HIFK vaihtokaupoilla, ketä lähtisi ja kuka tilalle?

  • 87 234
  • 345

Red Beast

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hifk, Sihvosen Petteri & Tammisen Juhani
pelikielto kirjoitti:
Samoilla linjoilla Haukionkalan kanssa. En ihan ymmärrä sen kiekollisen pakin pulaa. Karalahti, Pikkarainen ja Saarinen- kolmikko kestävät mielestäni vertailun mihin tahansa S/M- liigan vastaavaan.

Toikin pitää paikkansa paitsi että itse en tota Saarista allekirjoita ja Pikkarainen on mielestä vielä hieman epävarma. Joinakin päivinä peli toimii mutta sitten vähän liian usein on sellaisia päiviä kun ei pysty pelaamaan omalla tasollaan. Liekö kokemattomuutta.
Voi olla että myös itse haikailen turhaan menneiden perään. Tulee vaan helve... hyvä mieli ku muistelee rafalskin nousuja b-pisteen kaarelle josta suoraan syötöstä maali.
 

Snakster

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Red Beast kirjoitti:
Voi olla että myös itse haikailen turhaan menneiden perään. Tulee vaan helve... hyvä mieli ku muistelee rafalskin nousuja b-pisteen kaarelle josta suoraan syötöstä maali.

Saattaa olla, että Rafalski on paras pelaaja, joka on koskaan pelannut sm-liigassa. Ihan paskasti ei siis välttämättä mene, vaikkei joka vuosi samantasoista pakkia olisikaan takalinjoilla.
 

Borsato

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Arsenal, NYR
jessus sentään...

ALIBI kirjoitti:
Urpot!!!
Lundel ei IKINÄ TuLE OLEMAAN VOITTAVA MAALIVAHTI.


tämä apukoululaisen virtuoosimainen kirjoitus tuskin kaipaa lisäkommenttia, hei haloo.. kuka tässä on se URPO !
 

tant gredulin

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Askey kakkosena taas - voi kunpa ymmärtäisin mitä tässä tapahtui. Jos sanon taas, että uskon Sheddeniin, niin pitääkö uskoa myös Isään ja Poikaan? OK, jos ne on Salmelaiset, uskon niihinkin :)
Ei ole vaan vieläkään minulle valjennut Askeyn epäsuosio.
 

lintu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
tant gredulin kirjoitti:
Askey kakkosena taas - voi kunpa ymmärtäisin mitä tässä tapahtui. Jos sanon taas, että uskon Sheddeniin, niin pitääkö uskoa myös Isään ja Poikaan? OK, jos ne on Salmelaiset, uskon niihinkin :)
Ei ole vaan vieläkään minulle valjennut Askeyn epäsuosio.

Janne on tällä hetkellä se kuumempi maalivahti joten annetaan hänen jatkaa niin kauan kunnes taas jäähtyy. Ihan turha olisi Jannen itseluottamusta nyt musertaa ja napata penkille kun kerran kulkee. Sitten jos/kun töpeksii niin Askey taas maalille.
 

tant gredulin

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Sorry epämääräinen ilmiasu - en toki pelkästään tätä iltaa tarkoittanutkaan.
Koko juttu on vaan jotenkin niin mystinen - alhaalta ylös huipulle ja sieltä takaisin ryminällä ja 'myyntiin' ja ei myytykään ja nyt penkillä...
 
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
lintu kirjoitti:
Janne on tällä hetkellä se kuumempi maalivahti joten annetaan hänen jatkaa niin kauan kunnes taas jäähtyy. Ihan turha olisi Jannen itseluottamusta nyt musertaa ja napata penkille kun kerran kulkee. Sitten jos/kun töpeksii niin Askey taas maalille.

Itse taas luulen, että Askeylle on lyöty hintalappu selkään eikä nyt ole varaa reväyttää nivusiaan. Sitä minkä takia näin on tehty en osaa selittää? Kaipa siellä minua viisammat miehet näistä päättää...
 

Hegu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kun näitä kauppoja mietitään...

Luusereihin ja narreihin saa passittaa pelaajia...
Askey - Little
Molemmilla samaa hintaluokkaa olevat sopparit ja peliesitykset olleet yhtä "varmoja"/"epävarmoja"
Murphy(/White) - Kohn
White ei kelvanne, vaikka Bluesilla sentteri pulaa. Murphy potentiaalinen pelaaja, joka voisi Bluesia kiinnostaa. Kohn taas saattaisi nousta aikaisempien kausien tasolle uudessa ympäristössä. Sopparit lienevät samaa hintaluokkaa? Kohn ehkä hieman parempi "vireisempi", mutta suhteutettuna tämän hetkiseen vastuuseen puntit hieman tasoittuu...

Nämä vain ajatuksia, mutta noista kaupoista voisi löytyä vain voittajia?
 

pelikielto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
lintu kirjoitti:
Janne on tällä hetkellä se kuumempi maalivahti joten annetaan hänen jatkaa niin kauan kunnes taas jäähtyy. Ihan turha olisi Jannen itseluottamusta nyt musertaa ja napata penkille kun kerran kulkee. Sitten jos/kun töpeksii niin Askey taas maalille.
Eikös Askeylle käynyt juuri niin että otettiin kesken hyvän putken(ei tosin pitkän) Lundell puikkoihin? Toivottavasti Askeyta ei olla ulostamassa...
 

Juhaht

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Hegu kirjoitti:
Luusereihin ja narreihin saa passittaa pelaajia...
Askey - Little
Molemmilla samaa hintaluokkaa olevat sopparit ja peliesitykset olleet yhtä "varmoja"/"epävarmoja"
Murphy(/White) - Kohn
White ei kelvanne, vaikka Bluesilla sentteri pulaa. Murphy potentiaalinen pelaaja, joka voisi Bluesia kiinnostaa. Kohn taas saattaisi nousta aikaisempien kausien tasolle uudessa ympäristössä. Sopparit lienevät samaa hintaluokkaa? Kohn ehkä hieman parempi "vireisempi", mutta suhteutettuna tämän hetkiseen vastuuseen puntit hieman tasoittuu...

Nämä vain ajatuksia, mutta noista kaupoista voisi löytyä vain voittajia?

Kommentoidaan nyt kun kerran sattuu olemaan hetki aikaa ja tännekin eksyin. Eikös näiden vaihtokauppojen pointtina ole se, että kumpikin kokee saavansa jotain? Kohn on pelannut SM-liigassa ja Espoossa neljä vuotta, osoittaen jokaisella kaudella oman tasonsa. Murphy on parista hyvästä AHL-kaudestaan huolimatta ainakin vielä, sori vaan, täysi nobody. Whitea en huolisi vaikka olisi ilmaiseksi tulossa, mutta toisaalta, enhän minä siellä Summasen paikalla istukaan.

Littlen vaihto johonkin Passmoreen voisi olla edes ajatustasolla etäisesti mahdollinen, mutta Askeyyn ei sitten millään. Perusteluina Littlen liksa ja miesten tasoero.

Jos Blues-HIFK-akselilla haluttaisiin todelliseen vaihtokauppaan lähteä, mitä epäilen, tulisi kysymykseen lähinnä kiekolliseen peliin kykenevä pakki teiltä meille. En tiedä joukkueenne tarpeita, joten en osaa veikata miltä pelipaikalta meiltä tässä skenaariossa pelaaja lähtisi, mutta Bluesiin on tuota kiekollista pakkia huudeltu jo pari vuotta. Ilman tulosta. Teillä tuntuu pakistossa olevan ylitarjontaa, joten sikäli treidi kai voisi olla ihan mahdollinenkin.

Nojoo. Nämä on näitä, tietäähän sen, ettei liigan sisäisiä vaihtokauppoja juuri kesken kauden nykyisin nähdä.
 

PHILLY FLYERS

Jäsen
Suosikkijoukkue
PHILLY FLYERS,HIFK,LIVERPOOL FC.
Juhaht kirjoitti:
Kommentoidaan nyt kun kerran sattuu olemaan hetki aikaa ja tännekin eksyin. Eikös näiden vaihtokauppojen pointtina ole se, että kumpikin kokee saavansa jotain? Kohn on pelannut SM-liigassa ja Espoossa neljä vuotta, osoittaen jokaisella kaudella oman tasonsa. Murphy on parista hyvästä AHL-kaudestaan huolimatta ainakin vielä, sori vaan, täysi nobody. Whitea en huolisi vaikka olisi ilmaiseksi tulossa, mutta toisaalta, enhän minä siellä Summasen paikalla istukaan.

Littlen vaihto johonkin Passmoreen voisi olla edes ajatustasolla etäisesti mahdollinen, mutta Askeyyn ei sitten millään. Perusteluina Littlen liksa ja miesten tasoero.

Jos Blues-HIFK-akselilla haluttaisiin todelliseen vaihtokauppaan lähteä, mitä epäilen, tulisi kysymykseen lähinnä kiekolliseen peliin kykenevä pakki teiltä meille. En tiedä joukkueenne tarpeita, joten en osaa veikata miltä pelipaikalta meiltä tässä skenaariossa pelaaja lähtisi, mutta Bluesiin on tuota kiekollista pakkia huudeltu jo pari vuotta. Ilman tulosta. Teillä tuntuu pakistossa olevan ylitarjontaa, joten sikäli treidi kai voisi olla ihan mahdollinenkin.

Nojoo. Nämä on näitä, tietäähän sen, ettei liigan sisäisiä vaihtokauppoja juuri kesken kauden nykyisin nähdä.
 

Rebel

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK Helsinki
Juhaht kirjoitti:
Kohn on pelannut SM-liigassa ja Espoossa neljä vuotta, osoittaen jokaisella kaudella oman tasonsa.

Littlen vaihto johonkin Passmoreen voisi olla edes ajatustasolla etäisesti mahdollinen, mutta Askeyyn ei sitten millään. Perusteluina Littlen liksa ja miesten tasoero.

Joo, tiistaina nähtiin Kohnin oma taso. Vopat ilman käsiä.

Littlen liksa tosiaan voi olla aika kova, että kannattaisi ottaa Bluesilta, toisaalta meidän maalivahdit on edellä Bluesia vielä molemmat, joten ei todellakaan huippuvaihto.
 

Vegas

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
punaiset_lasit kirjoitti:
Itse taas luulen, että Askeylle on lyöty hintalappu selkään eikä nyt ole varaa reväyttää nivusiaan. Sitä minkä takia näin on tehty en osaa selittää? Kaipa siellä minua viisammat miehet näistä päättää...
Tämähän tukis sitä, että eilisellä Kaanimatsilla nostettiin vaan torjuntaprossaa,jotta myynti ehkä helpottuisi.Jannehan on taas tänään tolppien välissä vaikka Askey eilen pelas varmaotteisesti.Elämme jne.......
 

erkki1980

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
poikittainen kirjoitti:
Postinkantaja olisi vielä todella mukava nähdä punaisissa!!! Tänne näin...

Älkää nyt viitsikö! Vallu ei pysty edes Whiten tasolle enään. Miustaakseni IFK antoi Vallun Bluesiin. Ei enään takasin.
 

Carlos

Jäsen
erkki1980 kirjoitti:
Älkää nyt viitsikö! Vallu ei pysty edes Whiten tasolle enään. Miustaakseni IFK antoi Vallun Bluesiin. Ei enään takasin.

Juu, näin se meni. Hifk antoi Vallun Bluesiin, tosin lisäpykälänä sopimuksessa oli ensin uran lopettaminen, sitten 6 kautta Tapparassa, ja vasta sitten sinisiin surffailemaan.
 

Tommy

Jäsen
Suosikkijoukkue
#17
Carlos kirjoitti:
Juu, näin se meni. Hifk antoi Vallun Bluesiin, tosin lisäpykälänä sopimuksessa oli ensin uran lopettaminen, sitten 6 kautta Tapparassa, ja vasta sitten sinisiin surffailemaan.

Pakko tarttua vaikka huono provo onkin,
Krykov nimittäin teki jälkimmäisellä Blues-kaudellaan SM-liigan piste-ennätyksensä, 43 pistettä, joista 23 oli maaleja.

Ja vähän vaikuttaisi siltä että olisi taas tulossa sinisiin "surffailemaan".
 

Lawless

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Oleg kirjoitti:
Kelpaisikohan Bluesille Mikko Kurvinen? Vaihdossa saataisiin vaikka Kari Haakana.
Ei Haakanaa missään nimessä. Surkea, hidas, kankea, ei kovinkaan fyysinen, mitäänsanomaton pakki. Kurvisestakaan tosin ei paljon ole ollut hyötyä. Siis mieluummin vaikka Tero Määttä kuin Haakana.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös