Hoksaa kiekkoilija, osa 1

  • 1 926
  • 35

fiftyeight

Jäsen
Suosikkijoukkue
Iddrott Förskott Puukädet
Re: Re: Re: Bravo / Brava!

Viestin lähetti Twite
http://www.jatkoaika.com/nhl.php?joukkue=Pittsburgh&pelaaja=1515

Jaahas. Tämä onkin taas tätä perunateatteria. Minä kun ymmärsin, että mukana on vain sm-liigan pelaajat. Kas kun et Mestiksen kavereita hakenut mukaan... eikä Levokari ole edes pelannut yhden ainutta NHL- peliä.

On tää niin tätä.
 

Olkku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen mestarit 20-21
Re: Re: Re: Re: Bravo / Brava!

Viestin lähetti fiftyeight
Jaahas. Tämä onkin taas tätä perunateatteria. Minä kun ymmärsin, että mukana on vain sm-liigan pelaajat. Kas kun et Mestiksen kavereita hakenut mukaan... eikä Levokari ole edes pelannut yhden ainutta NHL- peliä.

Älä nyt 58 vedä hernettä nenuun, eikös se nyt ole kiva, että joku järjästää jotain ohjelmaa kesälläkin.

Näkee sentään vaivan, annetaan siitä propsit. Ja mun mielestä tämmöset funtsimista vaativat jutut on ihan kivoja, vaikka en itte vastaiskaan.
 

krobbe

Jäsen
1) Tekstiilin takamus = Kankaanperä

2) Tuore maatalo = Uusikartano

3) Einon kieltäytyminen = Leinonen

4) Lauri sattui = Viitakoski

5) Nurmikko syksyllä = ??????

6) Varoitus uhanalaisesta kentästä = ???????

7) Työkäsky kaivosmiehelle = Louhi

8) Ennestään rulla = Jokela

9) Se takaperin säinen = Eskelinen

10) Tapiotapio = Levokari

11) Jauhaja s = Myllys

12) Hello ei = Heino

13) 50 kirjoitelma = Laine

14) Golan = Mäki

15) Väristandardi vuorten välissä = Palsola

16) Ei lyhyen diminutiivi = Pitkänen

17) Osun kahvikupin osa = Koskenkorva

18) Tuos ahven = Toskala

19) Ilman tamperelaista minää = Määttä

20) Pikku Alvar = Aaltonen

Ihan jees juttu, mukavia pähkäiltäviä, pari ei auennut kirveelläkään. Ja tuosta ahvenesta en ole lainkaan varma, mutta ahven on kala ja tuos, olisko se sama kuin tos(sa).

Lisää kiitos.
 

fiftyeight

Jäsen
Suosikkijoukkue
Iddrott Förskott Puukädet
Re: Re: Re: Re: Re: Bravo / Brava!

Viestin lähetti foxsixteen
Älä nyt 58 vedä hernettä nenuun, eikös se nyt ole kiva, että joku järjästää jotain ohjelmaa kesälläkin.

Näkee sentään vaivan, annetaan siitä propsit. Ja mun mielestä tämmöset funtsimista vaativat jutut on ihan kivoja, vaikka en itte vastaiskaan.

Ei tässä mitään herneitä ole nähty, kunhan leukojani louskutan kun huomasin oman hölmöyteni. Samaa mieltä olen, että nämä ovatten ihan mukavia.

Suurissa haaveissani olen ajatellut laittaa Olympiavisaa liikkeelle jossain välissä. Kysymyksetkin on jo tehty, mutta ne pitäisi vielä tarkistuttaa edellä olevan kaltaisten väärinymmärrysten välttämiseksi. Ehkä saan sen aikaiseksi ennen Ateenan kisoja, ehkä en.
 

Twite

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hämeenlinnan Pallokerho
-

Viestin lähetti fiftyeight
edellä olevan kaltaisten väärinymmärrysten välttämiseksi.
Jos vastaajat eivät osaa lukea niin minkäs sille voi?

Eikä tässä kenelläkään mitään herneitä missään ole. Näennäiskiukutteluhan on mitä mainioin tapa purkaa harmitustaan.

PS. Krobbe, saat kyllä pisteet pyytämättä ja selittelemättä. Hosuin tuon otiloinnin kanssa aika pahasti.
 

krobbe

Jäsen
Re: -

Viestin lähetti Twite
Jos vastaajat eivät osaa lukea niin minkäs sille voi?

Eikä tässä kenelläkään mitään herneitä missään ole. Näennäiskiukutteluhan on mitä mainioin tapa purkaa harmitustaan.

PS. Krobbe, saat kyllä pisteet pyytämättä ja selittelemättä. Hosuin tuon otiloinnin kanssa aika pahasti.

En minä pisteitä kaipaa, mukavaahan tuo oli. Lunttaaminen ei ole kivaa, eikä sitä pidä harrastaman.

Tapparan jälkipeleissä oli kauden aikana saman tyylinen juttu, siellä vastaukset pistettiin meilinä eteenpäin. Helpottaa varmaan kovasti hommaa ja mahdollisia pisteytyksiä. Vaivaahan siitä tietysti on laatijalle.
 

krobbe

Jäsen
Kisan laatijalle palkinnoksi yksi kiperä:

Kyseessä on SM-liigan pelaaja pääkaupunkiseudulta, sekä etu että sukunimi:

Ensin pakittaa Joensuusta viiteen, sitten löytyy tähdestä kun katselet idästä länteen viiteen asti.
 

Twite

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hämeenlinnan Pallokerho
Viestin lähetti krobbe
Kisan laatijalle palkinnoksi yksi kiperä:

Kyseessä on SM-liigan pelaaja pääkaupunkiseudulta, sekä etu että sukunimi:

Ensin pakittaa Joensuusta viiteen, sitten löytyy tähdestä kun katselet idästä länteen viiteen asti.
Ville Varakas!

Tosi paha. Yksi työpäivä ja pari vapaailtaa meni tuossa. Tosin en tuota Joensuusta pakittamista keksi, mutta sakara + v löytyi vihdoin ja viimein. Kai se samalla logiikalla on joku Elli sitten.

Niin, ehkäpä kehtaan tehdä vielä uuden visan kun en tässä menettänyt kasvojani. Siis olettaen että vastasin oikein.
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Viestin lähetti Twite
Tosin en tuota Joensuusta pakittamista keksi, mutta sakara + v löytyi vihdoin ja viimein. Kai se samalla logiikalla on joku Elli sitten.

Eikö Twite ole koskaan kuullut Joensuun Ellistä? Käytähän GooGlea, niin tietosi laajenee. :)
 

krobbe

Jäsen
Viestin lähetti Twite
Ville Varakas!

Tosi paha. Yksi työpäivä ja pari vapaailtaa meni tuossa. Tosin en tuota Joensuusta pakittamista keksi, mutta sakara + v löytyi vihdoin ja viimein. Kai se samalla logiikalla on joku Elli sitten.

Niin, ehkäpä kehtaan tehdä vielä uuden visan kun en tässä menettänyt kasvojani. Siis olettaen että vastasin oikein.

Onneksi olkoon, aukesihan se sieltä. Sistis tuossa kertoikin Villen selityksen joten ei siitä enempää.
 

Twite

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hämeenlinnan Pallokerho
Pisteet

Ratkaisin pisteytysongelman siten että jokaisesta oikeasta vastauksesta 1 piste. Jos vastasi vain auki oleviin niin pisteitä vaan niistä. Toisaalta eihän voi vastata niihin jo oikeiksi todettuihin jos on kerran lukenut jo ketjua, siis oma syy. Ja eihän tämä pisteytys tässä merkittävää ole, vaan keksimisen ilo ja minun pätemisitarpeeni tyydyttäminen.

Hoksaa kiekkoilija, osa 1

17/20 VH87
17/20 Krobbe
14/20 Voittaja
7/20 Miguel
7/20 Kemulator
7/20 qaz
6/20 Moto
5/20 Nikke
4/20 Hank Da Silva
4/20 (nel-jä) fiftyeight
2/20 Patarouva
2/20 Sistis
2/20 Sam#9
1/20 Ohmi
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös