Huhuketju

  • 3 400 197
  • 11 030

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Toivotaan nyt sitten että toteutuu.

Kloten on ilmeisesti tekemässä loppukauden mittaista jatkoa Sallisen kanssa. Linkki Swisshockey sivustolle: EHC Kloten intends to extend Tomi Sallinen's short-term contract - swisshockeynews.ch
Jos Sallinen tekisi jatkon Sveitsiin, (eikä menisi Kärppiin kuten olen itse pienessä mielessäni spekuloinut) ja jos Lukko saisi naarattua Ramstedtin, niin olisihan se hieno juttu. Kuivilta sentterimarkkinoilta se ainoa suomalainen iso saalis.
 

mig24

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Mahtaisiko sen Ramun saada tänään puoleen hintaan Black Friday -markkinoilta?

Jos tämä toteutuu niin eipä juuri enempää voisi tehdä sentteriosaston vahvistamiseksi tällä hetkellä. Todella kova hankinta toteutuessaan. Mutta odotellaan nyt mitä tulee.
 

Guru

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Hallihuhujen mukaan ollaan Ramua Lukkoon tuomassa. Tämä kuultu Lukkoa lähellä olevalta henkilöltä. Odotellaan ensi viikkoon niin nähdään toteutuuko...

Millos kävit hallilla kuuntelemassa?
 

carr

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team, Peter Forsberg
Venäläisseura Slovan Bratislava...

Toivottavasti loppu artikkelista pitäisi paikkansa.
 

L4E

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauma Luk
Sen verran nuhasta touhua ollut viimepelit pois lukien hessu, jotta tarpeeseen tulis.
 

Zeta03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, sympatiat KooKoo
Olen varmaan harvoja ei-lukkolaisia, mutta minun mielestä Ramun mahdollinen siirtyminen Lukkoon on vain hyvä asia. Lukko saa hänestä tarvitsemansa kovatasoisen ja kokeneen hyökkääjän. Jos sopimus käsittää vain loppukauden niin olosuhteet saadaan varmaan sellaiseen kuntoon, jotta myös viihtyy Raumalla.

Toivottavasti sopimus julkistetaan jo ensi viikolla niin loppuu spekulaatiot Ramun pelipaikasta
 
Viimeksi muokattu:

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Eiköhän se huomenna jo julkaista että äijä saadaan tiistaina tositoimiin.
 

Anu Saukko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team
Rauma-Ramu, onk tiatoo paljongk ottaa jenejä ;-)?
Veikkaan, että aikas paljon. Mutta onneksi olemme Liigan rikkain seura ja on varaa hankkia tämän tason pelaajia.

En tosin vielä uskoisi Innasen huhuihin. Luotan Vanhataloon, joka sanoi jo aikoja sitten, että Ramu ei ole tulossa. :)
 

Guru

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Kun tuosta neuvotteluyhteydestä ensimmäisen kerran kirjoitin, niin silloin oli jo neuvoteltu pitkään. Käsitykseni mukaan koko prosessi oli aikamoinen vääntö ja vaatimukset kovat puolin ja toisin. Toivon ettei ihan älyttömästi jouduttu maksamaan.
 

Since 1931

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves,Liverpool,sympatiat HIFK (Kom Igen Ilves)
Huhua kuulin,että yli 200kilotonnia maksaa Ramstedtin palvelukset loppukaudesta. Tappara oli kiinnostunut,mutta liitu loppui.
Lukollahan ei liitu lopu kesken :).
 

Raymond

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Kun tuosta neuvotteluyhteydestä ensimmäisen kerran kirjoitin, niin silloin oli jo neuvoteltu pitkään. Käsitykseni mukaan koko prosessi oli aikamoinen vääntö ja vaatimukset kovat puolin ja toisin. Toivon ettei ihan älyttömästi jouduttu maksamaan.

Pelimiehestä pitää pulittaa. Maksoi mitä maksoi niin kyllä Ramu maksaa takaisin itsensä.

Ramstedt ei pelaa muuten numerolla 50. Mahtaakohan Ramun sopimus vaikuttaa mahdollisen 50 tuloon?
 

Guru

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Pelimiehestä pitää pulittaa. Maksoi mitä maksoi niin kyllä Ramu maksaa takaisin itsensä.

Ramstedt ei pelaa muuten numerolla 50. Mahtaakohan Ramun sopimus vaikuttaa mahdollisen 50 tuloon?

Totta. Palkan lisäksi Lukko väänsi kai ensi kauden sopimuksestakin (sinne tuon uutisen mukaan ei päästy). Tuosta "50 huhusta" en itse tiedä mitään.
 

Pavlikovsky

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Calgary Flames sekä Manchester United.
Löytyihän se Suomen Jozef Strakalle työnantaja. Mielenkiintoista olisi tietää, että millä hinnalla kääntyi taiteilijan takki bandykentiltä Äijänsuolle. Parhaimmillaan kiekon kanssa ylivertainen, huonoimmillaan kiukutellessaan yhtä hyödyllinen kuin NiemisJarkko sählyjoukkueissa.
 

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Olen varmaan harvoja, mutta minun mielestä Ramun mahdollinen siirtyminen Lukkoon on vain hyvä asia.
Mitä tarkoitat? Kyllähän tämän palstan muutkin aktiiviset Lukko-kirjoittajat ovat pitäneet Ramun tuloa hyvänä.
 

Zeta03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, sympatiat KooKoo
Mitä tarkoitat? Kyllähän tämän palstan muutkin aktiiviset Lukko-kirjoittajat ovat pitäneet Ramun tuloa hyvänä.

Huomasin virheeni. Kirjoituksesta puuttui "ei-lukkolaisia". Nyt korjattuna

Ramu olisi kelvannut moneen muuhunkin Liigajoukkueeseen mutta hyvä homma jos tulee täksi kaudeksi juurikin Lukkoon.
 

Lugu63

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Ramstedtin sopimus julkaistaan vahvan huhun mukaan huomenna. Siinä tapauksessa saattaa pelata heti tiistaina jos siirtopaperit saapuisivat ajoissa.
 

Repolainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Ramstedtin sopimus julkaistaan vahvan huhun mukaan huomenna. Siinä tapauksessa saattaa pelata heti tiistaina jos siirtopaperit saapuisivat ajoissa.
Tiedä sitten. Melkein olisi parempi että tuo mottipäinen tarjous säästettäisiin ensi kauden budjettiin, kun mestaruudesta ei tällä kaudella pelata.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös