Jokerien pääsylippujen varaussysteemi

  • 1 166 589
  • 5 746

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | is
Noissa katsomokartoissa taitaa vielä näkyä kaikki runkosarjan kausikorttipaikat varattuina. Eli jossain vaiheessa vapautuu mestoja, joita on ollut varattuina mahdollisia Playoff -kortin ostajia varten. Toisaalta lipunmyynti yleensä kiihtyy viimeisinä päivinä.
Voin sanoa varmuudella, että kaikki varaamattomat runkosarjan kausaripaikat ovat vapautuneet myyntiin.
 

Urheilija

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Voin sanoa varmuudella, että kaikki varaamattomat runkosarjan kausaripaikat ovat vapautuneet myyntiin.

Joo ovat tänään/eilen sitten vapautuneet. Nyt voikin huoletta todeta, että lipunmyynti on sujunut todella vauhdikkaasti, kun vertaa aiempien vuosien pudotuspeleihin. Markkinointi on kyllä ollut huomattavasti parempaa tänä vuonna. Taitaa kaupungin jokaisessa mainostolpassa olla Playoffs are here! -mainokset.
 

PeteX

Jäsen
Suosikkijoukkue
Töölön Vesa/Jokerit, Leeds Utd, Only Oranje
Tällaisessa käsityksessä mäkin olin, mutta kun vilkuilin Jokereille sataneita twitter-kyselyitä aiheesta tuossa viikko sitten, niin siellä ohjattiin suoraan lippu.fihin. Tiedä sitten kumpi on se oikea tapa, mulla ei ole ollut koskaan ongelmia.
Jokereiden toimiston kautta olen hoitanut, kun olen maksanut parissa erässä. Vielä ei ole tämän takia kolahtanut pleijarikausari postarista, mutta no panic.
 

Mike

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, KäPa, NUFC
Onkohan noi katsomot 308-311 varattu sloboille ja muu halli avattu runkosarjasta poiketen samantien kokonaan myyntiin.
 

Froggy

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Colorado Avalanche
Sain mäkin ostettua 316 katsomosta 20€ lipun perjantaiksi. Ainoa jäljellä oleva. 303 katsomosta toisella puolella löytyy vielä yksi halvempi lipuke.

Yläkatsomosta ei löydy oikein muita kuin ihan päädyistä vielä parisenkymmentä.
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | is
Päivitin edelliselle sivulle noi laskelmani spoilerien sisään. Long story short, perjantaille on myyty 9616/11532 paikkaa ja lauantaille 9329/11532 paikkaa. Saksasen Mikko (EP:n pj) sanoi Narriradiossa, että Minskistä ollaan tulossa porukalla molempiin matseihin, joten olettaisin, että ainakin osaa noista pohjoispäädyn yläkatsomoista varataan heille. Loppuunmyytyä veikkaan molemmista edelleen.
 

Korhonen96

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit
Ei ehkä kuulu tänne mutta mulla olis tossa playoff -kausikortti katsomoon 114 ja ovh oli 288euroa ja multa sais nyt huomattavasti halvemmalla. Ottakaa yhteyttä jos kiinnostaa!
 

Rara

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Jokereiden sivuilta en löytänyt vastausta, joten kysytäämpä täältä: pääsevätkö alle 7-vuotiaat edelleen ilmaiseksi peliin jos istuvat sylissä?

Hienoa että molemmat matsit tulevat olemaan ainakin lähes ellei täysin loppuunmyytyjä. Itsekin tuli hommattua liput lauantain matsiin. Etäkannattajalle aina hienoja hetkiä ne pari kertaa kaudessa kun pääsee paikan päälle. Viimeksi olin sarja-avauksessa joten nyt siis sama vastustaja vastassa.
 

Rakettipulu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Jokereiden sivuilta en löytänyt vastausta, joten kysytäämpä täältä: pääsevätkö alle 7-vuotiaat edelleen ilmaiseksi peliin jos istuvat sylissä?
Se on ollut yleinen käytäntö jo vuosia, joten en näe mitään syytä, miksi siitä tässä vaiheessa luovuttaisiin. Täysin varmaa vastausta en voi kuitenkaan antaa...
 

Wilburg

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Ei ollu päädyssä mitään myynnistä vasta kuin tänään/eilen.

Päädyn yläkatsomoihin ei ole lippupisteen mukaan vieläkään paikkoja myynnissä? Jos todella nuo kaikki varattu sloboille, niin odotettavissa on kyllä melkoista pleijarihuumaa molempina päivinä! Kyllähän tässä on aivan eri fiiliksellä verrattuna edellisiin kausiin, kun halliin raahautui se 5000 katsojaa kauden tärkeimpien pelien alkaessa.

Allekirjoittanut perjantaina omassa suosikkikatsomossa (315) ja lauantaina testataan katsomoa 110.

Joko mennään!
 
Viimeksi muokattu:

Freebird

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaPKo, Jokerit, SaiPa
Katselin tuossa just tilannetta. Oma katsomoni 303 ja 108 myyty täyteen. Päädyn katsomot edelleen ilmeisesti sloboille varattu, kuten moni ylempänä jo mainitsi. Muutenkin näytäis että muihin katsomoihin on enää muutamia paikkoja jäljellä. Mielellään sitä taas lähes 700km ajelee yhden pelin takia (valtio kiittää ja kumartaa bensaveron muodossa). Hullumminkin asiat voisi olla. Perjantaita odotellessa.
 

teude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings/Lions, Jokerit, SaiPa
Itse voitin Nordicbetiltä kausikortin playoffeihin ja kun täältä Lappeenrannasta ei kuitenkaan tule lähdettyä jokaiseen peliin, niin ajattelin pistää myyntiin halpaan hintaan, että menisi edes hyvään käyttöön. Noh, eipä ole kausaria näkynyt ja pelit alkaa ylihuomenna...
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | is
Liveseuranta:

Perjantai: 9806
Lauantai: 9640
Noi taitaa heitellä aika paljon hetken mukaan, koska mun laskelmat heitti vartti sitten noista lukemista yhteensä jollain kuudella kympillä :D
 

faro

Jäsen
Noi taitaa heitellä aika paljon hetken mukaan, koska mun laskelmat heitti vartti sitten noista lukemista yhteensä jollain kuudella kympillä :D
Juu saman olen huomannut.

Vähän epäilen, että tuo perjantain ottelu ei tule olemaan ihan loppuunmyyty. Lähelle varmasti pääsee, mutta paljon pitää myyntivauhdin kiihtyä, jotta nähtäisiin täyteen pumpattu Arena. Sen sijaan lauantain matsin uskon olevan loppuunmyyty.
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Sen sijaan lauantain matsin uskon olevan loppuunmyyty.

Ainakin jos ja toivottavasti kun voitetaan perjantaina niin se varmasti edistää lipunmyyntiä lauantaille, ainakin tällä kertaa pudotuspelit aloitetaan mainioina pelipäivinä joten sen puolesta ei ainakaan tarvitse valittaa. Alkais jo. :)
 

Urheilija

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Kohonen ilmoittaa Iltalehden sivuilla, että molempiin matseihin on tulossa noin 12 000 katsojaa. Kohonen on lievästi pettynyt lipunmyynnin tahtiin.

Tähän voi todeta, että jostain kumman syystä pudotuspelit eivät heti sytytä. Katsoin lipunmyynnin tilannetta ja huomisen matsiin on alkanut mennä lippuja kovemmalla tahdilla. Eiköhän saada ihan hyvä tunnelma aikaiseksi, kun kerrankin Playoffit alkavat oikeina päivinä (perjantai & lauantai)!!

Nyt olisi syytä syttyä, kun kovat matsit alkavat heti. Minskiä ja etenkään sen huipputehokasta ykköskenttää ei saa aliarvioida. Vastustajan ykköskentässä heiluu NHL:n maalipörssin voittanut kaveri.
 

KuumaaKamaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit
Kappas, kylläpäs on paljon tilaa vielä hallissa, etenkin Eteläpäädyssä tuntuu olevan paljon tyhjiä penkkejä. Eilen näin ei vielä ollut. En millään jaksa uskoa, että porukka on jättänyt playoffkausikorttejaan uusimatta noin suurella massalla, vaikkakin varatut paikat avattiin myyntiin tuossa hetki sitten.

Vaikea keksiä järkevää syytä tuolle, että lippuja on vapautunut noin paljon myyntiin. Harmittaa, jos jäädään esim alle 12000 katsojan huomisessa pelissä.
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | is
Täytyy kyllä ihmetellä, miten on yht'äkkiä vapautunut noin suuri määrä lippuja Eteläpäätyyn. Taas oli siinä kaarteessa n. 50 lippua enemmän tarjolla kuin eilen illalla. Paikattomassakin on vapaana 53 lippua, eli yli 1/8. Itse matsiin on nyt ylitetty 10 000 myydyn lipun raja. Tokikin peräänkuulutan vieläkin kahta asiaa:
- Kuinka paljon on tulossa minkiläisiä, heillehän on varmasti varattu ainakin alustavasti noita pohjoiskaarteen yläkatsomoita?
- Kohosen puheet, että jäädään täydestä tuvasta, viittaisivat ennakoitua heikompaan aitiomyyntiin, vai viittaisivatko?
 

Mike

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, KäPa, NUFC
Täytyy kyllä ihmetellä, miten on yht'äkkiä vapautunut noin suuri määrä lippuja Eteläpäätyyn.

Kyllä noi ainakin 104:n osalta vaikuttaisivat mielestäni kausaripaikoilta, jotka jätetty uusimatta. Itse istuin yhden nyt myyntiin tulleen ryppään vieressä runkosarjassa, ja noista paikoista osa oli joka kerta runkosarjassakin tyyliin 6-peliä kymmenestä tyhjänä ja lisäksi pari sellaista naamaa, jotka kyllä kävivät hieman tiuhemmin, mutta poistuivat arkimatseista lähes poikkeuksetta tokan erän jälkeen. Parikybäistä opiskelijan/varusmiehen plantun oloista jengiä, joiden kannattanut ehkä runkosarjaan ostaa se tsetti vaikkeivat pääsisi kuin puoliin matseista, mutta pleijarikortin ostaminen vaikkapa opiskelijan tulotasolla ei välttämättä olekaan ihan niin rationaalinen ostos, jos matseissa ei ehdi käymään lähellekään joka kerta.

Se ihmetyttää kyllä, miksi vasta nyt tulleet myyntiin. Olisivatko kuitenkin saaneet jotenkin pidettyä varauksessa, mutta jättäneet lopulta sitten maksamatta.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös