Johdon uusi strategia – Sakun ensimmäinen askel?

  • 7 552
  • 27

Pavlikovsky

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Calgary Flames sekä Manchester United.
Muistaako kukaan minkälainen parkuminen alkoi, kun Manu Honkanen siirtyi muutama vuosi sitten Tapparaan? Ei taida kukaan enää itkeä perään? Tai Julius Vähätalo?

Kaikille ei aina vain paikkaa löydy ja jotkut haluavat vaihtaa maisemaa ja se aina ole TPS:sta kiinni.

Lähtökohtaisesti mahdollisuus kuitenkin pitäisi antaa. Vähätalo sen tosiaan sai, mutta Honkasen kohdalla vähän niin ja näin. Mä olen ainakin harmitellut Honkasen tietoista päästämistä pois, vaikka ei ole breikannutkasn näkyvästi.

Ei Reunasen kanssa pitänyt niin menetellä, että hänet menetettäisiin Savonlinnan keikan jälkeen toistaiseksi pysyvästi Raumalle. Tuo on sitä Joonas Järvisen ja Artturi Lehkosen tapauksiin verrattavissa olevaa toimintaa. Sama Lindsten. Mietin myös, että näinköhän Kaarlehdollekaan annetaan missään vaiheessa rehellistä saumaa edes nykyisen epävarman Mv-pelin vallitessa vai päästetäänkö suosiolla muualle? Jossain on mennyt pieleen jos KK lähtee seurasta ilman ainuttakaan peliä ylhäällä.
 

aurajoki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkue, TPS
Lähtökohtaisesti mahdollisuus kuitenkin pitäisi antaa. Vähätalo sen tosiaan sai, mutta Honkasen kohdalla vähän niin ja näin. Mä olen ainakin harmitellut Honkasen tietoista päästämistä pois, vaikka ei ole breikannutkasn näkyvästi.

Ei Reunasen kanssa pitänyt niin menetellä, että hänet menetettäisiin Savonlinnan keikan jälkeen toistaiseksi pysyvästi Raumalle. Tuo on sitä Joonas Järvisen ja Artturi Lehkosen tapauksiin verrattavissa olevaa toimintaa. Sama Lindsten. Mietin myös, että näinköhän Kaarlehdollekaan annetaan missään vaiheessa rehellistä saumaa edes nykyisen epävarman Mv-pelin vallitessa vai päästetäänkö suosiolla muualle? Jossain on mennyt pieleen jos KK lähtee seurasta ilman ainuttakaan peliä ylhäällä.

Hei, ei näitä asioita saa ääneen sanoa. Perässähiihtäjät hermostuvat, sillä heidän mielestään kaikki on mennyt juuri oikein.
 

Mänizeri

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, New York Rangers
Ei nyt varsinaisesti liity ketjun aiheeseen, mutta mallia muualta.

Käsiin osui tänään uusin ELMO lehti ja siinä oli ihan mielenkiintoinen juttu siitä, miten Brynäs on lähtenyt tekemään asioita uudella tavalla. Hyvin ruotsalaisella, mutta kuitenkin. Brynäs oli myös taistellut perinteisen liiketoimintamallin kanssa, jonka rajat olivat tulleet vastaan.

Seura haluaa olla osa ympäröivää yhteisöä osallistumalla erilaisiin yhteiskuntavastuuta korostaviin asihoihin. Halu olla yhteiskunnallinen voima, eikä vain jääkiekkoseura. Perinteinen sponsorointi on romutettu, koska vanha tie oli kuljettu loppuun, on kumppanuuksia firmojen kanssa. Oma En Bra Start konsepti. Unicef mukana. Megatrendien seuraaminen. Jne, jne. Loput löytyy ko. jutusta.

Voi niitä asioita siis eri tavallakin tehdä, jos vaan on näkemystä ja uskallusta. En tarkemmin tiedä, miten seuralla menee oikeasti mutta jutusta sai kuvan, että ovat omasta mielestään oikealla tiellä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös