Jokerien mediaketju

  • 2 118 413
  • 8 677

Sako

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Jokerit.comin juhlakausi mainos alkaa ottaa siinä määrin pannuun, että ei tule enää päivittäin käytyä katsomassa mahdollisia uutisia.
 

TosiFani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Jokerit.comin juhlakausi mainos alkaa ottaa siinä määrin pannuun, että ei tule enää päivittäin käytyä katsomassa mahdollisia uutisia.

Itsellä meni hetken aikaa, ennen kuin löysin edes uutissivustolle. Ymmärrä tunteesi, tässä kohtaa mainos alkaa toimimaan itseään vastaan.
 

Sukee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Se on kyllä ärsyttävä. Ensin se ärsytti vähän mutta nyt jo vieroksuu kaikkia jokerit.com-linkkejä kun tietää että ei niissä ole heti sitä mitä hakee vaan koko ruudun kokoinen mainos. Jokakerta.
 

Oiva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Nyt näyttää kansikuvamainos poistuneen ja uutisosioon pääsee suoraan jokerit.com-osoitteella.
 

Hande75

Jäsen
Suosikkijoukkue
LiverpoolFC, Jokerit, suomalaiset NHL:ssä ja Lauri
Eikös se ollutkaan 100 % varma asia, että KHL jatkuu Viasatilla. Viasat ja Viaplay -palvelu on koko kesän ajan mainostanut KHL:n oikeuksiaan sivuillaan. Vai mistä on kyse?
 

YamahaGPR

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Eikös se ollutkaan 100 % varma asia, että KHL jatkuu Viasatilla. Viasat ja Viaplay -palvelu on koko kesän ajan mainostanut KHL:n oikeuksiaan sivuillaan. Vai mistä on kyse?

Viasatilla taisi olla oikeus näyttää KHL lätkää tulevan kauden alkuun. Jatko ensi kaudesta eteenpäin on vielä ?

Itse toivon ehdottomasti jatkoa, kaikki muu olisi downgreidaus, ja iso sellainen.
 

Hande75

Jäsen
Suosikkijoukkue
LiverpoolFC, Jokerit, suomalaiset NHL:ssä ja Lauri
Viasatilla taisi olla oikeus näyttää KHL lätkää tulevan kauden alkuun. Jatko ensi kaudesta eteenpäin on vielä ?

Itse toivon ehdottomasti jatkoa, kaikki muu olisi downgreidaus, ja iso sellainen.
Selvä pyy. Jatkosopimukselle peukku.
 
Onko tästä lisää tietoa?

Mitään virallista tiedotetta en ole nähnyt, mutta ainakin eilen vai oliko toissapäivänä satuin näkemään Viasat jääkiekko -kanavalla mainoksen, jossa puhuttiin Jokereitten juhlakaudesta ja mainostettiin näytettävän sunnilleen 4-5 matsia KHL:ää viikossa. Vahvasti siis vaikuttaisi ainakin siltä, että KHL:n näyttäminen jatkuu Viasatilla.
 
Jatkoin pari päivää sitten Viasatin tilausta, kun sieltä tulee paljon muutakin kiinnostavaa ja kysyin samalla näkyykö Jokerien pelit ja sieltä ainakin sanottiin, että kyllä näkyy.
 

Game On!

Jäsen
Minulle taas vastattiin tänään Viasatilta näin:

"Kiitos yhteydenotostasi! Asiasta käydään edelleen neuvotteluja ja tiedotamme tuon KHL:n osalta asiasta lähiaikoina."
 

YamahaGPR

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Nyt peukut pystyyn että Viasat tuon diilin klousaa. Olisihan se suorastaan paskaa housuun koko rahalla kun joku Anssi Ritari ottaisi jälkilähetyksenä homman haltuun :-)
 

Clubittaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Peukkua Jokerien simppeleille, mutta näyttäville tienvarsimainoksille.

Alapeukkua englannin kielellä jatkamiselle. Miksei opening night voisi olla vain kotiavaus? Mitä kukaan saa irti tuosta i am we are yesyes open now the game-lässytyksestä?
 

YamahaGPR

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Tällä viikolla Jokerit lähestyi ainakin omaa firmaani kirjeitse ja muistutti juhlakaudesta kausikortti tarjouksen merkeissä eli yritystä ainakin on markkinoida Euroopan kovinta kiekkosarjaa...
 

Giroux

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit, Philadelphia Flyers
Alapeukkua englannin kielellä jatkamiselle. Miksei opening night voisi olla vain kotiavaus? Mitä kukaan saa irti tuosta i am we are yesyes open now the game-lässytyksestä?
Perseestähän nuo on, mutta ensimmäisestä KHL-kaudesta alkaen valittu linja markkinoinnin suhteen. Tuosta i am, we are-hömpötyksestä tuskin päästään koskaan eroon (KHL:n aikana).
 

Trymuch

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Alapeukkua englannin kielellä jatkamiselle. Miksei opening night voisi olla vain kotiavaus? Mitä kukaan saa irti tuosta i am we are yesyes open now the game-lässytyksestä?
Mä en ite ymmärrä, mikä siinä englannissa on niin vastenmielistä? Avaatko lisää, miksi Opening night on huono juttu? Kotiavaus tuo mieleen lähinnä jonkun korttelikiekkoliigan tai korkeintaan Mestiksen.
 

Hande75

Jäsen
Suosikkijoukkue
LiverpoolFC, Jokerit, suomalaiset NHL:ssä ja Lauri
Mä en ite ymmärrä, mikä siinä englannissa on niin vastenmielistä? Avaatko lisää, miksi Opening night on huono juttu? Kotiavaus tuo mieleen lähinnä jonkun korttelikiekkoliigan tai korkeintaan Mestiksen.
Omasta puolestani voinen ilmaista mielipiteeni, että englanninkielinen mainonta tuntuu teennäiseltä ja kornilta, koska vastaavia suomalaisia mainoksia ja iskulauseita olisi käytettävissä tai keksittävissä helposti. Englanninkielinen mainonta lisää muovisuutta, eikä ainakaan vähennä sitä.

- On vain Jokerit
- Minä, Me, Jokerit
- Kauden eka kotipeli!
- 4 suurta tulossa Arenalle. Liput myynnissä.

Ihan hyviä mielestäni.
 

Clubittaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Omasta puolestani voinen ilmaista mielipiteeni, että englanninkielinen mainonta tuntuu teennäiseltä ja kornilta, koska vastaavia suomalaisia mainoksia ja iskulauseita olisi käytettävissä tai keksittävissä helposti. Englanninkielinen mainonta lisää muovisuutta, eikä ainakaan vähennä sitä.

- On vain Jokerit
- Minä, Me, Jokerit
- Kauden eka kotipeli!
- 4 suurta tulossa Arenalle. Liput myynnissä.

Ihan hyviä mielestäni.

Juuri näin. Ihan naurettavaa kopioida noita englanninkielisiä iskulauseita jostain maailman muovisimmista jenkkiurheilusta. Nyt ollaan Suomessa, kannattajat ovat Suomesta ja joukkue on Suomesta.
 

Clubittaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Opening night on muovisuutta? Selvä.
Kyllä, koska se liittyy Jokereiden koko khl-seikkailun ajan jatkununeeseen, tyhjistä alkaneeseen järjettömään englanninkieliseen tykitykseen. Minkä takia helvetin hyvä, ja jopa fanien omaksi ottama "Minä, Me" ei saanut jatkoa? Millä tavalla I am We are on parempi? Entä miten viime kauden "yesyes everything is yes" ei olisi muovista?

Kertoo toki ihmisestä, että koska asia on kirjoitettu WAUENGLANNIKSI, ei ollakaan enää missään kortelliliigassa!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös