Jokerit kuntoon kaukalon ulkopuolella

  • 100 728
  • 223

Mordjinn

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Sen verran täytyy kompata Luutnanttia, että esimerkiksi "vain yksi jengi Stadista - JO-KE-RIT!" on minustakin paljon parempi kuin "minä, me, Jokerit", joka edelleen tuntuu hieman muoviselta, kun on sellaisenaan napattu jostakin mainoskampanjasta.

Mainoskamppis oli kuitenkin Jokereiden mainoskamppis. Mun mielestä molemmat sloganit "Vain yksi jengi Stadista" ja "Minä, me" mahtuvat hyvin repertuaariin. Vielä kun sen pelkän "JOKERIT" huudon saisi rytmitettyä taputusten kanssa hitaammaksi niin ettei se vika tavu häviä sinne kuuluisaan Saharaan niin hyvä tulee. Ei siinä, mahtavaa kannustusta viime kaudella ja tällä kaudella varmasti jatkuu.
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Minä ainakin olen vilpittömästi uusien toimivien chanttien puolesta, "minä, me, Jokerit!" osoittautui toimivaksi joten yhden hyvän poistaminen ei mielestäni paranna tilannetta. Vaihtelu virkistää niin huudoissa kuin lauluissakin. Kausi on pitkä ja sinne sopiii sekaan hyvin niin tuo mainittu huuto, kuin ihan perus "J-o-k-e-r-i-t, Jokerit!" kuin muutkin vastaavat.
 

bultsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Eiköhän tämä Luutnantti ole joku trolli kun ei edes suosikkijoukkuettaan profiilissaan kerro.

"Minä, Me, Jokerit" -huuto on toimiva ja tehokas. Se saa varmasti suurimman osan Eteläpäädystä syttymään. Miksi sitä pitäisi muuttaa? Varmaan "joku" keksii kohta valittamisen aihetta pelkästä "Jokerit!" - huudostakin.
 
Suosikkijoukkue
Hartford Whalers 92-93
Ihmeellinen asenne täällä joillakin. Jostain halvatun huudosta ei voi olla eri mieltä ilman että tulee leimatuksi trolliksi. Minä en ole kenties oikeata kohderyhmää, mutta omasta mielestäni se on helvetin huono ja tekemällä tehty tekele. Jos fanit saa siitä orastavan juurierektion niin hyvä heille ja jatkakaa.
 

Terveis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Noh, lisään itsenikin listaan ihmisistä joilla tuo huuto ei oikein toimi. :) Jotenkin vain aika tönkkö. Mutta ei se pääse hirveästi häiritsemäänkään, kun muut siitä niin selkeästi pitävät...
 
Suosikkijoukkue
Hartford Whalers 92-93
No et edes kannata Jokereita. Miten se sitten olisi sinun mielestäsi hyvä tekele? Laatuvaatimukset olisi varmaankin aika korkealla?

Minunko sitten "ulkopuolisena" pitäisi kehittää uusi joiku? Kenties voisin asiaan panostaa jos siihen sijoitettu aika palkittaisiin Jokereiden mainostoimistolle maksamalla summalla. Turha sitapaitsi takertua tuohon "jokerit"-kohtaan huudossa, yhtä helvetin mitäänsanomattomalta se kuulostaisi vaikka sen tilalle installoisi Hartford Whalersin ymtjspjne. Edelleen vain minun ja muiden trollien mielipide, ei kannata liikaa nostaa omia kierroksia tämän takia.
 
"Minä, Me, Jokerit" -huuto on toimiva ja tehokas. Se saa varmasti suurimman osan Eteläpäädystä syttymään. Miksi sitä pitäisi muuttaa? Varmaan "joku" keksii kohta valittamisen aihetta pelkästä "Jokerit!" - huudostakin.

Kiva, että kyseinen "chantti" (vanhakin oppii uutta) saa porukan "syttymään". Kyllä Areenalle ääntä mahtuu.

Mielestäni kyseinen mainoslause on kuitenkin typerä ja teennäinen. Voin hyvin kuvitella kuinka joku näppärä copywriter on sen esitellyt jossain projektipalaverissa. Aivan sama onko se bussipysäkillä, lehdessä vai selkä kaukaloa kohti kannustavan (sämpylänsä jakavan) fanin suussa, typerä se on silti.

Trolli - en, oppositiossa - varmasti.
 

basswood

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Mielestäni kyseinen mainoslause on kuitenkin typerä ja teennäinen. Voin hyvin kuvitella kuinka joku näppärä copywriter on sen esitellyt jossain projektipalaverissa. Aivan sama onko se bussipysäkillä, lehdessä vai selkä kaukaloa kohti kannustavan (sämpylänsä jakavan) fanin suussa, typerä se on silti.


Ihan sivuhuomautuksena, esimerkiksi Eteläpäädyn porukat ottavat varmaankin kaiken kritiikin paremmin vastaan mikäli se ei ole tuollaista (boldatun tekstin) kaltaista ennakkoluuloista ja asenteellista paskaa kannattajista, ja samalla ehdotetaan jotain omaa mallia tai vaihtoehtoa eikä vain kitistä kitisemisen vuoksi.

Muutenkin meininki täällä(kin) on melko absurdia: kun kannustusta ja ääntä riittää niin silloin sivusta seuraten jaksetaan kitistä jostain yksittäisistä chanteistä jne. Mikäli taas kannustusta ei ole, niin valitetaan hautajaistunnelmasta. Silti oma panos siihen tunnelman luomiseen on yleensä pyöreä 0.

ps. en ole Eteläpääty -aktiivi, mutta diggaan sen nykymenosta ja otin ilolla vastaan mm. uutisen laajenemisesta sekä tuon viime kaudella käyttöönotetun "Minä - Me - Jokerit" -chantin.
 
Viimeksi muokattu:

Jack Daniel's

Jäsen
Suosikkijoukkue
Uudesti syntynyt Jokerit, NY Islanders
Muutenkin meininki täällä(kin) on melko absurdia: kun kannustusta ja ääntä riittää niin silloin sivusta seuraten jaksetaan kitistä jostain yksittäisistä chanteistä jne. Mikäli taas kannustusta ei ole, niin valitetataan hautajaistunnelmasta. Silti oma panos siihen tunnelman luomiseen on yleensä pyöreä 0.

Perussuomalaista meininkiä. Aina löytyy aihe, josta valittaa.

Lepo vaan, Luutnantti. Mielipiteesi on huomattu, mutta chantti jatkukoon.
 

Target

Jäsen
Suosikkijoukkue
Löytyy
Kyllähän se vanhan sydäntä lämmittää, kun Areenalla kuuluu huuto:

MINÄ ME JOKERIT

ja kovaa.

Ja huomio viime kaudesta. Laitakatsomot ja yläosastotkin osallistuivat toisinaan kiitettävästi huutoon.
 

Iiro#21

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, (HCK, K-Vantaa)
Kyllähän se vanhan sydäntä lämmittää, kun Areenalla kuuluu huuto:

MINÄ ME JOKERIT

ja kovaa.

Ja huomio viime kaudesta. Laitakatsomot ja yläosastotkin osallistuivat toisinaan kiitettävästi huutoon.

Itselle tuo kylmiäväreitä juurikin tuo huuto. Vielä kun se vedetään niin että toinen puoli huutaa ensimmäisenä "MINÄ" johon toinen puoli vastaa "MINÄ" etc. On huuto oikein osuva ja hieno.
En itse ymmärrä onko väliä huudon keksijällä? Kuka on esimerkiksi keksinyt alunperin naapurin lausahduksen "en gång IFK, alltid IFK!". MINÄ-ME-JOKERIT alkuperää ei kukaan enään edes muista kymmenen vuoden päästä, kun se vielä areenalla raikuu.
 

SilkySmooth

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit, Arsenal FC
Sen verran täytyy kompata Luutnanttia, että esimerkiksi "vain yksi jengi Stadista - JO-KE-RIT!" on minustakin paljon parempi kuin "minä, me, Jokerit", joka edelleen tuntuu hieman muoviselta, kun on sellaisenaan napattu jostakin mainoskampanjasta.

Jokaisella on oikeus omaan mielipiteeseensä, mutta suurimmalle osalle faneista "Minä, me, Jokerit" on tällä hetkellä se sytyttävin huuto. Tästä toiminee osoituksena jo silkka volyymin taso.

En tiedä ovatko slogania kritisoivat itse koskaan kokeilleet sen huutamista, mutta sen karjuminen tuntuu suoraan sanottuna vaan niin p*rkeleen hyvältä! Mun silmissä siitä karisi muovisuus pois heti ensimmäisellä kerralla kun sitä eteläpäädyssä huudettiin (vaikka ensimmäisistä kerroista chantti muuttuikin).

"Minä, me, Jokerit" tuo ainakin allekirjoittaneelle aikas vahvan yhteisöllisyyden tunteen.
 

Flip#51

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Jokaisella on oikeus omaan mielipiteeseensä, mutta suurimmalle osalle faneista "Minä, me, Jokerit" on tällä hetkellä se sytyttävin huuto. Tästä toiminee osoituksena jo silkka volyymin taso.

En tiedä ovatko slogania kritisoivat itse koskaan kokeilleet sen huutamista, mutta sen karjuminen tuntuu suoraan sanottuna vaan niin p*rkeleen hyvältä! Mun silmissä siitä karisi muovisuus pois heti ensimmäisellä kerralla kun sitä eteläpäädyssä huudettiin (vaikka ensimmäisistä kerroista chantti muuttuikin).

"Minä, me, Jokerit" tuo ainakin allekirjoittaneelle aikas vahvan yhteisöllisyyden tunteen.
Sanoisin, että "vain yksi jengi Stadista" on kajahtanut kovimmillaan kovempaa kuin "minä, me". Mä en ainakaan pysty huutamaan millään kiimalla "MINÄH!!!! MEH!!!!!!!" ja kun siihen alkuun täytyy ne kuitenkin huutaa, se syö vähän volaa siitä tärkeimmästä. Siksi meikä diggaa, kun capo huudattaa "vain yksi jengi Stadista", jolloin meikäläisen täytyy huutaa koko kiimallani vain "JO-KE-RIT!" Silloin se myös lähtee lujimmin.

Ja kyllä, molempia on kokeiltu.
 

Kaulasuoja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kreikka
Sanoisin, että "vain yksi jengi Stadista" on kajahtanut kovimmillaan kovempaa kuin "minä, me". Mä en ainakaan pysty huutamaan millään kiimalla "MINÄH!!!! MEH!!!!!!!" ja kun siihen alkuun täytyy ne kuitenkin huutaa, se syö vähän volaa siitä tärkeimmästä. Siksi meikä diggaa, kun capo huudattaa "vain yksi jengi Stadista", jolloin meikäläisen täytyy huutaa koko kiimallani vain "JO-KE-RIT!" Silloin se myös lähtee lujimmin.

Ja kyllä, molempia on kokeiltu.

Kaikkein paras huuto on aivan liian vähän käytetty "HOMO!!".

Ehkä kaikkein eniten matseissa kaipaa ihan perushuutoa "Jokerit - taptaptap." Nykyään kun vain vaihtelevasti kuuluu "Jo! taptaptap" tai "Joke! jne.."

Eipä silti, muutenhan meininki on oikeinkin hyvää!
 

Rakettipulu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Ehkä kaikkein eniten matseissa kaipaa ihan perushuutoa "Jokerit - taptaptap." Nykyään kun vain vaihtelevasti kuuluu "Jo! taptaptap" tai "Joke! jne.."

Monesti fanit taputtavat myös huudon päälle - siis kokonaan. JO-KE-RIT tulee samaan aikaan kuin *tap-tap-tap*. Siinä välissä on sitten hiljaisuus. Ei se voi olla niin vaikeata... Luulis jokaselta löytyvän ees piirun verran rytmitajua.
 

Flip#51

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Eilen kuohui vähän yli Jokerien Facebook-päivittäjällä. "Tänään rähistään" ja "Jullit hakee jatkuvasti myllyjä ja niihin kyllä vastataan sillä täältä pesee!"-päivitykset ovat vähän sellaista meininkiä, jota lukee Jatkoajan otteluketjusta, mutta viralliselta FB-sivulta mielellään vähemmän.
 

Jack Daniel's

Jäsen
Suosikkijoukkue
Uudesti syntynyt Jokerit, NY Islanders
Eilen kuohui vähän yli Jokerien Facebook-päivittäjällä. "Tänään rähistään" ja "Jullit hakee jatkuvasti myllyjä ja niihin kyllä vastataan sillä täältä pesee!"-päivitykset ovat vähän sellaista meininkiä, jota lukee Jatkoajan otteluketjusta, mutta viralliselta FB-sivulta mielellään vähemmän.

Käsittääkseni noissa tilapäivityksissä vain kerrottiin, miten asiat oikeasti ovat? Jullithan haki, etenkin case Ben-Amorin jälkeen, myllyjä koko ajan ja niihin vastattiin. Tuo oli myös Jokerien valmennusjohdon kanta eilisiin tapahtumiin. Siellä on varmasti FB-sivujen ylläpitäjä elänyt kiihkeässä pelissä mukana kenen tahansa muun kannattajan tavoin. Siihen nähden nuo päivitykset ovat mielestäni ihan ok, eikä voi kutsua ylilyönneiksi näin virtuaalimaailmassa.
 

Flip#51

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Siellä on varmasti FB-sivujen ylläpitäjä elänyt kiihkeässä pelissä mukana kenen tahansa muun kannattajan tavoin.
Kiteytät ongelman. En toivoisi, että sivuja päivittelee "kuka tahansa fani", vaan päivitysten linjan toivoisi olevan asiallisempi. Rähinöiden fiilistely ja uhoaminen tyyliin "täältä pesee takas!" on nimenomaan sellaista materiaalia, jota näkee rivikannattajalta, mutta seuran tiedotusosastolta mielellään vähemmän. Olkoonkin, että seuran Facebook-linja on muutenkin vähän arkisempi kuin esimerkiksi kotisivujen uutisointi.

Tämä tietysti vain oma mielipiteeni, enkä pahastunut suuresti näkemästäni.
 

Puscutractori

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Harri Olli, rahaton ManC, NP#32, DEFC #62
http://www.jokerit.com/uutiset/?nid=1955 Kekäläinen ottaa kantaa lauantain tapahtumiin jokerit.com:in tiedotteessa. Jokerit ottaa Ben-Amorin ylilyönnistä vastuun seurana. Fiksu ulostulo Kekäläiseltä ja toivottavasti Ifk:n johto ottaisi myös vastuun ylilyönneistä.

Linkki vie Jokerit.com - Uutiset sivustolle.


Asiallinen, joskin odotettu, ulostulo Kekäläiseltä. Hän kyllä osaa tällaiset asiat hoitaa. Toivottavasti IFK:kin osaa. Nyt kysytään IFK-johdolta kylmäpäisyyttä hoitaa koko juttu niin, ettei asiassa loppujen lopuksi lyödä kirveellä omaan nilkkaan.
 

Mordjinn

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
http://www.jokerit.com/uutiset/?nid=1955 Kekäläinen ottaa kantaa lauantain tapahtumiin jokerit.com:in tiedotteessa. Jokerit ottaa Ben-Amorin ylilyönnistä vastuun seurana. Fiksu ulostulo Kekäläiseltä ja toivottavasti Ifk:n johto ottaisi myös vastuun ylilyönneistä.

Linkki vie Jokerit.com - Uutiset sivustolle.

Nyt tulee iso käsi toimistolle. Todella fiksua toimintaa. Hienoa että jälleen kerran siellä ollaan hereillä. Hyvä Keklu & kumppanit.
 

Steegil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit 1967-2014, Ducks sympatiat Coyotes & Jets
Hyvä esiintulo, mutta nyt toi esiintulo lähinnä harmittaa ja vituttaa joukkueen puolesta. IFK:n rosmot saavat ilmaisen uhri aseman ja kuten täälläkin palstalla olen jo nähnyt monikaan ei edes tiedä näitä Salmen ja kumppaneiden rötöksiä. Kaikki vaan yleisen paheksunnan tarpeen vallassa haukkuvat Ben-Amorin ja Jokerit. Salmen, Liivikin ja Melartin temput jäävät tyystin taka-alalle. Toivottavasti joku on saanut sen Salmen tempauksen jollekin videolle niin yhtälailla poliisille tutkivaksi se.
 
Suosikkijoukkue
Hartford Whalers 92-93
Pari kysymystä mikäli olette paremmin asioista perillä. Eli minkälaisen vastuun Jokerit ajatteli ottaa Peltosen tapauksesta? Millä tavalla se konkretisoituu? Toinen kysymys, miten Kekäläinen voi luvata ettei vastaavat ylilyönnit Jokereiden osalta toistu? Jos SBA:n kilahtamainen oli spontaania niin miten toimitusjohtaja voi luvata ettei mitään spontaania enää koskaan tapahdu? Aika yhtä tyhjän kanssa koko tiedote. Annettu ilmeisesti vaan sen takia että niin kuuluu tehdä. Sama koskee SBA:n "pahoittelua". Rupesi melkein vituttamaan kun sen luin.
 

Pitkävedossa tänään

Päivän pelit:

  • 1
  • x
  • 2
  • 1
  • x
  • 2
  • 1
  • x
  • 2
Kärpät vs Jukurit
  • 2.20
  • 3.80
  • 2.92
Pelicans vs HIFK
  • 1.86
  • 3.80
  • 3.80
Tappara vs TPS
  • 1.76
  • 4.10
  • 4.00
Apua pelaamisen hallintaan pelaamaltilla.fi
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös