Jääpallokevät 2005

  • 5 579
  • 72

Olkku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen mestarit 20-21
Re: Re: OLS-ToPV 3-5

Viestin lähetti mustaseiska
ei vie ei, en tiedä heititkö vitsillä, mut eikös se pelata niin, että ensin Tornion kotikentällä, sitten Porissa ja jos on voitot tasan, ni pelataan jatkoaika, eli vaan kaks peliä?


edit: ei kai ne silti Torniossa pelaa...

Täytyy selvittää, mutta luulisin, että ensin Pori, sitten Haaparanta (Tornion kotikenttä), jos jollain on tietoa kertokoon.
 

aaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Re: Re: Re: OLS-ToPV 3-5

Viestin lähetti Olkku
Täytyy selvittää, mutta luulisin, että ensin Pori, sitten Haaparanta (Tornion kotikenttä), jos jollain on tietoa kertokoon.
Ensiksi Haaparannassa ja sitten porissa mestaruus ratkeaa.
 

Bili

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, HIFK, Anaheim
Mun mielestä on typerää että finaalit pelataan noin et ensin Haaparannassa kotimatsi ja sit Porissa.. Ilmeisesti mennään jatkoajalle jos kummatkin voittaa yhden. Miksei voi pelata paras viidestä niinku välierissä tai edes paras kolmesta?!

Jokatapauksessa finaaleista tulee tiukat ja kotietua ei nyt varsinaisesti ole, mut uskon että se joka voittaa eka matsin on erittäin vahvoilla.. Uskon siis ToPVn kokemukseen finaaleissa..
 

Olkku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen mestarit 20-21
Niin.

Selvitin tuolta bandyliigan nettisivuilta asiaa.

Perjantaina 18.03-05 Haaparanta ToPV-Narukerä

Sunnuntaina 20.03-05 Pori Narukerä-ToPV

Elikkä päivä on enspyhä.

Tähänmennessä huutosakkiin on ilmoittautuneet:

-Olkku
-VH87
-L4E ja Arnold pakotetaan mukaan, jotta saavat tuoppivetonsa selvitettyä. Lisää porukkaa "pillerin" pariin, kannustetaan Narukerä mestariksi.
 

rama

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Habs, FC Jazz-j, Newcastle United
Minäkin ilmoittaudun huutosakkiin mukaan. Enää pitäisi tietää mistä saa lippuja ennakkoon, ei jaksaisi nimittäin jonottaa pakkasessa (ja se jono tulee olemaan tooodeella pitkä).
 

Olkku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen mestarit 20-21
Viestin lähetti rama
Minäkin ilmoittaudun huutosakkiin mukaan. Enää pitäisi tietää mistä saa lippuja ennakkoon, ei jaksaisi nimittäin jonottaa pakkasessa (ja se jono tulee olemaan tooodeella pitkä).

Ei ole ollut tähänasti ainakaan ennakkomyyntiä, lähteenä appiukko. Veikkasi muuten tämä appiukko, että ei siellä mahdottomia jonottamaan joudu.

Katsellaan loppuviikolle, ketä on tulossa, niin laitan kohtaamispaikan yv:llä, jotta kaikki ei pääse pällistelemään legendaarisen jatkoajan kirjoittelijoita;)
 

korkki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porilainen urheilu (ja yks raumalainenkin joukkue)
Jos saan vaihdettua vuoroa niin tulen kyllä mukaan, pakkohan sitä jääpallofinaali olisi nähdä.
 

Olkku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen mestarit 20-21
Tämänpäivän SK:ssa oli juttua tulevasta finaalista. Porin tekojäälle rakennetaan 6-700 henkilön lisäkatsomoa ja kolataan lumivalleja, joiden päällä on hyvä pällistellä. Narukeräpamppu Väkiparta sanoi odottavansa 3-4000 katsojaa kaikkienaikojen ensimmäiseen Porissa pelattavaan finaaliin. Itse uskoisin, jopa isompaankin katsojalukuun.

Huutojengiin ovat ilmoittautuneet:

-VH87
-Korkki
-Olkku

eli vielä muutoma mahtuis. Arnoldilla on muuta menoa, joten tuskin tulee, mutta L4E voisi olla potenttiaalinen katsoja. Pankaas nyt innostuen asiasta, niin saadaan pienimuotoinen kasvomuistin virkistys samalla aikaiseksi.
 

Bili

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, HIFK, Anaheim
ToPV- Narukerä 10-2

Tornio pyöritti, heitteli ja väänsi Narukerän oikein kunnolla solmuun tänään Haaparannassa 10-2!
Zolotarev, Vaattovaara ja Hiltunen 2 maalia.. Kaikenlisäksi Torniolla oli pelikiellossa ykkösmaalivahti Herajärvi ja Körkkö.. Ens pelissä he ovat mukana..
Eiköhän tää mestaruustaistelu oo käytännössä ohi.. Lasketaanko kahden matsin maalit yhteen vai jaetaanko pisteet että voitosta saa 2?
Tornio vei taas ja muut vikisee..
 

Olkku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen mestarit 20-21
Re: ToPV- Narukerä 10-2

Viestin lähetti Bili
Tornio pyöritti, heitteli ja väänsi Narukerän oikein kunnolla solmuun tänään Haaparannassa 10-2!
Zolotarev, Vaattovaara ja Hiltunen 2 maalia.. Kaikenlisäksi Torniolla oli pelikiellossa ykkösmaalivahti Herajärvi ja Körkkö.. Ens pelissä he ovat mukana..
Eiköhän tää mestaruustaistelu oo käytännössä ohi.. Lasketaanko kahden matsin maalit yhteen vai jaetaanko pisteet että voitosta saa 2?
Tornio vei taas ja muut vikisee..

Enpä ole, tuossa jääkiekko-ottelun seassa muistanut seurata, koko sirkusta. Vai noin pahasti rusikoivat. Sitä en tiedä, miten lasketaan seuraava ottelu, onko maalierolla merkitystä, vai pelkät voitot, en tiiä.

Ei tullut ilmottautumisia huutosakkiin siihen malliin, jotta kannattais mitään erityistä järjestää. Mennään omia teitämme ja huudetaan, niin perkeleesti, jos vaikka auttais.
 

rama

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Habs, FC Jazz-j, Newcastle United
Pelkät pisteet lasketaan. Uskonpa, että 4-0 tilanteessa Narukeräläiset ovat jo suunnanneet katseensa sunnuntain peliin. Torniossa Narukerä ei taida olla edes koskaan historiansa aikana voittanut?
 
Henk. koht. olin katsomassa tuota peliä Ruotsissa, ja voin vakuuttaa että kyllä vaihteeks Vitutti (isolla v:llä) kattoa ku Narukerää lyötiin ku vierasta sikaa. Itse tulin takaisin Suomeen 9-0 tilanteessa.

Joku vois kertoa miks ToPV:n piti ylipäätään saada järjestää finaali? Miksei sitä oltais voitu pelata niinku viime vuonna?

Ja yks mitä nauroin paikanpäällä ääneen: Ruotsissa laulettiin Suomen kansallis-laulua, miks?! Siis ensin kaikki hinnat ilmoitetaan kruunuissa, ja sit lauletaan Maamme... Torniossa viisasta porukkaa =)
 

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Viestin lähetti En välttämättä
Joku vois kertoa miks ToPV:n piti ylipäätään saada järjestää finaali? Miksei sitä oltais voitu pelata niinku viime vuonna?

Viikolla tästä puhuttiin Satakunnan Radiossa, ja kyseessähän on ensimmäinen kerta kun loppuottelu on kaksiosainen. ToPV ja toinen Oulun joukkue olivat tätä asiaa voimakkaasti ajaneet ja tahtonsa läpi saaneet.

Vaikkei jääpallo juuri kiinnosta niin tottakai Satakuntalaisen joukkueen puolta pidän, mainostaahan Narukerän Lauri Arponen sunnuntain finaalia Rauman paikallisradio Ramonassakin.
 
Viestin lähetti Roku
Viikolla tästä puhuttiin Satakunnan Radiossa, ja kyseessähän on ensimmäinen kerta kun loppuottelu on kaksiosainen. ToPV ja toinen Oulun joukkue olivat tätä asiaa voimakkaasti ajaneet ja tahtonsa läpi saaneet.

Vaikkei jääpallo juuri kiinnosta niin tottakai Satakuntalaisen joukkueen puolta pidän, mainostaahan Narukerän Lauri Arponen sunnuntain finaalia Rauman paikallisradio Ramonassakin.

Onko Arponen Raumalta? Ei helvetissä...

Mä tulisin itekkin sen finaalin kattomaan, mut laskin niin et joko mua vituttaa matkustaa takasinpäin 900km tai sit mä saan turpaani toistakymmentä kertaa (luultavasti 13) siinä ajassa, ku muita vituttaa -> Jätän matkan väliin. Toisaalta se olis ToPV:n fanibussissa vaan 50€.

Voin kokemuksesta kertoa, et Ässät kun voitti Oulussa Kärpät Peltosen JA-maalilla syksyllä, niin oli paluumatkalla Kärppien fanibussissa yhtä miestä vaille hiljasta...
 

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Ei Arponen minun tietääkseni Raumalta ole, kunhan vaan mainostaa peliä radiossa sen takia että jos vaikka Narukerä saisi sieltäkin jonkun katsojan paikalle houkuteltua.
 

Olkku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen mestarit 20-21
Noniin. Jääpallokevät 2005 on pelattu.

Toisessa finaalissa Porintekojäällä tehtiin seuraavat tulokset.

Narukerä-ToPV
43 min Harjuoja 0-1
52 min Perkaus 1-1
61 min Harjuoja 1-2
63 min Arponen 2-2
80 min Vaattovaara 2-3

Yleisöä: 2152

Kultaa vei tänävuonna Tornion Palloveikot, hopeaa Porin Narukerä ja pronssimitalit Oulunluistinseura.

Onnittelut kaikille mitalisteille ja omastapuolestani Narukerälle kiitos kaudesta.
 

Bili

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, HIFK, Anaheim
Joo kausi on ohi..
Tornio vei jälleen mestaruuden, kukapa muu ton jälkimmäisen ratkaisi - Jari Vaattovaara..
Hieno suoritus ToPVltä, onnittelut pohjoiseen..
Ens kaudella saa nähdä pelaako ToPV enää suomen sarjassa parhaalla miehistöllä ku on sanottu et pelaajia menee ruotsin divariin muistaakseni kalixin joukkueeseen.
 
Viestin lähetti Bili
Joo kausi on ohi..
Tornio vei jälleen mestaruuden, kukapa muu ton jälkimmäisen ratkaisi - Jari Vaattovaara..
Hieno suoritus ToPVltä, onnittelut pohjoiseen..
Ens kaudella saa nähdä pelaako ToPV enää suomen sarjassa parhaalla miehistöllä ku on sanottu et pelaajia menee ruotsin divariin muistaakseni kalixin joukkueeseen.

Mitä mä olen asiasta kuullut, niin ToPV:n parhaat pelaa ens kaudella Haaparantalaisessa EuroCity Bandyssa (onko toi nimi noin), Ruotsin ykkösdivarissa, mikä AllSvenskan tai mikä onkaan. Eli joukkue jatkaa samalla kotikentällä, mut vaihtaa sarjaa. Näin mä olen siis asian ymmärtänyt.
 

Bili

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, HIFK, Anaheim
Viestin lähetti En välttämättä
Mitä mä olen asiasta kuullut, niin ToPV:n parhaat pelaa ens kaudella Haaparantalaisessa EuroCity Bandyssa (onko toi nimi noin), Ruotsin ykkösdivarissa, mikä AllSvenskan tai mikä onkaan. Eli joukkue jatkaa samalla kotikentällä, mut vaihtaa sarjaa. Näin mä olen siis asian ymmärtänyt.

Joo näinhän tää juttu meni, oikeassa oot..
 

mtmela

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Keltainen #27. Kajaanin Hokki.
Viestin lähetti En välttämättä
Mitä mä olen asiasta kuullut, niin ToPV:n parhaat pelaa ens kaudella Haaparantalaisessa EuroCity Bandyssa (onko toi nimi noin), Ruotsin ykkösdivarissa, mikä AllSvenskan tai mikä onkaan. Eli joukkue jatkaa samalla kotikentällä, mut vaihtaa sarjaa. Näin mä olen siis asian ymmärtänyt.

Paitsi jos ei ole taas sen ToPV:n nokkamiehen (en muista nimeä) katteettomia uhkailuja sen ensimmäisen OLS- välierän jälkeen, missä muka tuli aiheettomia pelikieltoja, eli kyseessä on ikuista ToPV-sorsimistä yms. paskaa jääpalloliiton puolelta. Eikös joku vuosi ToPV uhannut lopettaa pelaamisen kun ko. mies sai pelikieltoa? Turhaa uhoamista, once again, luulen ma.

Tänäkin vuonna pelit jatkuivat vasta kun mies oli neuvotellut pelaajien kanssa, ja he halusivat jatkaa pelaamista, kaikesta huolimatta ;) Mies itse olisi kyllä lopettanut välierät siihen paikkaan. Näin kertoili sanomalehti Kaleva, en välttämättä muista sanamuotoja aivan tarkkaan.
 

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Viestin lähetti mtmela
Paitsi jos ei ole taas sen ToPV:n nokkamiehen (en muista nimeä) katteettomia uhkailuja sen ensimmäisen OLS- välierän jälkeen, missä muka tuli aiheettomia pelikieltoja, eli kyseessä on ikuista ToPV-sorsimistä yms. paskaa jääpalloliiton puolelta. Eikös joku vuosi ToPV uhannut lopettaa pelaamisen kun ko. mies sai pelikieltoa? Turhaa uhoamista, once again, luulen ma.

Jossain lehdessä tämä Tornion herra jo vetikin puheitaan takaisin toteamalla että "eiköhän me täällä Suomessa pysytä".
 
Loppujen lopuks mä en pidä edes kovin tyhmänä ideana sitä että ToPV:sta tulisi farmiseura. Siis ykkösjoukkue pelaisi Ruotsin sarjaa ja kakkosjoukkue Suomen.

Siis parhaat siirtyisi Ruotsiin ja heikommat Suomeen. Luulisin tason silti riittävän Suomessa esim. neljän parhaan joukkoon, Suomessa kun nuo tasoerot ovat valtavat. Ensin on ToPV, Narukerä ja OLS, sitten HIFK ja WP-35 ja sitten muut. Näin mä asian olen mieltänyt.

Luulisin tämän olevan jopa taloudellisesti järkevää, Ruotsissa kun on mun käsittääkseni huomattavasti kovemmat katsojaluvut, jota kautta varmaan myös palkintorahat ovat isommat jne.

En usko ToPV:n ajattelevan asiaa näin, mutta kun joukkue olisi vähän heikompi, tulisi enemmän tiukempia pelejä, ja yleisömäärätkin saattaisivat jopa nousta. Itse ainakin pitemmällä tähtäimellä katsoisin mieluummin tiukkoja pelejä, kuin tällaisia 10-2 pelejä illasta toiseen.
 

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Onnittelut Tornioon!

Narukerä kärsi kaksi tappiota kauden tärkeimmällä hetkellä. Yhteensä kolme tappiota, ei huonosti silti lainkaan.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös