Huhut, mutut ja muut fantasiat

  • 2 289 208
  • 10 157

Bruins

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pori,Boston,Vaasa
Ruotsissa sopimuksettomat pelaajat saavat kesäajalta ansiosidonnaista, tätähän on hyödynnetty aikaisemmin parin pelaajan osalta. Eli olisiko niin että sopimus ”tehdään” vasta 1.8.?
Eikä tämä koske niitä jotka ovat pelanneet ja asuneet Ruotsissa? Näin ainakin tuo ansiosidonnaisjuttu toimii Saksassa.
 

magnum37

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tulevaisuuden Sport
Pakki hakusessa (ellei Scarlett tee jatkosopimusta) ja Lööken korvaaja siis vielä julkaisematta, joka on siis todennäköisesti Linus Andersson. Julkaisua viivytellään ehkä osittain siksi, mikäli loppukeväästä ja alkukesästä tarvitaan uutta vauhtia kausikorttimyyntiin.

Eihän tässä mitään erityisiä nimimiehiä ole sisään tullut, mutta kysymys onkin nyt siitä, että onko Herkon vainu hankintojen suhteen miten kohdillaan. Itse ainakin luottoa löytyy. Erityisesti luottamusta herättää se, miten selvästi näissä näkyy suunnitelmallisuus. Pelaajien kehittämiseksi on räätälöity pitkälle menevät henkilökohtaiset suunnitelmat. Hyvänä esimerkkinä tästä monien muidenkin ohella on Viljami Nieminen. Jämsän aikana pelaajapolitiikka oli sellaista toivotaan toivotaan meininkiä love 'em, leave 'em -menetelmällä.

Pitkällä tähtäimellä tällä uudella pelaajakeskeisellä toimintatavalla rakennetaan edellytykset yllättää ja menestyä tulevaisuudessa.

Rantakari oli kyllä varsin nimekäs vahvistus Sportin pakistoon. Karjalainen on sitten näitä "potentiaalisia" isoja onnistujia, joilla on kuitenkin merkittävä riski loukkaantumisten suhteen. Mutta siksi pelaa nyt Sportissa. Paremmalla terveysstatuksella riittäisi kysyntää kirkkaamissakin valoissa. Varmasti kannatti kuitenkin katsoa tämä kortti.

Kakkosvahdiksi hankittu Huhtamaakin on pyritty tuomaan pitkän linjan suunnitelman mukaan sisään joukkueeseen. Ymmärrän kuitenkin kannattajien skeptisyyden. Ei mitenkään häikäisevästi esiintynyt edes TuTossa - mutta oli kuitenkin yli 92 prosentin torjuntaprosentilla Mestiksen toiseksi paras maalivahti. Liigaa ajatellen Huhtamaan suurin haaste on mielestäni reaktionopeuden kehittäminen. On rauhallinen ja peittävä vahti, mutta yksistään sillä ei jatkossa pärjää. Nuori veskari kuitenkin vielä. Jos tästä Huhtamaan arvoituksellisuudesta haluaa jotain hyvää hakea, niin Masi Härköselle avautuu tässä mitä loistavin paikka haastaa Huhtamaa.
 
Viimeksi muokattu:

Bruins

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pori,Boston,Vaasa
Sportilla on tällä hetkellä yhtä sopimusta vaille joukkue valmis kauden alkuun. Pakkia etsitään.
Jos joukkue on tässä niin ainakin minä olen pettynyt.
Vai tarkoitatko että sopimuksia on kassakaapissa mutta niitä ei ole julkaistu ja yhtä pakkia haetaan vielä?
 

MENTALSPORT

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport
Jos joukkue on tässä niin ainakin minä olen pettynyt.
Vai tarkoitatko että sopimuksia on kassakaapissa mutta niitä ei ole julkaistu ja yhtä pakkia haetaan vielä?
Sä oot kyl tosi usein pettyny. En mä tiedä kuinka paljon parempaa sportin budjetilla oltais voitu saada. Hyvät jatkot pelaajista jotka suosittu tälläkin kaudella hyvin. Sit koitetaan saada vauhtia nuoremmista ja mestishauista.
 

Kotka1939

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport
Ja kyllä jos puoletkin tuloshuhujen miinuksista toteutuu niin tekee oman loven myös pelaajabudjettiiin. Jos summa on esim -400k niin se on kolmen kovan pelaajan palkka.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös