Jääkiekon jatkuvuus Kouvolassa

  • 58 803
  • 300

Old Tom

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Hienoa. Tämän päivän uutinen tuntuu paremmalta kuin muutaman kauden takaiset mestismitalit. Kiitos kaikille mukana olleille, jotka mahdollistitte KooKoon jatkon mestiksessä.

Ollaan porukalla juhlittu KooKoon päätöstä shamppanjan voimalla.

Kiitos!
 
Suosikkijoukkue
Ilves
Hienoa!
 

TeePee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sympatiat menee kaakonkulmalle
Onnittelut Kouvolaan!

Hienoja uutisia, onnea ja menestystä ensi kaudelle Mestiksessä.
Vilpittömät onnittelut koko Kouvolan kiekkoväelle, upeaa työtä teette Jokkeri & kumppanit.

Nähdään ensi kaudella KooKoon kotiotteluissa, ainakin muutama peli olisi tarkoitus ehtiä näkemään paikan päällä.
 
Suosikkijoukkue
Entisen pääkaupunkiseudun oma joukkue
aivan!
Onnittelut täältäkin! "onnuttelut"... Kyllähän sen olisi pitänyt tietää, teiltäpäin näköjään löytyy sitä tahtoa, ja uskon että syksyllä on paljon faneja katsomassa teidän kiekkoa. Toivottavasti moni uusikin fani löytää paikkaansa teidän jäähalliin.
 

Stomper

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hermes, Capitals, Liverpool
Hyvä homma!

Painajainen ei toteudukaan Kouvolassa vaan homma jatkuu. Onnea faneille ja kaikille pelastustalkoihin lähteneille!
 

J.Hotti

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK Detroit Red Wings FC Barcelona
LOISTAVAA!

Järki voitti eikä rakkaudesta lajia & joukkuetta kohtaan mentaliteetilla tehty kova työ mennyt hukkaan! "Tervetuloa" takaisin Mestikseen KooKoo! Ensi kaudella taas Tikkurilassa kovat väännöt!

Muuten onko tämä Paavo Lukander sama mies joka luki vielä viime kaudella nuotteja Toni "Sotka" Gardemaisterille?
 

Tilastomies

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo ja muut laaksokunnan jääkiekkoseurat

J.Hotti

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK Detroit Red Wings FC Barcelona
Re: Lukander

Viestin lähetti Tilastomies
Pieni ote Kouvolan Sanomista: "Toni Gardemeisterin pitkäaikaisena kartturina urheilurahoituksen saloihin törmännyt Lukander ...."

Siinä tapauksessa saitte KooKoon toimistoon sinnikkään ja yritteliään miehen joka ei koskaan luovuta = Paavo Lukander. Muistan todella hyvin, kun pari vuotta sitten Australian MM-rallissa parivaljakon Gardemaister-Lukander Skoda hyytyi pari kilometriä ennen huoltoaluetta, olivat tsekit laittaneet finskien menopeliin lian vähän gasoa ja näin koitti ihanan ihana työntöurakka, lämmintä reilut 40 astetta. TV-kamerat tietysti löysivät kaksikon ja kuvista näkyi hyvin, kuinka nuorempi & parempi kuntoisempi (?) Gardemaister näytti selvästi kärsivän "kuntoilusta" enemmän kuin reilut 30 kiloa painavampi ja 10 vuotta vanhempi Lukander. Haastatteluissakin Garde kehui Paavon periksiantamattomuutta, oli kuulema kaksikon tsemppari ollut aikaisemminkin vaikeina aikoina.

Olenko sivusta seuraajana ymmärtänyt oikein, että tämä Jokkeri on KooKoo fani joka on tehnyt paljon työtä sen eteen, että KooKoo nähdään myös ensi kaudella Mestiksessä? Täällä vaan niin kovasti häntä kehutaan ja kiitellään. Kertokaa joku (Jokkeri itse?) joka tietää, olisi todella kiinnostavaa! Kiitos!
 

cock

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Re: Re: Lukander

Viestin lähetti HCM

Olenko sivusta seuraajana ymmärtänyt oikein, että tämä Jokkeri on KooKoo fani joka on tehnyt paljon työtä sen eteen, että KooKoo nähdään myös ensi kaudella Mestiksessä? Täällä vaan niin kovasti häntä kehutaan ja kiitellään. Kertokaa joku (Jokkeri itse?) joka tietää, olisi todella kiinnostavaa! Kiitos!

Lääkäri Jouko "Jokkeri" Leppänen on todellinen KooKoo-fani.
Oheisessa Kouvolan Sanomien jutussa, hän tosin itse vähättelee osuuttaan:

http://www.kouvolansanomat.fi/arkisto/vanhat/2005/04/10/urheilu/juttu1/sivu.html

Riitti, kun osasi käyttää puhelinta. Minä vaan soitin palokunnan paikalle, ja oli omakin lehmä ojassa. Halusin nähdä jääkiekkoilua Kouvolassa, ja kyllä tämän asian kannatuksen laajuus kertoo siitä, että Kouvola on jääkiekkopaikkakunta, Leppänen laskeskelee.

...mutta ilman, että Jokkeri olisi soittanut "palokuntaa" paikalle, niin tuskinpa Kouvolassa pelattaisiin mestiskiekoa ensi kaudella.
 

teroz

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo, KPU, Eno Jets & Jan Lundell
Mahtava homma, suuri kiitos teille kaikille kausikorttien varaajille ja mukaan lähteneille sponsoreille! Ja tietenkin isoin kiitos "palokunnalle" !!!

Nyt vain 2005-2006 ketjua esiin!
 

Everton

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Joo, olipa mukava uutinen viikonlopun ratoksi.

Peruspessimistinä en aluksi uskonut siihen, että kannattajat ja muu pelastusryhmä pystyisi paljoakaan tekemään, mutta olipa kiva olla väärässä. Kiitänpä siis minäkin kaikkia tähän asti töitä asian puolesta tehneitä!

Mutta paljon on siis vielä töitä jäljelläkin. Toivotaan, että tänne saadaan ensi kaudeksi kilpailukykyinen joukkue ja KooKoo seurana arvoiselleen kurssille!
 

Dynamite

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Viestin lähetti Everton

Mutta paljon on siis vielä töitä jäljelläkin. Toivotaan, että tänne saadaan ensi kaudeksi kilpailukykyinen joukkue ja KooKoo seurana arvoiselleen kurssille!

Totta. Töitä on vielä paljon jäljellä, toivottavasti kevään ja kesän neuvotteluissa saadaan vielä lisää yhteistyökumppaneita KooKoolle. Nyt on myös paikallisella urheiluyleisöllä näytönpaikka. Ostakaa kausikortteja ja käykää peleissä ensi kaudella!
Joukkue tulee olemaan ilmeisesti huomattavasti kouvolalaisempi joukkue kuin menneellä kaudella ja hyvä niin. Motti myös kertoi lupauksia antavasti, että joukkueesta tulee parempi kuin viime kaudella. Eikä se pelaa mitään virkamieskiekkoa.
 

Puolikaspakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aito kilpailu ja rehellinen tuomaritoiminta
Tämä on lainaus Sport 2005-2006 ketjusta, josta siirrymme tänne...

Kirjoitti Ice Hockey No Sporthan sitä liigaa tavoitteli juuri tosissaan. Melkoinen idiootti kyseessä. Todllahan pelaajistolla sitä tavoiteltiin ja mestiksen Blues ei noussut sinne vieläkään ja tuskin tulee vähään aikaan nousemaan. En väitä, että KooKookaan sinne ihan heti nousisi, mutta kun et näytä aisoista ton enempää olevan perillä niin olisitko hiljaa ja et lähtisi kommentoimaan niitä.

Kerrataas nyt vielä tämä tilanne, kun tunnun olevan sen verran idiootti, etten ole aivan selvillä.

1) Väitin, ettei KooKoota olisi kelpuutettu liigaan, vaikka se olisikin tällä kaudella tehnyt jymy-yllätyksen ja voittanut Mestiksen Kalpan nokan edestä.

2) Tiedustelit (Ice Hockey) minulta, mihin perustan käsitykseni KooKoon kelpaamattomuudesta liigaan ja kehuit KooKoon taloudellista tilaa.

3) Kerroin näkemykseni perustuvan siihen, että KooKoo meinasi luopua sarjapaikastaan Mestiksessä pääasiassa taloudellisten syiden takia ja etenkin tähän johtaneen taloudelliseen epävarmuuteen. Lisäksi käsitykseni mukaan KooKoo ei ollut tosissaan jahtaamassa liigapaikkaa.

4) Kerroit minulle, että KooKoo teki pientä taloudellista tappiota ja että joukkue olisi ollut ihan erilainen, jos liigapaikkaa olisi tosissaan tavoiteltu. Lisäksi valaisit minua siitä, että myös KooKoo antoi selvityksensä liigakelpoisuudestaan.

5) Mainitsin, että "jos" sanoja käytettäessä mikä tahansa joukkue olisi liigakelpoinen ja että käsitykseni mukaan myös FPS antoi selvityksensä liigakelpoisuudesta. Lisäksi annoin ymmärtää, että käsitykseni mukaan KooKoon liigakelpoisuus päättyneen kauden taloudella ja pelaajamateriaalilla on alle vaaditun tason.

6) Kuten ylläolevasta lainauksesta käy ilmi, mielestäsi Sport haki liigapaikkaa tosissaan ja minä en tiedä KooKoon tilasta yhtään mitään. Olen siis idiootti.

Se mitä en ymmärrä (idiootti kun olen), on se, että mitä v**tua tuo viimeinen kommenttisi liittyy aiemmin käymäämme keskusteluun? Mainitsin, että mielestäni KooKoota ei olisi kelpuutettu liigaan, vaikka se olisikin päättyneellä kaudella tehnyt pelillisesti vuosisadan sensaation ja hetken perään alat vaahtoamaan Sportin tavoitteista liiganousuun? Mitä hel**ttiä?

Ai niin - vastaisuuden varalle, kun väittelet idiootin kanssa, yritä pitää huoli, ettei hän tee samoin.
 

teroz

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo, KPU, Eno Jets & Jan Lundell
Nyt menee taas niin off-topic että!

Voisitte esim. käyttää yksityisviestejä tai sähköpostia. En usko, että tämä väittely oikein ketään teidän lisäksenne kiinnostaa.

Kuitenkin huomautan, että Sport teki mielestäni hyvää työtä tällä kaudella. Joukkuetta kasattiin ja markkinoitiin rohkeasti. Yskähtelyiden jälkeen pelillinenkin menestys oli hyvää.

KooKoon fanina ei ole oikein syytä henkseleitä paukutella, vaikka seura saatiin pelastettua. Nyt lähdetään rauhallisesti rakentamaan tulevaisuuden KooKoota! Ei puhettakaan liigasta nyt, tärkeintä on vakuttaa toiminta kestävälle pohjalle, jottei tälläinen episodi enää koskaan toistuisi.

Pelaajatietoja odotellessa!
 

koukou

Jäsen
Suosikkijoukkue
KK
Viestin lähetti Puolikaspakki
1) Väitin, ettei KooKoota olisi kelpuutettu liigaan, vaikka se olisikin tällä kaudella tehnyt jymy-yllätyksen ja voittanut Mestiksen Kalpan nokan edestä.

2) Tiedustelit (Ice Hockey) minulta, mihin perustan käsitykseni KooKoon kelpaamattomuudesta liigaan ja kehuit KooKoon taloudellista tilaa.

3) Kerroin näkemykseni perustuvan siihen, että KooKoo meinasi luopua sarjapaikastaan Mestiksessä pääasiassa taloudellisten syiden takia ja etenkin tähän johtaneen taloudelliseen epävarmuuteen. Lisäksi käsitykseni mukaan KooKoo ei ollut tosissaan jahtaamassa liigapaikkaa.

5) Mainitsin, että "jos" sanoja käytettäessä mikä tahansa joukkue olisi liigakelpoinen ja että käsitykseni mukaan myös FPS antoi selvityksensä liigakelpoisuudesta. Lisäksi annoin ymmärtää, että käsitykseni mukaan KooKoon liigakelpoisuus päättyneen kauden taloudella ja pelaajamateriaalilla on alle vaaditun tason.

6) Kuten ylläolevasta lainauksesta käy ilmi, mielestäsi Sport haki liigapaikkaa tosissaan ja minä en tiedä KooKoon tilasta yhtään mitään. Olen siis idiootti.
KooKoon selvitys ei kuulemma ole riittänyt liigan selvitysmiehelle, josta johto veti omat päätöksensä ja löi hanskat tiskiin. FPS ei selvitystä ainakaan minun käsitykseni mukaan kyllä antanut, Kalpa, Sport, KooKoo, Jukurit ja Tuto näin kyllä teki. Tosissaan KooKoo tuskin oli liigapaikkaa jahtamassa, vaan parin vuoden päästä oli ilmeisesti tarkoitus ollut olla liigakunnossa. Näihin pitää suhtautua suurella varauksella, koska jonkun teorian mukaan KooKoon alasajoa olisi valmisteltu pitempään ja näin ollen liigapuheet on olleet pelkkää suun louskutusta.
KooKoo teki taloudellisesti tappiota, niinkuin 90% suomen lätkäjoukkueista ja entisiltä pomoilta loppui usko siihen, että tulos joskus kääntyisi vielä positiiviseksi. Sportin tilanne ei ole kyllä mikään herkullinen sekään, mikäli Pelicans pysyy liigassa ei Sportille ole paikkaa nykyisten liigapamppujen aikana tarjolla. Nyt liigassa on joukkueet, mitkä urpo&co on sinne halunneet. Mikäli liigan ovet suljetaan en halua ajatellekkaan mitä Sportille ja esim. Jukureille käy parin vuoden sisässä. Jos KooKoolla meni noin huonosti "halvalla" joukkueella miten Sportilla meni kalliilla? Yleisömäärät ei riitä selittämään kokonaan sitä, sillä esim hallimaksut ovat Sportilla paljon suuremmat.

Kaikki yllämainittu on JA:sta ja muista medioista poimittua, eli en ota vastuuta faktojen täydestä vedenpitävyydestä.
 

Ice Hockey

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Viestin lähetti Puolikaspakki



6) Kuten ylläolevasta lainauksesta käy ilmi, mielestäsi Sport haki liigapaikkaa tosissaan ja minä en tiedä KooKoon tilasta yhtään mitään. Olen siis idiootti.


Kuten sanoin KooKoo tuskin viime kaudella sitä liigapaikkaa tosissaan haki, mutta selvityksen liigaan jätti.
Et ilmeisesti hirveästi ole mediaa seurannut, ketkä sinne sen selvityksen jätti.


Ja väitätkö tosissaan, ettei Sport hakenut liigapaikkaa. Toi on jo niin paksua, että oksat pois. Katkeran Vaasalaisen kommentti. Tosiasia on, että Sport haki sitä liigapaikkaa ja yleisön puolesta liigaan olisi sopinutkin, mutta kun pelillisesti yms. ei riitä ni ei riitä.

Tarkoitin, että jos et tiedä KooKoon tilanteesta mitään niin älä tule kommentoimaan, että kuinka paljon joukkue tekee miinusta yms.

Enkä ole kehunut Kookoon taloudella tai paukutellut henkseleitä totesin vaan pari faktaa tietämättömälle.
 

Puolikaspakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aito kilpailu ja rehellinen tuomaritoiminta
Viestin lähetti Ice Hockey
Kuten sanoin KooKoo tuskin viime kaudella sitä liigapaikkaa tosissaan haki, mutta selvityksen liigaan jätti.
Et ilmeisesti hirveästi ole mediaa seurannut, ketkä sinne sen selvityksen jätti.


Ja väitätkö tosissaan, ettei Sport hakenut liigapaikkaa. Toi on jo niin paksua, että oksat pois. Katkeran Vaasalaisen kommentti. Tosiasia on, että Sport haki sitä liigapaikkaa ja yleisön puolesta liigaan olisi sopinutkin, mutta kun pelillisesti yms. ei riitä ni ei riitä.

Tarkoitin, että jos et tiedä KooKoon tilanteesta mitään niin älä tule kommentoimaan, että kuinka paljon joukkue tekee miinusta yms.

Enkä ole kehunut Kookoon taloudella tai paukutellut henkseleitä totesin vaan pari faktaa tietämättömälle.

Ensiksikin, en ole vaasalainen, en syntyjäni, enkä nykyiseltä asuinsijaltani. Katkerakaan en ole - ainakaan omasta mielestäni - kun minulla ei ole siihen mitään aihetta. Joten turha tulla laukomaan paikkaansapitämättömiä juttuja.

Olen ollut koko ajan siinä uskossa, että liigapaikka selvitystä olisi pyydetty kaikilta mestiksessä pelaavilta seuroilta ja kaikki sen olisivat antaneet, mutta mikäli näin ei ollut, olen pahoillani virheellisestä tiedosta, jota olen levittänyt.

Voisitko vielä selventää minulle, seuraavat kohdat, kun en (selvästi idioottina) näitä omista viesteistäni ole löytänyt

Missä vaiheessa olen väittänyt, ettei Sport hakenut liigapaikkaa tosissaan?

Koska väitin KooKoon tekevän miinusta ja kuinka paljon?

Miksi keskustelu kääntyi KooKoon nykytilasta Sportin viime kauteen ja allekirjoittaneen katkeruuteen?
 

Ice Hockey

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Viestin lähetti Puolikaspakki

Voisitko vielä selventää minulle, seuraavat kohdat, kun en (selvästi idioottina) näitä omista viesteistäni ole löytänyt

Missä vaiheessa olen väittänyt, ettei Sport hakenut liigapaikkaa tosissaan?

Koska väitin KooKoon tekevän miinusta ja kuinka paljon?

Miksi keskustelu kääntyi KooKoon nykytilasta Sportin viime kauteen ja allekirjoittaneen katkeruuteen?

No tässä on lainaus sun tekstistä, josta voi päätellä, että tarkoitat, että KooKoo tekisi miinusta mikä onkin totta, koska miinustahan se teki niinkuin usea muukin mestisseura.


"No ensinnäkään KooKoo ei olisi noussut liigaan, vaikka olisi mestiksen voittanutkin. Ja vaikka olisikin, lopputulos olisi mitä todennäköisimmin ollut sama, kuin Pelicanssilla, eli käsi ojossa valittamassa, kun uskottavassa taloussuunitelmassa ei ollutkaan riittävästi euroja."

Ja tossa ylempänä olevassa viestissä totesit, että "minunko mielestä Sport haki tosissaan liigapaikkaa."

Ja se vaihtui siinä vaiheessa, kun esitit muutaman naurettavan kommentin. Mutta tää keskustelu on käyty ja toivottavasti olet nyt saanut hieman selvempää näistä asioista. Anteeksi jos haukuin sua idiootiksi. Ethän lyö mua ;).
 

doc jokkeri

Jäsen
Suosikkijoukkue
KOOKOO
Tässä voisi kai tehdä pienen väliarvion jääkiekon jatkuvuudesta Kouvolassa. Puhutaan nimenomaan edustuskiekkoilusta, koska junnutoimintaa ei kukaan tähän mennessä ole aikonutkaan lopettaa. Jossain vaiheessa olen ilmaissut aika pessimistisiäkin arvioita senkin jälkeen kun KooKoon johtokunta ilmoitti heidän puoleltaan Mestiskiekkoilun jatkumisesta kuitenkin.

Surullisen 17.3. jälkeen on tapahtunut erittäin paljon ja ko aikaan on mahtunut todella värikkäitä käänteitä. Hurjia kädenvääntökisoja ollaan käyty eri vastustajien kanssa pilvin pimein. Jossain vaiheessa kirjoitan vaikka tälle palstalle historiikin näistä vaiheista.

Oleellista on, että jääkiekkoväki on ottanut mission vakavasti ja tuntuu siltä että suurin osa pohjois-kymenlaaksolaisesta väestä olisi asiamme takana ja jopa ihan konkreettisestikin. Tämä vaikutelma mulle tulee päivittäin eri syistä tapahtuvista kontakteista. Siitä suuri kiitos Teille!

Pelastusryhmässä, josta nykyinen hallituskin koostuu, on todella suuria asialle paneutuvia persoonia: Paavo Lukander aivan loistava energiapakkaus ja puuhamies, Vekku Elo kriittinen persoona etenkin sen suhteen että pelaamme yleisöystävällistä kiekkoa ja uskaltaa sanoa asiat, Hannu Muhonen jalat maassa oleva liikemies joka näkee realismin ja omaa hyvän älyn sen suhteen miten asiat pitää hoitaa oikeesti, Pekka Harjula vanha urheilukonkari ja pitkäaikainen KooKoon mies joka puolestaan tuntee ko joukkueen pitkän historian ja on ollut aina mukana suurena sponsorina, ja hallitsee asiat etenkin siltä kannalta, mitä sponssaajat odottaa ja sitten tietenkin Motti joka ei esittelyjä kaipaa, mielestäni Pusan ohella kautta aikain suurin KooKoon mies.

Pelastysryhmässä oli mukana vielä kaksi faniryhmien edustajaa, Sari Kiuru ja Saku Rikala, jotka eivä kuulu nykyiseen hallitukseen koska Heille ei nuorisosiipenä haluttu sälyttää sitä vastuuta mikä hallituksella on operaation onnistumisesta, mutta käytännössä he ovat kuitenkin mukana useimmissa kokousissa. Sari sihteerina ja Saku hoitaa kaikkia mahdollisia käytännön asioita mitä me muut töittemme ohella emme ehtisi millään hoitaa. He tekevät niinkuin oikean fanin pitääkin arvokkainta työtä KooKoon jatkuvuuden eteen.

Hallitus työskentelee niska limassa ja edelleenkin rankalla ajankäytöllä. Silloin kun pelastusprojekti aloitettiin, muistan että noin kolmen viikon ajan asian eteen meni kaikki illat ja viikonloput ja koko pääsiäinenkin. Nytkin kokonnumme monta kertaa viikossa ja soittelemme toisillemme useita kertoja päivässä pitkiä puheluita. Äskenkin juuri lopetin puolen tunnin puhelun Paavon kanssa.

Että summa summarum: tämä toimiva porukka on todella ainutlaatuinen ja asialleen omistautuva mistä asiasta voimme olla enemmän kuin tyytyväisiä. Tippa silmässä ilahduttaa hallituksen ja fanien omistautumisen lisäksi miten Te koko kiekkoväki olette asian takana ja lopullisesti varmistatte edustusjääkiekon jatkumisen Kouvolassa.

Vaikka välillä aina tulee oltua pessimisti, voin nyt taas todeta että budjetin pitäminen on hyvin varmalla pohjalla ja ensi kaudesta ei pitäisi olla huolta. Toivottavasti ei tulevistakaan, ainakaan 40 seuraavasta kaudesta.

KooKoo viettää tänä vuonna 40-vuotisjuhliaan. Sille asialle suurimmat onnittelut.
 

Everton

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Hienoa työtä!

Mukava kuulla Jokkerilta faktaa ja mahtava juttu, että Kouvolasta löytyi noin innokkaita kiekkoihmisiä pelastamaan KooKoo!

Nyt täytyy vain toivoa, että se suuri yleisö löytäisi tiensä ensi kaudella jäähallille ja laskelmat pitäisivät. Ensi kauden jälkeenhän tilanne olisi käsittääkseni lähtökohdiltaan valoisampi: velat kuitattu ja omat junnut saaneet Mestis-kokemusta.
 

siffa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sport, Kärpät, Detroit Red Wings
Re: Hienoa työtä!

Viestin lähetti Everton
Mukava kuulla Jokkerilta faktaa ja mahtava juttu, että Kouvolasta löytyi noin innokkaita kiekkoihmisiä pelastamaan KooKoo!

Nyt täytyy vain toivoa, että se suuri yleisö löytäisi tiensä ensi kaudella jäähallille ja laskelmat pitäisivät. Ensi kauden jälkeenhän tilanne olisi käsittääkseni lähtökohdiltaan valoisampi: velat kuitattu ja omat junnut saaneet Mestis-kokemusta.

En tiedä, tunteeko suomalainen joukkueurheilu vastaavantyylistä pelastusoperaatiota. Doc jokkerin muistelmat siitä, mitä on tapahtunut, voisivat olla ihan esimerkkinä muille vastaavanlaiseen tilanteeseen ajautuville seuroille. Mutta ei mitään vaatimuksia doc jokkerille. Olet tehnyt jo nyt ihan riittämiin jääkiekon eteen.

Suuressa yleisössä on monen tyylisen kiekkoilun kannattajia. Meikäläiset taitoon, hyvään luisteluun ja älykkääseen kiekkoiluun tykästyneet kannattajat olemme saaneet jo runsain mitoin tuota herkkua toteutuneiden pelaajahankintojen myötä.
Minulla on sellainen tuntuma monien vuosien ja keskustelujen/väittelyjen pohjalta, että Kouvolassa on runsain joukoin jääkiekkofaneja, joille kova ja osittain kovapäinen rymistelykiekko on sitä oikeaa alkuperäistä hokia. Isoja taklauksiin ja pieniin koiruuksiin pystyviä pelaajia kaivataan KooKoon riveihin. Mikäli Motilla olisi yksi tai kaksi tämän koulukunnan pelaajaa tiedossa niin Mansikka ylipuhuen sopparia näille. Ihan vaan yleisön viihdykkeeksi. Palaisi se arvon KPL:kin tänne KooKoon sivuille.
 

doc jokkeri

Jäsen
Suosikkijoukkue
KOOKOO
Lisäksi haluan vielä erityisesti korostaa yhtä asiaa, josta aiemmin ei ole tullut sanottua. Tällä Jatkoajan palstalla mielestäni käydään oikein korkeatasoista kiekkokeskustelua. Olen seurannut sitä vuosikausia, koska se on todella mielenkiintoista, mutta itse en ole siihen osallistunut koska KooKoon tekemisten kommentointi ei ole kuulunut eikä edelleenkään kuulu joukkueen lääkärille.

Nyt kun rooli on kuitenkin muuttunut ja haluan pitää huolta ennenkaikkea tekemistemme ja sitä kautta samalla koko joukkueen tiedottamisesta, haluan tässä ominaisuudessa kiittää Teitä vuosikausia jatkuneesta panoksesta pelin ja pelaajien analyysiin ja toivon että homma jatkuisi yhtä hyvänä edelleenkin.

Kiitokset Everton,
Siffa, ukkometso, teroz, KPL, Fordel, Dynamite, cock, Hescu koukou,Icehockey, kookooman jne, joilla kaikilla on niin kova kirjoittamispersoona, että jokaisen tekstin pystyisi tunnistamaan ko nimimerkille ilman että nimimerkkiä mainittasiinkaan.

Osoittaa sen että lätkä ja KooKoo kiinnostaa teikäläisiä oikeasti.
 
Kiitokset Doc Jokkerille ja kumppaneille siitä suurestä työstä jota olette tehneet yhteisen hyvän eteen. Ensikautta odotan jo innolla sillä onhan suosikkipelaajani Timo "Tinke" Nurmberg taas kehissä mukana.

Saisi jo ensikausi alkaa ja nopeasti.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös