John Norman Jokereihin

  • 46 323
  • 150

blue line

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Kyllä mua suoraan sanottuna vähän ihmetytti, kun antoivat suoraan yhden vuoden sopimuksen. Kausi on lyhyt ja tiivis, eipä tässä olisi kauheasti aikaa odotella.
 

Mordjinn

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Muutama matsi alle ja parit harkat Areenalla niin on aika arvioida Normanni tarkemmin. Tänään täysin pihalla. Toki oli koko ketju.
 

koodinimi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Kyllä mua suoraan sanottuna vähän ihmetytti, kun antoivat suoraan yhden vuoden sopimuksen. Kausi on lyhyt ja tiivis, eipä tässä olisi kauheasti aikaa odotella.
Öö, mitä? Kaveri pelannu täyden kauden Torpedossa ja meinaat, että olis pitäny Virmasen tryout laittaa? Kyllä kyllä... Toki voisi olla hyvä huomioida, että kauden eka matsi ja uudessa jengissä. Annetaan edes 5 peliä vielä ja arvioidaan sitte potentiaali uudestaan. 10 matsin jälkeen voidaan sitte heittää bussin alle, jos näyttää toivottomalta.
 

Giroux

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit, Philadelphia Flyers
Vaikka itse olin kaveria heittämässä katsomoon seuraavaan peliin, niin täytyy ehkä ottaa puheet takaisin. Erittäin käyttökelpoinen pelaaja jalkanopeutensa johdosta, tänäänkin sai nostettua pariin kertaan hienosti kiekkoa alueelle ja jaettua paikkoja muille. Puolustuspäässä miehet vielä vähän hukassa, mutta eiköhän asia korjaannu tulevaisuudessa. Ideaali kolmossentteri kuitenkin, kun saa vähän pelejä alle.
 

Mordjinn

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Normanista alkaa kuoriutua ihan kelpo sentteri. Ilahduttavan vikkelä jalalla ja tuo toiseen YV-kenttään aloitusosaamista. Majakan (Joensuu) ja Perävaunun (Jormakka) kanssa tänään kelpo peli.
 

DonTirri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Stadilaiset jengit sarjasta ja lajista riippumatta
Todella tyyttväinen ollu Normanin suorituksiin. Itse löhtisin jossainkohtaa kokeilemaan kakkosen keskellä kunhan Wirtanen tervehtyy. Saatais Nelli takaisin ykköseen.
 

Pazix

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit.
Normanista alkaa kuoriutua ihan kelpo sentteri. Ilahduttavan vikkelä jalalla ja tuo toiseen YV-kenttään aloitusosaamista. Majakan (Joensuu) ja Perävaunun (Jormakka) kanssa tänään kelpo peli.

Joo kelpo peli taas Normanilta tänään, paitsi että toisessa erässä omalla alueella karmea harhasyöttö punanutuille ja kohta kiekko olikin jo Jokereiden maalissa.
Toivotaan, että edelleen parantaa.
 

sorza

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaPKo,Jokerit,Tamminen,Harri Aholan lounaskaverit
Saatais Nelli takaisin ykköseen.

Minä nyt en ihan heti lähtisi rikkomaan Tolvasta ja Nelliä. Haastattelussakin O'Neill oli oikein tyytyväinen sentteripaikkaan ja pelaamiseen etenkin Tolvasen kanssa. Edelleen minulla on O'Neillin kakkossentterin roolista hyvät fibat kunhan saa pari sentterille kuuluvaa perusasiaa kondikseen. Ehkä ne hyvät fibat vain on jäänne siitä, kun muistelee milloin O'Neill sai pelinsä kulkemaan viime kaudella.

Norman parantaa puolustuspäässä peliään kuin sika juoksuaan ja viikon harjoittelu näkyi jo puolustuspäässäkin. Toki se edelleen on hiukan liikaa varmisteleva ja paikan/alueen kautta pelaava, mutta parempi sekin kuin yrittäisi pelata miestä ja joka tilanteessa olisi höntyilyn jälkeen pihalla kuin lumiukko.
 

Mike

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, KäPa, NUFC
Puolistuspelissä ei tosiaan vielä ihan kauheasti vakuuta, vaikka onkin parantanut todella rivakkaa tahtia SKA-pelin jälkeen, jolloin ei vielä tiennyt yhtään missä pitäisi olla kun kiekko omalla alueella, ja seisoi sitten lähinnä tyhmänä paikallaan.

Hyökkäyssuuntaan on alkanut näyttää oikeinkin hyvältä kaverilta. Jalkaa riittää ja tykkään pelaajista, joilla kone raksuttaa päässä. Hyviä pieniä siirtoja ja yllättäviä nopeita ns. pihapeliratkaisuita, joista on syntynyt hyviä tilanteita. Nähdyn perusteella selvästi parempi kaveri kiekolla mitä statseista olisin osannut odottaa. Hyvä pelipää ja on playmakerin vikaa. Uskon ja toivon, että hän tulee menon jatkuessa samansuuntaisena olemaan selvästi enemmän nuorempi ja nopeampi versio Niko Kapasesta, kun vain hiukan kiekollisempi versio Petteri Wirtasesta jota odotin.
 

pyy

Jäsen
Minä pidän tästä miehestä. Suorittaa kokoajan perus hyvin. Kiekko liikkuu, kamppailee, ottaa aloituksia, pelaa sentteriä ja laitaa, alivoimaa ja ylivoimaa. En ymmärä miksei Torpeedolle kelvannut, mutta emme valita.
 

Mordjinn

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Minä pidän tästä miehestä. Suorittaa kokoajan perus hyvin. Kiekko liikkuu, kamppailee, ottaa aloituksia, pelaa sentteriä ja laitaa, alivoimaa ja ylivoimaa. En ymmärä miksei Torpeedolle kelvannut, mutta emme valita.

Minä pidän myös. Pidän varsinkin siitä että Norman on pirun nopea. Ihan samaa vauhtia luistelee kuin Pihlström, mutta ilman koohotusta. Ehtii paikkoihin ja tietokoneestakin löytyy sopivasti RAMia että tekee oikeita ratkaisuja.
 

#25 Primeau

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia Flyers
Aivan loistavaa pelaamista maanantaina. Jokainen vaihto vedetään alusta loppuun 110 lasissa. Jos suoritukset ovat jatkossa samalla tasolla niin ehdottomasti vaan 1+1 sopparia kouraan
 

Giroux

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit, Philadelphia Flyers
Norman on noussut sisäisessä pörssissä jo pisteen päähän O'Neillistä (Norman 11. 3+5, O'Neill 12. 4+5). Ilman sen suurempaa tarkistelua väittäisin, että enemmistö pisteistä tullut vielä tasaviisikoin. Erinomainen hankinta keskikaistalle! Vääntää myös semmoisella intensiteetillä hommia kentällä, että ei voi olla tykkäämättä kaverista.
 

arvee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi Fineland, North Atlantic Hawks, EU, Jokerit
Taisi Marko Tuulola tänään verrata Normania Koukaliin. Käsitin sen arvostavaksi kommentiksi, työmoraalia kera mailataidon ja kiekkoälyn.
Minä pidin Koukalista. Minä pidän Normanista.
 

Swearengen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Fortress Europe, turvattomat tilat
En vieläkään ymmärrä miksi sai kenkää torpeedosta mutta meille loistava juttu!

Valmennus luultavasti syynä. Torpedon Skudra suosii muistaakseni enemmän ajokoirarouhijoita. Kiekollisuutta suosiva Jalonen sen sijaan on saanut Normanista enemmän irti kuin odotettiin.
 
Suosikkijoukkue
Jokerit
Oliko tuo Normanin kymppi automaattinen pelirangaistus? En nähnyt sitä Viasatin koosteesta mutta livetulokset.comin mukaan tollanen on vihelletty.
 

Matza187

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Oliko tuo Normanin kymppi automaattinen pelirangaistus? En nähnyt sitä Viasatin koosteesta mutta livetulokset.comin mukaan tollanen on vihelletty.
Tuo kymppi tuli tuossa 28 sekuntia ennen toisen erän päätöstä tapahtuneessa tilanteessa, jossa Plotnikov taklaa kulmassa Normania. Tämä sitten sanoo jotain tuomarille, joka samantien reagoi tuohon. Norman ei kauaa tuomarille mussuttanut, joten aika pahasti pitänyt sanoa, jos tuosta saa käytöskympin.
 

Hapsiainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit & Kiekko-Vantaa
Torpedossa viime kaudella runkosarjassa 50ot 7+8=15 (0,3ppg), tällä kaudella jokereissa 20ot 6+7=13 (0,65ppg)! Ollut käytännössä sitä mitä "luvattiin" eli nopsa ja näppärä ja ennenkaikkea hanakka iskemään maalin edestä irtokiekkoja/ripareita sisään. Ei taideta enään haikailla Omskiin menneen Sundströmmin perään (3ot 0+1), kun saatiin meille paremmin sopiva hurri tilalle :)
ehdottomasti vaan 1+1 sopparia kouraan
Jos viihtyy Helsingissä, niin Kurri: saa toimia!
 
Suosikkijoukkue
Jokerit
Tuo kymppi tuli tuossa 28 sekuntia ennen toisen erän päätöstä tapahtuneessa tilanteessa, jossa Plotnikov taklaa kulmassa Normania. Tämä sitten sanoo jotain tuomarille, joka samantien reagoi tuohon. Norman ei kauaa tuomarille mussuttanut, joten aika pahasti pitänyt sanoa, jos tuosta saa käytöskympin.
Niin eli siinä oli kyseessä henkilökohtainen käytöskymppi eli ei pelirangaistusta.
 

YamahaGPR

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Vaikea uskoa että Norman pahemmin siinä keskialueen töötissä loukkaantui?

En muista tilannetta ihan tarkkaan mutta olisko mailan tuppi voinut osunut kylkeen?

Norman on kyllä isossa kuvassa ollut joukkueen parhaimmistoa ja jotenkin näkyy läpi sellainen ruotsalainen peliäly (ei voimalla vaan järjellä voitetaan myös kaksinkamppailuja).
 

DonTirri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Stadilaiset jengit sarjasta ja lajista riippumatta
Vähän yllätyin kun huomasin Normanin olevan joukkueen jäähykunkku tällähetkellä, vaikkakin siellä on tuo yllämainittu mielestäni hiuksn kyseenalainen käytöskymppi. Tosin ilman sitäkin Norman olisi Joensuun kanssa tasoissa.
 

Trymuch

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Jotenkin mulla ois sellainen muistikuva, että Norman on kunnostautunut jälkipelikakkosissa. Ainakin alkukaudesta, kun ei ihan vielä ollut juonessa mukana.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös