Jatkoajan KESÄMILF 2017 – finaaliäänestys

  • 17 788
  • 108

Jatkoajan KESÄMILF 2017 –finaali

  • Anne Kukkohovi

    Ääniä: 58 18,6%
  • Lola Odusoga

    Ääniä: 31 9,9%
  • Mädchen Amick

    Ääniä: 11 3,5%
  • Alizee

    Ääniä: 23 7,4%
  • Satu Silvo

    Ääniä: 21 6,7%
  • Piia Pasanen

    Ääniä: 34 10,9%
  • Scarlett Johansson

    Ääniä: 45 14,4%
  • Katie Holmes

    Ääniä: 8 2,6%
  • Kari Byron

    Ääniä: 24 7,7%
  • Shakira

    Ääniä: 36 11,5%
  • Natalie Portman

    Ääniä: 21 6,7%

  • Äänestäjiä
    312
  • Poll closed .

Bourque#77

Jäsen
Suosikkijoukkue
LA Kings|Big Bad Bruins |NUFC |FC Barcelona|KTP
Scarlett Johansson. Jumalauta, goddess.

Anne Kukkohovi tarjosi kyl napakan vastuksen, mut Scarlett voittaa kaikki,aina.
 

Infamous

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Penguins, Steelers
Tietää tulleensa vanhaksi, kun palstan MILF-äänestyksessä on muutama itseä nuorempi ehdokas. Moisille tyttölöille ei toki tässä äänestyksessä voi ääntä antaa, vaikka muuta heille mielellään jakaisikin.

Laitetaan siis Kukkohovea.
 
Suosikkijoukkue
Susanna Pöykiö
Jos jo seuraavaksi kesäksi järjestettäisiin jatkiksen kesätyttö ja -kesänainen -äänestykset. Ikärajat siihen rapiaan 35+, ettei nuorison kekkereissä ole laatua enää, kuten Katheryn Winnick. MILF on terminä kiva, mutta sekoittaa tällaiset äänestykset ihan vituralleen, kun tässäkin on jotain helvetin Johanssonia. Vitut lapsista, sillä pärstäkertoimestahan tämä äänestys on.
 

Niilo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Tappara
Ikähän on tietenkin vaan numeroita ja toinen tykkää tyttärestä ja toinen tyttären äidistä. Mutta jos nyt haetaan MILF:iä niin mun mielestä esim. 32 v ( Scarlet ja Alizee ) ei v*ttu ole mikään MILF ??

Mutta jos nyt haetaan oikeasti sitä MILF:iä niin eihän tässä nyt v*ttu jätkät ole kuin yksi vaihtoehto. Hei oikeasti veljet. Satu Silvo ! Siis oikeasti. Nainen on 54 v !. Noissa vaihtoehdoissa on pari siinä nippa nappa 50 huudeilla, mutta nää about 35 paikkeilla olevat ???
Mitä MILF:iä niissä on ?
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Jos jo seuraavaksi kesäksi järjestettäisiin jatkiksen kesätyttö ja -kesänainen -äänestykset. Ikärajat siihen rapiaan 35+, ettei nuorison kekkereissä ole laatua enää, kuten Katheryn Winnick. MILF on terminä kiva, mutta sekoittaa tällaiset äänestykset ihan vituralleen, kun tässäkin on jotain helvetin Johanssonia. Vitut lapsista, sillä pärstäkertoimestahan tämä äänestys on.
On ihan eri asia oll MILF kuin pelkästään sellainen +35 rouvashenkilö jota himoitsee. MILFeissä on oma viehätyksesnsä, joka kumpuaa jostain syvemmältä kuin pelkästä ulkonäöstä.

Mutta olen toki ottanut nämä lapsitekijät huomioon, ja jos ensi vuonna vastaavaa äänestystä olen järkkäämässä niin hyvinkin mahdollisesti otetaan tuo lapsi-vaatimus pois jotta kisaan voi osallistua.
 

Barcelona

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat
Ensi kesänä tän äänestyksen nimeksi vois vaikka muuttaa vaikka "Jatkoajan Kesäpuuma" niin ei tarvii miettiä että onko sillä naisella lapsia vaiko ei. Ja ikäraja joko 35 taikka 40 niin on jotain järkeä että täällä on näitä äänestyksiä kaksi. Ymmärtääkseni tilaus tälle äänestykselle tuli alunperin siitä että jotkut naiset oli liian vanhoja tonne kesätyttö kisaan, joten oishan se sitten surkuhupaisaa jos tän kisan sitten voittaa joku 32 vuotias nainen.
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Mutta olen toki ottanut nämä lapsitekijät huomioon, ja jos ensi vuonna vastaavaa äänestystä olen järkkäämässä niin hyvinkin mahdollisesti otetaan tuo lapsi-vaatimus pois jotta kisaan voi osallistua.
Tä? Mikä järki siinä sitten on kutsua kisaa MILF-kisaksi. Eikö se ois sitten enemmänki kisa hiukan varttuneemmille naisille? Eihän nainen voi olla MILF jos hänellä ei ole lasta/lapsia.

Ehkä hyvä idea voisi tosiaan olla, että kesätyttökisassa rajataan ikäraja johonkin (esim. 27 vuotta, tää on nyt vaan esimerkki) ja siitä ylöspäin oleville olisi sitten "maturekisa". Eli ei painotettaisi MILFiyttä. Ts. ei ole merkitystä onko synnyttänyt vai ei kummassakaan kisassa. Onhan niitä nyt parikymppisiäkin äitejä paljon.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Tä? Mikä järki siinä sitten on kutsua kisaa MILF-kisaksi. Eikö se ois sitten enemmänki kisa hiukan varttuneemmille naisille? Eihän nainen voi olla MILF jos hänellä ei ole lasta/lapsia.
Joo siis nimenomaan myös nimenvaihdos toki tulisi kyseeseen myös. Vähän niinku Euroopan Cup ja jalkapallon mestareiden liiga, sama asia mutta vähän eri nimi ja säännöissä hienosäätöä. @Barcelona :n mainitsema Kesäpuuma olisi varmasti hyvä titteli.
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Tai sit voitais lopettaa tämmöset äänestykset ja oikeastaan kokonaan tänne kirjottaminenkin ja silmät ja korvat vois oikeestaan puhkoo ettei enää näe ja kuule mitään mistä on eri mieltä.
 

Barcelona

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat
@Barcelona :n mainitsema Kesäpuuma olisi varmasti hyvä titteli.
Tänks! Jos toi Kukkohovi voittaa niin eikö siitä sitten samantien voisi leipoa Jatkoajan ensimmäisen Kesäpuuman?

Omasta mielestä fiksu idea olisi jos tossa Käsätyttökisassa olisi ikähaarkuna 18-35 v ja sitten Kesäpuuma 36+. Keski-iän kun katsotaan alkavan 36 ikävuodesta niin olisi musta aika luonnolinen raja jolla erottaa nämä kaksi maan mainiota äänestystä. Toki noi 30-35 v naiset on aika väliinputojia kun ovat ehkä liian vanhoja kesätytöiksi mutta samalla liian nuoria Kesäpuumiksi. :D
 

heavy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK

Barcelona

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat
Puuma terminä tarkoittaa vanhempaa naista joka metsästää itseään selvästi nuorempia miehiä. Ei sovellu tämän kilpailun muottiin IMHO.
Keksi sitten itse parempi termi. Aina on helppo ampua alas ehdotuksia, mutta sitten kun pitäisi keksi itse termejä niin yleensä aika hiljaista on. Joten ehdotuksia kehiin vaan!
 

Stevie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Ikähän on tietenkin vaan numeroita ja toinen tykkää tyttärestä ja toinen tyttären äidistä. Mutta jos nyt haetaan MILF:iä niin mun mielestä esim. 32 v ( Scarlet ja Alizee ) ei v*ttu ole mikään MILF ??

Mutta jos nyt haetaan oikeasti sitä MILF:iä niin eihän tässä nyt v*ttu jätkät ole kuin yksi vaihtoehto. Hei oikeasti veljet. Satu Silvo ! Siis oikeasti. Nainen on 54 v !. Noissa vaihtoehdoissa on pari siinä nippa nappa 50 huudeilla, mutta nää about 35 paikkeilla olevat ???
Mitä MILF:iä niissä on ?
Tässä voi käydä niin, että tämän kisan voittaja on nuorempi kuin kesätyttö-kisan voittaja.
 

El Gordo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Laitetaan ensikesänä suoraan 3 sarjaa: kesätyttö (18-35), kesänainen (36-50) ja kesäpuuma (yli 50-vuotiaat). Luulis sitten riittävän kaikille.
 

heavy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK

Barcelona

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat
Oli niin itsestään selvää ettei tullut mieleenkään ettei joku muu ymmärrä. Nainen.
Loistavasti keksitty! Tossa voikin sitten olla kaikki täysikäiset naiset ehdokaana joten ei tarvii rajata ketään ulos!
 

heavy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Loistavasti keksitty! Tossa voikin sitten olla kaikki täysikäiset naiset ehdokaana joten ei tarvii rajata ketään ulos!
Voithan sinä perustaa oman kilpailun vanhoille naisille, jotka jahtaavat nuoria poikia... Jos se on sun juttu.
 

heavy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK

arvee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi Fineland, North Atlantic Hawks, EU, Jokerit
No niin, valkoinen peitesavu pöllähti viinimarjapensaassa, Ale Jacta Est. Tai muutamakin pale ale on ruuansulatukseen vajonnut, luostarioluita ei tällä kertaa tarvittu. Nolottaa arvottaa ihmisiä ulkoisten/muiden arvojen perusteella, mutta julkisuuden henkilöt kai sen kestävät. Pähkäilin siis Byronin, Lolan ja Pasasen välillä. Purjelaivojen kautta pääsin ratkaisuun. Kevyt uppoumaisia, linjakkaita fregatteja, jopa klippereitä olen aina tiiraillut, varsin näyttävästä fregatista ja hemmetin nopeasta pienehköstä prikistä on kokemuksiakin, mutta ovat liian hankalia käsitellä meikälaisen taidolla. Nykyään olen valmis vesirajan pulleuden hyväksymään, pitkän päälle voisi pohjoismaisissa oloissa olla parempi.
Eli monikulttuurin vastustajana, pienehkö kalifornialainen ituhippipriki Kari Byron jäi kolmanneksi. Lolaa olen aina sympannyt, mutta olisiko hieman oikukas kuitenkin minulle, hard to handle. Niinpä äänestin Piia Pasasta. Vaikka onkin vaalea ja öh, tuota varsin kookas vesirajassaan, niin olisi arkikäyttöfantasiassani ylivoimainen. Vaikuttaa älykkäälta mutta maanläheiseltä naiselta hän.
Pyydän kaikilta ehdokkailtani anteeksi julkeuttani enkä ikinä tämän jälkeen ketään arvostele, kommentoi enkä todellakaan häiritse.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös