Henrik Karlsson Jokereihin

  • 66 903
  • 223

PokerJoker

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Red Wings
Karlssonin taso edelleen heittelee, mutta huonon päivän taso on parantunut paljon. Nyt se oli kohtalaista suorittamista.

Ei maailmassa olekaan sellaista maalivahtia, joka pelaisi joka pelissä huipputasolla. Oleellista on kuitenkin se, jonka itse myös mainitsit eli nyt se taso oli jo "kohtalaista". Suunta on ehdottomasti oikea, koska alkukaudella se taso oli monta pykälää huonompi.

Itseltä lyötyy luottoa Henkeen kyllä sen erinomaisen viime viikon takia. Omsk-tappiossa ei kaaduttu Karlssoniin vaan mies teki kyllä parhaansa tuossa ottelussa. Ennen Omsk-ottelua miehellä oli voitot alla Slovan Bratislavaa, Dynamo Riikaa ja Barys Astanaa vastaan. Mielestäni noissa otteluissa nähtiin se Karlssonin ns. perustaso. Karlssonin pelatessa vähintään sillä omalla perustasolla niin itse olen ainakin ihan luottavaisin mielin. Huippujengejä vastaan tarvitaan se Karlssonin huippuvire + muulta jengiltä vähintään se hyvä perustaso.
 

Sako

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Mielestäni noissa otteluissa nähtiin se Karlssonin ns. perustaso.
Kuinka paljon parempi molari voi olla, jos tuollainen huipputyöskentely on perustasoa? Kyllä se perustaso löytyy jostain eilisen huonon päivän ja vieraskiertueen loistokkaan pelin väliltä. Minusta. Toki olen mielelläni väärässä.
 

PokerJoker

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Red Wings
Kuinka paljon parempi molari voi olla, jos tuollainen huipputyöskentely on perustasoa? Kyllä se perustaso löytyy jostain eilisen huonon päivän ja vieraskiertueen loistokkaan pelin väliltä. Minusta. Toki olen mielelläni väärässä.

Tarkoitin tuolla perustasolla Bratislava-Omsk välillä nähtyjä otteluita. Viime viikko oli HUIPPUviikko Henken osalta ja mielellänihän tuollaisia otteita katsoisi koko pitkän runkosarjan aikana. Vieraskiertueella Henken otteet ovat olleet kyllä jostain kumman syystä paljon vakuuttavimpia kuin kotona. Toisaalta Jokerit on liigan paras vierasjoukkue tilastojen valossa, joten koko joukkue on pelannut ehdottomasti paremmin noissa vieraspeleissä, ei ainoastaan maalivahti.
 

Jack Daniel's

Jäsen
Suosikkijoukkue
Uudesti syntynyt Jokerit, NY Islanders
Täytyy toki muistaa, että eilinen vastustaja oli lähes kovin mahdollinen. Olisiko Karlssonille ja Jokereille käynyt vieraskaukalossa Metallurgia vastaan yhtään sen paremmin...? Kyllähän Kungen Henke teki pari gamesaveria eilenkin. Seison yhä tukevasti Pro Henke-bandwagonissa.
 

Sako

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Mielestäni voidaan odottaa Karlssonin saavan tasaisuutta otteisiinsa, kuhan pelejä kertyy alle. Luulen pitkän pelaamattomuuden vielä pikkuisen painavan. Odotan silti Heleniuksen vielä haastavan paikasta auringossa. Noi molemmat moket on kovia ns hyvänä päivänä.
 

McMulligan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Vaikka Karlssonin piikkiin menikin pari maalia niin aika vaikea laittaa häviötä maalivahdin syyksi, kun joukkue tekee pelissä vain yhden maalin. Jos mv:n tehtävä on antaa joukkueelle mahdollisuus voittoon, niin ihan tasapuolisuuden nimissä on sama sanottava kenttäpelaajienkin puolesta. Eilen ei maalivahti sen paremmin kuin kenttäpelaajatkaan antaneet toisilleen mahdollisuutta voittoon. 1-4 vaan on aika armottomat lukemat.
 

YamahaGPR

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Karlsson kovalla itseluottamuksella tällä hetkellä ja tuo välittyy katsomoon. Alkukaudesta oli fiilis, että mikä tahansa veto voi mennä mistä tahansa niin nyt on sellainen fiilis, että helvetti sinne selän taakse menee tänään korkeintaan yksi! Kova luotto kaveriin tällä hetkellä!
 
Suosikkijoukkue
Suomen suurin ja kaunein
HUHUH, mikä peli taas Karlssonilta. Harmittaa, että meni nolla rikki, mutta sama ja se. Ylisanat ei riitä!
 

teude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings/Lions, Jokerit, SaiPa
Hieno peli, mutta ei joutunut venymään gamesavereihin, oikein sijoittuminen riitti tänään. Varmaa työskentelyä.
 

Ice raven

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit & Liverpool
Aivan mahtavaa työskentelyä! Joutuu vedonlyönnistä johtuen tarjoamaan vaimolle pizzan sillä #1 näkee sittenkin joulun Stadissa...
 

Gemondo

Jäsen
Hieno peli, mutta ei joutunut venymään gamesavereihin, oikein sijoittuminen riitti tänään. Varmaa työskentelyä.

No ainakin gamesaveriin joutui sentään. Nyt voi varmaan viimeistään unohtaa myös puheet paineiden kestämisestä kotipeleissä.
 

Jack Daniel's

Jäsen
Suosikkijoukkue
Uudesti syntynyt Jokerit, NY Islanders
Seuraavaksi tarvitaan se huippumatsi kärkijengiä vastaan. Ihan hyvä ei riitä. SKA:ta vastaan tarjolla iso rooli ja jos torjuu Jokereille voiton (SKA tulee pääsemään paikoille ja kiekot on otettava kiinni), alan uskoa Karlssonin kykyihin olla varteenotettava ykkönen.

Uskotko nyt?
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | is
Kilpeläinenhän pelasi Jokereissa paljon enemmän huikeita kuin huonoja tai tosi huonoja matseja. Muisti se vain tekee tepposia. Henkellä saattaa olla sama juttu, ellei keväällä tapahdu se "ihme", jota tässä nyt rakennetaan. Tänään sijoittuminen oli niin huipputapissa, että harva SKA:n paikka näytti aidosti pelottavalta. HHH eli Helevetin Hyvä, Henke!
 

Gemondo

Jäsen
Henkke juhlii tänään 31-vuotis syntymäpäiviään. Grattis! Toivottavasti matsin jälkeen on vielä lisää juhlanaihetta.
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | is
Onhan tää synttärisankari nyt aivan suhteettomassa vireessä. Huikee hanskakäsi piti Jokerit mukana matsissa siihen asti että Lokomo heräsi.
 

Chespa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Jää-Ahmat & HPK
92.9% gaa1.89. Suhteellisen hyvät lukemat alkukauden sekoilujen jälkeen.
 

Konkkis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, KiVa
Kyllä Henkka on tällä hetkellä Kung 2. Ei voi kuin hämmästellä, kuinka tämä kaveri on muka se sama mies, joka alkukaudesta haparoi huolella. Henkka on kyllä nyt sellaisessa tulessa, että suorastaan käy sääliksi Heleniusta.

Edellisen kerran olen ollut näin luottavainen veskaan Lasakin ollessa tolppien välissä. Luottoa löytyi tietenkin myös Irwiniin, mutta kyllä Henkka on vaan niin hyvä. Bonuksena kaiken päälle se hassuttelu-video, jolla pelasi itsensä täydellisesti minun Jokereihin.
 

sekolust

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна, Lostedt, Ben-Amor
Tunnustan, että tämän kaverin suhteen olin väärässä. Heikon alkukauden jälkeen dumasin miehen tyystin ja olin aivan varma, että joko Kurrin johdolla olevat pukumiehet ovat sokeita tai Karlsson ei joulua meillä näe. No helvetti kyllä näkee joulun ja mielellään vaikka suoraan pari, sen verran monta pistettä mies on meille torjunut.

Parin hyvän matsin jälkeen olin vieläkin kriittinen, mutta viimeistään marraskuu on näyttänyt jotain erittäin upeaa: Karlsson pystyy torjumaan KHL:ssa ykköskassarinakin ja vieläpä hyvin.
 

teude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings/Lions, Jokerit, SaiPa
Olin luottavainen miehen suhteen kun sopimus julkaistiin, mutta alkukauden otteet tiputtivat odotukset lattiaan eikä luottoa ollut. Nyt on Henkke pelannut helvetin hienosti jo pitkän aikaa ja oikeutetusti joukkueen selvä ykkönen. Hieman sääli Heleniuksen kannalta, mutta ne omat paikat pitää käyttää silloin kun niitä tarjotaan.
 

Loorz15

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit | Huuhkajat | Teuvo Teräväinen
Karlssonista kyllä huokuu jäätävä itseluottamus ja tekemisen meininki!. Tuntuu että joka veto tarttuu räpylään. Jävla bra, Henke!
 

# Seiskakasi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, #65, #86 #51, #8, #12 #18
Oli aika lahja tuo eka maali TsSka:lle.
 

blue line

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Kyllä mua ärsyttää tää kaveri, koska se imee liian monta torjuttavissa olevaa tilannetta, vaikka joskus onnistuu jotain myös torjumaan. Toivottavasti ei jatka ensi kaudella.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös