Jääkiekon jatkuvuust Kouvolassa.

  • 2 164
  • 2
Tila
Viestiketju on suljettu.

doc jokkeri

Jäsen
Suosikkijoukkue
KOOKOO
Tämä o helppoa.Amarillassa äsken siunasin 2 uutta perjantait 13 päivän pelajaa. Sanokaa että en usko muuhun kuin taikauskoon ja nyt Teilä muu yleisö pitää oll arvokasta sanottavaaa Minulle, joka öisin ja josius valvesinkin olen pääsyt näkemään kolmannetta ulottavaisuutta. Oli ase huikea. Koskaan ennene ole siä niinin vakavakana maksanau. ja tältä pohjalta rakentuu ennenkaikkea KOUvot Juuri niin. KOU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Vot. Itse en valitetavasti tunne muutakuin lätkän. muttaa opiskelen koriksen pikimmiten. asia selvä. jokkeri











olise hukkea
 

siffa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sport, Kärpät, Detroit Red Wings
ja tältä pohjalta rakentuu ennenkaikkea KOUvot Juuri niin. KOU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Vot. Itse en valitetavasti tunne muutakuin lätkän. muttaa opiskelen koriksen pikimmiten. asia selvä. jokkeri

Mieti vielä jokkeri! Jääkiekon pelikirja on vain noin kymmenesosa koripallon pelikirjasta. Vieläkö riittää kapasiteettia omaksua koripallon monimutkainen maailma? Jenkkejäkin käy ainakin 10 taas kääntymässä. Olisit vaan pysynyt täällä yksinkertaisten pelien ja pelaajien maailmassa. :)
 

Jasse

Jäsen
Suosikkijoukkue
Go on... Narrit...
Taitaa Jokkeri itsekin olla aika siunatussa tilassa tai ainakin oli tätä päiväkirjansivua kirjaillessa :)
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös