Ihmettelyketju

  • 6 342 252
  • 38 746

ace

Jäsen
Voisi epäillä että kyseessä on joku epämääräinen sponsorijuttu, jossa Tami sai kukaan kun mainostaa a sitä sitten. Mutta sitten tajuaa että noihin päivityksiin tuotemerkit joutuvat eivät pääse.

En oikeasti ymmärrä miksi kukaan haluaa #79:ltä mitään ostaa, edes vitsinä, sekin vanheni jo viime vuosikymmenellä.

Hyvä pointti, en ehtinyt ajatella näin pitkälle ennenkuin tuohduin Harvian puolesta.

Ja ostaako joku niitä Don Tami kaulaliinoja oikeasti? Onko kukaan nähnyt niitä muualla kuin Tamin itsensä päällä?
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Paivan Tami of Finland:

Rauhallinen ?( SU) aamu nyt Turun Kuusamakujalla!! Lastenlapset Anni & Ella yökylässä ( lue " vauhtia ja vaarallisia tilanteita riittää"); Viasatilta änäriä ( Blues - Wild) ja aamun TS & HS luettu!! Ensisilmäys kunnolla molempiin " rapid fire tyyliin" - iltapäivällä kunnolla kun " intensiteetti" talossa on palautunut normaaliksi!!
Nyt - aamupäivällä- on aika virittää jatkon ( ensi viikko & vuosi) kalenterini järjestykseen!!
Yksi " milestone" kalenterissani ovat urheilugaalat sekä valtakunnallinen ( Hartwall Areena 18.01.2018) , että Varsinais-Suomen ( Gatorade Areena 27.01. 2018) !!
Risto Niemisen ( Ex -President OK) käynnistämä ja ideoima " Urheilugaala" on saanut tuekseen maakunnalliset gaalat!!
Se uusi ajattelu- on hienoa- take my word!! "Chapeau Ripa" & Team ; - tätä käytönnön tasolla tarkoittaa EDELLÄKÄVIJYYS- perässähiihtäjiä kun riittää joka lähtöön kaikilla elämänalueilla!!!!
Sain kunnian viime vuonna ( 2017) olla jakamassa palkinnon / The Trophy) Turun Logomossa Salon Vilppaan joukkueelle - hieno yksi esimerkki , siitä kuinka Huippu-Urheilun soihtu vaihtuu sukupolvelta toiselle!!
" Ripa " Nieminen on urheilumme todellinen visionääri ja soihdunkantaja , jonka käden jälki näkyi HÄIKÄISEVÄLLÄ TAVALLA niin Veikkauksen kuin Olympiakomitean toiminnassa hänen Toimitusjohtaja (TJ Veikkaus) kuin Puheenjohtaja (PJ Olympiakomitea) aikanaan!! Toivottavasti hänen seuraajansa ko. pesteissä jatkavat soihdun kantamista!!??
Onhan Veikkauksen koko liiketoiminta ja brändäys saanut alkunsa (!!) URHEILUIHMISTEN ajattelusta ja visionäärisyydestä!! Nyt sinne " valmiiseen pöytään" on ilmiselvästi tunkua jokaiselta elämänalueelta!! "Classic Story" - take my word!!
Veikkauksen perusidean ( urheilun ) hengessä tänäänkin vuorossa " rutiinit" M& M Kuntotalolla Turun Pitkämäessä!!
Siinä " voittavien rutiinien" hengessä: " Have A Great Sporting Day"
Br Tami, Lion # 79​
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Etuasiakkuutesi on päättynyt
Huomasimme automaattisen osoitetietopäivityksen yhteydessä, että olet muuttanut pois Suomesta.

Veikkaus.fi-verkkopelipalvelun käyttö edellyttää väestötietojärjestelmään merkittyä vakituista asuinpaikkaa Suomessa. Käytäntö perustuu arpajaislakiin.

Koska et asu vakituisesti Suomessa, Etuasiakkuutesi päättyy Etuasiakkuuden sopimusehtojen mukaisesti. Jos pelitileilläsi on rahaa, ne palautetaan Etuasiakkuuteen liitetylle pankkitilillesi. Rahat näkyvät tililläsi 1-3 pankkipäivän kuluessa.
--

Asiahan ei ole minulle uusi ja näin on aina ollut. Mutta voisiko nyt vittu joku ministeri tulla A-studioon kertomaan miksi näin on. Ja perustella asiaa ja mieluiten kunnolla.

Vielä parikymmentä vuotta sitten oli erikoista ja ihmeellistä, jos joku kävi matkoilla ulkomailla. Puhuttamakaan, jos joku asuisi jossain ellet sitten tietenkin ollut siirtolainen Yhdysvaltoihin tai Ruotsiin.

Nykyään hyvin tavallista ja miksi en saa pitää siteitä siihen rakkaaseen kotimaahani. Yhtään perustelua en ole kuullut. Laura Huhtasaari, oletko jatkislainen? Joku, kuka tahansa, kertokaa.

Kaikista järkevintähän olisi tietenkin muuttaa täysin naurettavaa lakia hiljaisuudessa ja Veikkaus voisi sitten kosiskella asiakkaita takaisin.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Ihmettelen avopuolisoni ex-kumppania. Hän itse halusi vuosia sitten erota kun löysi omasta mielestään jotain parempaa. Nyt hän tuntuu vihaavan minua valtavasti. Ei suostu puhumaan minulle, sanoo minua lapselleen isän uudeksi huoraksi. Aluksi hän vaati etten minä saa olla paikalla kun lapsi tapaa isäänsä. Nykyään se on hankalaa kun asutaan miehen kanssa yhdessä. Jaksan vaan ihmetellä mitä pahaa olen tehnyt tälle naiselle... En ole liiton rikkoja koska tapasin mieheni vuosia hänen eronsa jälkeen.
 

Nick Neim

Jäsen
Ihmettelen avopuolisoni ex-kumppania. Hän itse halusi vuosia sitten erota kun löysi omasta mielestään jotain parempaa. Nyt hän tuntuu vihaavan minua valtavasti. Ei suostu puhumaan minulle, sanoo minua lapselleen isän uudeksi huoraksi. Aluksi hän vaati etten minä saa olla paikalla kun lapsi tapaa isäänsä. Nykyään se on hankalaa kun asutaan miehen kanssa yhdessä. Jaksan vaan ihmetellä mitä pahaa olen tehnyt tälle naiselle... En ole liiton rikkoja koska tapasin mieheni vuosia hänen eronsa jälkeen.
Vähän rankasti yleistäen, naiset yleensä tyypillisesti käyttäytyvät näin, kun entinen puoliso on löytänyt itseään paremman näköisen uuden kumppanin. Onnittelut.
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Ihmettelen avopuolisoni ex-kumppania. Hän itse halusi vuosia sitten erota kun löysi omasta mielestään jotain parempaa. Nyt hän tuntuu vihaavan minua valtavasti. Ei suostu puhumaan minulle, sanoo minua lapselleen isän uudeksi huoraksi. Aluksi hän vaati etten minä saa olla paikalla kun lapsi tapaa isäänsä. Nykyään se on hankalaa kun asutaan miehen kanssa yhdessä. Jaksan vaan ihmetellä mitä pahaa olen tehnyt tälle naiselle... En ole liiton rikkoja koska tapasin mieheni vuosia hänen eronsa jälkeen.
Älähän ihmettele sillä tuo kertomasi on enemmän sääntö kuin poikkeus. Et ole tehnyt mitään pahaa. Omassa tuttavapiirissäni on parikin vastaavaa tapausta. Pahinta näissä on mielestäni se, että usein lapset joutuvat keskelle taistelutannerta ja kärsivät asiasta enemmän tai vähemmän. Tuntuu, että näissä uusioperhekuvioissa juurikin naiset luovat ongelmia. Ja varsinkin siltä puolelta, jonka lapset ovat mukana tässä. Toki monesti miehenkin mukana tulee jälkikasvua. Aikoinaan kuulin/luin jostakin, että naaraan on eläinkunnassakin vaikea hyväksyä pennuilleen lähelle toista naarasta. Tästä sitten spekuloitiin ja vedettiin johtopäätöksiä meihin ihmisiin. Negatiiviset tunteet kuten juurikin mustasukkaisuus voi hyvinkin koskea sinunkin tapauksessa lasta eikä miestäsi.
 

Styge

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Pens, änärin suomalaiset
Edelliseen keskusteluun liittyen on pakko todeta, että naiset ovat aika yksinkertaisia otuksia, vaikka lopputulemat asioihin voivatkin olla mitä vain. Nainen, kun alkaa ajatella asiaa kaikilta mahdollisilta kanteilta, ei lähtöarvoilla ja tiedoilla ole juurikaan merkitystä, lopputulema voi todellakin olla ihan mitä tahansa. Pätee erityisesti asioihin, joissa nainen pääsee elämään tunteella.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Naisasiat-ketjussa käsitellään vähän väliä yllä esitellyn kaltaista käytöstä. Ei pitäisi tulla yllätyksenä, ja joo joo, on niitä hyviäkin naisia, mutta tuommosia hulluja riittää.
 

Styge

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Pens, änärin suomalaiset
@Turha Kaukalo
Kyllä, kyllä. Samaa asiaa kuin naisasiaketjussa. Lähinnä tässä nyt vastasin kymykseen, kun @Iisoppi ihmetteli, että miksi. Vastaus on nainen. Siihen miten asia kannattaisia ratkaista, en ulkopuolisena lähde kyllä sanomaan mitään.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Ja sitten vielä jatkoihmettelen naisia jotka ottavat elämäntehtäväkseen pitää lasten isän erossa lapsista eron jälkeen. Eräs (entinen) tuttuni oikein kehu sillä mitä keksi että sai estettyä ex-ukkoaan tapaamista lapsiaan. Siinä perheessä oli vatsatautia aika usein. Välit meni tähän naiseen kun tulin sanoneeksi kuinka hölmöä on kun hän estää lapsilta kunnollisen isä suhteen. On huonoja isiä jotka ei halua tavata tai ei pitäisi saada tavata lapsiaan. Mutta varmasti on paljon isiä joita kiusataan ihan turhaan tai naisen katkeruuden tai vallan tunteen takia.
 

Pata4win

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Philadelphia Flyers ja FC Barcelona
Ihmetyttää mistä voi johtua määränpäätön kävely humalassa, eli voi kuppilasta lähtiessä kävellä monta tuntia muistamatta asiasta mitään, kunnes havahtuu asiaan ollessaan kylmissään ja sijainti tuntematon jne.

Viimeksi kuulemma 4 tuntia kävellyt ja kilometrejä karttunut kännykän mukaan 13 kilometriä.

Kaverin puolesta ihmettelen, on jo muutaman kerran tapahtunut tälläista...
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Ihmetyttää mistä voi johtua määränpäätön kävely humalassa, eli voi kuppilasta lähtiessä kävellä monta tuntia muistamatta asiasta mitään, kunnes havahtuu asiaan ollessaan kylmissään ja sijainti tuntematon jne.

Viimeksi kuulemma 4 tuntia kävellyt ja kilometrejä karttunut kännykän mukaan 13 kilometriä.

Kaverin puolesta ihmettelen, on jo muutaman kerran tapahtunut tälläista...

Jossain ketjussa oli juuri puhetta psykoosista mikä aiheuttaa esimerkiksi tälläistä.
 

jussi_j

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Älähän ihmettele sillä tuo kertomasi on enemmän sääntö kuin poikkeus.....
Eikä ole. Minun exä ja nykyinen ovat joskus istuneet baarissakin, varmaan puhumassa minusta jotain, mutta ei niillä mitään riitaa ole. Minulla on kuitenkin exän kanssa pari lasta ja ne on asuneet puoliksi exällä ja mulla, että parempi tulla toimeen. Myös exällä on uusi mies, mutta en nyt millään keksi mitään negatiivista siitä, kun asia ei kuulu minulle vähimmässäkään määrin, kun lapsetkin on jo poistuneet vaikutuspiiristä.
 

Styge

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Pens, änärin suomalaiset
Voi olla, että olen ihmetellyt ennenkin tätä, mutta. Jos vanhemmalla ihmisellä kuulo heikkenee, niin miksi sille pitää puhua kuin lapsella ja pitää kohdella ihmistä kuin jälkeenjääneenä. Ihan helvetin ärsyttävää jo vierestä katsottuna. Joka kerta tekisi mieli mennä huutamaan ihmisille. Varsinkin niiden tapausten kohdalla, kun vanhemmasta ihmisestä näkee seitsemän kilometrin päähän sen ärsyyntymisen asiasta.
 

Styge

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Pens, änärin suomalaiset
Ihmetellään nyt toinenkin asia, olis saanut ilmaisliput tänää Kaisaniemeen. Täällä sitä mollottaa kotona kalja kädessä. Kaduttaa.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Ihmettelen miten tämä puhelimen näppis arvaa sanoja kun on edes muutama kirjain oikein. Ja sitä ihmettelen välillä kun se korjaa sanoja jotka olen vaivalla saanut "oikein" mutta eri tavalla kun se haluaa. Siis ihmettelen mistä tuo sana tuli kun en sellaista ollut kirjoittavinani. Ja se myös vituttaa. Täytyy tutkii miten asetuksia vois muuttaa ettei tulisi niitä ns. haamusanoja.
 

Useful Idiot

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Ihmettelen miten tämä puhelimen näppis arvaa sanoja kun on edes muutama kirjain oikein. Ja sitä ihmettelen välillä kun se korjaa sanoja jotka olen vaivalla saanut "oikein" mutta eri tavalla kun se haluaa. Siis ihmettelen mistä tuo sana tuli kun en sellaista ollut kirjoittavinani. Ja se myös vituttaa. Täytyy tutkii miten asetuksia vois muuttaa ettei tulisi niitä ns. haamusanoja.
Hei muuten, Heikelän ohjelmassa (yle puhe) tästä suht.samasta aiheesta puhuttiin. Miksi kääntäjä tietää sairaanhoitajan "sheksi," kun palomies on ""he" kysyn vaan?

Tästä nousi kohu. Tosin sama nimimerkki puolusti Laura Huhtasaarta sanoilla "ainut hyvä hänessä on se, että hän on nainen ja naisellisuutta pitää arvostaa"

Hetkinen.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös