Jokerien jäsenyys

  • 16 589
  • 29

jeani

Jäsen
Viime kaudella sai välierissä Jokerien jäsenet ostaa ottelulippuja ennen kuin muut. Onkohan tänä vuonna sama juttu?

Toivottavasti konsepti on edelleen voimassa välierissä ja finaaleissa, sekä jo aiemmin mikäli Jokerit kohtaa HIFK:n.

Ja edelleenkin pätee se, että jos esim. 7. finaali on to 25.4. ja 6. finaali on ke 24.4., niin tällöinkin pitäisi etuosto-oikeus olla. Vaikka sitten tunnin-pari tuona torstaina aamulla.

Playoff-kausikorttia ei viitsi ostaa kun käyttämättömät ottelut saisi vain hyvityksenä seuraavan kauden runkosarjakortista.
 

sekolust

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна, Lostedt, Ben-Amor
Nosteellas vähän. Tänään itse sain tekstarin, jossa jäsenyyden olisi voinut uusia parin euron alennuksella tekstarin lähettämällä. Tässä vain mietin sitä, miten tuo veloitetaan? Pistetäänkö tuo vain puhelinlaskuun päälle vai onko noilla esimerkiksi korttitietoja ylhäällä?
 

Gemondo

Jäsen
Nosteellas vähän. Tänään itse sain tekstarin, jossa jäsenyyden olisi voinut uusia parin euron alennuksella tekstarin lähettämällä. Tässä vain mietin sitä, miten tuo veloitetaan? Pistetäänkö tuo vain puhelinlaskuun päälle vai onko noilla esimerkiksi korttitietoja ylhäällä?
Veloitetaan puhelinlaskun yhteydessä. Itse kun uusin tuon jäsenyyden niin vastausviesti oli: "Tervetuloa perheeseen! Saat kauden 2012-2013 Jokerit-kortin postissa noin 2 viikon kuluessa T.Jokerit"

Eli ostin siis viimekauden jäsenyyden. Nyt tarkkuutta.
 

jeani

Jäsen
http://www.jokerit.com/jasenyys kirjoitti:
Tiedotamme 2014-15 jäsenkaudesta myöhemmin.

Milloinkohan tiedotus tapahtuu?

Tänäkin keväänä etuosto-oikeus jäsenille saattaisi olla tarpeen. Jokerien toimisto toki jatkoaikaa lukee ja päivittänette siis nettisivujen infon.

Jonkinlaiseksi ohjenuoraksi vanhan kertausta:

Etuosto-oikeus -ajaksi riittää yksi päivä. 2 tuntia, jos peli pelataan jo samana päivänä kuin lipunmyynti päästään aloittamaan.

Kaikkia playoff-otteluita ei tarvitse saattaa etuosto-oikeuden piiriin vaan suurinpiirtein:
-Gagarin cupin finaalit.
-Pietarin SKA:ta vastaan pelattavat pudotuspelisarjat.
-Pudotuspelisarjojen 6. ja 7. ottelut.

Helppo hoitaa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös