Huhuketju

  • 3 409 112
  • 11 083
Suosikkijoukkue
Rauman Kettu
Lukon johdon pitäisi nyt astua Kiekkoareenan tms kautta esiin ja joko katkoa huhuilta siivet tai että lähellä ollaan. Ei kokoajan viitteis olla netin äärellä... :)
Eikö sieltä jo kerrottu että ukkoa on tulossa 2vko sisään? Tuskin sitä jokapäivä nyt pitää olla muistuttamassa. Ja varmasti sitä oletettavasti aikuisella hahmolla on muutakin mielessä kuin tulevasta hankinnasta ensimmäisenä tietäminen? Jäitä hattuun, sieltä tulee mitä on.tullakseen...
 

Anu Saukko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team
Lukon johdon pitäisi nyt astua Kiekkoareenan tms kautta esiin ja joko katkoa huhuilta siivet tai että lähellä ollaan. Ei kokoajan viitteis olla netin äärellä... :)
Rajala tuli jo eilen esiin ja varmisti sopimuksen eli kiisti sen. Rajalan kommenttia, kun katsoo niin siitä selvempää sopimuksen varmistamista ei voi vielä tuossa vaiheessa tehdä. Käytännössä asioista Ramstedtin kanssa on sovittu, mutta pelkkä nimi paperista puuttuu.
 

Darumax

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Tottakai Ramussakin olisi riskinsä, mutta vaikea sitä on täysin riskitöntä hakua tehdäkään. Crosbyn hankkimisessakin olisi omat riskinsä, voisi vaikka kolauttaa polvet yhteen Laten kanssa treeneissä. Sentterit ovat aina kysyttyjä ja kesken kauden löydökset usein vielä vaikeampia.

Sopimuksen pituus lienee yksi seikka, mistä väännetään. Toisaalta Ramultakin olisi pieni riski kieltäytyä esim. kahden vuoden pahvista. Jos loppukausi menisikin alakanttiin, saisi ensi kauden pyyntiä luultavasti taas tarkistaa alaspäin, kun nykyhetkessäkään katsottuna hyvät näytöt eivät ole aivan tuoreita.
 

Penaltyfox

Jäsen
Suosikkijoukkue
Raum Lehvälugo
Ramu nähty tänään Fostersissa. Tuskin se siellä pelkästään maankuulua uunimakkaraa ollut syömässä? Nyt vaan odotellaan ketä muu tarttuu täkyyn...
 

Villi-Länsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Anaheim Ducks, Leijonat, Real Madrid
Viimeinen huhu kertoo, että Hillding olisi lähtenyt. Huhu varmaan lähtenyt kuvasta kun pelaajat istuneet numerojärjestyksessä.

Ramstedt on oman twitter päivityksen perusteella ollut 6h sitten Tiksin jäähallissa vetämässä omalla vuorolla.

Jolu kommentoi Facebookissa Lukon päivitykseen, että Lukko saa Joonas Rönnbergistä hyvän oman pään pakin.
En tiedä onko perää mutta oli joskus kova omassa päässä.
 

1936

Jäsen
Suosikkijoukkue
1963 | 2021
Ei ole Hilding mihinkään lähdössä. Ramstedt pelannee huomenna.

Edit. Ja julkaistaan tänään.
 
Viimeksi muokattu:

Sonny Burnett

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
En sitten tiedä millainen pelaaja pitäisi olla, jottei olisi täälläkin kirjoitteleville riski tai huono hankinta. Jos Suomessa korkean tasonsa näyttänyt ja viime kauden KHL-joukkueensa toiseksi paras pistemies ei kelpaa niin mikä sitten?
Mä tiedän, oma kasvatti, kova maalitykki, taklaa lujaa mutta puhtaasti, pystyy pelaamaan laidassa ja keskellä, pienipalkkainen, pitkä sopimus.
 

Anu Saukko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team
Viimeinen huhu kertoo, että Hillding olisi lähtenyt. Huhu varmaan lähtenyt kuvasta kun pelaajat istuneet numerojärjestyksessä.

Ramstedt on oman twitter päivityksen perusteella ollut 6h sitten Tiksin jäähallissa vetämässä omalla vuorolla.

Jolu kommentoi Facebookissa Lukon päivitykseen, että Lukko saa Joonas Rönnbergistä hyvän oman pään pakin.
En tiedä onko perää mutta oli joskus kova omassa päässä.
Eivät istu missään numerojärjestyksessä. Tuo on varsin helppo tarkistaa Lukon sometileiltä. Hillding istuu Claireuxin vieressä.

Seväselle on huhujen mukaan tulossa pitempää huilia jonkin asteisesta aivotärähdyksestä, joten mahdollisesti hänelle hankitaan korvaaja. Rönnberg voisi olla mahdollinen.
 

Rommeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Pale Knuckles - EASHL, Україна
Tuo kuvassa ollut tyhjä paikka ei tosiaankaan ole Hildingin, joten hänen lähtöään sillä tuskin ollaan viestimässä. Joukkue ei istu kopissa numerojärjestyksessä.
 

Raymond

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Miks Lukko ilmottaisi pelaajan lähdöstä tuolla tavalla? Ei olisi tyylikäs tapa... Joten sen voi unohtaa spekuloinnista jo nyt...
 
Suosikkijoukkue
Lukko,Hokki, Leijonat, LA Kings.
Kaikki eivät osaa/halua ymmärtää faktoja. Kyllä täällä joku toivoi mm. Lukon hankkivan Vegasista pois siirtyneen Vadim Shipachyovin. Tuon tason pelimiehen palkkapyyntö on arviolta siellä 2 miljoonan euron luokassa, eli hieman alle Lukon koko pelaajabudjetin.

Minä se olin. Ketjussa, jonka otsikossa lukee mm. "utopistisia haaveita".
 

carr

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team, Peter Forsberg
Ramstedt on oman twitter päivityksen perusteella ollut 6h sitten Tiksin jäähallissa vetämässä omalla vuorolla.

Tuo "6h sitten" tarkoittaa koska on julkaistu. Ramu on voinut kikkailla siellä vaikka viikko sitten. Nyt vaan julkaisee videon.

Käsittämätöntä, että joku voi tehdä tyhjästä paikasta tuollaisen päätelmän. Luultavasti vitsinä heitetty. Ei Lukolla ole tarvetta mollata ketään tuollalailla vaikka sopimus oltaisiinkin purettu.
 

eriatarka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Tuo "6h sitten" tarkoittaa koska on julkaistu. Ramu on voinut kikkailla siellä vaikka viikko sitten. Nyt vaan julkaisee videon.

Ei ole mitenkään kummallista, että Ramu olisi alkupäivästä Vantaalla ja myöhemmin Raumalla. Itse olin reilu viikko sitten täällä Espoossa alkupäivästä salilla treenaamassa ja myöhemmin iltapäivällä Wanhan Rauman Kaffebarissa juomassa glögiä ennen Lukko-TPS -matsia.
 
Suosikkijoukkue
Lukko
Tuossa
 

Liitteet

  • Screenshot_20171127-191413.png
    Screenshot_20171127-191413.png
    476 KB · kertaa luettu: 628

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Mikä tämä Joonas Rönnberg-huhu on?

Äijä pelasi alkukauden Sheffield Steelersissä, pelikoosteita kun olen YouTubesta katsonut niin joskus marraskuun alkupuolella selostajat mainitsivat että "Rönnberg pelaa viimeisen pelinsä Steelersissä ja palaa kotimaahansa" mutta kyllä hän vielä viime viikolla oli Steelersin mukana Tanskassa Continental Cupin välieräturnauksessa.

Hiukan hämää aina jos pelaaja tulee brittiliigasta. No maalin edustan puhtaana pitämistä siellä kyllä harrastetaan aika kovalla kädellä ja ennenkaikkea mailalla, ei hänestä tietysti mitään bobbyorria saa edes uudestaan tekemällä.
 

Lugu63

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Mikä tämä Joonas Rönnberg-huhu on?

Äijä pelasi alkukauden Sheffield Steelersissä, pelikoosteita kun olen YouTubesta katsonut niin joskus marraskuun alkupuolella selostajat mainitsivat että "Rönnberg pelaa viimeisen pelinsä Steelersissä ja palaa kotimaahansa" mutta kyllä hän vielä viime viikolla oli Steelersin mukana Tanskassa Continental Cupin välieräturnauksessa.

Hiukan hämää aina jos pelaaja tulee brittiliigasta. No maalin edustan puhtaana pitämistä siellä kyllä harrastetaan aika kovalla kädellä ja ennenkaikkea mailalla, ei hänestä tietysti mitään bobbyorria saa edes uudestaan tekemällä.

Huhun heittäjä irvaili jo twitterissä, kuinka sisäpiirin inside Rönnberg-läppä nielaistiin siimoineen.

ELI spekulointi asiasta voidaan lopettaa.

Edit: Kirjoitusvirhe korjattu
 

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Huh. Olen vilipittömän iloinen että kyse oli läpändeerauksesta.
 

carr

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team, Peter Forsberg
Ei ole mitenkään kummallista, että Ramu olisi alkupäivästä Vantaalla ja myöhemmin Raumalla. Itse olin reilu viikko sitten täällä Espoossa alkupäivästä salilla treenaamassa ja myöhemmin iltapäivällä Wanhan Rauman Kaffebarissa juomassa glögiä ennen Lukko-TPS -matsia.

Ei ole ei. Eikä varsinkaan, kun kakkostie sai uutta pintaa. Olen minäkin Helsingissä käynyt. Sitä ajoinkin takaa, että tuosta päivityksestä ei voi vetää mitään johtopäätöksiä.
 

TosiFani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Molemmat. Ramu ja Sallinen. Sit vaikka Generous ja joku kiekollinen pakki kaveriksi. Sitten vaan toria varaamaan.

Rahaa menis kyllä se 500k€ ja budjetti ylittyis varmaan noin 300k€. Eiköhän nuo rahat tulisi lisääntyneen yleisön sekä pitkän kevään myötä takaisin.
Jos ei tule, niin kannatti yrittää kun oli mahdollisuus.

Ei tullut Sallista eikä Generousia, mutta tuo raha kyllä menee. Kateellisena täytyy ihailla menneiden vuosien Lukko ihmisten kaukokatseisuutta.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös