HIFK:n huhut, mutut & htt-spekuloinnit

  • 6 900 913
  • 29 120

stiflat

Jäsen
Suosikkijoukkue
New York Rangers, HIFK
Ramuhan on ennenpitkää taas tilanteessa ettei voi siirtyä muualle kun muuten ei saisi rästissä olevia palkkojaan, mutta pelaamaankaan ei pääse. Saikohan hän niitä viime kaudella lopulta(kaan)? Hieno sarja tuo KHL.
 

Lemieaux

Jäsen
Suosikkijoukkue
Total hockey / Totaalvoetbal
Ramuhan on ennenpitkää taas tilanteessa ettei voi siirtyä muualle kun muuten ei saisi rästissä olevia palkkojaan, mutta pelaamaankaan ei pääse. Saikohan hän niitä viime kaudella lopulta(kaan)? Hieno sarja tuo KHL.

Niin, mutta viimeksi se penkitys tuli melko loppukaudesta ja sen ymmärsi, että hän halusi loppuun asti yrittää periä saataviaan. Jos olisi tehnyt loppukauden sopimuksen IFK:n, väitettiin että mahdollisuudet saada hänelle ihan sopimuksen ja lain mukaan kuuluvat kuuluvat jotenkin eivät sittenkään olisi kuuluneet. Nyt tämä penkitys tuli heti alkuun, ja voi olla liian vaivalloista ja vittumaista alkaa perimään ja taistelemaan koko kauden ajan. IFK:sta olisi saatavissa ilmeisesti sellaset noin puoli miljoonaa euroa kaudesta (ainakin jos verrataan esim. Malisen väitettyyn 250k tai Carlssonin 275k + kattohuoneistot).
 

Kake74

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Junior-Pelicans, Tamin Tribuuttiketju
Ramu olisi kenties se ratkaiseva 1-sena, joka veisi finaaleihin.
Minään henkisenä liiderinä en miestä pidä. Ainakaan rahan perässä pelaaminen ei itselleni luo mielikuvaa pelaajasta, joka pelaa joka ilta kuin se olisi viimeinen.
Ramu oli loistava -16 keväällä. Sen jälkeen en ole hänen nähnyt pelaavan.
Sellainen Ramu 1-yv:lla voisi viedä välieriin, kenties finaaleihin, mutta niissä sitten tarvittaisiin jo sitä T. Ruudun taistelijan sydäntä johtamaan Jengiä edestä, jotta mahdollisesti pystytään kippaamaan Liigan ykkösnippu katolleen.
 

Jupe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
En tiedä kuinka mahdollinen tuo Ramun saaminen edes olisi, asuuko Suomessa? Mites verot? Vaikuttaako koska nämä mahdolliset rästit maksetaan jne.

Mutta ajatusleikkinä olisi tosiaan käsillään ja pelikäsityksellään se tarvittava palanen tähän meidän tasaisen harmaaseen laajaan materiaaliin. Mitä tulee johtajuuteen, niin uskon että juuri kokemusta ja tunnollista kahden suunnan peliä tuo tämä Carlssoni ja ottaa myös varmasti vastuuta koko ajan enemmän. Ramu tekisi taas Ahtolastakin maalintekijän ja Raskista ja Thorellista jne.

_
 

Petrell#32

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Mikael Granlund
Örebro on tänään antanut kenkää 193-sentiselle tshekkipuolustajalle Ondrej Vitasekille ennen ensimmäistäkään sarjaottelua. Vitasek on edustanut Tshekin maajoukkuetta usella kaudella ja pelannut yhdet MM-kisat. Olisiko tässä sopiva pakki meille oman maalin eteen?

Ondrej Vitasek - Eliteprospects.com
 

444

Jäsen
Kun fudut tulevat ennen kauden alkua, kuuluu spekuloida seuraavaksi, että miksi näin. Ei maistunut? Maistui liikaa? Hankala persoona? Koti-ikävä? Loukkaantunut? Jotainmuutamitä?
 

Jan_Peter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK,Chicago blackhawks
Örebro on tänään antanut kenkää 193-sentiselle tshekkipuolustajalle Ondrej Vitasekille ennen ensimmäistäkään sarjaottelua. Vitasek on edustanut Tshekin maajoukkuetta usella kaudella ja pelannut yhdet MM-kisat. Olisiko tässä sopiva pakki meille oman maalin eteen?

Ondrej Vitasek - Eliteprospects.com

Eikö meillä ole jo Joe Finley? En näe järkeä hommata saman muotin pelaajaa.
 

Apassi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ramu on kyllä itsensä pelannut juuri siihen tilanteeseen, jota itse ennustelin, eli pelipaikka tiukassa ja rahojen saammisesta ei mitään takuita. En oikein ymmärtänyt tuota seuravalintaa lainkaan. Hyvin todennäköistä, ettei saa palkkasaataviaan.
 

Jan_Peter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK,Chicago blackhawks
Ramu on kyllä itsensä pelannut juuri siihen tilanteeseen, jota itse ennustelin, eli pelipaikka tiukassa ja rahojen saammisesta ei mitään takuita. En oikein ymmärtänyt tuota seuravalintaa lainkaan. Hyvin todennäköistä, ettei saa palkkasaataviaan.

Noin siinä käy kun alkaa rahan perässä juoksemaan. Nyt status on laskenut ja joutuu todella miettimään seuraavaa seuraa ja liikettä tarkkaan. Ruotsissa meni vihkoon ja voisi sanoa, että molemmat KHL retket menneet vihkoon. Toivottavasti on sitten riittävästi jäänyt lapaseen koska uraa se ainakaan ole edistänyt.

Itsellä ei mitää himoa ole Ramua edes saada takaisin koska nuo raha edellä kommentit kyllä on muuttanut sitä käsitystä missä näen pelaajan Teemu Ramstedt. En ole niin varma onko Ramu valmis antamaan fyysisesti niin paljon mitä tuo joukkue tällä hetkellä vaatii. Sinne ei kyllä mahdu yhtään pelin ulkopuolella surfaajaa ja enimmäkseen sellainen Ramu on.
 

444

Jäsen
Ramu on kyllä itsensä pelannut juuri siihen tilanteeseen, jota itse ennustelin, eli pelipaikka tiukassa ja rahojen saammisesta ei mitään takuita. En oikein ymmärtänyt tuota seuravalintaa lainkaan. Hyvin todennäköistä, ettei saa palkkasaataviaan.
Käsittääkseni KHL kuittaa palkkavelat pois kauden päätteeksi, mikäli pelaaja ei ole purkanut sopimusta. Toki on varmaan hirveän kiva venata palkkaa puoli vuotta ja silti yrittää motivoitua olemaan käytettävissä.
 

Zeta03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, sympatiat KooKoo
Jos Hagman on treenannut omatoimisesti tosissaan niin eikö siinä olisi pätkäsopparilla aika riskitön korvaaja Haatajalle? Toisi johtajuutta ja kokemusta, ehkä muutaman maalinkin. Luulisi että jopa parjattu Nybari osaisi junailla tämän kuvion....
 

Bad Bob #42

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Chicago Blackhawks
Jos Hagman on treenannut omatoimisesti tosissaan niin eikö siinä olisi pätkäsopparilla aika riskitön korvaaja Haatajalle? Toisi johtajuutta ja kokemusta, ehkä muutaman maalinkin. Luulisi että jopa parjattu Nybari osaisi junailla tämän kuvion....

Luulen että Hakin tehtyä oharit viimeksi, ei ole asiaa Nordikselle.
 

Jupe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Pikku-Hakki on jo 37v ja elää luisteluvoimasta. Ei tälläisiä tänne. Haatajakin on kokenut mutta sen noin 3v nuorempi.

Muissa ketjuissa olen puhunut tutkapareista ja niiden merkityksestä, Haatajalla on jo sellainen mutta Tyrväisellä ei. Mihin tämä pelsujen vapaa-agentti Sopanen on suuntaamassa?

_
 

Bad Bob #42

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Chicago Blackhawks
Muissa ketjuissa olen puhunut tutkapareista ja niiden merkityksestä, Haatajalla on jo sellainen mutta Tyrväisellä ei. Mihin tämä pelsujen vapaa-agentti Sopanen on suuntaamassa?

Sopanen on helposti ns. edarijätkä, luulen että siinä on se suurin syy ettei mies ole Nordiksella.
 

#_6

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK '83, '98, '11 - Red Wings '97, '98, '02, '08
Mitään muuta en tiedä kuin sen, että Sopanen aloitti liigauransa Marko Jantusen hellässä huolenpidossa. En yhtään ihmettelisi, jos mukaan olisi tarttunut muutamia pahahkoja tapoja. Kertokoot lahtelaiset, jos vaikka eksyisivät tähän ketjuun.
 

Walkin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Viimeiset kolme kautta Sopanen on pelannut 41, 34 ja 23 matsia. Tuommoinen kaveri sitten tänne saikuttelemaan? Ei kiitos.
 

#71

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK, Pittsburgh Penguins
IFK ei tarvitse enää yhtäkään loukkaantumisherkkää pelaajaa, eikä varsinkaan yhtään edariuteen taipuvaista. Enkä nyt väitä että Sopanen tuota jälkimmäistä olisikaan, mutta liian loukkaantumisaltis makuuni. IFK:n hyökkäys tarvitsee käsiä ja peliälyä; IFK tarvitsee Teemu Ramstedtin, jolle tulisi tarjota pitkä pahvi yhden kauden KHL/SHL/NLA -optiolla.
 

ruoska

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Penguins, Liverpool, Real Madrid
Itsekin olen kuuluttanit jo pitkään, että ottakaa nyt Hagman ainakin kokeiluun. Mitään ei menetetä. Mieluimmin katselen vaikka häntä, kuin näitä Tammisia yms. Ihan vaikka sitten Hakin kunniaksi. Tulisi myös sitä kokemusta tonne koppiin. Päin helvettiä tämä menee tällä hetkellä muutenkin. Olen huoliessani kun lukee näitä kirjoituksia, että motivaatio on hukassa pelaajilla. Tämä juuri kuvastaa sitä kuinka sekaisin tämä paketti on. Kuka sen solmun saa avattua on eri asia.
 

Lemieaux

Jäsen
Suosikkijoukkue
Total hockey / Totaalvoetbal
Muissa ketjuissa olen puhunut tutkapareista ja niiden merkityksestä, Haatajalla on jo sellainen mutta Tyrväisellä ei. Mihin tämä pelsujen vapaa-agentti Sopanen on suuntaamassa?_

Niin, puhuit muutama viikko takaperin Carlsson-Thorellista ja Tyrväinen-Ahtolasta tutkapareina, joka kummaksutti hieman. Itsekin olen korostanut näitä tutkapareja ja jo jostain huhti-toukokuulta asti olen puhunut, että pitäisi saada Thorellille syöttökone (YV-moottori, ykkössentteri) vierelle, Tyrväiselle kaksikin sopivaa laituria (ehdotin Enlundia ja Sopasta, tai edes sitten Carlsson ja Sopanen) sekä Maliselle mieluiten Haataja. No, tuon viimeisen Nybarin onnistui soutaa himaan, muita odotellaan vielä.
 
Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
HIFK kundit & gimmat & Buli; Kerava Shakers
Eliteprospectin mukaan myös Somervuori on vapaana nyt eli tuplabonus try-outille Hagman - Somervuori dynamis duo
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös