Jere Lehtisen jalanjäljillä – Kiekko-Espoon pelaajat maajoukkueessa

  • 65 007
  • 184

Physical Edge

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoo
Mitäs tällä tarkoitat?
Sitä, että espoolaisten tuntema Liiga oli vielä yksi Euroopan kärkisarjoista, ja lähinnä KHL meni selkeästi edelle. Nyt tilanne on toinen, ja hyvin suuri joukko suomalaisia pelaajia pelaa uransa parhaat vuodet muissa sarjoissa. Monikohan eurooppalainen sarja menee käteen jäävien tulojen vertailussa edelle? 5?

Mikä positiivisin silmälasein katsoen tarkoittaa Konsta Heleniuksen kaltaisten hyvin nuorten pelaajien voivan olla Liigajoukkueessa avainroolissa ja vaikka Veli-Matti Savinaisen kaltaisen veteraanin olevan edelleen Liigan terävintä kärkeä.
 

#42

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoo Blues, K-Espoo
Mikä positiivisin silmälasein katsoen tarkoittaa Konsta Heleniuksen kaltaisten hyvin nuorten pelaajien voivan olla Liigajoukkueessa avainroolissa ja vaikka Veli-Matti Savinaisen kaltaisen veteraanin olevan edelleen Liigan terävintä kärkeä.
Enemmän mietitytti kuinka hyvin Jykä peluuttaa junnuja nykyään? Ja onhan Kultasormi-Vellu poikkeusyksilö. Ei kovin moni ole yhtä suuri ennakkosuosikki Suomen mestariksi mitä Veli-Matti Savinainen.
 

Nikke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sinivalkokeltainen
Suoniemelle tänään kaksi häkkiä, alkulohkosta 3+3 4 peliin, pistepörssin kahdeksas.
Hieno juttu ja toivottavasti varmistaa näillä otteilla NHL-varauksen. Ei ole ihan tällä kaudella kehittynyt odotetusti mutta nuori pelaaja toki vielä kyseessä.
 

The Nikkari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo, BJR, Keijo Kaarisade

E

Jäsen
Suosikkijoukkue
K-Espoo
Vähän myös harmittaa, että tuo Ruohosen poika suuntaa ison veden taa yliopistoon... olisi varmasti potentiaalia breikata Liigaankin nuorena.
 

thnninen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoon jääkiekkojoukkue, millä nimellä milloinkin
Vähän myös harmittaa, että tuo Ruohosen poika suuntaa ison veden taa yliopistoon... olisi varmasti potentiaalia breikata Liigaankin nuorena.

Mua ei niinkään haittaa se että pelaajat lähtee yliopistokiekkoilemaan. Mua sen sijaan nyppii suuresti ettei noita yliopistoon lähteviä voi peluuttaa yhtään peliä edarissa ennen sitä yliopistoon menoa.

Typerä sääntö.
 

E

Jäsen
Suosikkijoukkue
K-Espoo
Mua ei niinkään haittaa se että pelaajat lähtee yliopistokiekkoilemaan. Mua sen sijaan nyppii suuresti ettei noita yliopistoon lähteviä voi peluuttaa yhtään peliä edarissa ennen sitä yliopistoon menoa.

Typerä sääntö.
Voi sen näinkin sanoa.

Jenkeissä sääntö on perusteltu heidän kulttuurin ja systeemin erilaisuuden vuoksi. Meillä on eri systeemi - olisi hyvin erikoista, jos Suomessa ei yliopistoon pääsisi ammattilainen. Itsekin aikanaan olin samassa graduryhmässä Antti Törmäsen kanssa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös