???Petteri Wirtanen says hello...
Petteri Wirtanen says hello...
En toivo kenenkään loukkaantumista, mutta ihan oikein Jokereiden seurajohdolle ja kaikille palstan "tää on hyvä jengi"-janareille. Vittu jos kauteen lähdetään kahdella kunnon sentterillä, niin on täysin oikein, että toinen näistä menee rikki ekassa treenipelissä.
Joke's on you! Minä ja mun tää on hyvä jengi-aatetoverini annetaan ymmärrystä toimistolle, siedetään mahdollisia huonoja peliesityksiä ja ollaan iloisia sitten kun remmi on taas täydessä formussa. Ei mua ainakaan stressaa. Uusi sentteri tulee kun tulee ja siihen asti pitää normaaliakin kovemmin toivoa että päästään pelaamaan mahdollisimman ehjänä.En toivo kenenkään loukkaantumista, mutta ihan oikein Jokereiden seurajohdolle ja kaikille palstan "tää on hyvä jengi"-janareille. Vittu jos kauteen lähdetään kahdella kunnon sentterillä, niin on täysin oikein, että toinen näistä menee rikki ekassa treenipelissä.
Kyllä nuo hyvät haut kaikille muille pelipaikoille menee hukkaan, kun keskikaista munataan, tötöillään, epäonnistutaan ja typerehditään totaalisesti.Tähän täysin sama. Saa nämä O'Neillin ja Pihlströmin sentteripelaamiselle ja Kurrin hankinnoille laukeavat vihdoin nähdä mitä tässä on koko kesä yritetty sanoa.
Voi helvata sentään. Vanha vammako siellä vittuilee?Jokerit.com kirjoitti:Karri Rämö on sivussa loukkaantumisen vuoksi, eikä pelaa turnauksessa. Rämön tilaa seurataan päivä kerrallaan.
Voi helvata sentään. Vanha vammako siellä vittuilee?
Ja toisaalta pelitahti on ollut alkukaudesta sen verran löysä, että varmasti Zapo jaksaa vielä pelata.
Voisi se Rämö kyllä kohtapuolin tulla jo kuntoon, kun pelitahti alkaa tiivistyä. Kaikki kunnia Ratilaiselle, mutta Zapo-Ratilainen -kaksikolla ei kovin pitkään voida mennä. Se ei vain ole vaihtoehto.