Jokerien pääsylippujen varaussysteemi

  • 1 166 948
  • 5 746

haukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Euroopan no 1: Jokerit
Kaikki ne, jotka ovat halllilla huomenna ja varsinkin maanantaina, voivat ylpeinä kutsua itseään jokerifaneiksi. Poissaolijat, ellei ole häitä tai hautajaisia syynä, ovat halveksittavia ns "gloorihuntereita". Ainakin sanan fani käyttö heidän yhteydessään on ehdottomasti väärin. Joukkueen fani on hallilla viimeisen ottelun viimeiseen vihellykseen eikä suinkaan missään doupattujen norskien sivakointikisoissa.
 

Gemondo

Jäsen
Itse hankin tiketit vain huomiseen matsiin ja tuossa pelissä on joukkueella mahdollisuus markkinoida itseään siten että hankin lipun myös maanantain otteluun. Mikäli joukkue näyttää siltä että kaikki ovat koko sydämellään mukana, ostan välittömästi liput seuraavaankin peliin. Jos taas ilme on tältä kaudelta tuttu ketä-kiinnostaa, niin katson mieluummin pelin kotisohvalta. Pallo on nyt Jokereilla, omasta mielestä vaatimukseni ovat melko kohtuullisia.
 

haukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Euroopan no 1: Jokerit
Jos taas ilme on tältä kaudelta tuttu ketä-kiinnostaa, niin katson mieluummin pelin kotisohvalta. Pallo on nyt Jokereilla, omasta mielestä vaatimukseni ovat melko kohtuullisia.
Tuo on ihan jees, mä kirjoitinkin jokerifanista.
 

McMulligan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Joukkueen fani on hallilla viimeisen ottelun viimeiseen vihellykseen eikä suinkaan missään doupattujen norskien sivakointikisoissa.

Sori hei. En kyllä valitettavasti tunne pienintäkään omantunnontuskaa, vaikka varmasti syytä olisi. Kannatan ihan mielelläni Jokereita vähän väärin omalla tavallani.
 

haukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Euroopan no 1: Jokerit
Sori hei. En kyllä valitettavasti tunne pienintäkään omantunnontuskaa, vaikka varmasti syytä olisi. Kannatan ihan mielelläni Jokereita vähän väärin omalla tavallani.
Joo ei tossa mitään, voit kannattaa ihan rauhassa, kirjoitin fanista. Fanin määritelmä löytyy vaikka Wikipediasta. Sen käyttö on rajattu faneille.
 

McMulligan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Joo ei tossa mitään, voit kannattaa ihan rauhassa, kirjoitin fanista. Fanin määritelmä löytyy vaikka Wikipediasta. Sen käyttö on rajattu faneille.

Jaajaa olikin puhe siitä mystisestä taruolennosta, josta jokainen täällä tietää jotain, mutta kukaan ei tiedä siitä mitään. Vähän niinkuin Loch Nessin hirviö. Mitähän wikipedia sanoo joulupukista? En ole ehtinyt tarkastaa, on ollut liikaa kiireitä seuratessa urheiluruudusta hiihtokisojen ja lentopallo-otteluiden tuloksia.

Nauti huomenna pelistä täysin siemauksin ja toivotaan, että näet siellä niitä ihkaoikeita menninkäi... eiku siis faneja!
 

JaSa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Ducks
No voi perkele! Eipä oo tuota Playoff kausaria vieläkään tullut postissa. Pitää kai sitten alkaa vetelemään kaneja hatusta...
 

DR_J

Jäsen
Suosikkijoukkue
Huuhkajat, HJK
No voi perkele! Eipä oo tuota Playoff kausaria vieläkään tullut postissa. Pitää kai sitten alkaa vetelemään kaneja hatusta...
Soita heti aamusta kausaripuhelimeen, he hoitavat sulle kortin hallin lipunmyyntipisteelle. Näin ainakin itselle tehtiin kun onnistuin hävittämään kausarini erään Tallinnan reissun yhteydessä.
 

JaSa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Ducks
Soita heti aamusta kausaripuhelimeen, he hoitavat sulle kortin hallin lipunmyyntipisteelle. Näin ainakin itselle tehtiin kun onnistuin hävittämään kausarini erään Tallinnan reissun yhteydessä.

Onko ko. puhelin auki viikonloppuisinkin? Se ei oikein selvinnyt mistään tiedoista. Koitan tuota joka tapauksessa, kiitos!
 

Ushuaia

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
No voi perkele! Eipä oo tuota Playoff kausaria vieläkään tullut postissa. Pitää kai sitten alkaa vetelemään kaneja hatusta...

Voi myös olla hyvä idea laittaa heti meiliä toimistolle. Osoite: jokerit@jokerit.com

Jokerit itse asiassa twiittasi aiheesta tänään, mutta en saa jostain syystä liitettyä twiittiä tähän tyylikkäästi. Ilmeisesti et ole ainoa!
 

haukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Euroopan no 1: Jokerit
Jaajaa olikin puhe siitä mystisestä taruolennosta, josta jokainen täällä tietää jotain, mutta kukaan ei tiedä siitä mitään. Vähän niinkuin Loch Nessin hirviö. Mitähän wikipedia sanoo joulupukista? En ole ehtinyt tarkastaa, on ollut liikaa kiireitä seuratessa urheiluruudusta hiihtokisojen ja lentopallo-otteluiden tuloksia.

Nauti huomenna pelistä täysin siemauksin ja toivotaan, että näet siellä niitä ihkaoikeita menninkäi... eiku siis faneja!
Sori, sä oot siis enemmän kiinnostunut taruolennoista kuin jokereista. Sopii mulle, joka olen jokerifani. Kukin tyylillään, älä nyt kuitenkaan usko siihen hirviöön, ethän?
 

sorza

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaPKo,Jokerit,Tamminen,Harri Aholan lounaskaverit
Nyt vittu jätkät ja muijat. Jokerit tarvitsee meitä enemmän kuin koskaan tällä kaudella. Itse tulen törkeästi gloryhunttaamaan maalaisena huomisen ja maanantain pelin. Jokainen kykenevä paikalle kannustamaan sarja tasoihin.
 

Vija

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Manchester United
Kohta on taas "pitkä" kesä edessä ilman Jokeri-kiekkoa, joten tottakai paikalla ollaan huomenna. Kauden tärkein hetki osoittaa oma tukensa ja kannustuksensa!
 

McMulligan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Sori, sä oot siis enemmän kiinnostunut taruolennoista kuin jokereista. Sopii mulle, joka olen jokerifani. Kukin tyylillään, älä nyt kuitenkaan usko siihen hirviöön, ethän?

Kyllä mä uskon, että sä olet Jokerifanin prototyyppi. Turhaan sä nyt sitä tässä vakuuttelet ihan niinkuin et itsekään oikein olisi täysin varma asiasta. Eikä sun faniudella tai faniudettomuudella ole mulle yhtään pienintäkään merkitystä, joten en ihan ymmärrä mihin pyrit. En mä myös ihan oikeasti usko, että sullekaan on mitään merkitystä millä tavalla mä kannatan, fanitan tai olen fanittamatta Jokereita, joten jatka mikäliehaukka vaan lentoasi seuraavaan kohteeseen, jos siellä olisi hedelmällisempää maaperää sun horinoille.
 

Sturm

Jäsen
Suosikkijoukkue
1967
Kaikki ne, jotka ovat halllilla huomenna ja varsinkin maanantaina, voivat ylpeinä kutsua itseään jokerifaneiksi. Poissaolijat, ellei ole häitä tai hautajaisia syynä, ovat halveksittavia ns "gloorihuntereita". Ainakin sanan fani käyttö heidän yhteydessään on ehdottomasti väärin.

Miksi täällä @haukka asetat itsesi asemaan lokeroida Jokerifanit niin vahvalla kontrastilla ääripäihin? Eli, jos jokerifani, joka syystä tai toisesta ei niin palavasti osallistu Jokerit-yhteisöön ja/tai sen tapahtumiin, on automaattisesti halveksittava gloryhunttaaja, jonka määrittäminen faniksi on väärin? Eikö fanittaminen ole henkilökohtainen juttu, jonka jokainen määrittelee itse omalta kohdaltaan?

Mites välimaasto? Se jengi joka vaan viihtyy matseissa ja käy siellä satunnaisesti? Kumpaan siipeen heidät laitetaan? Faneiksi vai gloryhunt-faneiksi.

Odotan sinulta perusteltua ja asiallista vastausta.
 

JaSa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Ducks
No voi perkele! Eipä oo tuota Playoff kausaria vieläkään tullut postissa. Pitää kai sitten alkaa vetelemään kaneja hatusta...

Ongelma ratkesikin hyvin meilitse. Kiitos avuliaille kanssafaneille ja toimistolle. Omalla kohdallani ongelma oli ollut se, että Lippupiste oli tilittänyt rahat väärin Jokereille ja summasta puuttui 3€ vaikka olin maksanut ihan oikean summan.

Kortti noudettavissa lipunmyynnin noutotiskiltä tai perustavat mahdollisesti erillisen kausaripisteen.
 

haukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Euroopan no 1: Jokerit
Miksi täällä @haukka asetat itsesi asemaan lokeroida Jokerifanit niin vahvalla kontrastilla ääripäihin? Eli, jos jokerifani, joka syystä tai toisesta ei niin palavasti osallistu Jokerit-yhteisöön ja/tai sen tapahtumiin, on automaattisesti halveksittava gloryhunttaaja, jonka määrittäminen faniksi on väärin? Eikö fanittaminen ole henkilökohtainen juttu, jonka jokainen määrittelee itse omalta kohdaltaan?

Mites välimaasto? Se jengi joka vaan viihtyy matseissa ja käy siellä satunnaisesti? Kumpaan siipeen heidät laitetaan? Faneiksi vai gloryhunt-faneiksi.

Odotan sinulta perusteltua ja asiallista vastausta.
Jos jaksat vielä uudestaan lukea alkuperäisen kommenttini faniudesta, niin saatat ehkä huomata/ymmärtää, että halusin tuoda esille käsitteen fani määritelmän, jota perusteellisesti selitellään mm Wikipediassa. Tyypillistä tämän palstan aiheiden käsittelyä on se, että kirjoittelu rönsyilee ja eksyy mitä kummallisimpiin tulkintoihin, joilla ei ole mitään tekemistä alkuperäisen kommentin kanssa. Olen edelleen kirjoittamani tekstin takana ja pysyn siinä.
 

haukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Euroopan no 1: Jokerit
Kyllä mä uskon, että sä olet Jokerifanin prototyyppi. Turhaan sä nyt sitä tässä vakuuttelet ihan niinkuin et itsekään oikein olisi täysin varma asiasta. Eikä sun faniudella tai faniudettomuudella ole mulle yhtään pienintäkään merkitystä, joten en ihan ymmärrä mihin pyrit. En mä myös ihan oikeasti usko, että sullekaan on mitään merkitystä millä tavalla mä kannatan, fanitan tai olen fanittamatta Jokereita, joten jatka mikäliehaukka vaan lentoasi seuraavaan kohteeseen, jos siellä olisi hedelmällisempää maaperää sun horinoille.
Toistetaan nyt vielä, vaikka en yleensä niin tee, että koska sulle satuolennot ovat tärkeimpiä, kuin Jokerit, niin en pane sitä pahakseni. Nehän kun ovat yleensä paljon lempeämpiä, kuin minun kommenttini. Hauskoja hetkiä vaan Lahteen, ei Jokerit siellä häiritse horinoitasi.
 

Sturm

Jäsen
Suosikkijoukkue
1967
Jos jaksat vielä uudestaan lukea alkuperäisen kommenttini faniudesta, niin saatat ehkä huomata/ymmärtää, että halusin tuoda esille käsitteen fani määritelmän, jota perusteellisesti selitellään mm Wikipediassa. Tyypillistä tämän palstan aiheiden käsittelyä on se, että kirjoittelu rönsyilee ja eksyy mitä kummallisimpiin tulkintoihin, joilla ei ole mitään tekemistä alkuperäisen kommentin kanssa. Olen edelleen kirjoittamani tekstin takana ja pysyn siinä.

Jep, eli turha odottaa sulta mitään perusteltua vastausta. Kyllä mä olen seurannut tämän keskusteluaiheen keskustelua. Se ei takaa sulle turvaa esittää surulliset mielipiteesi faktoina. Sä et ole missään asemassa kertoa kuka saa ja mites saa fanittaa mitäkin.

Ja esille tuomasi tuki käsitteelle fanista, mitä joku wikipedia kertoo, on huono. Siinä esität mielipiteesi faktana jonka jälkeen et edes kykene vastaamaan kysymyksiini tai perustelemaan väitetettäsi.
 

MR8

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Klubi, Kallion Voima
9500 katsojaa lauantaisessa pleijarimatsissa yhtä Euroopan mahtiseuraa vastaan. Surkea suoritus. Tunnelma oli silti ajoittain ihan OK, mutta kyllähän altavastaajana nämä kotiedut vaatisivat sitä saunaa ja ihmispaskaa kentälle.
 

KuumaaKamaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit
9500 katsojaa lauantaisessa pleijarimatsissa yhtä Euroopan mahtiseuraa vastaan. Surkea suoritus. Tunnelma oli silti ajoittain ihan OK, mutta kyllähän altavastaajana nämä kotiedut vaatisivat sitä saunaa ja ihmispaskaa kentälle.

9500 joo, mutta kyllähän halli oli paljon täydempi suhteessa esim runkosarja peleihin jossa ilmoitettiin sama määrä ihmisiä.

Tunnelma ainakin minusta oli parhaimmillaan erinomainen. Toisaalta oma tunnettila vaikutti kyllä tunnelman arviointiin, joka päättyi täydelliseen pannukakkuun.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös