Jatkoajan parodia-Twitter

  • 25 575
  • 66

NDT665

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Stephen Hawking @ RhythmAss
Wanna get some pole dance instructions #lotsaperspiration #lotsaspittle #lotsahuggermugger
 

Jaws

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, San Jose Sharks, Slovakia, Baltimore Ravens
HC TPS-hallitus @TepsiHallitus
Kartoitamme rahatilannetta ja katsomme, onko meillä varaa antaa Famularelle ja Suomiselle sopimuksia. #Engren #Ristolainen #kirstu

Tapsa Suominen @TwitterGuruNro1
...kalju pää kiiltää, enkä tarkoita päälakeani. Mikä on ruotsalaisten suosikkileikki? Soitetaan Lehtimäen Mikalle ja kysytään... #WTF #asiaselvä

ForekaSÄÄ @ForecaMÄÄ
MYRSKY TULEE HUI APUA, PIILOON! #laimea #tässäkösenytoli #uliuli

Paeivi Raesaenen @LordIsMyShepherd
@LotusF1team @KimiRaeikkoenen Shut the f**k up. Curse words aren't allowed. Ask Lord. Ask me. No permission. #helvetin #urpot #kiintiöPaeivi
 

scholl

Jäsen
Tapsa Suominen @GorvisTapsa Eksyin seitsemäksi viikoksi kaappiin. Hui. Nyt ulkona, jallukassi kilisee.

Tuomas Enbuske @EnPuske Ruben, et ole täällä. #Kaato #KOM @guuQQa @AgiLinnalahje
 

Jaws

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, San Jose Sharks, Slovakia, Baltimore Ravens
Pasi "Nupe" Nurminen @NupeNurminen
@ApeSuhonen Palauta jo ne mun kengät. #MissionAccomplished #SirostiTurvalleen

Paavo Arhinmaeki @PaavoTheOneAndOnly
@Haglund En nuku. #HyvääYötä

Paavo Arhinmaeki @PaavoTheOneAndOnly
Nukun. En sammunut. #Huomenta

Pentti "Pena" Matikainen @Takatukka
Hei Janukoovitsi, Puuttini (@RussianHulk), kaikki. Mua ei pelota. MUN PÄÄTÄ EI PALELE. #TuunKouluttaaNiitä

Vladimir Putin @RussianHulk
@Takatukka #LOL, U mad? #Biceps #Ukraine #Sochi #YourMomYouFaggot #Everything
 

Bacon

Jäsen
Helsingin IFK @HIFKFockey
Kuka nussi Suskii?? Lasku tulee perässä! #Kondomi#Stringit#Kiukaalla

Kimmo ''King'' Rannisto @Saunamestari
Hyvät löylyt, kiitos sytykkeistä Kouvola, Turku ja Mikkeli! #Auditointiryhmä#Rantahuvila#Kalja
 

Jaws

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, San Jose Sharks, Slovakia, Baltimore Ravens
Timo Järvenpää @Timppa_65
@TikiTalk Sä oot ihan poika vielä. Bailey, Sarasvuo. Ootko nähny kun Joonas Duudson iskee rankkarista, hä?

Iltalehti Ukraina-live @ILUkrainassa
Kohta pelataan #Miinaharava'a. Minä ja Pasi yritetään ensin, sitten Niina ja tämä paikallinen Sergei. Niinan puhelin.

Iltalehti Ukraina-live @ILUkrainassa
Erikoistoimittajat Hannu ja Kerttu twiittaavat täältä piakkoin. Tulee ihan mieleen #KriminSadut

Iltalehti Ukraina-live @ILUkrainassa
Tilanne on verrattavissa #Punahilkka'an. Iso paha susi söi mummon, seuraavaksi #Punahilkka? #KriminSadut
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Riku Helenius @deeku_riku
Wuu-huu, soppari KHL-Jokereihin, nyt korkki auki! #alkoholi_on_mielijuomaani #eitippatapa #missämääoonmäoonkännissämissäsääoot

Jonne Virtanen @monsterimonni
@deeku_riku Mää tuun mukaan, tehään taas mulle soppari HIFKiin! #enootulossa #käytänjörrejä #pussywhipped

Scott Barney @barney_gumple
@deeku_riku @monsterimonni Sweet, I can give you guys a ride! #drink_and_drive #lappeenrantastyle

Petteri Sihvonen @skootteri_pete
@barney_gumple Valitettavasti mä oon jo eellä #swiiithyhyhyhy #prrrttsshyhyhyhy #viivelahdot_on_homoille
 

Kerouac

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Ilves
Ἀλέξανδρος @AlexTheGreat
@Diogenes, u mad bro? Jäbä hyvä jäbä, haluutsä jotain, multa löytyy kyllä kaikkee #vittumeitsionsuper #hahaIruleTheWorld

Διογένης @Diogenes
@AlexTheGreat Jos nyt ihan ensimmäisenä astuisit vittuun sen auringon edestä... #feelingcynical
[size="-2"]Paikasta Tynnyri, Ateena[/size]
 

Jaws

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, San Jose Sharks, Slovakia, Baltimore Ravens
Paeivi Raesaenen @LordIsMyShepherd
Olen tulevissa vaaleissa eurovaaliehdokkaana ihan työni puolesta.

Paeivi Raesaenen @LordIsMyShepherd
Vaalikampanjassani keskeinen teema on Turkin EU-jäsenyys. #prevelit

Paeivi Raesaenen @LordIsMyShepherd
Ilmassa velloo paljon prevelikeskustelua, joka vaikuttaa jäsenyyteen. #prevelivero

Paeivi Raesaenen @LordIsMyShepherd
Vitsikkäästi voisi todeta, että portit taivaaseen aukeaisivat, mikäli minusta tulisi meppi. #preveliGATE #heaven

Paeivi Raesaenen @LordIsMyShepherd
Toinen puhuttava asia on Euroopan viinintuotanto, keskiössä on Italia.

Paeivi Raesaenen @LordIsMyShepherd
Siellä ehtoollisilla juodaan kuulemma hehtolitroittain viiniä yhtä vuotta kohden.

Paeivi Raesaenen @LordIsMyShepherd
Kysyjille tiedoksi, että kampanjavideoni musiikki on Suomen kansallislaulu.

Paeivi Raesaenen @LordIsMyShepherd
Se on muuten sama laulu, jota soitettiin Mika Häkkisen ottaessa 7. osakilpailuvoittonsa. #Sattumaako?

Paeivi Raesaenen @LordIsMyShepherd
Näin ohimennen muuten, #Jumala loi mansikkaan noin 200 siementä.

Paeivi Raesaenen @LordIsMyShepherd
Kysymyksiin koskien #Jumala'n olemassaoloa: Hämärä muistikuva on, että Jumala todella oli.

Paeivi Raesaenen @LordIsMyShepherd
Kysymyksiin koskien eurovaaliehdokkaan tärkeintä osaamisaluetta: Kieli, varma.

Paeivi Raesaenen @LordIsMyShepherd
#Raamattu on minun #Wikipedia'ni.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Temu Se lanne @Teme69
Sirpa oli Eevassa. Niin minäkin. #kesä #finland

AxlSmith @Camman247
Hei ystavat hyvat,jattakaa nyt herrajumala meika rauhaan ja keskittykaa johonkin muihin asiohin ,vai pitaa pahaa ma on teille tehnyt? #syyton #uhri
 
Viimeksi muokattu:

Aunt Wang

Jäsen
Suosikkijoukkue
Brommapojkarna, John Eichel
Aleksi Valavuori @selannepublicrelations
Mun mielestä punainen on aina ollut parempi kuin sininen

Bruce Boudreau @fatfuck

I prefer blue

Saku Koivu
@sakke11
me teemun kanssa just juteltiin tästä ja ollaan sitä mieltä, että sininen on parempi

Teemu Selanne
@realselanne
Hei ystavat hyvat,jattakaa nyt herrajumala Valavuori rauhaan ja keskittykaa johonkin muihin asiohin ,vai pitaa pahaa Han on teille tehnyt?!

Loimaa Bisons @bi_sons
Hei ystavat hyvat,jattakaa nyt herrajumala Valavuori rauhaan ja keskittykaa johonkin muihin asiohin ,vai pitaa pahaa Han on teille tehnyt?!

Arska Mennander @pleaseretweet
Hei ystavat hyvat,jattakaa nyt herrajumala Valavuori rauhaan ja keskittykaa johonkin muihin asiohin ,vai pitaa pahaa Han on teille tehnyt?!

JP Siili @mrhedgehog

Hei ystavat hyvat,jattakaa nyt herrajumala Valavuori rauhaan ja keskittykaa johonkin muihin asiohin ,vai pitaa pahaa Han on teille tehnyt?!

Mikko Ilonen @becauseimhappy
Hei ystavat hyvat,jattakaa nyt herrajumala Valavuori rauhaan ja keskittykaa johonkin muihin asiohin ,vai pitaa pahaa Han on teille tehnyt?!

Tiki Tikkanen @tikitalkkiitikitikitalkkii
Hei ystavat hyvat,jattakaa nyt herrajumala Valavuori rauhaan ja keskittykaa johonkin muihin asiohin ,vai pitaa pahaa Han on teille tehnyt?!

Mother of Aleksi@mammavalhevuori
Hei ystavat hyvat,jattakaa nyt herrajumala Valavuori rauhaan ja keskittykaa johonkin muihin asiohin ,vai pitaa pahaa Han on teille tehnyt?!

Aleksi Valavuori @selannepublicrelations
Ohhoh. Tämä tuen määrä, mitä olen saanut, on jotain niin uskomatonta. Onneksi perhe ja ystävät ymmärtävät #Blessed
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Ratikka @realratikka
Hei ystavat hyvat,jattakaa nyt herrajumala Lansi metro rauhaan ja keskittykaa johonkin muihin asiohin ,vai pitaa pahaa Han on teille tehnyt?!
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
JRuutu@piilolinssi
Hei ystavat hyvat,jattakaa nyt herrajumala Joe Finley rauhaan ja keskittykaa johonkin muihin asiohin ,vai pitaa pahaa Han on teille tehnyt?!
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
SSelanne @realsipe
Hei ystavat hyvat,jattakaa nyt herrajumala Teukka Salami rauhaan ja keskittykaa johonkin muihin kyrpiin ,vai pitaa hyvaa Han on teille tehnyt?!
 

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Rauman Lukko@raumlaisseoffikial
Ei tulluna boja tänäkkää vuan mestaruut #56v #pitsissit
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös