Joukkueen kuntopohja pielessä?

  • 2 390
  • 3

Hauptmann

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Tästä on ollut monenlaista puhetta. Viimeksi Ilves-Jokerit -pelin ennakossa kirjoitetaan: "Jokereiden kuntopohja ei ole paras mahdollinen. ”Curre” ei siihen pysty, eikä osaa vaikuttaa, mutta tämän puutteen lopulliset vaikutukset nähdään vasta keväällä, tärkeintä on saavuttaa uskottavuus nyt."

Onko Jokerien joukkueen kuntopohja tosiaan niin heikko, että se näkynee kevään (mahdollisissa) pudotuspeleissä? Viime pelissä Kärppiä vastaan Jokerit tosin oli hyvällä jalalla liikkeessä, ottaen huomioon edellisen illan vieraspelin Jypiä vastaan, joka venyi rankkareihin.
 

Gags

Jäsen
Suosikkijoukkue
Charlestown Chiefs
Niin, itsekin tätä olen pohtinut että mistä tämä väite on lähtenyt ja onko sillä mitään totuuspohjaa. Vastauksien määrästä päätellen ei ole.
 

tumba17

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit jo vuodesta 1971
Olisiko tässä kyse niistä tarinoista, joita täällä keskustelupalstallakin on esitetty. Eli, osalla jengistä olisi kesätreeni ollut hiukan heikolla kantimella ja kyseessä on siis vain osa jengiä, ei kaikki. Mene ja tiedä?
 

Cobol

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomalainen jääkiekko
Lomilta kaukaa sen verran, että ainakaan minun tietääkseni kuntopohja ei ole pielessä. Töitä on tehty ja tosissaan. Kuten olen kirjoittanut ehkä tuhat kertaa, liike sen sijaan on ollut pielessä ja senhän nyt jokainen on nähnyt itsekin. Harjoittelu ei siis tukenut liikettä ainakaan alkukaudesta. Harjoittelua muutettiin valmennusvaidoksen myötä ja nykyään siihen kuuluu myös jääkiekko-ottelussa tarvittavien taitojen (viisikkopeli, yli- ja alivoima jne) treenaaminen.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös