Jokerit 2006-2007

  • 1 248 119
  • 4 622
Tila
Viestiketju on suljettu.

Elrith

Jäsen
Suosikkijoukkue
On vain Jokerit
Lager Lager kirjoitti:
Eiköhän pointti ole siinä, että Louhi kannattaa noutaa.

En kyllä tajua miksi. Viimeksi Ärrän perusteella Louhi ei todellakaan tee mitään niin hienoa siellä jäällä että kenenkään kannattaisi häntä lähteä sieltä poistamaan.
 

Lorvi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, ManU, Avs. Selänteen Teemu ja Anaheim.
Nyt oikeasti paskapuheet sikseen ja asian vierestä puhuminen saa loppua!

Faktaa kehiin jotka tästä asiasta OIKEASTI tietää eli onko meille joku tulossa?

Eikä mitään ehkä ehkä vaan jos tietoa on niin antaa tulla eikä mitään tälläistä typerää kiistelyä.
 

bambamcam

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK,Boston Bruins
bozik kirjoitti:
Elänkö minä taas syvällä omassa sienimaailmassani, mutta miksi niin monessa tappeluja käsittelevässä viestissä mainitaan Louhen nimi ?

Samoin. Ei todellakaan ole lähtenyt mihinkään hippasille, vaikka olisi kuinka yrittänyt. Selkä vaan kääntyy ja meno on kohti vaihtoaitiota. Unohtakaa hemmo hippasista.
 

Lager Lager

Jäsen
Suosikkijoukkue
National Hockey League
Lorvi kirjoitti:
Nyt oikeasti paskapuheet sikseen ja asian vierestä puhuminen saa loppua!

Faktaa kehiin jotka tästä asiasta OIKEASTI tietää eli onko meille joku tulossa?

Eikä mitään ehkä ehkä vaan jos tietoa on niin antaa tulla eikä mitään tälläistä typerää kiistelyä.

Ota kaveri jo ihmeessä joku chill pill...

Jos joku tulee, niin tilanne on sama kuin viime vuonna...se uutisoidaan samana päivänä kun kaveri pelaa. Eli kentälle vain päivystämään ameriikan lentoja!
 

Panzerfaust

Jäsen
Suosikkijoukkue
Die Endlösung...für alle Probleme
bozik kirjoitti:
Elänkö minä taas syvällä omassa sienimaailmassani, mutta miksi niin monessa tappeluja käsittelevässä viestissä mainitaan Louhen nimi ?

SM-liigan realiteetteja. Louhi on muutaman kerran ottanut myllyä(on sillä kai fightcardikin jossain?) ja heti pääsee ehdokkaiden listalle. Tappelemaan louhea ei ole varmasti hankittu, vaan grinderiksi/rouhijaksi tai kuvailemaksi tsemppariksi. Kuuluu joka tapauksessa duunareiden pelaajalahkoon.

On melko yhdentekevää tappeleeko Louhen kaltainen pelaaja sen 0-1 kertaa kaudessa. Jos keittää yli, niin ihan OK, että kevyt- ja keskisarjasta löytyy halukkaita, mutta hyvin vähän arvoa(ei ainakaan pelotearvoa!) näillä louhien ja kuparisten tappelupotentiaalilla on. Heidän arvonsa on muualla. Eli jyrkilouhia ei nyt ainakaan voi käyttää syynä siihen, etteikö goonille olisi käyttöä.
 

Panzerfaust

Jäsen
Suosikkijoukkue
Die Endlösung...für alle Probleme
Lorvi kirjoitti:
Nyt oikeasti paskapuheet sikseen ja asian vierestä puhuminen saa loppua!
Faktaa kehiin jotka tästä asiasta OIKEASTI tietää eli onko meille joku tulossa?

Mikäs vitun Jokereiden tietotoimisto tästä palstasta on muka tullut? Kyllä tämä on muutaman nimimerkin sisäpiiritiedoista huolimatta ihan keskustelupalsta.

Soita Masalle, jos on noin suuri hätä.
 

Lorvi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, ManU, Avs. Selänteen Teemu ja Anaheim.
Panzerfaust kirjoitti:
Mikäs vitun Jokereiden tietotoimisto tästä palstasta on muka tullut? Kyllä tämä on muutaman nimimerkin sisäpiiritiedoista huolimatta ihan keskustelupalsta.

Soita Masalle, jos on noin suuri hätä.

Eihän Masa edes varmaan tietäisi jos sille soittaisi?

Sitä nyt lähinnä hain, että täällä on juttua siitä että kun kiekko huomenna putoaa niin meillä ehkä on uusi peluri ja plaa plaa.

Turhia juoruja tuollaiset jos niitä vain tänne heitellään huvikseen. Jos oikeasti on mahdollisuus siihen, että huomenna jo luistelisi joku uusi peluri meillä niin olisi siitä kiva saada joku pienen pieni luottamuksellinen tieto eikä mitään "mun yks frendi kuuli yhen toisen kaverin puhuvan siitä, että jokereille on uusi kaveri tulossa". Ja tarkoituksena nyt oli vain pistää vähän potkua tälle ketjulle. ;)
 

Elrith

Jäsen
Suosikkijoukkue
On vain Jokerit
Lorvi kirjoitti:
Turhia juoruja tuollaiset jos niitä vain tänne heitellään huvikseen. Jos oikeasti on mahdollisuus siihen, että huomenna jo luistelisi joku uusi peluri meillä niin olisi siitä kiva saada joku pienen pieni luottamuksellinen tieto eikä mitään "mun yks frendi kuuli yhen toisen kaverin puhuvan siitä, että jokereille on uusi kaveri tulossa".

En määkään nyt ymmärrä, että mitä sä oikein sitten haluat. Tietenkin jengi heittää täällä kaiken maailman lätkäversioita tornihuhuista. Kai tajuat että jos joku tänne kirjoittaja oikeasti tietää, että joku on tulossa, niin eivät he sitä voi kertoa ennen kuin uutinen on julkinen?

Vai pitäisikö tänne vaan postata linkkejä Jatkoajan uutisiin? Tätä huhumyllyä ja spekulaatiota varten tämä palsta on hei olemassa. Ne viralliset ja varmistetut uutiset ovat ihan muualla.
 

Lorvi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, ManU, Avs. Selänteen Teemu ja Anaheim.
Elrith kirjoitti:
En määkään nyt ymmärrä, että mitä sä oikein sitten haluat. Tietenkin jengi heittää täällä kaiken maailman lätkäversioita tornihuhuista. Kai tajuat että jos joku tänne kirjoittaja oikeasti tietää, että joku on tulossa, niin eivät he sitä voi kertoa ennen kuin uutinen on julkinen?

Vai pitäisikö tänne vaan postata linkkejä Jatkoajan uutisiin? Tätä huhumyllyä ja spekulaatiota varten tämä palsta on hei olemassa. Ne viralliset ja varmistetut uutiset ovat ihan muualla.

ÄÄ!

En mä nyt tuollaista tarkoita, eihän nyt tietenkään saa kertoa tuollaista jos joku on tulossa ja se tieto on luottamuksellista. MUTTA, kun täällä pyörii näitä pikku lintusia jotka vääntävät kokoajan ihme tietoa joistakin mahdollisista uusista pelureista ja niistä sitten oikeasti spekuloidaan vaikka todellisuudessa se kyseinen peluri ei todellakaan ole ollut Jokereiden kiikarissa. Tuollainen vain ottaa päähän.

Vaikesta selitin ja pahoittelen sitä mutta kismittää vain se, että aina kun täällä lueskelee näitä juttuja niin aina uusi nimi pyörii ja pyörii ja totuuspohja yleensä sitten on mitä on.

Turha tästä nyt mitään kummempaa hämminkiä on aiheuttaa. Katellaan sitten huomenna mikä joukkue Jokereilla siellä kentällä häärää!

Ps. Kyllä tiedän sen, että tämä on huhumesta mutta kuitenkin jokin raja näille huhuille.
 

Panzerfaust

Jäsen
Suosikkijoukkue
Die Endlösung...für alle Probleme
Lorvi kirjoitti:
Eihän Masa edes varmaan tietäisi jos sille soittaisi?

Masalla on muistaakseni julkinen numero ja jos Masa ei tiedä tulokkaista, niin ei sitten huhuilijatkaan. Se on taas eri juttu kertooko Virmanen tuntemattomalle soittelijalle totuutta julkaisemattomista vahvistuksista.

Olen kyllä sinänsä samaa mieltä näistä "tiedän, mutten ehkä tiedä sittenkään tai ainakaan kerro" juttujen levittämisistä, mutta kokemuksen mukaan valtaosa lukijoista tykkää lukea juoruja. Itse yritän ottaa ne viihteen kannalta, joten en polta päreitäni, jos jonkun tietäjän levittämä huhu ei sitten pidäkään paikkansa. Tilanteet myös muuttuvat oikeassa elämässä, eli suullisia esisopimuksia ja lupauksia jonkun tulosta on voitu tehdä, mutta sitten joku muu tulee väliin ja tarjoaa enemmän yms.
 

bozik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Panzerfaust kirjoitti:
Tilanteet myös muuttuvat oikeassa elämässä, eli suullisia esisopimuksia ja lupauksia jonkun tulosta on voitu tehdä, mutta sitten joku muu tulee väliin ja tarjoaa enemmän yms.
Sen vaitiolon lisäksi tämä on varmasti yksi hyvä syy, miksei aina kannata heti laukoa julki kaikkea sitä minkä tietää tai luulee tietävänsä.

Kiitoksia vaan kaikille Louhea kommentoineille. Uskallan siis edelleen huoletta popsia noita pienen pieniä sienosia, eivät ne lopultakaan kaikkea aivotoimintaa tapa.

Takaisin kuitenkin ensi kauden Jokereihin. Oma mielipiteeni on, että tervetuloa vaan goonillekin jos sellainen tänne rahdataan, mutta kuten lähes kaikki muutkin, olen sitä mieltä että tarvetta on lähinnä sentterille ja/tai sniperille. Minulla on ihan aidosti tällä hetkellä sellainen tunne, että ei Jokereissa ole pelaajia, jotka erityisesti tarvitsisivat "suojelua". Lähinnä joukkue on täynnä kokeneita dieseleitä, jo valmiiksi liigaan suht kovia kavereita ja sitten junnuja. Nähtäväksi jää mihin tämä riittää.

Iso plussa kuitenkin kaikille meille ja pieni naapurillekin siitä, että kauden avaus selvästi lisää aktiviteettiä. Mulle ainakin äiti kertoi, että osa näistä jutuista kannattaa ottaa siltä kantilta, että jotkut jo pohtivat huomista peliä, harvempi oikeasti koettaa analysoida ensi kauden Jokereita.
 

Kole13

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Elrith kirjoitti:
En määkään nyt ymmärrä, että mitä sä oikein sitten haluat. Tietenkin jengi heittää täällä kaiken maailman lätkäversioita tornihuhuista. Kai tajuat että jos joku tänne kirjoittaja oikeasti tietää, että joku on tulossa, niin eivät he sitä voi kertoa ennen kuin uutinen on julkinen?

Vai pitäisikö tänne vaan postata linkkejä Jatkoajan uutisiin? Tätä huhumyllyä ja spekulaatiota varten tämä palsta on hei olemassa. Ne viralliset ja varmistetut uutiset ovat ihan muualla.


Luulen että toi Lorvin pointti= Täällä on muutama sellainen kirjoittaja joka luulee vissiin olevansa joku Oraakkeli, jolta tulee joka kysymykseen joku ihan outo vastaus. Just sellainen vastaus että tuntuu kuin nämä kaverit olisivat katselleet liikaa jotain Sensei elokuvia.

Tyyliin:
Kysymys: No tuleeko uusia pelaajia?
Vastaus: Uusi pelaaja on saapuvi kun kuu kolmatta kiertää...... Nimestä näen kirjaimen Geee.....
 

Elrith

Jäsen
Suosikkijoukkue
On vain Jokerit
Kole13 kirjoitti:
Luulen että toi Lorvin pointti= Täällä on muutama sellainen kirjoittaja joka luulee vissiin olevansa joku Oraakkeli, jolta tulee joka kysymykseen joku ihan outo vastaus. Just sellainen vastaus että tuntuu kuin nämä kaverit olisivat katselleet liikaa jotain Sensei elokuvia.

No älkää nyt hyvät ihmiset kuunnelko niitä! Kaiken maailman koohottajia on nämäkin palstat täynnä. Ei tässä niin kauaa yleensä mene ennen kuin oppii vähän erottamaan niitä tyyppejä, joiden ennustukset pitävät kutinsa edes jotenkuten niistä, jotka heittävät tätä kamaa ihan lonkalta.

Minä sanon, että jos joku tulee tänne kertomaan että Joe Sakic pelaa huomenna Ässissä, niin ei se ole tyhmä joka sanoo, vaan se, joka uskoo. Vaikka Sakicin mailat olisi missä.
 

Lager Lager

Jäsen
Suosikkijoukkue
National Hockey League
Tuskinpa täällä kovinkaan moni tietää sen mahdollisen "huomisen kovan pakin" nimeä? paitsi ns. insiderit. Arvaajia kyllä tuntuu riittävän. Itse odotan huomista innolla ja toivon ettei olisi mikään uutisankka.

Itse en vain ymmärrä Lorvin avautumista. Tämä on keskustelupalsta, jossa suurin osa asioista on pelkkää spekulointia, jos haluaa pelkkiä faktoja ja varmaa tietoa, niin päivälehdet yms. se masan puh numero on parempi kohde.

Peace out!

Edit. turhaa skeidaa pois...eli aivot jäässä.
 
Viimeksi muokattu:

Lorvi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, ManU, Avs. Selänteen Teemu ja Anaheim.
Lager,

Se minun "avautumis" viesti oli vain turhatumisesta johtuva ilmiö. Ihan rauhallinen olen mutta välillä vain kiehahtaa kun porukat vääntää ihme pleijereistä täällä ja pahoittelen turhaa viestiä mutta jätetää nyt tämä sekoilu ja keskitytään oleelliseen.

Edit: Mielestäni tämä jatkoaika on ollut joskus myös ihan sellainen huhupalsta missä ei nyt ihan joka kaverilla kuitenkaan ole ollut niitä omia lähteitään. Jotenkin niitä vain nykyään tuntuu olevan jokaisella. Toisilla parempia ja sitten niillä toisilla vähän huonompia.
 

Cobol

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomalainen jääkiekko
Lager Lager kirjoitti:
Tuskinpa täällä kovinkaan moni tietää sen mahdollisen "huomisen kovan pakin" nimeä? paitsi ns. insiderit.

Lue tuo mun viesti, jossa kerron markkinoinnista ja siitä, että pettyä ei kannata uuden kovan kaveri puuttumiseen huomenna. Ei sieltä ole oikeasti tulossa ketään huomiseksi eikä nyt muutenkaan vähään aikaan. Ainoa joka voi olla yllärinä pakistossa, on Jalkanen.
 

Acid

Jäsen
Lager Lager kirjoitti:
Tuskinpa täällä kovinkaan moni tietää sen mahdollisen "huomisen kovan pakin" nimeä? paitsi ns. insiderit. Arvaajia kyllä tuntuu riittävän. Itse odotan huomista innolla ja toivon ettei olisi mikään uutisankka.

Ei varmasti moni tiedä, enkä tiedä itsekään, mutta pienellä päättelyllä, eri suunnista kuultujen huhujen yhdistelyllä se nimi on suht helppo arvata. Se tarvitaanko häntä on taas eri asia. Mulle kelpaa.
 

bozik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
cobol kirjoitti:
Ei sieltä ole oikeasti tulossa ketään huomiseksi eikä nyt muutenkaan vähään aikaan. Ainoa joka voi olla yllärinä pakistossa, on Jalkanen.
Kun ketju kuitenkin on Jokerit 2006-2007 uskallan avautua Jalkasesta. Minun mielipiteeni on, että Jalkasen paikka on Jokereissa.

Minä haluan joukkueeseen yhden buldogin, joka on AIDOSTI kiinnostunut taistelemaan Jokerien puolesta. Minun Jokereihin 2006-2007 Jalkanen menee heittämällä, up to Shedden mahtuuko hänen.
 

basswood

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
bozik kirjoitti:
Minä haluan joukkueeseen yhden buldogin, joka on AIDOSTI kiinnostunut taistelemaan Jokerien puolesta. Minun Jokereihin 2006-2007 Jalkanen menee heittämällä, up to Shedden mahtuuko hänen.

Tosi on, mutta toisaalta Jalkanen taistelisi peliajasta Kanteen kanssa.
Ja tässä tapauksessa oma valintani olisi jälkimmäinen.

Noh, luotto Sheddeniin on kova, ja uskon että kovakuntoisimmat ja sen hetkiseen tilanteeseen sopivimmat jätkät pelaavat. Katsellaan...

Edit. Sen verran vielä, että Jalkasen etuna on kyllä monipuolisuus, pystyy
pelaamaan myös nelosen laidassa tarpeen vaatiessa.
 

MC61

Jäsen
Suosikkijoukkue
rystylätty
cobol kirjoitti:
Ei sieltä ole oikeasti tulossa ketään huomiseksi eikä nyt muutenkaan vähään aikaan.

Lienee syytä suunnata katseet sinne puolen vuoden verorajalle. Mikä se tarkka päivämäärä onkaan?
 

Jermu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
MC61 kirjoitti:
Lienee syytä suunnata katseet sinne puolen vuoden verorajalle. Mikä se tarkka päivämäärä onkaan?

Katso esim. SM-liigan sivuilta koska on runkosarjan vika kierros, ja vähennä siitä 6 kk...
 
Kausiketjut laitetaan lukkoon perinteitä noudattaen. Tästä lähtien kirjoittajien toivotaan avaavan rohkeasti uusia ketjuja jotta megaketjuilta vältyttäisiin. Jokaisen kirjoittajan tulisi muistaa että yhdestä aiheesta tulisi puhua vain yhdessä ketjussa.

Moderaattorit
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös