojen suoritusten jälkeen.

Juuri nyt näyttää siltä, että Haatajan ja Ramstedtin yhteispeli sujuu erinomaisesti ja Jerry on lähinnä tukkeena ketjun pelille. Jerryn potentiaali kuitenkin tiedetään, joten joukkuepelaajat Ramu&Haataja eivät tyydy syöttelemään vain kahdestaan. Hieno piirre, arvostan, mutta tiistaina ainakin olisi parikin maalia ollut lähempänä syntyä, jos kiekkoa ei olisi Jerryllä käytetty ollenkaan. Nyt vain toivotaan, että Jerrykin pääsee kohmeestaan eroon, koska Hade ja Ramu ovat kyllä olleet hyvinkin pirteitä. Toivottavasti sama meno jatkuu.

Hadesta kyllä näkee selvästi, että vihaa häviämistä. Tämä on piirre, jonka arvostan korkealle. Tsemp, tsemp!
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Hadesta kyllä näkee selvästi, että vihaa häviämistä. Tämä on piirre, jonka arvostan korkealle. Tsemp, tsemp!

Itse asiassa juuri tämä on se perussyy, miksi JPH:n aikanaan adoptoin. Sydämeni suli lopullisesti, kun Hade epäonnistuneen rankkarin jälkeen löi mailansa paskaksi. Vain hieno ihminen romuttaa satojen eurojen työvälineensä moisessa tilanteessa. Ja hyvä kun otit esiin senkin tosiseikan, että Haden syötöt ovat aika makoisia, mutta eihän niillä mitään tee, kun kaveri ei saa sisään. Ei siltikään syytä huoleen. HIFK tekee liigan eniten maaleja ja pääasia, että tekopaikkoja syntyy. Niistä menee vuorenvarmasti kohtuuprosentilla verkkoon. Maali Kalpaa vastaan oli todella siisti ja Hade tiesi samantien, että sisällä oli. Itse jäin tuskailemaan tolppaa. Ramu 7+15=22, Ahtola 8+5 =13, Hade 4+10=14. Kyllä mä tällaisen ketjun antaisin elää toistaiseksi.

Pistekeskiarvot HIFK:sta: 1) Hamilton 1,43, 2) VP 1,27, 3) Kibe 1,04, 4) MG 0,92 4) Ramu ja PW 0,81, 6) Lennu 0,73, 7) Hade 0,70, 8) Söde 0,67, 9) Mara 0,63, 10) Ahtola 0,48. Aika linjassa jengin kentällisten vastuunjakotaulukon kanssa.
 

leivoja

Jäsen
Suosikkijoukkue
St Pauli - Non established since 1910
Sydämeni suli lopullisesti, kun Hade epäonnistuneen rankkarin jälkeen löi mailansa paskaksi. Vain hieno ihminen romuttaa satojen eurojen työvälineensä moisessa tilanteessa.

Itse aikanaan pelasin sulkapalloa ja lukuisia kertoja hakkasin kalliin mailani atomeiksi milloin mihinkin hävityn rankan verkkopallon jälkeen. Adoptiokamaa siis selkeästi...

Jollain tavalla Haden osalta tuo työmäärä ja onnistumisen vähyys alkavat olla siinä rajalla, että oikea sympatia ja sääli kolkuttelevat ovella. Ihailtavaa sinnikkyyttä. Ja jotenkin olen saanut sen kuvan, ettei kaveri kauheasti kiukuttele siitä asiasta, kuten joku muu saattaisi tehdä, niin kaukalossa kuin sen laidallakin.
 

scholl

Jäsen
Itse aikanaan pelasin sulkapalloa ja lukuisia kertoja hakkasin kalliin mailani atomeiksi milloin mihinkin hävityn rankan verkkopallon jälkeen. Adoptiokamaa siis selkeästi...

Itekin yritin nuorena lyödä lätkämailan rikki, kun kiekkoa ei saanut sillä kirveelläkään kohoamaan, vaikka taisi olla Koho se maila. Urpot myyvät ne mailat niin suoralla lavalla. No joka tapauksessa ei mennyt hakkaamalla maila rikki, joten Haataja on oppinut senkin kikan, miten maila hajotetaan. Helppoa sekään ei siis ole. Huikea jamppa, jos on varta vasten harjoitellut sitäkin.
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Jollain tavalla Haden osalta tuo työmäärä ja onnistumisen vähyys alkavat olla siinä rajalla, että oikea sympatia ja sääli kolkuttelevat ovella. Ihailtavaa sinnikkyyttä. Ja jotenkin olen saanut sen kuvan, ettei kaveri kauheasti kiukuttele siitä asiasta, kuten joku muu saattaisi tehdä, niin kaukalossa kuin sen laidallakin.

Moni unohtaa, että tämä on kuitenkin joukkuelaji, ei pelkkä yksittäisten pelaajien pistpörssikisa ja tylsästi sanoen joukkueessa, joka pärjää hyvin, ei aikuisten oikeasti voi olla juurikaan turisteja. Täytyy luottaa koutsiin, joka pelaajat valitsee. Ja nyt HIFK on noussut jo liigakakkoseksi ja näitä sijoja ei saavuteta niin, että kärkipelaajien joukossa olisi totaalisia floppeja. Silloin, kun ollaan runkosarjassa seiskasijan paikkeilla tukevasti, on aihettakin vinkua joidenkin avainpelaajien suorituksista. Onnistumisen vähyyskin on suhteellinen käsite. Omissa kirjoissani, kuten olen monesti maininnutkin, minimivaatimus 1-2 -ketjun vakituiselle pelaajalle on sisäisessä pörssissä sija 6. Pistekeskiarvo mittaa tätä oikeudenmukaisimmin ja Haataja on 7. Eli ei täysin kuraa, ellei joku odottanut 70 pisteen kautta.

Palkkojen suhteen kenelläkään ei ole nokan (heh) kopauttamista siitä, että joukkueen parhaiten palkattu pelaaja on Ville Peltonen. Kohtuuhyvin kaveri myös antaa rahoille vastinetta. Rispekt. Tässä yhteydessä sanon, että jos joku haluaa etsiä pelaajan, jota en kritisoi koskaan, niin se on Ville Peltonen. Yksi parhaista HIFK:ssa koskaan. Haatajan nimeä ei voi mainita edes samalla sivulla. Kibe on ottanut tällä kaudella pelillisesti aivan suvereenisti sen paikan, mitä Hadelta on odotettu ja liksaa Kibe saa selvästi vähemmän kuin Hade. Toivon mukaan tämä ei johda Kiben katkeroitumiseen, vaan asiallisiin palkkaneuvotteluihin koskien ensi kautta. Kyllähän Kille ehti pelatakin aika monta kautta ylipalkattuna vastaavasti. Pääasia, että saatiin mies mukaan tähän jengiin. Mitään absoluuttisen tarkkoja palkkatietoja mulla ei ole, mutta tietääkseni Ramu ja Lennu tienaavat Hadea vähemmän. Lisäksi Haden palkka ei ole kuitenkaan sitä luokkaa kuin Kibellä aikanaan. Satatonnia vähemmän per kausi lieventää hieman kritiikkiä. Kibellä oli siis liigan kovin liksa, vastaava kuin Ville Leinolla ja niin paljon ei Hadelle todellakaan makseta.

Kaikessa tylsyydessään lopullinen arvio pelaajien otteista pystytään antamaan vasta kauden jälkeen. Kukaan meistä ei tiedä, miten HIFK pelaa playoffit ja sanoisin, että jos Hade onnistuu siellä hienosti, niin tuskin löytyy valittajia runkosarjan suhteen. Meillä on ollut ihan liikaa pelaajia, joiden pisteiden teko loppuu samalla kun pleijarit alkavat. Olisi virkistävää nähdä toisenkin tyyppisiä kavereita. Fiksusti täällä onkin moni huomannut Haden jumalattoman tsempin ja yrityksen. Mun silmiini Hadessa on todella paljon samaa kuin Kibessä ja nyt puhun mentaalisesta puolesta. Pelityyleiltään nämä snaipperit ovat aivan erilaiset. Kibe ei ole kaksinkamppailumiehiä, Hade menee vaikka pakkien läpi, jos näkee maalipaikan. Kibellä on "se yksi" jumalainen laukaus, Hadelta löytyy variaatioita, joista yksikään ei kuitenkaan ole niin tasokas kuin Kiben rannari onetimerilla. Hade on syöttelijänä aivan selvästi Kibeä edellä ja syöttöpisteetkään eivät ole ikävä asia. Mutta yritystä näillä jätkillä on aina. Ei suoristu selkä kummallakaan, vaikka olisi huonompikin ilta. Kyllä se niin menee, että kun pelaaja, jolla on taidot pistää kiekko sisään, jaksaa painaa ja uskoa itseensä, kiekot rupeavat vääjäämättä menemään sisään jossain vaiheessa. Kuka muistaa enää Kiben kuivaa kautta runkosarjan alussa? Jos Hade rempoo keväällä kovat tehot ja osoittautuu pleijareissa kovaksi luuksi, kuka muistaa enää, että marrasjoulukuussa hänelle kaivattiin helvetisti lisää tehoja? Tämä on joukkuelaji ja hienoahan se on, jos vaikkapa Kibe vie HIFK:n runkosarjassa korkealle tehoillaan ja Hade jatkaa siitä pleijareissa. Kumpaakaan ei voida pitää epäonnistujana tässä skenaariossa. Joukkueessa pitää olla myös hyviä runkosarjamiehiä, koska runkosarjan mukaanhan ne pleijaripaikat jaetaan. Pelkillä runkosarjaonnistujilla ei tietenkään pärjätä, mutta ilman heitä ei oteta kotietua pleijareihin.
 

Petrell#32

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Mikael Granlund
Moni unohtaa, että tämä on kuitenkin joukkuelaji, ei pelkkä yksittäisten pelaajien pistpörssikisa

Itse olen sitä mieltä, että Haataja on muutakin kuin pisteistä elävä tehohyökkääjä. Hienosti hän laittaa joukkueen edun omien pisteiden edelle ja se näkyy ratkaisuissa sen mukaan, miten peli etenee. Silloin kun joukkue tarvitsee maaleja, Hade pyrkii niitä tekemään, mutta tarvittaessa tekee likaista työtä ja vetää joka vaihdon selkä kyyryssä. Eli ei mene todellakaan samaan kastiin esimerkiksi Matias Lopin tai vaikkapa Jussi Pesosen kanssa.
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Eli ei mene todellakaan samaan kastiin esimerkiksi Matias Lopin tai vaikkapa Jussi Pesosen kanssa.

Aivan samaa mieltä. Pidän ennemmin Haatajan kuin ottaisin tilalle kaudessa 10 pistettä enemmän tekevän Pesosen. Väitän, että JOUKKUE hyötyy JPH:sta enemmän.
 

BOL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kibellä on "se yksi" jumalainen laukaus, Hadelta löytyy variaatioita, joista yksikään ei kuitenkaan ole niin tasokas kuin Kiben rannari onetimerilla. Hade on syöttelijänä aivan selvästi Kibeä edellä ja syöttöpisteetkään eivät ole ikävä asia. Mutta yritystä näillä jätkillä on aina. Ei suoristu selkä kummallakaan, vaikka olisi huonompikin ilta.

Tämä väitehän ei pidä enää paikkaansa, jos on koskaan pitänytkään. Kuhdan roolihan on vuosikaudet ollut jotain ihan muuta ja hänelle on joukkueen kokoojan toimesta laitettu maalinteon suhteen sellaiset paineet, että sitä tukevaan duuniin on ollut pakkokin keskittyä. Toki Kuhdalla on ollut hyviä senttereitäkin vierellään, mutta jostain kumman syystä rooli muuttui ajoittain liialliseksi pelinrakentamiseksi ja siinä Kille ei tuolloin ollut parhaimmillaan. Kehitystä on tälläkin saralla esiintynyt ihan viimekin aikoina. Ja Kuhdan syöttelijän taidoista nyt ei kai enää oikein kannata keskustelua käydä, kurkistus syöttöpörssiin ja kappas, tämäkin argumentti on vääräksi todistettu :).

Itselläni on hieman ristiriitaiset fiilikset Haatajasta, koska vaikka kuulunkin niihin, jotka Hadea ovat kritisoineet, kokonaisvaltaisista peliesityksistä ei juurikaan ole ollut missään vaiheessa nokan (heh) koputtamista. Ainoastaan tuhrittujen laadukkaiden maalipaikkojen määrä on ollut seikka, joka ajoittain on vituttanut hyvinkin paljon. Eli tavallaan turhaa marinaa ohi vedetyistä vedoista, muttei sitten kuitenkaan. Jääkiekko kun on edelleen tulosurheilua ja vaikka joukkueena vedetäänkin, joukkueessa on myös aina yksittäisiä pelaajia, joiden onnistumiset tai epäonnistumiset vaikuttavat koko joukkueen peliin. Ja jokainen joukkueen pelaaja saa korvauksen työstään, joko perustuu jonkinlaisiin olettamuksiin tulevaisuudesta tai näyttöihin menneisyydestä. Jos näin ei olisi, pelaajabudjetti voitaisiin laittaa kokonaisuudessaan silinterihattuun ja jokainen vuorollaan nostaa satalappusen sieltä, kunnes hattu on tyhjä. Lopussa sitten tarkistetaan tiettyjen pelaajien kohdalta (joita joka joukkueessa muuten aina on), ettei omiin käsiin ole eksynyt yhtään ylimääräistä seteliä, vaan että kaikilla on tismalleen saman verran rahaa.

Ja koska jääkiekko on myös maalintekopeli ja minä ainakin haluan niitä maaleja nähdä, on hermoja raastavaa katsoa, kun todistetusti maalintekoon kykenevät pelaajat vetävät metrin päästä kaksi metriä ohi. Esimerkiksi jonkun Lennun ohivedot eivät nykyään edes oikein tunnu missään, niin tottunut niihin on. Lennun kohdalla menee enemmänkin niin, että jos onnistuu kiekon maaliin sutimaan, olen positiivisesti yllätetty ja oikein onnellinen. Sitä vain on Lennartin kanssa vuosien aikana tottunut siihen, että keskimäärin joka kahdeksas maalipaikka tuottaa tulosta. Mutta siltikin arvostan Lennun todella korkealla. En vain osaa laittaa joukkueen maalintekovastuuta Lennun hartioille, vaan hänen parhaat avunsa ovat ihan muissa hommissa.

Hadesta vielä sen verran, että pitää todellakin nostaa hattua, ettei epäonnistumiset ole näkyneet katsomoon saakka selän suoristumisina. Toivon, että Hade saa nyt loppukauden olla terveenä, jotta pääsee kunnolla treenaamaan pleijareita varten ja ratkomaan pelejä. Taivaspaikkoja kun on IFK:n kysymyksessä ollessa taas tarjolla...
 

Red Machine

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kaappi-Hadaatikon silmin JPH:ssa on yksi totaalisen rakastettava puoli. Kaveri ei ole mikään HIFK-junnu, ei sen kummemmin omaa mitään juuria sinikilpeen mutta jumalauta joka matsissa näyttäisi mielummin syövän kasan paskaa kuin ottavan turpaan joko tilanteen jälkeen tai kokonaisuutena matsissa. Haataja siis vihaa häviötä, kuten joku jo huomauttikin. Tuollainen voitonhimo on muuten jotain mitä meidän 2000-luvun jengeissä ei hirveästi ole ollut. Viimeksi tätä on osoittanut mun mielestä Rem Murray. Siitä kaverista näki myös että vaikka osasi käyttäytyä, niin jokainen runkosarja häviökin vitutti miestä yli kaiken.

Hade tuskin meille jää tämän kauden jälkeen vaikka HIFK näin haluaisikin. Eiköhän mies silti halua voittaa jotain ja olla nimenomaan itse vaikuttamassa siihen voittamiseen. Ei siinä vaiheessa millään liksalla ole väliä.
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Ja koska jääkiekko on myös maalintekopeli ja minä ainakin haluan niitä maaleja nähdä, on hermoja raastavaa katsoa, kun todistetusti maalintekoon kykenevät pelaajat vetävät metrin päästä kaksi metriä ohi.

Kuvailit juuri Kiben viimeaikaiset pleijarit ! Mulle on mysteeri, miksi hän ei ole kyennyt mihinkään ollessaan isossa vastuussa, mutta asialla ei ole juuri nyt mitään merkitystä. Pelataan kautta 10/11 ja Kibe suurinpiirtein nyt jo tienannut palkkansa, vaikka vetäisi kiikareita koko loppukauden. Ja eihän se vedä. Hauska yksityiskohta on se, että Kiben ja Haden osumaprosentti on liki identtinen ja aivan paska: Kibe 5,6% (HIFK:ssa sijalla 14!), Hade 5,1% (ja tilastossa heti seuraavana eli 15.). Tämä kertoo eniten siitä, että molemmat ampuvat paljon, Kibe enemmän isommalla peliajalla, ja molemmilla on osumatarkkuudessa parantamisen varaa. Ehkä siksi juuri Kiben syöttösarake on niin iso, että hän ei enää ole pelkkä maalintekijä?

Sillä on merkitystä kenestä pelaajasta puhutaan, kun sanotaan, että "hän yrittää aina kaikkensa". On totta, että Turokin yrittää aina kaikkensa, mutta totuus on se, että hänellä ei ole potentiaalia nousta isoihin valoihin, vaikka onnistuisikin. Kun Kibe ja Hade yrittävät kaikkensa, sitä on turvallista seurata, koska tiedossa on helvetisti maaleja, kun ketsuppipullo vähän aukeaa. Ja katson ehdottomasti mieluummin kuitenkin kaikkensa yrittävää Turoa kuin velttoilevaa Loppia.
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Walking down the memory-lane...

Snif. Suonettehan anteeksi, että oli pakko nostaa tämän adoptiolapseni muinainen ketju. Katsoin juuri haastattelun, joka oli tehty Haden "tammikuun pelaaja" -statuksen tiimoilta. Haastattelija yritti onkia vaikka minkälaisia selityksiä siihen, että alkukaudesta ei kulkenut ja Hade: "En mä tiedä mitään syytä, koko ajan oon yrittänyt maalintekoa ihan tosissani". Tässä kuvastuu kyseisen pelaajan hienous. Aina sata lasissa. Taustalla vielä puukko sydämeen -tyyppistä kuvaa viime kevään playoffeista ja JP:n viiltävistä maaleista ja muistutusta siitä, että Haataja vei playoffien pistepörssin. Nyt hän pelaa Kärpissä ja siitä jengistä ei tule lasta eikä paskaa vielä vuosiin. Hade on mulle aina HIFK-mies ja milloin tahansa - tervetuloa himaan!
 

psychodad

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Hal Gill
Hade on mulle aina HIFK-mies ja milloin tahansa - tervetuloa himaan!

Hade on lukkokasvatti, ja tervetullut koska vaan kotiin. Hieno pelaaja, jolla alkukausi usein on hiukan vaikeampi jostain syysta. Sihti tarkentuu loppukaudesta.
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Hade on lukkokasvatti

Eikös Hade ole pohjoisen miehiä alunperin ? Oli miten oli, vain HIFK:ssa on Hade voittanut mestaruuden ja playoffien pistepörssin - siinä luulisi olevan henkiselle kodille hyvä pohja : D
 

Chilango

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpat, Les Habs
....Nyt hän pelaa Kärpissä ja siitä jengistä ei tule lasta eikä paskaa vielä vuosiin.
Tuopista vetoa etta Karpat on ens kaudella runkosarjassa parempi kuin IFK ja menee playoffseissakin pidemmalle kuin IFK. Tosin eihan tuo valttamatta tuota "lasta eika paskaa" -statusta poista.

Eikös Hade ole pohjoisen miehiä alunperin ? Oli miten oli, vain HIFK:ssa on Hade voittanut mestaruuden ja playoffien pistepörssin - siinä luulisi olevan henkiselle kodille hyvä pohja : D
Oulusta. Vain IFK:ssa on voittanut seka mestaruuden etta playoffien pisteporssin mutta taitaa siella olla muutama mestaruus Karpissa vuosilta 2001 - 2006
 

psychodad

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Hal Gill
Täyttä paskaa. Haataja on Kärppä-kasvatti henkeen ja vereen. Syrjähypyt on nyt tehty ja Haataja on jälleen kotona.


Pyh. Aijansuolla syntynyt ja kasvanut ja silla siisti.

Joskus viela kotiin kiitos!
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Tuopista vetoa etta Karpat on ens kaudella runkosarjassa parempi kuin IFK ja menee playoffseissakin pidemmalle kuin IFK.

Tämä on selkeä diili, mulla on win-win -tilanne. Jos HIFK ei jostain syystä pärjää, niin Hadella ehkä menee hyvin! Tosin tämä vedonlyönti lässähtää mukavasti, jos Kärpät on 9. ja HIFK 10. Mutta kuuleehan sen Haden puheestakin, että kyseessä on pohjoisen poika eikä raumalainen.
 

COLHC1980

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Deutscher Fußball-Bund, NP #3
Syrjähypyt on nyt tehty ja Haataja on jälleen kotona.

Täyttä paskaa! Nyt on menossa yksi syrjähypyistä, ja me annamme sen anteeksi. Hade haluaa tänne Stadiin ja punaiseen kilpipaitaan. Kun saa vaan muijansa ojennukseen ;)

Tervetuloa himaan Hade! Pikku-Huopiksessa kämppä venttaa...
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös