Jari ''Bull'' Mentula

• 39 157
  • 153

kalkkifredi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Trump 2016, IFK, Jerry Springer, Veronica
Tämä isoluinen mörkö tuli koko kansan tietoisuuteen Jutta Gustafsbergin dieetti-ohjelmien läskeille vittuilevana veijarina. Tuosta sivuroolista alkoi Bullin nousu kohti suurempia valoja ja nyt hän on lunastanut paikkansa tähtitaivaalta.

Olen aika varma, että pelkästään tällä kuluvalla viikolla on tullut joka päivä ulos uusi Bull-otsikko lehdissä. Näistä jutuista on käynyt selväksi se, että Mentula on ajattelija, jonka sanoilla on muutakin arvoa kuin pelkkä klikkaus. Väitän, että jos Bull olisi valinnut bodauksen sijasta filosofian, emme olisi koskaan kuulleet Pekka Himasesta mitään. Mentulan ilmaisussa on jotain saarikoskelaista - Pentti, ei Saska - myyttistä rehellisyyttä ja bohemiaa. Lukuisista lehtiotsikoista silti moni tulee jäämään piakkoin unholaan, mutta housuunpaskomisjuttu lienee säilyvä kaikkien mielessä ikuisuuteen.

Kun Bull irvistää, paukkuu suonet pahemmin kuin pilaantuneella neulalla hihaan ammuttaessa. Neula tuhoaa elämän, Bull antaa elämän. Irvistäessään, saattaa Bullilta myös karata housuihin lasti, mutta se ei haittaa; Pekka Myllykoskea lainaten: ''sitähän varten alushousut on tehty''.

Bull on self made man, joka ei ole tinkinyt periaatteistaan. Jos narkki-chic -ilmiötä ei olisi ikinä tapahtunut, olisi Bull varmasti jo nyt Hollywoodissa, mutta valtavirran trendit viivyttivät nousua harmittavasti. Nyt se nousu on kuitenkin alkanut ja Jari ''Bull'' Mentula on oman otsikkonsa ansainnut.

Tässä vielä youtube-video Bullin treenauksesta, joka tuo meille ruipeloille uskoa seuraavaa lamaa odotellessa.

Tää on kyllä melkonen veijari. Ite oon eniten ihmetellyt että miten Jari on saanut kaljulleen reenattua oman sikspäkin. Tai oikeastaan 2... tai 20.. Vittu. Tuossa hänen kuulassaankin on varmaan enemmän voimaa kun mun koko kropassa.

kalkkifredi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joo, ne Jarin kaljun lihakset on jotain käsittämätöntä. Tai en tiedä onko ne lihaksia, voihan se olla että sen aivot sieltä vaan pullistelee.

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Onhan se varmaan tehnyt kovan työn monella tavalla hankkiaakseen ne lihakset. Niiden lihasten näyttävyyteen en ota kantaa, mutta kyllä se on naamastaan ihan helvetin ruman näköinen mies.

Aunt Wang

Jäsen
Suosikkijoukkue
Brommapojkarna, John Eichel
Jari "Bull" Mentula ansaitsee bisneksillään yli 100 000 euroa vuodessa. Nettona vai bruttona, sitä en tiedä, mutta kunnioitettava summa kuitenkin. Harva energiapatukoita ja palautusjuomia myyvä kaveri tekee noin paljon tulosta. Nero? Kenties. Jos Jari "Bull" Mentula joskus osallistuu näihin Maailman Vahvin Mies -kilpailuihin, niin olen mukana kannattamassa. "Bull" pumppaa suomen maailmankartalle vaikka paskat housuissa.

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kyllähän kaikista punttisalilla käyvistä tulee väkisinkin ensimmäisenä mieleen että ne on kauniisti sanottuna yksinkertaisia.

kalkkifredi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vai että Bull olisi muka yksinkertainen vain siksi, että se on saliapina? Itse en usko moiseen. Kuten jo ylempänä viitattiin, niin hienosti on mies rahaa tahkonnut tarjoamalla muille saliapinoille palvelua.

Powerplay

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues, Jokerit, NHL
Kyllähän kaikista punttisalilla käyvistä tulee väkisinkin ensimmäisenä mieleen että ne on kauniisti sanottuna yksinkertaisia.

Kyllähän tällaisten kommenttien kirjoitttajista tulee väkisinkin ensimmäisenä mieleen että ne on kauniisti sanottuna yksinkertaisia.

adolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat & Haminan Palloilijat
Pelkkä salilla käyminen kertoo ihmisestä jotain?

Ok, tietääpähän nyt sitten tämänkin. Saattaapi silti olla niin että huomenna tulee lähdettyä sinne salille olemaan yksinkertainen. Niin kovasti kun hommasta tykkään. Paremmat ihmiset kritisoi Internetissä, mutta minkäs tuolle sitten tekee.

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Kyllähän tällaisten kommenttien kirjoitttajista tulee väkisinkin ensimmäisenä mieleen että ne on kauniisti sanottuna yksinkertaisia.
Kuka pettteriä haukkuu, on ite!

Eihän se Mentula voi tyhmä olla, kun aivotkin on niin isot, että näyttävät pursuavan päänahasta läpi. Typerän näköinen se kyllä on.

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mitä sulle sitten tulee niistä punttisalityypeistä mieleen? Pukeutuvat joihinkin salihousuihin ja hörähtelevät hölmönä, tai en ole koskaan käynyt katsomassa. Kummelissakin oli ne "mitään en oo ottanut" -tyypit jne. Vielä reilu kymmenen vuotta sitten kaikki nauroi niille, mutta nyt on tää joku "fitnessbuumi". Ne tosin taitaa enemmänkin tehdä siellä jotain muita juttuja kuin nostelevat painoja. Vai käytkö sä itse punttisalilla? Kyllä mä ainakin voin myöntää jos mulla on jotain noloja juttuja. Esimerkiksi Leviksen farkkuja monet pitää varmaan vähän junttimaisena jne.

kalkkifredi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Se oli Vintiöt, jossa oli Markku ja Ilkka - ''mitään en oo ottanut'' - ei Kummeli.

Suosikkijoukkue
Kärpät
Juu ei salilla käyminen tee ihmistä tyhmäksi. Toisaalta, osa jotka siellä ramppaa on täysiä tolloja. Ei tämän pitäs olla niin vaikeaa. Kirjastossa käyvistäkin sama prosentti on tolloja. Meitä on joka lähtöön joka paikassa.

Iker

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Bull Mentula on mielestäni hyvä tyyppi, kaverista ja puulaakinsa menestyksestä näkee että omaan lajiin ja yritystoiminnan pyörittämiseen on panostettu todella paljon, vaikuttaa ihan järkevältä tyypiltä muutenkin.

Helvetin isot lihakset ja pääkopasta ulos pullistelevat aivot eivät miestä pahenna, idiootti on idiootti ja mulkku on mulkku oli sitten minkälaista lihaa tai läskiä luidensa ympärillä, toistaiseksi en Bullissa ole mulkun tai idiootin viitteitä nähnyt.

Mulkku sillä on varmaan jalkojensa välissä, varmaan aika snadin näköinen nysä kun reidet ovat mitä ovat.

Aerobisesta kunnostaan olen kuitenkin huolissani, miten mahtaa rappusten kiipeily arjessa sujua ja ollaanko jo aivan piipussa jos pitäisi jolkotella parisataa metriä muksun perässä? Se ei mulle kuulu kuitenkaan, kaikilla on omat harrastuksemme ja tuossa on kyllä punttien nostelu viety aika pitkälle. Voisi jopa sanoa, että tuloksia on vuosien varrella tullut.

Toivottavasti sydän ja verisuonet ovat treenautuneet lihasten kanssa samaa tahtia. Muuten ei hyvä heilu.

Treenautumisesta en menisi vannomaan, enkä halua dissata vaikka jaankin yllekirjoittaneen aktiiviliikkujan kanssa samat epäilykset, each to his own. Se voitaneen kuitenkin todeta, että kyllähän ne verisuonielimistönkin osat ainakin kasvaneet ovat. :p

http://i.imgur.com/0eImUaF.jpg
Roid Gut - Bodybuilding.com Forums

https://pakkotoisto.com/copper/albums/COMPETITORS/Jari Mentula/D3X_5621.jpg
Cutis verticis gyrata - Wikipedia, the free encyclopedia

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Juu ei salilla käyminen tee ihmistä tyhmäksi. Toisaalta, osa jotka siellä ramppaa on täysiä tolloja. Ei tämän pitäs olla niin vaikeaa. Kirjastossa käyvistäkin sama prosentti on tolloja. Meitä on joka lähtöön joka paikassa.
Joo ei tietenkään, mutta varmaan voi sanoa että keskimäärin salilla käyvät tyypit ovat hölmömpiä kuin keskiverto suomalainen. Sitä tuskin kukaan voi kiistääkään. Ja kirjastossa käyvät saattavat olla keskimäärin hitusen nörtimpiä, en ole tehnyt tutkimusta. Miksi sitä muka ei saisi sanoa ääneen? Kyllä mä voin sanoa mitä vaan. Aamulla runkkasin kaks kertaa. Mä masturboin. Mä onanoin saatana. Hakkasin hanskaa. No mun kaveriporukassa nyt ei hirveästi ole mitään punttisalityyppejä, joten mä tunnustan että osittain mielikuvaan perustuu nää mun ajatukset, ja noihin julkkiksiin, jotka kaikki vaikuttavat olevan hitusen tyhmempiä. Miettikää vaikka jotain Hunkseja. Pari tuttuakin käy salilla, serkun mies esimerkiksi, ja se tyyppi on junttiketjun kamaa. Joku lääkäri ammatiltaan, mutta se ei asiaan liity.

Suosikkijoukkue
Kärpät
Minä kuulun niihin joiden mielestä aerobinen ja lihastreeni menis fiftyfifty. Jari bullilla ei mene näin, mutta en silti jaksais alkaa suolaamaankaan. Kaikki pelaa omilla vahvuuksillaan.

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Minä kuulun niihin joiden mielestä aerobinen ja lihastreeni menis fiftyfifty. Jari bullilla ei mene näin, mutta en silti jaksais alkaa suolaamaankaan. Kaikki pelaa omilla vahvuuksillaan.
Mutta mitä sillä lihasjutulla tekee käytännössä? Näyttää vaan vähän hölmöltä. Miksi ei ennemmin harrastaisi vaikka juoksua, mistä on ihmisille oikeasti hyötyä, ellei sitten ole joku ojankaivaja tms. Tai no niillekin suosittelisin muita harrasteita.

attendo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hyvinkään Ahmat
En tiedä mitä noin isoilla lihaksilla käytännössä tekee, mutta se on nyt bullin harrastus, niin hyvä että on itse niihin tyytyväinen. Sitähän sinäkin @pettter aina huudat että elämässä pitää tehdä mitä haluaa niin anna nyt bullin ja muidenkin kasvattaa lihaksia otsaa myöden jos niin haluavat. Jääpähän sullekin enemmän pyllyjä nuoltavaksi kun bulli ja muut lihaskimput häärää raudan kimpussa sillä aikaa kun sinä hääräät persikanpyöreiden pakaroiden kimpussa.

Suosikkijoukkue
Kärpät
Mutta mitä sillä lihasjutulla tekee käytännössä? Näyttää vaan vähän hölmöltä. Miksi ei ennemmin harrastaisi vaikka juoksua, mistä on ihmisille oikeasti hyötyä, ellei sitten ole joku ojankaivaja tms. Tai no niillekin suosittelisin muita harrasteita.

No kyllähän hyvästä lihaskunnosta on hyötyä. Varsinkin kun ikää alkaa tulla. Mutta toki Bullin tapauksessa puhutaan jostain muusta kuin terveys- tai hyötyliikunnasta. Just siksi mielestäni kannattaa olla fiftyfifty molempia treenejä, että sydän ja lihakset kehittyy ja pysyy yllä tasapainossa. Perusolemus on tällöin hoikka, eli jotain muuta kuin Bull. Silti hattu päästä, on se vetänyt kovaa treeniä ja ansaitsee kehujakin.

Ronikki73

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks
Kyllä muutama frendi on pumpannu aivonsa pihalle salilla... Kai se rauta tekee ihmisestä tyhmän...

SamSal

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vilpas, Englanti

Mä olen saanut punttitreenillä olkapään kuntoon. Joku kuluma siinä lääkärin mukaan oli tai AC?-nivelen tulehdus. Oli niin kipeä parivuotta ettei kärsinyt oikeastaan mitään nostaa korkealle. Kuntosalitreenin aloitettua kesti noin 3kk niin kaikki oireet poissa. Voi toki olla sattumaa tai puntin jälkeen tehty uinti saattanut kanssa olla apuna. Mene ja tiedä ei ainakaan enään ole kipuja.

Mutta näin kesällä ei kyllä nappaa kuntosali treeni. Mielummin juuri lenkkeilyä tai pallon perässä juoksua.

Suosikkijoukkue
Kärpät
Mä olen saanut punttitreenillä olkapään kuntoon. Joku kuluma siinä lääkärin mukaan oli tai AC?-nivelen tulehdus. Oli niin kipeä parivuotta ettei kärsinyt oikeastaan mitään nostaa korkealle. Kuntosalitreenin aloitettua kesti noin 3kk niin kaikki oireet poissa. Voi toki olla sattumaa tai puntin jälkeen tehty uinti saattanut kanssa olla apuna. Mene ja tiedä ei ainakaan enään ole kipuja.

Mutta näin kesällä ei kyllä nappaa kuntosali treeni. Mielummin juuri lenkkeilyä tai pallon perässä juoksua.

Tämä nimenomaan. Itellä oli reidessä häikkä ja lähti pois kun tein comebäckin koriksen pariin ja huolelliset venyttelyt joka treenien jälkeen. Olkaapäässä oli myös remppaa ja se puoli hoitu kuntoon salilla.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy