HIFK - KalPa ti 25.10.2005

  • 24 256
  • 137

kaksyks

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
NemI kirjoitti:
kyllä mie niin tykkään tuosta oikean aseman Ritarista...

Onneksi olkoon, onnistuit löytämään juuri ne kaksi virhettä, jotka Ritari lähetyksen aikana teki. Ainakin allekirjoittanut kuuntelee paljon mielummin ammattitaitoista Ritaria, joka myös osaa eläytyä KalPan otteisiin, kuin puusilmäistä Juntusta, joka ei ole sisäistänyt selostavansa tapahtumia, jotka eivät radion ääreen näy.
 

Brian Glough

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Valioliiga, KuPS, Mike Patton
Hyvä pojat!

"Ensimmäisessä erässä meillä ei ollut yhtä ainutta paikkaa, Pieniniemi pelistä." Ei vissiin ihan pärjätty.

- Tappioputki venyy venymistään.
- Rossiter tais olla sysipaska. Ottaisi mielummin pelirangaistuksia kuin jakelisi syöttöjä vastustajalle.
- Sarja näyttää olevan kolmen kerroksen väkeä tätä menoa. Pelikaanit ja kalakukot siellä omissa kerroksissaan.
- Vaimokin vittuili että miten tuota rämpimistä jaksaa vatvoa.

+ Lähdin kaljalle.
+ Laakkosen peli toimii. Sympatiat sille.
 
Suosikkijoukkue
KalPa
Brian Glough kirjoitti:
"- Tappioputki venyy venymistään.
- Sarja näyttää olevan kolmen kerroksen väkeä tätä menoa. Pelikaanit ja kalakukot siellä omissa kerroksissaan.
- Vaimokin vittuili että miten tuota rämpimistä jaksaa vatvoa.

+ Lähdin kaljalle.
+ Laakkosen peli toimii. Sympatiat sille.

Mitä ihmettä sitten odotit?? Koettujen tappioputkien mittaisia voittoputkia? C'moon. Eikö jo kauden alusta lähtien ollut selvää, että tappioputkia tulee ja niiden lomassa voitto sieltä, toinen täältä. Onko realiteetit unohtuneet? Rämpiminen jatkuu varmasti kauden loppuun asti. Turha edes haaveilla noususta sijalle 12. Taistelemme loppukauden pelsujen kanssa ja nautitaan siitä, että pelsut jää siinä taistelussa toiseksi. Tämä kausi menee näin ja se joka muuta vaatii, ei ymmärrä asiasta mitn. MENNÄÄN ETEENPÄIN PIKKUHILJAA. Ensi kausi jo paremmin ja jospa muutaman vuoden päästä jo leijjareihin.
 

Brian Glough

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Valioliiga, KuPS, Mike Patton
Lentävä kalakukko kirjoitti:
Mitä ihmettä sitten odotit?? Koettujen tappioputkien mittaisia voittoputkia? C'moon. Eikö jo kauden alusta lähtien ollut selvää, että tappioputkia tulee ja niiden lomassa voitto sieltä, toinen täältä. Onko realiteetit unohtuneet? Rämpiminen jatkuu varmasti kauden loppuun asti. Turha edes haaveilla noususta sijalle 12. Taistelemme loppukauden pelsujen kanssa ja nautitaan siitä, että pelsut jää siinä taistelussa toiseksi. Tämä kausi menee näin ja se joka muuta vaatii, ei ymmärrä asiasta mitn. MENNÄÄN ETEENPÄIN PIKKUHILJAA. Ensi kausi jo paremmin ja jospa muutaman vuoden päästä jo leijjareihin.

Tsooh. Iisisti nyt. Samassa veneessä ollaan. Ei tässä kannatus lopu, vaikka välillä vituttaakin. Torstaina taas hallille.
 
Suosikkijoukkue
KalPa
Brian Glough kirjoitti:
Tsooh. Iisisti nyt. Samassa veneessä ollaan. Ei tässä kannatus lopu, vaikka välillä vituttaakin. Torstaina taas hallille.

Kunnon Fanin tunnistaa siitä, että hän on äänessä aina, voittojen ja tappioiden aikaan. kloorihuntteri taas on tappioiden aikaan hiljaa, kun ei kun ei kiinnosta.
Siinä mielessä veli Brian olet oikealla asialla.

Ai niin. Mun vaimo sanoi, kerran, että KalPa on huono (Itse syntynyt Oulussa, mutta ei oo mikään lätkäihminen). Vastasin, että jos haluat olla mun kanssa naimisissa, niin älä puhu noin. :) Tehosi! :)
 

Oleg

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Pasi Nielikäinen
Cannibal kirjoitti:
Mitä helvettiä, saiko Kapanen SIITÄ pelirangaistuksen, että taputti rankkarin jälkeen tuomarille?

Ei HYVÄÄ PÄIVÄÄ!

Tässä kuitenkin pelataan SM-Liigaa eikä C-junioreiden 3. divaria. Taisi siinä muutakin vittuilua olla, eikä pelkästään tässä tilanteessa, näin uskoisin.
 

Freadrich#43

Jäsen
Suosikkijoukkue
kovanluokan nyrkinkäyttäjät
Brian Glough kirjoitti:
Tsooh. Iisisti nyt. Samassa veneessä ollaan. Ei tässä kannatus lopu, vaikka välillä vituttaakin. Torstaina taas hallille.

Ainiin arvostus niille n.viidelle Kalpafanille jotka jaksoivat huutaa ja kannustaa omiaan 8-0 tilanteenkin jälkeen, way to go.
 

Koira

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Lentävä kalakukko kirjoitti:
Kunnon Fanin tunnistaa siitä, että hän on äänessä aina, voittojen ja tappioiden aikaan. kloorihuntteri taas on tappioiden aikaan hiljaa, kun ei kun ei kiinnosta.
Siinä mielessä veli Brian olet oikealla asialla.

Pitää paikkansa, näin se pitää ollakin. Itekin olen aina sanonut että vaikka oma joukkue ottaisi vauhtia divarista, niin siellä tulisi katsomossa silti oltua.

Propsit eilisestä pelistä pienelle Kalpa -kannattajaryhmälle joka jaksoi huutaa vielä 7-0 tilanteessakin.
 

Mustis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuopion Palloseura, Kalevan Pallo
Koira kirjoitti:
Pitää paikkansa, näin se pitää ollakin. Itekin olen aina sanonut että vaikka oma joukkue ottaisi vauhtia divarista, niin siellä tulisi katsomossa silti oltua.

Propsit eilisestä pelistä pienelle Kalpa -kannattajaryhmälle joka jaksoi huutaa vielä 7-0 tilanteessakin.

Totta turiset...itselläkin tuli istuttua melkein kaikki suomi-sarjankin kotipelit,niin en nyt kyllä liigassa aio uskollisuuttani ryhtyä mestaamaan. Perkele...siellä minä Niiralan montussa istun vielä keväälläkin,vaikka olisi 35 pelin tappioputki ja Kapanen istuisi maalillaan pilkkipenkillä, kun ei vaan enää jaksa edes yrittää.
 

Brian Glough

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Valioliiga, KuPS, Mike Patton
Lentävä kalakukko kirjoitti:
Ai niin. Mun vaimo sanoi, kerran, että KalPa on huono (Itse syntynyt Oulussa, mutta ei oo mikään lätkäihminen). Vastasin, että jos haluat olla mun kanssa naimisissa, niin älä puhu noin. :) Tehosi! :)

Vaimon nyt pitää päästä aina pätemään. Ei ole kertaakaan hallilla käynyt, enkä mukaan ottaiskaan.
 

Vakio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Man City
Lentävä kalakukko kirjoitti:
Ai niin. Mun vaimo sanoi, kerran, että KalPa on huono (Itse syntynyt Oulussa, mutta ei oo mikään lätkäihminen). Vastasin, että jos haluat olla mun kanssa naimisissa, niin älä puhu noin. :) Tehosi! :)

Tämähän nyt ei liity ketjuun mitenkään, mutta minulla on täysin samanlainen kokemus. Seurustelun alkuvaiheessa nykyinen vaimoni (Blues-fani) ilkkui minulle jonkun Jokerien häviön jälkeen. Otin helvetinmoiset pultit ja sanoin, että siedän paljon asioita, mutta tuossa kulkee raja. Tehosi :). Ei ole sen jälkeen vittuillut siitä aiheesta, ei edes tällä kaudella.
 

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC
Plussat ja Miinukset:

- Favorin aivan perseestä antoi kahvata kokoajan. Lisäksi tarjosi 5-3 ylivoimalla Kalpalle maalia, kun katsoi sormiensa läpi korkean mailan ja käsisyötön.

- Rossiter aika jäinen eilen

- IFK.n puolustus tarvitsee Jereä, sillä välillä se pelin rauhoittaminen on todella vaikea, ja varsinkin pakkiparille Kurvinen-Laakso se tuntuu olevan erityisen vaikeaa.

+ Hirschovits alkaa pikkuhiljaa löytämään sitä tasoa, mikä nähtiin 2003-2004 pleijareissa

+ Kapanen ja Kurka olivat Kalpasta näkyvimpiä. Kapanen erottui muutamalla hienolla torjunnalla ja Kurka todella upealla luistelullaan

+ Jannelta hyvä peli maalissa, ja piti pari kertaa todella hyvin puikot kiinni Kalpan laukauksissa

+ Propsit sille pienelle Kalpan fanijoukolle, joka oli tullut kannustamaan omiaan.
 

lintu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Frankie kirjoitti:
+ Propsit sille pienelle Kalpan fanijoukolle, joka oli tullut kannustamaan omiaan.

Kyllä, tämä multa unohtui. Hienoa että jaksetaan huutaa vielä kuin peli on 8-0. Ei se ehkä maailman kauneinta ollut ja parin uuden laulun mukaanvetäminen ei ehkä olisi huono idea. Mutta silti, loistavaa että jaksetaan pitää omien puolia. Propsit.
 

Pitkävedossa tänään

Päivän pelit:

  • 1
  • x
  • 2
  • 1
  • x
  • 2
  • 1
  • x
  • 2
Kärpät vs Jukurit
  • 2.20
  • 3.80
  • 2.92
Pelicans vs HIFK
  • 1.86
  • 3.80
  • 3.80
Tappara vs TPS
  • 1.76
  • 4.10
  • 4.00
Apua pelaamisen hallintaan pelaamaltilla.fi
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös