Jokerien pääsylippujen varaussysteemi

  • 1 168 788
  • 5 749
Suosikkijoukkue
Suomen suurin ja kaunein
Tulikos jollekin muille seuraavanlaista postia Jokereilta.

Tällä etusetelillä saat -30% alennuksen lipuista neljään ensimmäiseen kotiotteluun. Olit tukenamme viime kaudella. Siitä kiitoksena haluamme nyt kutsua sinut mukaan uuden kauden aloitukseen erikoishintaan.

Edun pääset hyödyntämään Lippupisteen verkkokaupassa. Valitse haluamasi ottelu ja kampanjavalikosta Jokerit. Sen jälkeen syötä kampanjakoodi ja pääset ostamaan kampanjahinnalla pääsylippuja. Tarjous on voimassa niin kauan kuin lippuja riittää. Toimi heti!!

Taidan tarttua tarjoukseen ja ottaa liput myös CSKA otteluun. En jaksanut vielä tarkistaa koskeeko tämä vain yhtä vai mahdollisesti useampaa lippua ottelua kohden.

Kiitos nyt kuitenkin Jokerit.
 

JaSa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Ducks
Oli muuten tämän päivän Postinen läpyskän takakannessa Jokereiden mainos ja siinä etuseteli, jolla saa 5€ alennuksen lipusta neljässä ekassa kotiottelussa.
 

JjZz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit. Sympatiat kaikille paskoille.
Tulikos jollekin muille seuraavanlaista postia Jokereilta.

Tällä etusetelillä saat -30% alennuksen lipuista neljään ensimmäiseen kotiotteluun. Olit tukenamme viime kaudella. Siitä kiitoksena haluamme nyt kutsua sinut mukaan uuden kauden aloitukseen erikoishintaan.

Edun pääset hyödyntämään Lippupisteen verkkokaupassa. Valitse haluamasi ottelu ja kampanjavalikosta Jokerit. Sen jälkeen syötä kampanjakoodi ja pääset ostamaan kampanjahinnalla pääsylippuja. Tarjous on voimassa niin kauan kuin lippuja riittää. Toimi heti!!

Taidan tarttua tarjoukseen ja ottaa liput myös CSKA otteluun. En jaksanut vielä tarkistaa koskeeko tämä vain yhtä vai mahdollisesti useampaa lippua ottelua kohden.

Kiitos nyt kuitenkin Jokerit.
Sama tuli mulle. Harmi vaan kun liput on jo ostettu.
 

KuumaaKamaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit
Kauden avaukseen tulossa ehkä 5000 katsojaa? Näin heikosti tuntuu menneen lipunmyynti! Miksi näin?
 

Beergenheim20

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, Jokerit, OJ
Emmää tiijä, jos liigassa seliteltiin viime vuonna sitä et oli nii hyvät/huonot kelit ni ehkä nytki voi sanoo et on nii hyvät kelit ettei suuret massat jaksa vielä hokia miettiäkään?
 

Masculine

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Kuusi päivää sitten oli myyty 5662 penkkiä+paikaton+aitiot, joten eipäs nyt kuitenkaan vähätellä.

Toki voisihan tuo lipunmyynti olla hieman vilkkaampaakin...

Eiköhän tuolla yli 10 000 tule olemaan kun kiekko jäähän tippuu. Tänäänhän taisi alkaa myös tuo meidän kadunvarsimainonta tai ainakaan en ole noita mainoksia huomannut ennen tätä päivää. Myös muunlaista mainontaa tullaan näkemään kiihtyvällä tahdilla kun tuo ottelu lähestyy, joten eiköhän tästä ihan hyvä vielä tule.

Eikö tänään pitänyt tulla joku uusi video mitä on valmisteltu 6kk? Jollain tästä tietoa?
 

blue line

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Kuusi päivää sitten oli myyty 5662 penkkiä+paikaton+aitiot, joten eipäs nyt kuitenkaan vähätellä.

Niin, rikkoohan tämä jo esimerkiksi Mustatkortit-rajapyykin. Tää on kovaa kamaa.
 

YamahaGPR

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Vaikeaa tulee olemaan ainakin kolme ensimmäistä peliä mitä yleisömääriin tulee? Itse ainakin vielä aivan kesäfiiliksillä (töissä tosin löytyy aikaa kirjoitella tänne jokunen kommentti), muuten kyllä täytyy Suomen nyt paremmasta kesästä ottaa kaikki irti eli näyttää kausi alkavan aivan liian aikaisin.
 

Bremberg#19

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Tampa Bay
Onko kellekkään soittanut se kausikorttimyyjä, jota haettiin huhti-toukokuussa hommiin Jokereille? Olisi vain kiinnostanut, että kuinka osaava henkilö oli? Tuli itsekin haettua kyseistä pestiä ja katkeruus on vieläkin melkoinen.
 
Suosikkijoukkue
Suomi
Onko kellekkään soittanut se kausikorttimyyjä, jota haettiin huhti-toukokuussa hommiin Jokereille? Olisi vain kiinnostanut, että kuinka osaava henkilö oli? Tuli itsekin haettua kyseistä pestiä ja katkeruus on vieläkin melkoinen.

Mulle soitteli jo tuossa pari kuukautta sitten. Ihan asiallinen kaveri. Ei ruvennut tuputtamaan kun kerroin, ettei tämän hetken elämäntilanne mahdollista puoliinkaan kotipeleihin osallistumista paikan päällä.
 

attendo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hyvinkään Ahmat
Onko kellekkään soittanut se kausikorttimyyjä, jota haettiin huhti-toukokuussa hommiin Jokereille? Olisi vain kiinnostanut, että kuinka osaava henkilö oli? Tuli itsekin haettua kyseistä pestiä ja katkeruus on vieläkin melkoinen.
Mulle soitteli jo tuossa pari kuukautta sitten. Ihan asiallinen kaveri. Ei ruvennut tuputtamaan kun kerroin, ettei tämän hetken elämäntilanne mahdollista puoliinkaan kotipeleihin osallistumista paikan päällä.

Hetkinen. Tää onkin mulle uutta, eli soitteleeko ne toimistolta perään jos ei ole itse ottanut yhteyttä tai maksanut kausaria ajoissa?
 

Marquez

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, FC Barcelona, Huuhkajat
Ei kai, vaan olettaisin että ennemmin tarjoavat kausaria niille, jotka ovat käyneet peleissä mutta eivät kausaria vielä omista, kuten allekirjoittanut. Sain soiton, eikä minulla siitä sen kummempaa valittamista. Jokseenkin samasta syystä kuin aiemmin kirjoittanut, kieltäydyin kuitenkin.
 

attendo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hyvinkään Ahmat
Ei kai, vaan olettaisin että ennemmin tarjoavat kausaria niille, jotka ovat käyneet peleissä mutta eivät kausaria vielä omista, kuten allekirjoittanut. Sain soiton, eikä minulla siitä sen kummempaa valittamista. Jokseenkin samasta syystä kuin aiemmin kirjoittanut, kieltäydyin kuitenkin.

Jos mahdollista, niin nyt mä oon vielä enemmän pihalla. Siis jos mä vaikka ostan irtolippuja peleihin, niin mistä ne tietää kuka mä oon saatikka mun puhelinnumeron?
 

Marquez

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, FC Barcelona, Huuhkajat
No, jos ostat Areenan lipunmyynnistä käteisellä, niin tuskin mitenkään. Jos ostat ATK:lla, keinot voivat olla saatavissa. Tykkää siitä sitten tai ei. Mä olen tosin myös ollut Jokereiden ns. jäsen silloin, kun se systeemi vielä oli voimissaan, siinäkin kai kysyttiin puhelinnumero. Mutta mun mielestä tyyppi puhelimessa puhui jotain irtolipuilla käymisestä, en tosin ole varma oliko nyt sillä sanalla, mutta kuitenkin.
 

attendo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hyvinkään Ahmat
No, jos ostat Areenan lipunmyynnistä käteisellä, niin tuskin mitenkään. Jos ostat ATK:lla, keinot voivat olla saatavissa. Tykkää siitä sitten tai ei. Mä olen tosin myös ollut Jokereiden ns. jäsen silloin, kun se systeemi vielä oli voimissaan, siinäkin kai kysyttiin puhelinnumero. Mutta mun mielestä tyyppi puhelimessa puhui jotain irtolipuilla käymisestä, en tosin ole varma oliko nyt sillä sanalla, mutta kuitenkin.

Ok. Kiitos vastauksesta ja kärsivällisyydestä tälläisen hömelön keski-ikäisen kanssa.
 

faro

Jäsen
Tällä hetkellä penkkejä on myyty 5662 kauden avaukseen Severstalia vastaan.
Tilannepäivitys: 6692 myytyä penkkiä kauden avaukseen. Tasan viikossa on siis mennyt kaupaksi reilu tuhat lippua, mikä tekee edelleenkin noin 150 lippua päivässä.

Kyseistä luvusta puuttuvat siis paikaton ja aitiot, ja niiden kanssa päästäänkin tällä hetkellä varmasti jo johonkin 8000 katsojaan. Vielä viikko aikaa itse otteluun, joten eiköhän tuo 10 000 ainakin mene rikki.
 

YamahaGPR

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Mitäs veikkaatte onko tämän kauden yleisö keskiarvo (runkosarja) enemmän vai vähemmän kuin viime kaudella?

Vähemmän voisi perustella ainakin

A) uutuuden viehätyksen kadottamisella
B) yleisellä taloustilanteella
C) alennuslippujen vähäisyydellä vrt viime kausi?
D) joukkueen liiallisella tasaisuudella (Moseksen / Lokomon tyyppistä Jeesusta ei todennäköisesti joukkueesta löydy)
E) pelilliset esitykset alakanttiin
F) yhteiskuntasopimuksen läpimenolla (5% lisää työaikaa ja jengi ei ehdi enää hallille:-)

Enemmän voisi perustella

1) Pelitason tietoisuuden leviämisellä
2) Satunnaiskatsojien kyllästymisestä Liigaan
3) Eteläpäädyn hurmoksen paluusta (toisi varmasti nuorempaa jengiä lisää halliin)
4) Onnistuneella markkinoinnilla (näkyvyyttä mm. kouluihin)
5) Taloustilanteen kohenemisella (yritysasiakkaat)
6) Viime kaudella skeptisesti suhtautuneet totesivat pelin tason ja ostavat nyt kausikortin?
 
Suosikkijoukkue
Suomi
Ainoa paikka, josta Jokerit on voinut saada numeroni on Lippu.fi. Eikä minulla ole koskaan ollut kausikorttia.

Se kaveri muistaakseni vielä aloitti puhelun mainitsemalla, että olin ostanut paljon irtolippuja viime kaudella.
 
Suosikkijoukkue
Suomi
Mitäs veikkaatte onko tämän kauden yleisö keskiarvo (runkosarja) enemmän vai vähemmän kuin viime kaudella?

Vähemmän voisi perustella ainakin

A) uutuuden viehätyksen kadottamisella
B) yleisellä taloustilanteella
C) alennuslippujen vähäisyydellä vrt viime kausi?
D) joukkueen liiallisella tasaisuudella (Moseksen / Lokomon tyyppistä Jeesusta ei todennäköisesti joukkueesta löydy)
E) pelilliset esitykset alakanttiin
F) yhteiskuntasopimuksen läpimenolla (5% lisää työaikaa ja jengi ei ehdi enää hallille:-)

Enemmän voisi perustella

1) Pelitason tietoisuuden leviämisellä
2) Satunnaiskatsojien kyllästymisestä Liigaan
3) Eteläpäädyn hurmoksen paluusta (toisi varmasti nuorempaa jengiä lisää halliin)
4) Onnistuneella markkinoinnilla (näkyvyyttä mm. kouluihin)
5) Taloustilanteen kohenemisella (yritysasiakkaat)
6) Viime kaudella skeptisesti suhtautuneet totesivat pelin tason ja ostavat nyt kausikortin?


Pahaa pelkään, että vähemmän nimenomaan tuon A -syyn takia. Toinen kausi on aina haastava kun ei ole vastaavaa uutuuden viehätystä. Toivon, että olen väärässä.

Tuohon C:hen alennuslippujen vähäisyyteen en usko. Kausi ei ole vielä edes alkanut ja jo nyt on tullut postiluukusta kaksi alennuskuponkia 30 % ja 5 euroa/lippu. Ja ne liput on muutenkin niin halpoja. Viime kaudella kävi useampaan otteeseen niin, että maksoin lipusta Jokereiden matsiin vain 2,5 euroa enemmän kuin Kiekko-Vantaan otteluun. Ei kovin iso ero kun ottaa huomioon erot puitteissa ja pelin tasossa. Toki Kiekko-Vantaalla on myös ne omat hyvät puolensa.
 
Suosikkijoukkue
Suomen suurin ja kaunein
Kaverit jotka on tilannut myös lippu.fi ei saanut tätä etua. Olin myös tilaillut sieltä ja aloin pohtimaan että olen myös #91-storessa asioinut ja yhteystietoni sinne jättänyt. Oikeastaan ihan sama. Tulipahan hankittua vielä lauantain TsSKA peliin tiketit.
 

Sako

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Mulle tuli 30 pinnan lappu ja yhteystiedot luultavasti lippu.fi kautta. En muista antaneeni osoitetta koskaan Jokereille, mutta lippu.fi vaati ne.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös