JHT:n valmentajalle toimitsijakieltoa

  • 2 593
  • 2

power play

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Kalajoen Junkkarit Ht:n valmentaja Petri Vehmanen on saanut liitolta vuoden loppuun kestävän toimitsija kiellon, hän ei saa olla joukkueen kanssa tekemisessä tuntiin ennen peliä ja sen jälkeen.
Vehmanen oli huutanut 3.11 käydyssä ottelussa Et-po- Jht tuomarin kuullen "nukuttakaa se 14" ja tästä johtuen oli tuomari raportoinut liitolle tapahtuneesta. Junkkarit istui ottelussa 99 min jäähyjä kotijoukkueen 8 min vastaan. Koko ottelun ajan kuumana käynyt Vehmanen myöntää huutaneensa, mutta ei käskytys mielessä.

Ei mukavia asioita luettavaksi tästä niin mukavasta lajista.
 

laiska laita

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jyp, FPS
Viestin lähetti cowboy
tuomarin kuullen "nukuttakaa se 14" ja tästä johtuen oli tuomari raportoinut liitolle tapahtuneesta.

Itse B-junnuissa pelatessani yhtä Pohjanmaalasta joukkuetta vastaa kauden viimeistä ottelua ja siinä viimeistä minuutti niin vastustajan valmenta huusi eräälle 2 m ja 100 kg laitahyökkääjälle että kauden viimenen vaihto nyt saa antaa mennä... tuumasin sille samalle kaverille ettet sä läski taida osua muhun. No vastustaja nappas kypärän pois mun päästä ja yritti lyödä onneksi kerkesin väistää.... no sitten me luisteltiin 4 letkassa ympäri kaukaloa ensin minä sitten se hullu ja sitten 2 linja tuomaria.....

Ainoo kerta kun olen kaukalossa pelännyt:(

Mutta tarinan opetus on että pohjanmaalla kaikki on "hieman erilaista" Siellä toi vastustajan kunnioitus on pikkasen "erilaista"
 
Aika lailla kova oli tuo tuomio ja se vielä ihmetyttää miten se tuli vasta monta viikkoa tapahtuneen jälkeen. Pelistä ja tuomarityöskentelystä kertoo paljon nuo jäähyminuutit eli 99. Eli ei tarvi kovin kova arvaaja olla että tuomari veti aika lailla kotiinpäin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös