Jatkoajan (v)ihastuttavat moderaattorit

  • 2 246 221
  • 13 706

Steril

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kivikovat liiganousijat
Kaveri on aktiivinen, kiinnostunut maailmasta, mutta ei koskaan ilkeä tai piikikäs.
Joo sanotaan nyt vielä kun tämän itse aloitin, että kyseinen nimimerkkihän on aina ollut hyvin asiallinen ja hyväntahtoinen muita kohtaan, ja vaikuttaa fiksulta ihmiseltä noin muuten. Hyviä keskusteluita tullut käytyä niin julkisesti kuin joskus privanakin.

Tämä eräs sokea piste (tai näin minä sen näen) vain on ollut kovin dominoivassa asemassa koko viime aikaisessa jatkiksessa kun eri ketjuja on lueskellut vapaan puolella. Näkisin tuon oudon alemmuuskompleksin tässä tapauksessa isompana ongelmana kuin niinkään itse kirjoittamisen tarpeen tai riippuvuuden palstasta ja sen korjaaminen tai edes vähentäminen olisi varmasti helpompaa jo ihan itselleenkin.
 

444

Jäsen
Tuo on jo tarpeetonta. Kaveri on aktiivinen, kiinnostunut maailmasta, mutta ei koskaan ilkeä tai piikikäs.

Tsemppiä @Ann Arbor . Jouduit nyt ruodittavaksi, mutta älä lannistu siitä. Kannattaa kuitenkin ottaa palautteesta opiksi, kyllä siinä perää on. Hyvillä mielin taas takaisin pienen huilin jälkeen, menneestä oppien.
Totta turiset. Oli tarpeeton piikki. Pahoitteluni @Ann Arbor
 

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
Onko toisten alemmuuskompleksista jauhaminen merkki jonkinlaisesta alemmuuskompleksista? Entäs tästä kysyminen? Osaako joku kommentoida tätä ilman alemmuuskompleksia?

(@Steril sori että häiritsin keittiöpsykologian luentoasi)
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Kohtalaisen varma keino välttyä kurinpitotoimenpiteiltä on näköjään pysytellä kaukana Liigan ketjuista ja erityisesti otteluseurantaketjuista. Tätä voisi luonnehtia päättymättömäksi tarinaksi, johon tulee aina uusia sankareita.
 

repalefarkku

Jäsen
Suosikkijoukkue
per aspera ad astra
Baumanrenen muistolle.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös