Joulu 2023 – live!

  • 3 921
  • 64

HokiJone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Luleå HF
Isäukon kanssa olutta, glögiä ja nettipokeria. Voisihan tuo huonomminkin mennä, mahakin täynnä jouluruokaa.
 

Steril

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kivikovat liiganousijat
Kyllähän tämä hieman vituttaa, ei mahda mitään. Toinen joulu kolmen vuoden sisään kun joulukyläilyt, isovanhempien vierailut joudutaan kaikki koronan vuoksi perumaan. Joulu menee niin nopeasti kuitenkin ohi ettei välipäivinä enää mitään joulufiilistä ole tai jouluruoat enää maistu tms.
 

Gostisbehere

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia City of Brotherly Love
Katsotaan muksun kans yle1 missä Laura Voutilainen juuri lauroi kuoron kanssa.
Oma 5v tyttö sanoi että tuo nainen kyllä näyttää pikkaisen miehelle.
Minä olen ollut aikoinaan rakentamassa Voutilaisen kesämökkiä ettäs tiedätte.
 

Ann Arbor

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Muistan kun 2002 jotkut veikkasivat Laura Voutilaisen voittavan euroviisut. Sinänsä ihan näppärä Kylie Minogue-pastissi Maki Kolehmaiselta.
 

Jarnan Rysty

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Eipä tässä lapset saanut isot kasat uusia vermeitä millä leikkiä. Itse kuunnellut äänikirjaa ja pelannut videopelejä. Perinteiset jouluruoat ja herkut ja kohta vielä sauna. Ihan mukavaa kun ei ole tarvinnut turhaa pönöttää jossain sohvan nurkassa odottelemassa ja voivottelemassa vaan on saanut tehdäkin jotain itseä rentouttavaa.
 

peruspata

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Pesäkarhut, UP-V, FT Ulvila, Karhut
Katsotaan muksun kans yle1 missä Laura Voutilainen juuri lauroi kuoron kanssa.
Oma 5v tyttö sanoi että tuo nainen kyllä näyttää pikkaisen miehelle.
Minä olen ollut aikoinaan rakentamassa Voutilaisen kesämökkiä ettäs tiedätte.
Viittaan vain tähän Ylen konserttiin, että oli tavattoman laadukas. Oli jossain vaiheessa otettava kitara nurkasta ja soiteltava mukana. Suvi Teräsniskan Tulkoon joulu -biisistä se vaihe alkoi.
 

Knox

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers
Lapset nukkuvat, telkkarista jotain ohjelmaa pyörimään ja kinkkuleipää naamariin.

Päivä oli mukava, hyvää ruokaa, hyvää seuraa ja onhan tuo pienen lapsen ilo aivan ylivertaista. Kuopus ei lahjoista välittänyt, häntä kiinnosti pahvilaatikot enemmän.

Huomenna aamusta pulkkamäkeen, lisää hyvää ruokaa ja perheen kesken vietettyä aikaa. Vielä ensi viikko vapaata, niin kyllä asiat voisivat huonomminkin olla.

Hyvää joulua kaikille!
 

peksa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Crystal Palace, Tappara ja HIFK
Katsotaan muksun kans yle1 missä Laura Voutilainen juuri lauroi kuoron kanssa.
Oma 5v tyttö sanoi että tuo nainen kyllä näyttää pikkaisen miehelle.
Minä olen ollut aikoinaan rakentamassa Voutilaisen kesämökkiä ettäs tiedätte.

Narahdit bro.... Et sanonu että oot ollu rakentamassa Laura Voutilaisen kesämökkiä ;)
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Alkaisikohan tässä vielä katsomaan Die Hardia, vai säästäisikö vaikka huomiselle tai tapanille. Pari tuntiahan tuo ottaa, joten jos nyt aloittaa niin se on yhteen mennessä katsottu ja siitä voikin alkaa koisimaan. Luultavastihan sitä valvoo sinne asti muutenkin, joten kai tuon ajan voi käyttää hyödyksikin katsomalla em. elokuvan.
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Jouluyön hartaudesta kotiuduttu tovi sitten ja jouluaaton checklist on tätä myöten täytetty. Kohta kattelen vielä ykköseltä Kuusijuhla -joulukonsertin, jossa esiintyy mm. ihana Ilta. Sen jälkeen peiton alle kohti unia.

Hyvää jouluyötä kaikille!
 

teemu73

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Maha täynnä kinkkua ja maksalaatikkoa ynnä niitä muita syötäviä.

Nyt on mukava makoilla sohvalla ja kuunnella radiosta joululauluja. Vaihdan kanavaa joka kerta kun tulee Haloo Helsinki, Suvi Teräsniska tai Antti Tuisku ja aika monta vaihtoa olen joutunut jo tekemään. Sinänsä mukavaa kun tarjontaa on monilla kanavilla.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös