Ilmastointiteippi 75 vuotta – tai siis jeesusteippi, jesari

  • 1 320
  • 3

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Ilmastointiteippi 75 vuotta – Kaikesta pelastava "jeesusteippi" oli alun perin sotatarvike | Yle Uutiset | yle.fi

Olen vain joku insinööri mikä ei itse rakenna mitään eli omakohtaisia tarinoita ei nyt oikein muistu mieleen. Toki olen joskus käyttänyt johonkin.

Tälläkin palstalla jotkut kuulema asuu jossain landella omakotitaloissa, siellähän jesaria taatusti tarvitaan. Mihin olet käyttänyt? Eikö ollut parempaa ratkaisua. Tai miksi olisi edes pitänyt olla. Montako rullaa kotoota löytyy?
 

Minor

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Tälläkin palstalla jotkut kuulema asuu jossain landella omakotitaloissa, siellähän jesaria taatusti tarvitaan. Mihin olet käyttänyt? Eikö ollut parempaa ratkaisua. Tai miksi olisi edes pitänyt olla. Montako rullaa kotoota löytyy?

Lande- check, omakotitalo -check, jesarirulla autotallissa -check.

Jeesusteippiä löytyy parikin rullaa, tosin sen käyttökohteet ovat olleet aika "tylsiä". Parin museoauton vuotavat vesiputket sillä on saanut kätevästi pikakorjattua, pojan pihapelimailan lapa on "erkattu" jesarilla yms. perusjuttuja. Haaveena olisi tehdä jesarilla jotain merkittävää.
 

Schwein

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Mä olen kerran korjannut jopa tyttären talvihaalarissa olleen reiän ilmastointiteipillä. Hyvin toimi!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös