Heteromiehet – yhteiskunnan kermaa vai pohjasakkaa?

  • 32 545
  • 227

scholl

Jäsen
Katsoitteko eilisestä enbusken talk showsta, millainen jätkä se heteromiesten vastustaja on? Tukka olkapäille, huonosti kasvavat viikset ja silmien ympärys sotkettu kuin hevibändillä. Tollainen jätkä meillä vastassa. Kerroin faijalle, että tollainen jätkä, niin faija sanoi nähtyään sen ulkonäön: tollaista pitäisi vetää turpiin. Niinhän se valitettavasti on, ihan nollajätkä. Miksi hänet on päästetty julkisuuteen? Talkshowssa haastattelijan olisi pitänyt sanoa: ole hyvä, pese naamasi ja mene parturiin.
 
Feminismi tappaa Suomen sukupuuttoon. Ei Suomi-naisia kiinnosta enää parisuhde tai perhe-elämä. Suurissa kaupungeissa syntyy jo nyt noin 1000 vauvaa vähemmän kuin aiempina vuosina. Tarvittaisiin ilmeisesti joka vuosi vuoden 2015 mamu-vyöry, että väestöpohja säilyisi.
 

Iso-Olli

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Feminismi tappaa Suomen sukupuuttoon. Ei Suomi-naisia kiinnosta enää parisuhde tai perhe-elämä. Suurissa kaupungeissa syntyy jo nyt noin 1000 vauvaa vähemmän kuin aiempina vuosina. Tarvittaisiin ilmeisesti joka vuosi vuoden 2015 mamu-vyöry, että väestöpohja säilyisi.
Ei mitään mamu-vyöryjä. Nyt äijät lähdetään porukalla hakemaan emännät Thaimaasta. Artulta lisätiedot Kuningaslohi - YouTube
 
Eli mamu-vyöry. Parittaminen pitäisi lailla sallia, niin ei tarvitsisi äijien edes hakea, kun joku takatukka järjestäisi muijat ja oleskeluluvat. Olisi kukoistava bisnes.

Suomen naiset eivät ehkä olisi mielissään tämän kaltaisesta mamuvyörystä. Mikähän siinä on, että Suomi-naiset ovat niin vihaisia thai-naisille. Voisivat olla tyytyväisiä, että Suomi-miehet jättävät heidät enenevissä määri rauhaan, sillä tätähän he tuntuvat haluavan. Sitähän myös #metoo-kampanja osaltaan viestii.
 
Viimeksi muokattu:

scholl

Jäsen
Perjantai-ilta oli hyvä esimerkki heteroelämästä. Kävin treenaamassa, enkä nähnyt yhtään homoa. Juttelin hyvännäköisten naisten kanssa ja lisäksi moni nainen tuijotti kun harjoittelin, mikä on tietysti normaalia. Olen tottunut siihen, että sisällä tai ulkona minua katsellaan, kun olen juoksemassa. Saunassa kävi sitten niin, että siellä oli pari italialaista jätkää. Heidän kanssaan kävin peruskeskustelua Suomen erikoisesta kulttuurista sisältäen mm. sen ettei viiniä saa joka kaupasta ja se maksaa maltaita. Samoin puhuimme siitä, että täällä kökötetään iltaisin himassa, eikä tavata ihmisiä. Lopulta otin puheeksi homot ja kerroin, että Suomessa homot ahdistelevat heteromiehiä. Sanoin heille, että jos laittaa yhtään laadukkaammat vaatteet, niin homot käyvät kimppuun. Firenzeläinen kundi sanoi, että pitää ymmärtää paikallinen kulttuuri. Eli pitää tajuta se, että täällä on ankeata ja homoilu kuuluu jotenkin todella tällä hetkellä vahvana osana suomalaisuuteen. Eli se on suomalaisugrilaista tuo homojen ahdistelu. Tuli tavallaan hyvä mieli siitä, että nyt tiedän ketä syyttää, jos homot ahdistelevat. Syyllisiä ovat suomalaiset!

Kestivät muuten saunomistakin italialaiset. Alunperin ahdistuin saunassa istumisesta, kun eivät heittäneet löylyä. Siitä se keskustelu alkoikin, kun vaadin, että pitää saada löylyä. Sain kiulun itsellni ja otin löylymestarin aseman. Eivät olleet mitään arkajalkoja, vaan saunoivat ihan kunnolla. Pukuhuoneessa huomasin jälkeenpäin, että esim. tämä firenzeläinen jätkä oli aika ruskettunut ja hänellä rusketusraidat osoittivat uimahousujen käytön. Ei ollut mikään homo tai hinttari, joka pukeutuu polveen asti ulottuviin lökäreihin rannalle mennessään, vaan oikeisiin uimahousuihin niinkuin heteromiesten kuuluukin. Se oli kyllä hyvä juttu.

Lauantaina sitten takaisku. Illanvietossa yksi suomalainen alkoi väittää, että saksalaisesta musiikista tulee mieleen homot. Just olin edellisenä iltana unohtanut koko homoilun ja homojen suorittaman ahdistelun tai olin ainakin saanut vieritettyä syyn muualle, niin sitten yht'äkkiä paras musiikki yritetään yhdistää homoiluun. Olisin halunnut tapella tuon tyypin kanssa, mutta se ei käynyt päinsä kuulemma. Yksi nainen tuli kysymään tuleeko minusta aggressiivinen humalassa. Olin juuri tullut sinne, enkä ollut humalassa, eikä minusta humalassa tule muutenkaan aggressiivista, mutta se tyyppi haki konfrontaatiota, joten olisin pitänyt puoliani. On se nyt kumma, ettei esim. Beatlesiä tai Rolling Stonesia tai Metallicaa yhdistetä homoiluun, mutta sitten kun soitetaan erinomainen saksalainen iskelmä, niin otetaan joku homoilu esille. Kaikista kummallisinta on se, etteivät edes kuunnelleet sanoja, jotta tietäisivät mistä laulettiin, vaan alkoivat jauhaa skeidaa siihen kappaleen päälle. Hauskaa oli muuten sekin, että se sama nainen sanoi sitten, että jos homot ahdistelevat niin pitää pitää puoliaan ja huutaa metoo. Eli mun pitäisi huutaa kovaa metoo, eikä tintata homoa nyrkillä.

Oon miettinyt sellaista, että pitää tutustua Suomessa asuviin saksalaisiin ja italialaisiin, niin voi viettää heteroelämää. He tajuavat sellaisia asioita, mitkä eivät ole homokulttuuria. Siis sellainen normaali heteromiehen elämä on katoamassa täältä, kun on homorummutusta ja naiset alistavat miehiä. Tämä sama ulkomaalaistaustainen nainen muuten (joka luuli minua aggressiiviseksi) sanoi senkin, että suomalaismiehet ovat nössöjä, eivätkä pidä naisia vastaan puoliaan. Eli siis kaikenmaailman isyyslomahomppelit ovat pilanneet kaikkien muidenkin miesten maineen, kun ovat parisuhteissa ryhtyneet akoiksi. Jos heteromeininkiä ei ole ollenkaan parisuhteissa ja avioliitoissa niin silloin ne harvat aidot heterot kuten minä, ovat vaikeuksissa tässä kulttuurissa.
 

Varis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, KiVa, EK65
Pukuhuoneessa huomasin jälkeenpäin, että esim. tämä firenzeläinen jätkä oli aika ruskettunut ja hänellä rusketusraidat osoittivat uimahousujen käytön. Ei ollut mikään homo tai hinttari, joka pukeutuu polveen asti ulottuviin lökäreihin rannalle mennessään, vaan oikeisiin uimahousuihin niinkuin heteromiesten kuuluukin. Se oli kyllä hyvä juttu.
Jos jostain tunnistaa heteron, niin siitä että hän tutkii pukuhuoneessa muiden rusketusrajoja ja päättelee niistä käytettyjen uimahousujen mallin.

Olen kyllä täysin vakuuttunut, että tämä vain sinun kokemasi homojen ahdistelu johtuu takuuvarmasti aiemmin mainituista merkkivaatteista. Kun valitsee semmoiset vaatteet, jotka eivät kiristä strategisista paidoista eivätkä kilpaile värikkyydessään kolibrien kanssa niin lakkaa miesten homotutkat piippaamasta.

Saksalainen kulttuuri on jotenkin homoeroottista kyllä ihan luonnostaan. Ei pelkästään musiikin osalta.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
sitten yht'äkkiä paras musiikki yritetään yhdistää homoiluun. Olisin halunnut tapella tuon tyypin kanssa, mutta se ei käynyt päinsä kuulemma.
Tuota logiikkaa en käsitä ollenkaan. Olisiko sen toisen mielipide muuttunut

a) siinä tapauksessa, että hän olisi saanut turpiinsa
b) siinä tapauksessa, että scholl olisi saanut neniinsä?

En millään usko, että kummassakaan tapauksessa hänen mielipiteensä olisi muuttunut.

Kovat heteromiehet kestää erit mielipiteet, nynnyt ei kestä ollenkaan. Tappeleminen nyrkein mielipide-eroista on heikkoutta.
 

Individual

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Suomi, KTP
Pitäisikö nyt tosiheteroiden olla huolissaan, kun mahdollisesti uimahallin pukkarissa joku köyhän miehen Abebe Bikila tarkastelee rusketusrajoja ja miettii minkälaiset uikkarit ne rajat pian peittää, tai niitä rajoja hyväilee. Niissä alle kymmenessä (?) hesalaisessa homobaarissa tällainen toiminta kuulunee KALUstoon, mutta ei toki ahdistellen, eikä etenkään niinä iltoina kun tällaisiin baarehin on tosiheterot eksyneet noin tuhannesta muusta alueen anniskeluvaihtoehdosta.
 

dana77

Jäsen
Suosikkijoukkue
vaikea selittää
Pukuhuoneessa huomasin jälkeenpäin, että esim. tämä firenzeläinen jätkä oli aika ruskettunut ja hänellä rusketusraidat osoittivat uimahousujen käytön. Ei ollut mikään homo tai hinttari, joka pukeutuu polveen asti ulottuviin lökäreihin rannalle mennessään, vaan oikeisiin uimahousuihin niinkuin heteromiesten kuuluukin.
Varmaan syrjäsilmällä panit merkille, että oliko heillä isot penikset.
 
Ai että, schollin vaeltelevat katseet italopoikien alastomalla vartalolla mutta hyvännäköisten naisten kanssa selvittiin puhumalla.
Jotenkin tuntuu ettei se tutkan piipittäminen johdu pelkästään vaatteista kun kimpussa ovat. Eipäs sillä mitään väliä tosin ole.

Omalla kohdalla vastaavaa ei ole tapahtunut kuin kerran, pöydässä sitten kysyin mitkä bileet nämä muuten on ja vastaus oli Setan halloween.
 

Tuamas

Jäsen
Perjantai-ilta oli hyvä esimerkki heteroelämästä. Kävin treenaamassa, enkä nähnyt yhtään homoa. Juttelin hyvännäköisten naisten kanssa ja lisäksi moni nainen tuijotti kun harjoittelin, mikä on tietysti normaalia. Olen tottunut siihen, että sisällä tai ulkona minua katsellaan, kun olen juoksemassa.
...
Lopulta otin puheeksi homot ja kerroin, että Suomessa homot ahdistelevat heteromiehiä. Sanoin heille, että jos laittaa yhtään laadukkaammat vaatteet, niin homot käyvät kimppuun.
...
Syyllisiä ovat suomalaiset!
...
Pukuhuoneessa huomasin jälkeenpäin, että esim. tämä firenzeläinen jätkä oli aika ruskettunut ja hänellä rusketusraidat osoittivat uimahousujen käytön. Ei ollut mikään homo tai hinttari, joka pukeutuu polveen asti ulottuviin lökäreihin rannalle mennessään, vaan oikeisiin uimahousuihin niinkuin heteromiesten kuuluukin. Se oli kyllä hyvä juttu.
...
Lauantaina sitten takaisku. Illanvietossa yksi suomalainen alkoi väittää, että saksalaisesta musiikista tulee mieleen homot.
...
Hauskaa oli muuten sekin, että se sama nainen sanoi sitten, että jos homot ahdistelevat niin pitää pitää puoliaan ja huutaa metoo. Eli mun pitäisi huutaa kovaa metoo, eikä tintata homoa nyrkillä.

Narniasta soitettiin, sulta oli kuulemma jäänyt tulipunaiset speedot.
 

scholl

Jäsen
Keksin uuden sanan. Salahomo.

Kevin Spacey on jäänyt fakkiin siitä, että hän on ahdistellut jotain teiniä 30 vuotta sitten. Hän ei muista sitä, mutta pahoittelee. Samalla hän tunnustaa homoutensa. Hän sanoo, että hänellä on ollut sekä miehiä että naisia, mutta kyllä hän homo on. Tämä alkaa avaamaan asioita. Joskus ihmettelin täällä, mikseivät homot mene homobaareihin. Sehän johtuu siitä, että he ovat kevineitä, jotka ovat salahomoja. Eivät näytä homoilta, vaan taviksilta, mutta ovat silti homoja. He eivät tunnusta homouttaan. Aikanaan kouluaikoina vittuiltiin joillekin urpoille sanomalla: tunnusta homoutesi! Se ei liittynyt varsinaisesti homoiluun, vaan siihen, että joku teki jotain urpoa. Nyt tuo termi on oikeasti relevantti. Heterobaarien salahomojen pitää tunnustaa homous. He kähmivät heteroita salaa sen takia, koska he ovat salahomoja, jotka eivät mene homobaareihin. He tavallaan naamioituvat meiksi heteroiksi ja iskevät kimppuun. Saakeli jos sekin viimekertainen ahdistelija oli joku insinööri Espoosta, jolla on vaimo. Siis haloo.
 

Timbit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Canucks, BC Lions
Pitäisikö nyt tosiheteroiden olla huolissaan, kun mahdollisesti uimahallin pukkarissa joku köyhän miehen Abebe Bikila tarkastelee rusketusrajoja ja miettii minkälaiset uikkarit ne rajat pian peittää, tai niitä rajoja hyväilee.

Riippuu aika paljon siitä, miten paljon tosihetero pitää nettitrollausta uhkana itselleen.

Tuon metoo-kampanjan aikana aloin miettiä, että olenkohan itse ollut tilanteessa, jossa tapahtuu sukupuolista häirintää. Mielestäni en, mutta sitten muistin sen yhden tapauksen. Jos joku kysyy pienessä hiprakassa tuntemattomalta ihmiseltä, että mahtaako tämä olla prostituoitu, ja närkästyy kun kohde ei sellainen ole, niin onko kyseessä sukupuolinen häirintä?
 
Jos jostain tunnistaa heteron, niin siitä että hän tutkii pukuhuoneessa muiden rusketusrajoja ja päättelee niistä käytettyjen uimahousujen mallin.

Pitäisikö nyt tosiheteroiden olla huolissaan, kun mahdollisesti uimahallin pukkarissa joku köyhän miehen Abebe Bikila tarkastelee rusketusrajoja ja miettii minkälaiset uikkarit ne rajat pian peittää, tai niitä rajoja hyväilee. .

Varmaan syrjäsilmällä panit merkille, että oliko heillä isot penikset.

Ai että, schollin vaeltelevat katseet italopoikien alastomalla vartalolla mutta hyvännäköisten naisten kanssa selvittiin puhumalla.
Jotenkin tuntuu ettei se tutkan piipittäminen johdu pelkästään vaatteista kun kimpussa ovat.

Niin että teilläkö ei katse hakeudu saunassa muiden miesten nivusten seudulle? Mulla kyllä alkaa tutka piipata ennemmin sellaisten miesten kohdalla, jotka moista väittävät.
 

dana77

Jäsen
Suosikkijoukkue
vaikea selittää
Niin että teilläkö ei katse hakeudu saunassa muiden miesten nivusten seudulle? Mulla kyllä alkaa tutka piipata ennemmin sellaisten miesten kohdalla, jotka sellaista väittävät.
Minä voin omasta puolestani sanoa että ei. Ei siinä mitään pahaa olisi jos näin olisi, mutta ei kuitenkaan vaan ole. Itse näen ettei se eroa siitä kuin iän tai ulkonäön takia ei-kiinnostavien henkilöidenkin kanssa tulee katsottua poispäin.
 
Epäuskottavaa tuossa schollin tarinassa oli mielestäni se, että italialaiset muka kestäisivät kunnon löylyjä. En ole koskaan italialaisten kanssa saunonut mutta minä en usko, että heidän kanssaan pystyisi kunnolla saunomaan, kun eivät ole sitä lapsesta asti treenanneet.

Minä voin omasta puolestani sanoa että ei. Ei siinä mitään pahaa olisi jos näin olisi, mutta ei kuitenkaan vaan ole. Itse näen ettei se eroa siitä kuin iän tai ulkonäön takia ei-kiinnostavien henkilöidenkin kanssa tulee katsottua poispäin.

Minun tuttavapiirissäni on ihan normaalia kommentoida saunassa tehtyjen havaintojen perusteella toisten miesten varustuksia. Isäpuoleni muuten kertoi joskus sanoneensa Pauli Mustajärvelle saunassa ihan suoraan, että eikö tuollainen nyt ole jo vähän tiellä. Pate kuulemma vain nauroi. En ole koskaan ajatellut, että tuollaisessa kommentoinnissa olisi jotain homoa mutta ehkä dana77 on sitten heterouden asteessa vähän lähempänä Oinosen Penttiä kuin minun kaveripiirini, kun danaa ei kiinnosta saunassa tsekkailla muiden miesten jalkovälejä.
 
Jääkiekkojoukkueiden pukukopeissa lienee edelleen vinoutunut yhdistelmä homofobiaa ja homoseksuaalista käytöstä. "V*tun homo!" lienee yleinen sananparsi juniorijoukkueiden pukukopissa edelleen, mitä junnut huutelevat toisilleen. Monille lienee tuttu tarina aikoinaan Moon TV:n kissat ohjelmassakin kerrottu juttu keksistä keskellä junnumaajoukkueen pukukoppia ja joukkuomasturboinnista sen ympärillä. Missään miesporukoissa tai urheilulajeissa en tuohon mulkkujen vertailuun ole törmännyt samalla tavalla. Liekö sitten johtuu jääkiekon aggressiivisesta luonteesta.
 
Viimeksi muokattu:
H

Hidas_ja_kankea

Eivät olleet mitään arkajalkoja, vaan saunoivat ihan kunnolla. Pukuhuoneessa huomasin jälkeenpäin, että esim. tämä firenzeläinen jätkä oli aika ruskettunut ja hänellä rusketusraidat osoittivat uimahousujen käytön. Ei ollut mikään homo tai hinttari, joka pukeutuu polveen asti ulottuviin lökäreihin rannalle mennessään, vaan oikeisiin uimahousuihin niinkuin heteromiesten kuuluukin.

Apua, nyt iski paniikki!

Annanko tarkoittamani heterosignaalin puolipitkillä uimahousuilla. Ei oikein enää speedoja tässä iässä voi pitää soveliaina. Onko mustan väriset OK?
Rusketus on vielä myöhäisen syksyn etelänmatkan vuoksi voimakas ja tällä matkustelutahdilla ympärivuotistamallia.

Toisaalta tuolla signaalilla ei niin suurta väliä ole, markkina-arvoa katson omaavani ainoastaan vanhainkodissa tai näkövammaisten keskuudessa. Tietenkin voisi vielä napata jonkun (iso)isäkompleksista kärsivän suhteen, mutta vahva epäilys sillekin.

Nimimerkki: Epätietoinen196cm ja rakenteeltaan fit.
 

dana77

Jäsen
Suosikkijoukkue
vaikea selittää
Minun tuttavapiirissäni on ihan normaalia kommentoida saunassa tehtyjen havaintojen perusteella toisten miesten varustuksia. Isäpuoleni muuten kertoi joskus sanoneensa Pauli Mustajärvelle saunassa ihan suoraan, että eikö tuollainen nyt ole jo vähän tiellä. Pate kuulemma vain nauroi. En ole koskaan ajatellut, että tuollaisessa kommentoinnissa olisi jotain homoa.
Ei tuollaisessa kommentoinnissa ole mitään homoa tai asioilla vitsailussa yleensäkään. Voi olla että jos nyt tämän jälkeen Paten kanssa samaan saunaan päätyisin niin nyt joutuisin vilkaisemaan mutta normitulanteessa asia olisi lähtökohtaisesti jäänyt huomaamatta. Ei kai sitä olalle tarvinnut viskata
 
En ole koskaan ajatellut, että tuollaisessa kommentoinnissa olisi jotain homoa mutta ehkä dana77 on sitten heterouden asteessa vähän lähempänä Oinosen Penttiä kuin minun kaveripiirini, kun danaa ei kiinnosta saunassa tsekkailla muiden miesten jalkovälejä.

Oinosen Pentti on siis sellainen kenen kohdalla tutka piippaa?
 

Petri1981

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, NFL, NBA, Valioliiga, UCL
Näyttelijä Kevin Spacey oli ahdistellut seksuaalisesti 14-vuotiasta poikaa omien sanojensa mukaan umpihumalassa kotibileissä. Pojan syytöksiin Kevin vastasi tulemalla kaapista ulos homomiehenä. Voiko näin kuitata alaikäiseen lapseen kohdistuvan seksuaalisen ahdistelun?
 

lunar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Real Madrid
Perjantai-ilta oli hyvä esimerkki heteroelämästä. Kävin treenaamassa, enkä nähnyt yhtään homoa. Juttelin hyvännäköisten naisten kanssa ja lisäksi moni nainen tuijotti kun harjoittelin, mikä on tietysti normaalia. Olen tottunut siihen, että sisällä tai ulkona minua katsellaan, kun olen juoksemassa. Saunassa kävi sitten niin, että siellä oli pari italialaista jätkää. Heidän kanssaan kävin peruskeskustelua Suomen erikoisesta kulttuurista sisältäen mm. sen ettei viiniä saa joka kaupasta ja se maksaa maltaita. Samoin puhuimme siitä, että täällä kökötetään iltaisin himassa, eikä tavata ihmisiä. Lopulta otin puheeksi homot ja kerroin, että Suomessa homot ahdistelevat heteromiehiä.

Kestivät muuten saunomistakin italialaiset. Alunperin ahdistuin saunassa istumisesta, kun eivät heittäneet löylyä. Siitä se keskustelu alkoikin, kun vaadin, että pitää saada löylyä. Sain kiulun itsellni ja otin löylymestarin aseman. Eivät olleet mitään arkajalkoja, vaan saunoivat ihan kunnolla. Pukuhuoneessa huomasin jälkeenpäin, että esim. tämä firenzeläinen jätkä oli aika ruskettunut ja hänellä rusketusraidat osoittivat uimahousujen käytön. Ei ollut mikään homo tai hinttari, joka pukeutuu polveen asti ulottuviin lökäreihin rannalle mennessään, vaan oikeisiin uimahousuihin niinkuin heteromiesten kuuluukin. Se oli kyllä hyvä juttu.
Hieno tarina ja rohkea juttu tulla kaapista ulos hyvin kirjoitetun homoeroottisen novellin avulla! Jos tämä perustui tositapahtumiin, heräsi sellainen ajatus, että jotkut saattavat tosiaan kokea vaivaannuttavana tuon harrastamasi silmäpelin ja rusketusrajojen tuijottelun. Tsemppiä kuitenkin jatkoon toivottavasti löydät elämääsi pian jonkun rakastavan ja hellän uroksen.
 

ElmerMoody

Jäsen
Suosikkijoukkue
✦ IFK ✦
Muuten en tuohon kommentoi, mutta käsittääkseni Kevin Spacey tuli kaapista ulos jo ainakin yli 10 vuotta sitten.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös