Itsestäänselvyyshuumoria

  • 188 041
  • 685

Barcelona

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat
Aina jos lätkässä/sählyssä/jalkapalossa joku laukoo pallon/kiekon tolppaan niin varmasti joku sanoo heti "ei ollu edes lähellä".
 

Woofer

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Barca
Aina jos lätkässä/sählyssä/jalkapalossa joku laukoo pallon/kiekon tolppaan niin varmasti joku sanoo heti "ei ollu edes lähellä".


Tai jos joku vetää avopaikasta ohi/yli, niin kyllä aina joku totetaa, että "Siinä on ne kehikot sitä varten, että niiden väliin kuuluu laukaista"
 

Baldrick

Jäsen
"Tultiinko me voittamaan vai häviämään!?!?!?!?!!!!"

"TULTIIN!"

Sitten on tietysti myös ainavalmiudessa vastaus, jos joku kysyy esim. särkylääkettä tai nitojaa: "Ai perkele, unohdin aamulla ottaa ihan sua varten mukaan!" Mitä erikoisemmasta laitteesta kyse, sitä "hauskempi" vitsi. Esimerkiksi jos joku huutelee yleisesti, että "ei kellään satu olemaan starttikaapeleita?", ja minä kun en autoa omista, voin repäistä tämän ja hakata polveani.

Ilmeisesti jossainpäin televisiota pyörivä:

"Mitä kello on?"
"Metallia..."
 
Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
Reilu peli ja Putinin vastaisuus
Kummitytön joulutodistusta katseltiin eilen. Todistuksessa oli koko yläasteen aikaiset arvosanat. Viimeksi eletyn syksyn numerot olivat lihavoitetulla fontilla. Sattumoisin kaikki muut syksyn numerot olivat kymppejä paitsi kotitalous (9). Olihan siihen tartuttava:

"Sä et taida olla kovin käytännöllinen"

edit: Lisätty kotitalouden arvosana
 
Viimeksi muokattu:

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | is
Hesburgerilla yleisimmät:
Tuleeko muuta?
"Ilman muuta"

Syöttekö täällä vai tuleeko mukaan?
"Mä syön tuolla pöydässä"
 

Barnes

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tasuno Tasalakki
Jos joku absolutisti kyselee teiltä esim. joulun ajan aukioloaikoja, niin tässä vastaus:

"Muista en tiedä, mutta kaikista tärkeimmät elikkä Alkot on kahteentoista asti auki."
 

Captain Slow

Jäsen
Suosikkijoukkue
KR69, K11ng Perrin, Bratislavan mm-miehistö 2019
Kysyn nyt muuten vaan että moniko jatkoaikalainen on vetänyt tässä viikon sisään joulukinkkua naamaansa ihan sikana?
 

El Lude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kvanttimobikki kolmessa eri ulottuvuudessa
K-kaupassa: "Onko sitä plussakorttia?" V: "Ei ole - on vain miinuskortti". Ööh-höö.
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Sitten on tietysti myös ainavalmiudessa vastaus, jos joku kysyy esim. särkylääkettä tai nitojaa: "Ai perkele, unohdin aamulla ottaa ihan sua varten mukaan!" Mitä erikoisemmasta laitteesta kyse, sitä "hauskempi" vitsi.
Mitä harvinaisempi, sen paremmin toimii iloisella äänellä heitetty "Juu, löytyy. Minkä värisen/kielisen/suuruisen/tms. sä haluaisit?" Tykkään viljellä tätä, huuliveikko kun olen. Toisinaan vain käy niin, että uhri luulee oikeasti tulevansa autetuksi eikä kaikkien huumori kestä ilotteluani, kun totuus paljastuu.
 

Jaws

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, San Jose Sharks, Slovakia, Baltimore Ravens
Aivan järkyttävä määrä jokaisella kokoajan harhasyöttöjä ja kiekonmenetyksiä, tuo kielii mielestäni aivan suoraan siitä että kukaan ei tiedä miten pitäisi toimia.

Boldaus meikäläisen ja lainaus TPS-osion vitutusketjusta.

"Tee se itse -opas - kokoajan harhasyöttöjä, kolmas painos"

Ihan itse keksin. Tirsk!
 

teude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings/Lions, Jokerit, SaiPa
Tänään tehtiin töitä kuin viimeistä päivää yms. muut hassutukset.
 

xAnZax

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Minä taas ilmoitin palaavani töihin vasta parin vuoden päästä, kun on tämä vuosi, uusivuosi ja ensi vuonna sitten vasta töihin.
 

Sekera

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, prosessit ja yrittäminen
Tänään tehtiin töitä kuin viimeistä päivää yms. muut hassutukset.

Huhhuh kun on vatta täynnä. No, kyllä oli syytäkin ahmia oikein kunnolla, kun seuraavan kerran syödään vasta ensi vuonna!
 

Mad E

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tai vieläkin hauskempi: En enää ikinä syö/juo mitään, ennen seuraavaa kertaa.
 

Kaiuni Alen

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, kaikki menestyksekkäät jalkapallojoukkueet
Yksi itsestäänselvyysläppä minkä tuomari heittää käytännössä jokaisessa oman joukkueen säbäpelissä.

Pakki ja hyökkääjä vääntävät maalinedustalla ja tuomari huutaa:

- "Numero x" ja "numero y", kyllä sinne molemmat mahtuu!

No niin mahtuu, mutta kun ainakaan pakin kannalta ei pitäisi mahtua. Tänään oli taas pari peliä, ja ennen kentälle menoa odotin, milloin jompi kumpi tuomareista tämän "nerokkaan" lausahduksen huikkaa. Rupesi vähän naurattamaan, kun ensimmäisessä maalinedustaväännössä tuomari kerkesi jo huutamaan tämän.

Kuuluuko se sääntöihin, että tuomarin pitää joka ikisessä pelissä sanoa tuo sama lause. Tuon kuulee oikeasti joka ikisessä pelissä.
 

Captain Slow

Jäsen
Suosikkijoukkue
KR69, K11ng Perrin, Bratislavan mm-miehistö 2019

Puster

Jäsen
Eilen olin syömässä italialaisen kaverin kanssa ja siinä vaiheessa kun lautaset olivat tyhjiä, tuli tarjoilija kysymään:
"Are you guys finish?"
Tähän luonnollisesti vastasin:
"Well I am, but he's Italian."
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös