Jokerien mediaketju

  • 2 133 214
  • 8 710

McMulligan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Siellähän ei todellakaan ole saatu tuloksia vähällä rahalla, ei itse organisaatiossa eikä yhteistyökumppaneille.

Tarkoittiko Kohonen kommentissa tuloksien saamisella urheilullisia vai taloudellisia tuloksia? Siinä on kuitenkin aika iso ero. Urheilullisella puolellahan tulokset ovat olleet poikkeuksellisen hyviä verrattaessa palkanmaksukykyä nettopalkoissa venäläisiin seuroihin. Runkosarjassa kun vertaa saavutettuja pisteitä suhteessa koko joukkueen yhteenlaskettuun nettopalkkaan, on Jokerit aivan omilla luvuillaan.
 

KuumaaKamaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit
Eilenhän ne kuulutti useamman kerran, että vajaat 1 500 lippua enää myymättä. Toivottavasti kaikki juo kaljaa, niin raha kiertää.
Ja kun lipunmyyntikarttaa katselee, niin hyvin lähelle kyllä päästään sold out hallia, riippuen aitioista. Kylllä itse arvioisin yleisömäärän välille 12000-13500. Huomenna on se peli kun Jokereiden täytyy näyttää, että hallilla voi olla kivaa!!
 
Suosikkijoukkue
Suomen suurin ja kaunein
Huomioita mediakentiltä.

Sanoma konserni jätti tuomarifarssin mainitsematta. Linja poikkeaa muista medioista. Varmasti tunsivat olevansa puun ja kuoren välissä. Olisi ollut herkullinen paikka töniä KHL, mutta samalla tulisi asettuneeksi Jokerien puolelle. Tilanne tuskin täysin vaille huomiota tulee jäämään. Hiitelän seuraavaa "analyysiä" odotellessa jää kysymysmerkiksi miten tilanne saadaan käännettyä sekä Jokerien että KHL:n tappioksi.
 

Masculine

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Ensimmäinen luukku aukaistu. Tykkäsin. Ensi vuonna sama reissu sitten äideille.
Isoin asia tuossa videolla oli kyllä tuo Jaakolan naama, eli parta on taas kasvamaan päin! Jos kaveri malttaa olla sitä ajamatta, niin keväällä saatetaan nähdä taas vanhaa hyvää Topia askissa.

Pakko mainita myös Lauridsenin faijasta, joka näyttäisi samanlainen mörkö kun poikansakkin.
 

attendo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hyvinkään Ahmat
En tiedä kuuluuko tämä varsinaisesti tänne, mutta ei taida Sami Headberg oikein myydä kun saa 60% alennusta kausikorttilaisena kaverin keikalle. Oisin jopa voinut mennä, mutta lähden samana päivänä bileristeilylle Tallinnaan. Ja kuuluuhan tämä tänne, koska se, että Jokerit lupaa alennusta tuohon keikalle on Jokereiden mediaa. Jokereilla on hyvä media kun saa kaikenlaista pikkukivaa kausikortin kylkiäisenä. Lopetan sekoiluni tähän. En ole kännissä, vain yliväsynyt.
 

PPK

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK
Mikä bisneksissäsi oikein mättää, Harry Harkimo? - KHL - Ilta-Sanomat

Olen aina ihmetellyt samaa kuin toimittaja. Harkimo on aina ollut aikaansaava ja hänen tekemänään tai käynnistämänään on nähty kaikennäköisiä hienoja projekteja mutta onko hän oikeasti onnistunut missään nimenomaan taloudellisesti? Hjalliksesta on mielestäni syntynyt vääristynyt "self made man"- mielikuva, vaikka hänellä on aina ollut suvun varallisuus tukenaan. En tiedä miehen tekemistä kokonaistappiosta mutta veikkaan että rahaa on palanut vuosien mittaan aika paljon. Silti on nostettava hattua Hjallikselle, jolla aina tuntuu olevan energia johonkin uuteen projektiin.
 

DR_J

Jäsen
Suosikkijoukkue
Huuhkajat, HJK
Mikä bisneksissäsi oikein mättää, Harry Harkimo? - KHL - Ilta-Sanomat

Olen aina ihmetellyt samaa kuin toimittaja. Harkimo on aina ollut aikaansaava ja hänen tekemänään tai käynnistämänään on nähty kaikennäköisiä hienoja projekteja mutta onko hän oikeasti onnistunut missään nimenomaan taloudellisesti? Hjalliksesta on mielestäni syntynyt vääristynyt "self made man"- mielikuva, vaikka hänellä on aina ollut suvun varallisuus tukenaan. En tiedä miehen tekemistä kokonaistappiosta mutta veikkaan että rahaa on palanut vuosien mittaan aika paljon. Silti on nostettava hattua Hjallikselle, jolla aina tuntuu olevan energia johonkin uuteen projektiin.
Tätä samaa olen miettinyt itsekkin. Propsit siitä, että ideoita ja intoa tehdä asioita riittää. Kovin hyvänä bisnesmiehenä leuatonta ei voi kuitenkaan pitää.
 

haukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Euroopan no 1: Jokerit
Tätä samaa olen miettinyt itsekkin. Propsit siitä, että ideoita ja intoa tehdä asioita riittää. Kovin hyvänä bisnesmiehenä leuatonta ei voi kuitenkaan pitää.
Kummasti se vaan niitä miljoonia on käärinyt, vaikkei leukaa olekaan. Mistähän ne on tulleet, sulla ei liene tietoa siitä?
 

Sako

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Kovat on vaatimukset, jos hjallista pitää epäonnistuneena. Jos jossain, niin jääkiekkojoukkueen kokoamisessa se on silloin tällöin epäonnistunut...
 

Cobol

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomalainen jääkiekko
Siinä vaiheessa kun Marko Lempinen arvioi bisnesten onnistumisia, kannattaa lopettaa lukeminen. Vielä heikompaa tekstiä kuin jos Lempinen kirjoittaa jääkiekosta pelinä. Hjallis on käärinyt hyvät rahat ja on yksi niistä harvoista suomalaisista onnistujista, jotka ovat tehneet rahaa itselleen niin urheilulla kuin muillakin bisneksillä. Yhtiörakenne ja erilaiset siirrot ovat vaan sen verran monimutkaisia, että ne eivät ihan heittämällä aukea.
 

willi99

Jäsen
Suosikkijoukkue
JOKERIT
Kävin tänään mielenkiintoisen keskustelun Jokereiden johtajistoon kuuluvan henkilön kanssa. Kuulemani mukaan huomisessa tulosruudussa haastatellan Hjallista ainakin KHL-jatkoon liittyen. Tarjolla saattaa olla paljastuksia tai sitten ei. Kannattanee katsella ja kuunnella, että mitä Hjallis siellä paljastaa. Itse ainakin aion väijyä, että "Taivas varjele, mitä sieltä tulee"?
 

blue line

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
.
Tarjolla saattaa olla paljastuksia tai sitten ei. Kannattanee katsella ja kuunnella, että mitä Hjallis siellä paljastaa. Itse ainakin aion väijyä, että "Taivas varjele, mitä sieltä tulee"?

Eiköhän maikkari mainosta tulosruutuaan jo etukäteen, jos jotain merkittävää on tarjolla.
 

BonGausto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Kävin tänään mielenkiintoisen keskustelun Jokereiden johtajistoon kuuluvan henkilön kanssa. Kuulemani mukaan huomisessa tulosruudussa haastatellan Hjallista ainakin KHL-jatkoon liittyen. Tarjolla saattaa olla paljastuksia tai sitten ei. Kannattanee katsella ja kuunnella, että mitä Hjallis siellä paljastaa. Itse ainakin aion väijyä, että "Taivas varjele, mitä sieltä tulee"?
Mikä tästä keskustelusta teki mielenkiintoisen? Sisälsikö se jotain oikeasti mielenkiintoista vai vaan tiedon siitä, että Hjallis on tvssä?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös