Jaksaako Kalpa?

  • 1 196
  • 5

jreinika

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kalpa
Olen seurannut Tällä kaudella Kalpan edesottamuksia lähinnä kotipeleissä. Olen huomannut, että Korkiakoski uskaltaa peluuttaa vain paria ketjua. TuToa vastaan tulikin tappio, kun "tähtiketjut" ei saaneet tulosta. Miksi ketjuja ei voi sekoittaa, kun 1. tai 2. ketju ei toimi ollenkaan?:confused:
 

Langkow#18

Jäsen
Suosikkijoukkue
IPK
Ainakin Kalle Kermanin maalijyvä tuntuu löytyneen tälle vuodelle. Mies hankki paljon lisää voimaa kesällä ja on nyt hurjassa kunnossa. Tuskinpa tilanne niin huolestuttavalta näyttää, että kenttiä kannattaisi muuttelemaan mennä. Katsellaan...
 

jekku

Jäsen
Voisko joku kertoa kuinka Marko Ahosilta on pelannut.
Ketkä Ahosillan ketjukaverit on? Ainakin pistepörssi osoittaa
että Markolla menee lujaa.
 

Luu2

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Ahosilta on pelannut juuri niin hyvin kuin pistepörssi osoittaakin. Oikeastaan aika yllättävää, kun muistaa että mies oli koko viime kauden loukkaantumisen vuoksi pelaamatta.
Markon ketjukaveriksi ovat vakiintuneet SaPKon kasvatti, sentteri Tuomo Litmanen ja "Mestiksen vihatuin pelaaja" Jani Lehtinen.
 

Sheedy

Jäsen
UJK:ta vastaan kaikki 4 ketjua pelaisivat melko tasaisesti lukuunottamatta ylivoimaa. Korhosen sijoittaminen kolmosketjuun tasapainottaa hyvin ketjuja. Ylivoimassa Aki pelaa Miettisen ja Kermanin kanssa.
Enemmän minua huolestuttaa pakkitilanne,Pekkarisen tilanteesta ei ole kuulunut mitään...? Lisäkokemus takalinjoille ei olisi pahitteeksi. Mutta eihän tuo kausi kovin huonosti ole sarjanousijalta alkanut :)
 

Langkow#18

Jäsen
Suosikkijoukkue
IPK
Juu-u...

Puolustukseen pitäisi saada lisää varmuutta ja kokemusta. Pekkarisen parhaimmat päivät alkaa olla mielestäni jo ohi. Nuorista Jussi Timonen on erittäin lupaava ja perusvarma puolustaja. Ykköspakkiparinahan KalPalla on yleensä tänä vuonna ollut Kuopion omat kasvatit Suhonen-Parviainen, jotka ovat hoitaneet tehtävänsä mallikkaasti. Mutta kuten jo edellä mainittiin KalPa tarvitsisi lisäkokemusta puolustukseen.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös