Ipan fanit, mistä päin Suomea olette ?

  • 1 122
  • 4

TwilightZone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen ILVES
Tuppuran faneja tuppaa olemaan vähän kaikkialla, mutta Ipan faneja näkee harvemmin Tampereen ulkopuolella (ellei sitten ole muuttanut esim. opiskelun takia) . Mistäspäin te palstaa lukevat Ipa-fanit olette, ja kuinka usein käytte peleissä ?
Itse asun Pyynikillä. Tällä kaudella olen nähnyt n. 20 peliä (mm. kaikki paik.pelit paitsi 1:6 päättynyt), joista 3 "varsinaisesti" vieraissa(tapparan kotiotteluja ei lasketa) : 1*HPK runkosarjassa ja 2 ensimmäistä pleijarimatsia Hesassa)
 

Hiili

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
En ole ipafani, mutta tunnen erään vinksahtaneen. ;-) Kaveri asuu Vantaalla ja kannattaa Ilvestä. Terveisiä koiralle. Vuh-Vuh!!

Niin no... onhan noita kaveripiirissä muitakin. Yksi kannattaa Ässiä, toinen Tepsiä ja kolmas Lukkoa. Että sellaista. Ja kaikki ovat syntyperäisiä Vantaalaisia.


BTW: törkeää nimenvääntelyä.
 
Jaa mää vai?

Koivistonkylä on nykyinen osoite. Olen muuttanut Lahdesta
Tampereelle kuusi vuotta sitten.
 

Johnny99

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähettänyt käyttäjä Hiili

Niin no... onhan noita kaveripiirissä muitakin. Yksi kannattaa Ässiä, toinen Tepsiä ja kolmas Lukkoa. Että sellaista. Ja kaikki ovat syntyperäisiä Vantaalaisia.


En tajua. Jos on henk.koht./sukulaisuussiteitä toiselle paikkakunnalle, niin kässään vielä. Tai jos omalla paikkakunnalla ei oo seuraa. Muuten hankala ymmärtää. Eihän kukaan Ruotsiakaan kannata mm-kisoissa, vaikka se kuinka olisi paras joukkue!
 
Suosikkijoukkue
ILVES
Asuinpaikka ei vaikuta

Minä en voi ymmärtää, mitä vaikutusta asuinpaikalla voi olla suosikkijoukkueen suhteen.
Minä kyllä asun Tampereella, mutta tiedän, että kannattaisin Ilvestä vaikka asuisin Torniossa.
Itse esim. kannatan jääpallossa OLS:aa, pesäpallossa Kiteetä jne.

Kun joku joukkue kolahtaa, niin se kolahtaa eikä paikkakunnalla ole mitään merkitystä siinä.
Minulla on muuten jostain sellainen tuntuma, että eteläisessä Itä-Suomessa on Ilveksen
kannattajia. Kannattaisin Ilvestä, vaikka olisin ruotsalainen.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös