Ilmoitukset

Nimimerkki Kaltsu on sivussa seuraavan viikon ajan sääntöjen 4§:n ja 5§:n perusteella.

Nimimerkki thnninen on seuraavan viikon pelikiellossa sääntöjen 6§:n perusteella.

Nimimerkki JypFabu on sivussa seuraavan viikon ajan sääntöjen 2§:n ja 6§:n perusteella.

Nimimerkki BlackWolf on poissa seuraavan viikon sääntöjen 6§:n ja 18§:n perusteella.

Nimimerkki Bobby on seuraavan viikon pelikiellossa sääntöjen 4§:n perusteella.

Hockey Arena – Online Hockey Manager

Viestiketju osiossa 'Peliluola' , aloittajana Jantse, 12.11.2004 klo 13.27.

1. Danko Jäsen

Suosikkijoukkue:
    NHL, Jokerit, Kekäläinen, Barkov, Ristolainen
  2. Numero66 Jäsen

Suosikkijoukkue:
    NHL, Kärpät
  3. Splendide Jäsen

Suosikkijoukkue:
    Flygande fisktuppar
    Ostakaa nyt joku multa 100 pinnan lahjakkuudella olevat juniorit. Eivät nyt myynnissä, mutta pistän, jos joku kiinnostuu. Seura tarvitsee kipeästi rahaa.

Harri Kelo 19 v 133 TI 100% lahjakkuus 71 potentiaali. Uskollisuus -2.

Nettijääkiekkopeli | Hockey Arena (linkki vie peliin ja pelaajan profiiliin)

Pasi Lähteelä 17 v 78 TI 100% lahjakkuus 71 potentiaali. Uskollisuus ?

Nettijääkiekkopeli | Hockey Arena (linkki peliin ja pelaajan profiiliin)

4. Baloun Jäsen

Suosikkijoukkue:
    Ilves, sympatiat milloin kenellekkin
  5. Numero66 Jäsen

Suosikkijoukkue:
    NHL, Kärpät
    Nettijääkiekkopeli | Hockey Arena
    96/max/-3
    24-v laitahyökkääjä, TI 331 ja kokemusta 175. Siitä pirun hyvä laituri jollekin, kerkee hyvin tehä vaikka franchisen, nostaa uskollisuutta tai myyä ennen ufa ikää.

6. Numero66 Jäsen

Suosikkijoukkue:
    NHL, Kärpät
    Lainaus:
    Laskin hintaa, kun ei ekalla kerralla menny kaupaks.

7. -pasi- Jäsen

Suosikkijoukkue:
    JYP
    Itse oon tässä miettinyt että ei taida nykyään olla ainakaan iso rahallinen hyöty saada huippujunnuja, nyt nousi 17v 99/max-2 ukko josta pyynti 100m, mutta tuskin edes + uskollisuudella menee. SItten nousi 18v 96/max-1 TI 96 joka ei mennyt ainakaan alkukaudesta kaupan jollain vähän yli 100M pyynillä, 97/max-1 18v nosto myös odottelee mitä sille tekee kun markkinat ei oikein ime.

No sentään MAX/MAX Granlundista 19v iässä lähti 477M, mutta olisihan siitäkin kai enemmän voinut saada oikealla ostajalla :) elkein näillä 5 hyvällä nostolla toki olsii kannattanut oma nuorennos uudestaan aloittaa kun yrittää 20M hintaan saada jotain kaupaksi. pari yli 95 lahjaista heikolla potullakin olisi ylempiin ketjuihin saanut.

8. Danko Jäsen

Suosikkijoukkue:
  9. -pasi- Jäsen

Suosikkijoukkue:
    JYP
  10. odwaz Jäsen

Suosikkijoukkue:
    Kepa, PP
  11. -pasi- Jäsen

Suosikkijoukkue:
    JYP
    Lainaus:
    Vika taitaa olla sun/sun teleoperaattorin päässä ihan hyvin eilen koko päivän sisällä on tullut oltua.

12. odwaz Jäsen

Suosikkijoukkue:
    Kepa, PP
    Lainaus:
    Oli oli, sainhan mä sen selvitettyä heti kun asian tajusin. En vaan tajua vieläkään, miten olen saanut HAn IP-osoitteen blokattua. En siis todellakaan tiedä miten niin voi (vahingossa) tehdä tossa mun palomuurissa :)

13. -pasi- Jäsen

Suosikkijoukkue:
    JYP
    Näyttäisi markkinoilla olevan mun junnukoulun Raimo Helminen :) ehkä mun ei tuota mun Granlundia olisi kannattanut myydä, olisi kasvattanut omista kasvateissa oikeannimisten lätkäpelaajien tiimin :)

14. Danko Jäsen

Suosikkijoukkue:
  15. Danko Jäsen

Suosikkijoukkue:
  16. Baloun Jäsen

Suosikkijoukkue:
    Kunhan nyt hinta ei paisuisi yli niin Rihan voisi itselleni ostella.

17. -pasi- Jäsen

Suosikkijoukkue:
    JYP
    KRISTIAN SOMERKIVI, ID 38117450
    96/max -1
    loy -1
    18v
    TI 110
    puolustus 90
    voima 7
    ihi 13
    Kokemus 25
    http://www.hockeyarena.net/fi/index.php?p=public_player_info.inc&id=38117450

Eipä mennyt alkukaudesta reiluilla 100M pyyneillä joten kokeilaan nyt edes 10k pyynillä jos jollekin kelpaa. Lisäksi tuossa on 18v Ti 103 97/max-1 puhdas sentteri -3 loy ja ei uskollisuutta, jotain rahallista pyyntiä voi heittää jos kiinostaa, katsotaanko potkinko vai treenaisiko itse. Lisäksi olisi 17v TI 68, 99/max-2 ´+ uskollisuudella täydellinen pakin jakauma, mutta tämänkin kohdalla taitaa mennä potkuihin kun ei näytä yli 50M olevan markkina-arvoa.

18. Danko Jäsen

Suosikkijoukkue:
  19. peketsi Jäsen

Suosikkijoukkue:
    Kärpät, NHL
    Lainaus:
    Kappas kehveliä, joukkueesi pelaa samaa divaria kuin meikäläisen.
    Samassa divarissahan on myös Suomen U20:sessa pelaava pelaaja ja rupesinkin tässä miettimään että olisikohan omalla 19-vuotiaalla junnupakillani ollut saumoja. Onko potentiaalilla merkitystä juniorimaajoukkueeseen valittaessa?

20. Danko Jäsen

Suosikkijoukkue:
    Lainaus:
    Divarissamme on itseasiassa kaksi Suomen U20-pelaajaa. Toinen pelaa Sikakiekossa ja toinen omassa jengissäni ykkösen laiturina. U20 pelaajia valittaessa valttia ovat kova taitoindeksi, kokemus sekä oikeanlainen taitojakauma. Potentiaali on pitkälti sivuseikka nimenomaan U20 jengin kohdalla. Oma Suomen U20 jengin laiturini on taitoindeksiltään yksi maajoukkueen heikoimmista mutta erinomaisen kokemuksen ja jakauman vuoksi pelaa usein U20 jengin kakkos- tai kolmosketjussa.

21. Danko Jäsen

Suosikkijoukkue:
  22. ipa rules Jäsen

Suosikkijoukkue:
    Ilves
  23. Danko Jäsen

Suosikkijoukkue:
  24. Baloun Jäsen

Suosikkijoukkue: