Heräteostoksia

  • 3 251
  • 9

J.Petke

Jäsen
Kävelin tänään kaupungilla ja näin mainoksen tuosta Soda Stream hiilihapotuskoneesta. Itse olen hiilihapollisten juomien suurkuluttaja ja ajattelin jotta voisi tuollaisen ostaa jos vaikka limun kulutus hieman laskisi. Noh, kävin tuon ostamassa 69€ ja tässä sitä olen testaillut, loistolaite. Patruunat maksavat 10€ ja yhdellä pitäisi tehdä 60 litraa valmista tavaraa. Myös jos vaikka sekoittaa siihen Fun Light-mehua niin saa uutta säväystä. Katsotaan josko tätä laitetta tulisi jopa käytettyä.

Edellinen heräteostokseni oli huuto.netistä ostettu subbari joka on myös toiminut loistavasti. Jostain on myös kantautunut kaappiini pizza pronto-pizzauuni joka on ehkä turhin laite ikinä. Vein sen pari viikkoa sitten alakerran varastoon ja jätin oven auki jos vaikka joku sitä kokisi tarvitsevan ja varastaisi sen.

Tuleeko osteltua hetken mielijohteesta turhia tavaroita vai pitääkö kaikkea miettiä aina vähintään kuukausi jotta uskaltaa lopulta käydä jotain ostamassa? Rahaa se vain on.
 

Ruutiveijari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Tuleeko osteltua hetken mielijohteesta turhia tavaroita vai pitääkö kaikkea miettiä aina vähintään kuukausi jotta uskaltaa lopulta käydä jotain ostamassa? Rahaa se vain on.
Aiemmin tuli osteltua. Joka reissulla tarttui mukaan jotain uutta teknologiaa - MP3-soitin, hiiri, näppis, pelikonsoli, käsikonsoli jne. Jossain vaiheessa sitten se omistamisen hetkellinen onni kääntyi vitutukseksi. Nykyään enemmän harmittaa aina kun joutuu jotain ostamaan ja onni on enemmänkin siinä, että löytää nykyisille tavaroille mahdollisimman pitkään ja toimivasti käyttöä. On aika upeaa saada jokin vanha tuote korjattua ja taas kuntoon.

Rahaa se tosiaan vain on. Mutta niin on se materiakin. Minä en esimerkiksi muista mitä omistin viisi vuotta sitten. Muistan kyllä, mitä kaikkia uusia kokemuksia hankin viisi vuotta sitten.
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Eipä ole kyllä oikein koskaan tullut tehtyä heräteostoksia, tai jos tulee niin ne on jotain hyvin halpaa. Kaikkien vähänkin isompien (silloin kun puhutaan vähintään muutamista kymmenistä euroista, ei muutamista euroista) ostosten kohdalla minulla on tapana ehkä vatiloida jo liikaakin. Kyllä minä mieluummin harkitsen kunnolla ja pyrin tekemään hinta-laatusuhteeltaan järkeviä ostoksia kuin ostan hetken mielijohteesta. Kun ei ole syntynyt kultalusikka suussa ja missään vaiheessa ei tässä ole sen jälkeenkään päässyt rikastumaan niin ei oikein ole varaakaan tehdä järjettömiä ostoksia.
 

Olkku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen mestarit 20-21
Edellis viikolla tuli kirjaimellisesti ostettua heräteostos. Olen aina haaveillut todella suuresta kylpypyyhkeestä, eikä moinen ollut edes mielessä Madeiran katuja mittaillessa. Erään pikkuliikkeen edustalla oli tuollainen Madeiran karttapyyhe esillä, mitoiltaan 120cmx180cm. Heti liikkeeseen sisään ja 18€ hintaan sain pyyhkeen. Hyvä hankinta tuli tehtyä, nyt jo kokemuksesta sanon.
 

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Välillä olen miettinyt, että miniläppäri olisi etenkin reissuilla kiva lelu. Tänään sitten aika extemporee ostin sellaisen nipinnapin alle kolmella sadalla. Ja nyt kun tällä tässä leikin, niin mietityttää, että tarvitsenkohan sitä silti oikeastaan mihinkään..
 
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Kyseinen ketju käsittelee enemmänkin typeriä ostoksia. Tämän ketjun ostokset tähän asit ovat olleet positiivisempia.

Ketjun avaajaa lainatakseni:
J.Petke kirjoitti:
Tuleeko osteltua hetken mielijohteesta turhia tavaroita vai pitääkö kaikkea miettiä aina vähintään kuukausi jotta uskaltaa lopulta käydä jotain ostamassa? Rahaa se vain on.
 

Ruutiveijari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Ja nyt kun tällä tässä leikin, niin mietityttää, että tarvitsenkohan sitä silti oikeastaan mihinkään..
Ei, ei sitä kyllä tarvitse. Epämukava käyttää, hidas ja painaa kuitenkin sen verran, että ei sitä aina jaksa mukana kantaa. Kaksi kertaa erehdyin ostamaan miniläppärin ja molemmilla kerroilla se makasi kuukauden käyttämättömänä.

Ajatuksena kyllä hiton makea laite.
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Tilasin juuri Amazon.comista valkoisen Wham-tyyppisen Choose Life -paidan. Heräte tuli siitä, että katselin Queenin keikkaa DVD:ltä ja Roger Taylorilla oli sellainen päällä. Ja oli ihan vitun coolin näköinen. Tai coolin vitun, on se niin kaunis mies. Tai on ainakin ollut.

Kuten seuraava YouTube-video todistaa:

Queen: I Want To Break Free
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös