Hockey Arena - JatkoaikaCup

  • 7 980
  • 112

Lunatico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Lunaticolle lähti haaste pronssipeliin - tää hoidetaan vaikka väkisin, :-)

Hieman taidetaan olla alakynnessä näin ennakkoon, mutta koitetaan laittaa kampoihin mahdollisimman hyvin. Tää voitetaan -on viesti joukkueelle :)
 

ipa rules

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Packers
Juu tässä lähipäivät ratkasee paljon. Ilveksellä on paljon pelissä jotta suunniteltu nousu takaisin kolmoseen saavutetaan, mutta eitä jatkiscupin pronssipeliä silti ylenkatsota. Tappio mateille kirvelee vieläkin, :-)
 

vilpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
San Jose Chokes
Taisi käydä köpelösti finaalia ajatellen kun yksi puolustaja ja paras maalintekijä menivät loukkaantumaan HaHaNon semifinaaleissa...
 

vilpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
San Jose Chokes
Minulla on täysin sama tilanne loukkaantumisten osalta päällä, joten puntit ovat tasan ;)
Taisi olla mulla etulyöntiasema joukkuehengen suhteen, kun pääsin sitä tuossa nostelemaan turhissa otteluissa ylöspäin. Merkittävällä varmasti molemmat pelattiin, tai ainakin itse pelasin kun kerran näin ainutlaatuisesta kunniasta oli kyse.

Yllättävän hyvin nuo junioripakit jaksoivat, ja ykkösketju onnistui ratkaisemaan pelin. Kiitokset kaikille hienosta turnauksesta, tulipahan voitettua sentään jotain tällä kaudella =)

No, viikon päästä vielä HaHaNon finaali...
 

Lunatico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Ei kai nyt joukkuehenki ja ottelun tärkeys vaikuta ystävyysotteluissa? Siinä luulossa olen ainakin aina elänyt... Olenko luullut väärin?

Oma pronssimatsi päättyi kirvelevään 2-1 tappioon, ja vähäisellä mentiin niinkuin aina ystävyysotteluissa, niin vähentää loukkaantumisriskiä (kait?).

No joka tapauksessa hienosti pelattu omalta osalta historian ensimmäinen JA-Cup. Välierät oli tavoite ja se täyttyi.

Pelaan nyt VI.6 liigassa niin onko ensi kauden lohko V.3 kun nyt finaaleissa pelataan?

Muutama kokenut (ja yksi vähemmän kokenut) ja taitava ukko myytävänä.

32v. TI 305 pot. -6 kok. 252 EI -3! (laituri) hp: 80M
21v. TI 190 99/41 -3 (laituri) hp: 80M
32v. TI 255 pot. 0 kok. 158 (97%) +2 (pakki) sopimusta jäljellä 120pvää hp: 29M
 

Wicci

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Pittsburgh Penguins, Sudden Death (RIP)
16.9. finaali

Särjet-Made44 4-2

Pronssiottelu

Ilves-Thug Angelz 2-1

Turnee ohi, Särjet vei mestaruuden ja Made44 sai hopeeta. Ilves vei pronssit ja Thug Angelz jäi neljänneksi.

Mä siirrän vastuun seuraavalle turnauksen järjestämisessä, mä käytän tänkin ajan maajoukkueeseen ens kaudella. Onnee kaikille tulevaan kauteen.
 

vilpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
San Jose Chokes
Ei kai nyt joukkuehenki ja ottelun tärkeys vaikuta ystävyysotteluissa? Siinä luulossa olen ainakin aina elänyt... Olenko luullut väärin?
Vaikuttavat. Näet sen suoraan siitä, kuinka scouttausosaston tarjoama motivaatio illan otteluun muuttuu noiden muuttuessa.

Ottelun merkitys ei vain vaikuta joukkuehenkeen.
 

Danko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Columbus Blue Jackets
Turnee ohi, Särjet vei mestaruuden ja Made44 sai hopeeta. Ilves vei pronssit ja Thug Angelz jäi neljänneksi.

Mä siirrän vastuun seuraavalle turnauksen järjestämisessä, mä käytän tänkin ajan maajoukkueeseen ens kaudella. Onnee kaikille tulevaan kauteen.

Onnea kärkinelikolle ja toki erityisesti voittajalle!

Kiitokset myös Petelle homman järjestämisestä. Kiva pieni lisä tällainen suht tuttujen vastustajien välinen turnee kesken kauden. Toivottavasti saadaan pystyyn tällainen tulevaisuudessakin.
 

ipa rules

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Packers
Ei kai nyt joukkuehenki ja ottelun tärkeys vaikuta ystävyysotteluissa? Siinä luulossa olen ainakin aina elänyt... Olenko luullut väärin?

Oma pronssimatsi päättyi kirvelevään 2-1 tappioon, ja vähäisellä mentiin niinkuin aina ystävyysotteluissa, niin vähentää loukkaantumisriskiä (kait?).

Vähäisellä mentiin täälläkin, joten tasoissa sitten siltä osin. :-)

Kiitoksia järjestäjälle ja toivottavasti löytyy uusi mies tilalle.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös